S80II 3,2 po startu chcipne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1 S80II 3,2 po startu chcipne
Vím ,že se to bez diagnostiky neobejde.
Mám takovou záhadnou závadu projevila se už 3x za 5měsíců. Nastartuji a motor hned chcípne jako by sytič nefungoval musím opakovat cca 5x než zůstane běžet. nepomůže přidávat plyn.
setkal se s tím už někdo a jak to vyřešil.
Vzhledem k množství startu je to zanedbatelně málo problematických startů, ale chci to mít bez problémů.
Mám takovou záhadnou závadu projevila se už 3x za 5měsíců. Nastartuji a motor hned chcípne jako by sytič nefungoval musím opakovat cca 5x než zůstane běžet. nepomůže přidávat plyn.
setkal se s tím už někdo a jak to vyřešil.
Vzhledem k množství startu je to zanedbatelně málo problematických startů, ale chci to mít bez problémů.
#2 S80II 3,2 po startu chcipne
Svencar ostrava na to určitě přijde.Počítám tak oprava okolo 15-20tis.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 S80II 3,2 po startu chcipne
To je mi vcelku fuk, hlavně že to odstraní. Děkuji za erudovaný názor s cenovou kalkulací a rychlou reakci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 S80II 3,2 po startu chcipne
Imobilizer?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#5 S80II 3,2 po startu chcipne
imobilizer by to mělo psát aspoň v70II píše chybu na palubáku.
Ono to chytne ale otačky nevyletí nahoru podpořené sytičem jako jindy a rovnou to zdechne.
Jestli mi to rodina a čas dovolí napichnu na diag jestli to něco vypisuje.
každopádně děkuji za podněty.
Ono to chytne ale otačky nevyletí nahoru podpořené sytičem jako jindy a rovnou to zdechne.
Jestli mi to rodina a čas dovolí napichnu na diag jestli to něco vypisuje.
každopádně děkuji za podněty.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#6 S80II 3,2 po startu chcipne
to může být i nějakou dírou v sacím potrubí. někde mezi škrtící klapkou a hlavou motoru (bo turbo nemáš). měl jsem něco podobného na Laguně (v6) za studena při určité teplotě prostě problém, po zahřátí ok (asi jak se roztáhnou ty kovy). podfukovalo mi těsnění. může to být i hadičkama, co berou podtlak za škrtící klapkou (od hlavního brzdového válce, od klikové hřítele, ...).
a nebo možná už zlobí palivové čerpadlo.
a nebo možná už zlobí palivové čerpadlo.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 S80II 3,2 po startu chcipne
Uvedené závěry jsou poměrně logické. Z hlediska pravděpodobnosti bych z křišťálové koule dával více šancí palivové pumpě. Děkujeme firmě Bosch za mnohé bezesné zážitky. V zásadě jsou to pořád ty stejné motorky, které selhávají na naftách i benzínech bez rozdílu.
Na díru v sání bych sázel méně, přeci jen bez turba se tu nekonají žádné zajímavé tlaky, žádné velké namáhání. Vyloučit to však nelze.
ideální je mít v tu chvíli diag a zjisit třeba stav tlaku na railu (tyhle motory tu mají parádní čidlo - které m.j. také umí selhat - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937&p=680044 - tohle se ale často hlásí už dopředu. Projevy byly podobné -> diag [v týdnu možná pojedu kolem, můžu se stavit hodit čumec]).
P.
Na díru v sání bych sázel méně, přeci jen bez turba se tu nekonají žádné zajímavé tlaky, žádné velké namáhání. Vyloučit to však nelze.
ideální je mít v tu chvíli diag a zjisit třeba stav tlaku na railu (tyhle motory tu mají parádní čidlo - které m.j. také umí selhat - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937&p=680044 - tohle se ale často hlásí už dopředu. Projevy byly podobné -> diag [v týdnu možná pojedu kolem, můžu se stavit hodit čumec]).
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 19 srp 2017 20:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#8 S80II 3,2 po startu chcipne
Hlásí to chybu: CCM-B108309 Recilculation Damper Motor - Komponent Failures.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#9 S80II 3,2 po startu chcipne
Tento motorek (v klimatizaci) to asi nebude mít na svědomí. Nás v tuto chvíli zajímají jen chyby ECM-xxxxxx.
M.j. když netlakuje palivová pumpa, žádné chyby to nehlásí. Celé auto se tváří, jako když není benzín. A to přeci není žádná chyba, to je provozní stav
P.
M.j. když netlakuje palivová pumpa, žádné chyby to nehlásí. Celé auto se tváří, jako když není benzín. A to přeci není žádná chyba, to je provozní stav
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#10 S80II 3,2 po startu chcipne
u atmosvéry není problém, že by tam byl vysoký tlak, ale na volnoběh je právě problém, pokud tam není velký podtlak. když je tam díra, tak to saje falešný vzduch z okolí a dělá to neplechy.ok2ucx píše:Uvedené závěry jsou poměrně logické. Z hlediska pravděpodobnosti bych z křišťálové koule dával více šancí palivové pumpě. Děkujeme firmě Bosch za mnohé bezesné zážitky. V zásadě jsou to pořád ty stejné motorky, které selhávají na naftách i benzínech bez rozdílu.
Na díru v sání bych sázel méně, přeci jen bez turba se tu nekonají žádné zajímavé tlaky, žádné velké namáhání. Vyloučit to však nelze.
ideální je mít v tu chvíli diag a zjisit třeba stav tlaku na railu (tyhle motory tu mají parádní čidlo - které m.j. také umí selhat - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937&p=680044 - tohle se ale často hlásí už dopředu. Projevy byly podobné -> diag [v týdnu možná pojedu kolem, můžu se stavit hodit čumec]).
P.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#11 S80II 3,2 po startu chcipne
To by bylo fajn Pavle, mohli by jsme udělat i ten chip rovnou. Jinak čas závady z vidy souhlasí s časem nepovedeného startování.
No nebudu stresovat a počkám si na odbornou diagnostiku od tebe.
No nebudu stresovat a počkám si na odbornou diagnostiku od tebe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#12 S80II 3,2 po startu chcipne
Pavel přišel na to, že se klapka chová nestandartně, nechal jsem vyčistit a je klid od té doby. snad jsem to zrovna nezakřiknul
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 1490 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hajko
-
- 71 Odpovědi
- 3415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty
-
- 9 Odpovědi
- 828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dinofilka007
-
- 2 Odpovědi
- 697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mch
-
- 7 Odpovědi
- 972 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej