S80II 3,2 po startu chcipne

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#1 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

Vím ,že se to bez diagnostiky neobejde.
Mám takovou záhadnou závadu projevila se už 3x za 5měsíců. Nastartuji a motor hned chcípne jako by sytič nefungoval musím opakovat cca 5x než zůstane běžet. nepomůže přidávat plyn.
setkal se s tím už někdo a jak to vyřešil.
Vzhledem k množství startu je to zanedbatelně málo problematických startů, ale chci to mít bez problémů.

GDPR_user

#2 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od GDPR_user »

Svencar ostrava na to určitě přijde.Počítám tak oprava okolo 15-20tis.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#3 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

To je mi vcelku fuk, hlavně že to odstraní. Děkuji za erudovaný názor s cenovou kalkulací a rychlou reakci :good:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od doktor »

Imobilizer?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#5 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

imobilizer by to mělo psát aspoň v70II píše chybu na palubáku.
Ono to chytne ale otačky nevyletí nahoru podpořené sytičem jako jindy a rovnou to zdechne.
Jestli mi to rodina a čas dovolí napichnu na diag jestli to něco vypisuje.
každopádně děkuji za podněty. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#6 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od marekbm »

to může být i nějakou dírou v sacím potrubí. někde mezi škrtící klapkou a hlavou motoru (bo turbo nemáš). měl jsem něco podobného na Laguně (v6) za studena při určité teplotě prostě problém, po zahřátí ok (asi jak se roztáhnou ty kovy). podfukovalo mi těsnění. může to být i hadičkama, co berou podtlak za škrtící klapkou (od hlavního brzdového válce, od klikové hřítele, ...).
a nebo možná už zlobí palivové čerpadlo.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od ok2ucx »

Uvedené závěry jsou poměrně logické. Z hlediska pravděpodobnosti bych z křišťálové koule dával více šancí palivové pumpě. Děkujeme firmě Bosch za mnohé bezesné zážitky. V zásadě jsou to pořád ty stejné motorky, které selhávají na naftách i benzínech bez rozdílu.

Na díru v sání bych sázel méně, přeci jen bez turba se tu nekonají žádné zajímavé tlaky, žádné velké namáhání. Vyloučit to však nelze.

ideální je mít v tu chvíli diag a zjisit třeba stav tlaku na railu (tyhle motory tu mají parádní čidlo - které m.j. také umí selhat - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937&p=680044 - tohle se ale často hlásí už dopředu. Projevy byly podobné -> diag [v týdnu možná pojedu kolem, můžu se stavit hodit čumec]).

P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 19 srp 2017 20:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#8 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

Hlásí to chybu: CCM-B108309 Recilculation Damper Motor - Komponent Failures.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#9 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od ok2ucx »

Tento motorek (v klimatizaci) to asi nebude mít na svědomí. Nás v tuto chvíli zajímají jen chyby ECM-xxxxxx.

M.j. když netlakuje palivová pumpa, žádné chyby to nehlásí. Celé auto se tváří, jako když není benzín. A to přeci není žádná chyba, to je provozní stav :x

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#10 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od marekbm »

ok2ucx píše:Uvedené závěry jsou poměrně logické. Z hlediska pravděpodobnosti bych z křišťálové koule dával více šancí palivové pumpě. Děkujeme firmě Bosch za mnohé bezesné zážitky. V zásadě jsou to pořád ty stejné motorky, které selhávají na naftách i benzínech bez rozdílu.

Na díru v sání bych sázel méně, přeci jen bez turba se tu nekonají žádné zajímavé tlaky, žádné velké namáhání. Vyloučit to však nelze.

ideální je mít v tu chvíli diag a zjisit třeba stav tlaku na railu (tyhle motory tu mají parádní čidlo - které m.j. také umí selhat - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937&p=680044 - tohle se ale často hlásí už dopředu. Projevy byly podobné -> diag [v týdnu možná pojedu kolem, můžu se stavit hodit čumec]).

P.
u atmosvéry není problém, že by tam byl vysoký tlak, ale na volnoběh je právě problém, pokud tam není velký podtlak. když je tam díra, tak to saje falešný vzduch z okolí a dělá to neplechy.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#11 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

To by bylo fajn Pavle, mohli by jsme udělat i ten chip rovnou. Jinak čas závady z vidy souhlasí s časem nepovedeného startování.
No nebudu stresovat a počkám si na odbornou diagnostiku od tebe.

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#12 S80II 3,2 po startu chcipne

Příspěvek od PINĎABC »

Pavel přišel na to, že se klapka chová nestandartně, nechal jsem vyčistit a je klid od té doby. snad jsem to zrovna nezakřiknul :D
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“