Banjo sání pro modely NA 1999+
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 Banjo sání pro modely NA 1999+
Většina modelů má s el klapkou tenhle (viz fotka) banjo šroub, skrz který jde PCV do sání přes takovou šíleně hubenou trubičku. Nicméně teď jsem někde na skupině volvospeed viděl, že se někomu utrhnula kovova tyčka, která drží uvnitř toho banja kuličku a to následně vletí do motoru... Stalo se to tady již někomu ? Myslím, že to není častá vada, ale jestli se to už někomu dle volvospeed párkrát stalo, asi by nebylo od věci to preventivně vyměnit. Neví někdo kde sehnat náhradu, která by plnila stejnou funkci ale neměla jak se takhle "trhnout" ?
- Přílohy
-
- 61228296_10157097527578796_3586625067452203008_n.jpg (15.48 KiB) Zobrazeno 396 x
-
- 61061084_10157097709748796_2140906622845714432_n.jpg (45.34 KiB) Zobrazeno 396 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#2 Banjo sání pro modely NA 1999+
tenhle by mel byt 17mm https://www.fcpeuro.com/products/volvo-pcv-banjo-bolt-turbo-c70-s60-s70-s80-v70-genuine-volvo-8653884
a pozdeji se pouzival 19mm to by mel byt tento- https://www.fcpeuro.com/products/volvo-pcv-banjo-bolt-c70-s60-s70-s80-v70-8653884
edit: ve vide je jeste jeden https://www.fcpeuro.com/products/banjo-bolt-973950
a pozdeji se pouzival 19mm to by mel byt tento- https://www.fcpeuro.com/products/volvo-pcv-banjo-bolt-c70-s60-s70-s80-v70-8653884
edit: ve vide je jeste jeden https://www.fcpeuro.com/products/banjo-bolt-973950
- Přílohy
-
- Screenshot_5.png (32.83 KiB) Zobrazeno 382 x
Naposledy upravil(a) majty dne 27 kvě 2019 09:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 Banjo sání pro modely NA 1999+
Super děkuju, jde o to jestli tyhle jsou taky ty který se dokážou utrhnout, nebo jestli Volvo udělalo nějakou revizi a má prostě jinou verzi. Bohužel tam nejsou vidět fotky zespod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#4 Banjo sání pro modely NA 1999+
hele tady to resi: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?433793-Modifying-the-PCV-banjo-bit-to-prevent-clogs
31325709 = they changed the design of the check valve in the banjo bolts
ale jako nevim zda je jeden teda 17mm a druhy 19mm tak to by se asi musela koupit i ta trubka do ktery je zasroubovanej
31325709 = they changed the design of the check valve in the banjo bolts
ale jako nevim zda je jeden teda 17mm a druhy 19mm tak to by se asi musela koupit i ta trubka do ktery je zasroubovanej
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 Banjo sání pro modely NA 1999+
Pardon jen jedno má fotku zespod. Jde o to, že pokud v roce 2014 udělali revizi a začali dělat ten 19mm tak ten spíš oproti 17mm vypadá, že má tu hloupou bezpečnostní tyčku, která když se utrhne odlítne tam ten vnitřek banja ... Takže co je vlastně lepší ? A není šroubovanej do trubky ale zespod do sání přes tu trubku která právě vede do PCV... Ještě je na tom přidělaná vodovoní trubka která proudí kolem aby toho nebylo málo Nejdebilnější věc při sundávání sání z auta ... Teda sundání je ok ale nandat to, trefit se tím banejm do závitu a aby ti nespadnuly o kroužky to je teprve kumšt
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 362
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#6 Banjo sání pro modely NA 1999+
heh to je zajimavy... tak hot... v roce 2014 uz bylo vse naopak... kurvitka se asi pridavali no S timhle uz bohuzel neporadim - ja tohle na 98 nastesti nemam... Docela by me zajimalo proc do toho vede voda od 99+ asi aby to v zime nezamrzalo ?
tady o tom banjo je taky napsano: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?304553-PCV-Service-Identifying-parts-While-you-re-in-there-quot-s-and-information
tady o tom banjo je taky napsano: https://forums.swedespeed.com/showthread.php?304553-PCV-Service-Identifying-parts-While-you-re-in-there-quot-s-and-information
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#7 Banjo sání pro modely NA 1999+
Ono to asi smysl má, proč udělali vylepšenou verzi. Lidem přes to původní banjo leze tlak do skříně a potom ti všude začne chcát olej (například to vytlačí gufero na klice) což se stalo i mně... A když člověk navíc začně tlačit víc než série tak je to pak asi pochopitelný A ta revidovaná 2014 verze má nejspíš zpětnej ventil nebo menší průměr a ten tlak by se tam tvořit tím neměl. Jen jde o to, jestli se tam neudělalo kurvítko tím, že ti to vlítne do motoru časem(právě ta tyčka napříč šroubem a za ní je nejspíš kulička, která má funkci jednocestnýho ventilu) protože je ten šroub hloupě udělanej
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Banjo sání pro modely NA 1999+
Hehe, tak ono ta "tycka" je "pero" pokud se nepletu, prakticky tam clovek muze misto toho narvat cokoliv, co vydrzi...
A nova varianta ala zpetnej ventil je rozhodne plus, sam si je postupne vsude menim...
BTW a kdyz uz to ulitlo, tak to nekde nekomu napachalo nejake skody? Pacz podle me to je +/- jako s krouzkama, proste to vylita fejfukem, resp. se to zasekne v katalyzatoru.
Takze ve finale asi jediny realny riziko je pro vrtulku turba...?
A nova varianta ala zpetnej ventil je rozhodne plus, sam si je postupne vsude menim...
BTW a kdyz uz to ulitlo, tak to nekde nekomu napachalo nejake skody? Pacz podle me to je +/- jako s krouzkama, proste to vylita fejfukem, resp. se to zasekne v katalyzatoru.
Takze ve finale asi jediny realny riziko je pro vrtulku turba...?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#9 Banjo sání pro modely NA 1999+
K turbu se to nemá kudy dostat jelikož je to už přímo v sání u motoru, a právě někdo na volvospeed psal, že musí dělat nově hlavu, takže třeba pod ventil to jít může a když se to tam zlisuje tak to asi nebude dobrota. Ve většině případů by to snad mělo vylítnout ale tomu nevěřím. A to mi teda moc jako péro nepřipadá už viz fotky přiloženy. Vypadá to jako kovová tyčka naskrz šroubu. Nicméně nevím najít náhradu Banjo se zpětným ventilem někde asi nebude šance
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2899
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 Banjo sání pro modely NA 1999+
pero = pružný kolík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#11 Banjo sání pro modely NA 1999+
Jó na cizí termity to já sem suterén. Pak už to chňápu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Banjo sání pro modely NA 1999+
Ja nemluvil o saci casti, ale vyfukovesedli02 píše:K turbu se to nemá kudy dostat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#13 Banjo sání pro modely NA 1999+
To pak jo, ještě mi teď někdo psal, že se používá právě starší číslo : 8653884
Ale je to asi nějaká revidovaná verze ve který viz foto je udělaná menší dírka. Tvoří se tam tzv. Venturiho efekt - nechtějte to po mně vysvětlit to spíš google nebo Zajsoft budou vědět Ale díky tomuto efektu by neměl vznikat tlak ve skříni. Nicméně vždyt ta trubička která vede do PCV na skříini má právě taky malý průměr tak netuším jestli to vůbec něčemu pomůže :O Na tohle už jsem prostě nepřišel co je lepší a co teda použít ...
Ale je to asi nějaká revidovaná verze ve který viz foto je udělaná menší dírka. Tvoří se tam tzv. Venturiho efekt - nechtějte to po mně vysvětlit to spíš google nebo Zajsoft budou vědět Ale díky tomuto efektu by neměl vznikat tlak ve skříni. Nicméně vždyt ta trubička která vede do PCV na skříini má právě taky malý průměr tak netuším jestli to vůbec něčemu pomůže :O Na tohle už jsem prostě nepřišel co je lepší a co teda použít ...
- Přílohy
-
- 61602113_482186025883617_5110983396880809984_n.jpg (37.76 KiB) Zobrazeno 261 x
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Banjo sání pro modely NA 1999+
Venturiho efekt tam je, at je tam jakakoliv verze toho sroubu...
Budu prekopavat cele PCV, potazmo zapojeni OilTrapu, uz to mam rozkreslene, je nekolik variant, jeste vybiram ktera je pro nase motory a pouziti nejvhodnejsi.
Budu davat 1-3 CatchTanky(1 bude vylozene klasickej odlucovac oleje, co se pouziva ve vzduchotechnice ke strojum = na podtlaky - at se nekrmi TCV olejem.
A tak dale... Primarne to bude koncept pro benziny P80/P2.
Budu prekopavat cele PCV, potazmo zapojeni OilTrapu, uz to mam rozkreslene, je nekolik variant, jeste vybiram ktera je pro nase motory a pouziti nejvhodnejsi.
Budu davat 1-3 CatchTanky(1 bude vylozene klasickej odlucovac oleje, co se pouziva ve vzduchotechnice ke strojum = na podtlaky - at se nekrmi TCV olejem.
A tak dale... Primarne to bude koncept pro benziny P80/P2.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#15 Banjo sání pro modely NA 1999+
Googlim uz asi hodinu ale nemuzu najit nejake schema, kde tento sroub (31325709) najdu na motoru 3.2.
Neumite nekdo poradit?
Neumite nekdo poradit?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Banjo sání pro modely NA 1999+
Neni, mas tam membranu, stejne tak V8...hefaistos píše:Googlim uz asi hodinu ale nemuzu najit nejake schema, kde tento sroub (31325709) najdu na motoru 3.2.
Neumite nekdo poradit?
Nemluve o tom, ze pokud se nepletu, tak smysl to ma akorat u Turbin...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#17 Banjo sání pro modely NA 1999+
Aha, tu membranu uz mam po vymene...spletlo me, ze na sweedspeedu se psalo o vymene toho sroubu u T6, co je vlastne 3.2 s turbem
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Banjo sání pro modely NA 1999+
A nebyla nahodou spis rec o jednickove T6, tj. 2.8 ?!hefaistos píše:Aha, tu membranu uz mam po vymene...spletlo me, ze na sweedspeedu se psalo o vymene toho sroubu u T6, co je vlastne 3.2 s turbem
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 74 Odpovědi
- 3799 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 47 Odpovědi
- 3398 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter cz
-
- 4 Odpovědi
- 329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 1 Odpovědi
- 124 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ