Nefunkční 12V zásuvka C70 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 II
#1 Nefunkční 12V zásuvka C70 II
Tak jsem si o vikendu dojel pro vysnenou C70, nicmene nemile prekvapeni me cekalo cestou, kdyz jsem potreboval zapojit nabijecku na telefon do 12V zasuvky, ktera je pomerne dost rezata. Nechapu, jak k tomu doslo, ale nabijecka v tom nenabiji. Da se to nejak jednoduse vymenit za jakoukoliv 12V zasuvku nebo musim volat na vrakac? A jeste jinak - jak je tam ta zasuvka chycena? Je to na oddelani toho stredoveho panelu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#2 Nefunkční 12V zásuvka C70 II
Pokud nechceš ulomit plastové packy, pak je to skutečně na demontáž celého klima panelu s loketskou včetně radia a řadící páky. Vlastní zásuvka stojí pár korun a mají ji na každém vrakáči. Nicméně může být jen špatná pojistka, a tak tam bych začal nejdříve a změřil napětí na zásuvce (funkční až po otočení klíčkem ve spínačce).
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 II
#3 Nefunkční 12V zásuvka C70 II
Michl píše:Pokud nechceš ulomit plastové packy, pak je to skutečně na demontáž celého klima panelu s loketskou včetně radia a řadící páky. Vlastní zásuvka stojí pár korun a mají ji na každém vrakáči. Nicméně může být jen špatná pojistka, a tak tam bych začal nejdříve a změřil napětí na zásuvce (funkční až po otočení klíčkem ve spínačce).
Hele, jako ona je sice taková "orezlá", ale kontakt má. Jenže je to takové nestálé, chvíli to jde, pak s tím přejedeš kanál a konkakt je v řiti. Otázka je jestli by to nevyřešilo nějaké prostříknutí třeba kontaktolem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#4 Nefunkční 12V zásuvka C70 II
Tak jestli je orezla, tak bych se nejdriv zkusil zbavit te rzi aspon na kontaktech, nejakym jemnym obrousenim, ne?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 Nefunkční 12V zásuvka C70 II
Vrtakem ocistit stredovy kontakt, smirglem ocistit valcovou cast zasuvky a vetsinou to funguje jak novy. Pokud je zasuvka porad pod napetim, oddelat pojistku
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek