Nefunkční 12V zásuvka C70 II

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 II

#1 Nefunkční 12V zásuvka C70 II

Příspěvek od snowflakeC70 »

Tak jsem si o vikendu dojel pro vysnenou C70, nicmene nemile prekvapeni me cekalo cestou, kdyz jsem potreboval zapojit nabijecku na telefon do 12V zasuvky, ktera je pomerne dost rezata. Nechapu, jak k tomu doslo, ale nabijecka v tom nenabiji. Da se to nejak jednoduse vymenit za jakoukoliv 12V zasuvku nebo musim volat na vrakac? A jeste jinak - jak je tam ta zasuvka chycena? Je to na oddelani toho stredoveho panelu?

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#2 Nefunkční 12V zásuvka C70 II

Příspěvek od Michl »

Pokud nechceš ulomit plastové packy, pak je to skutečně na demontáž celého klima panelu s loketskou včetně radia a řadící páky. Vlastní zásuvka stojí pár korun a mají ji na každém vrakáči. Nicméně může být jen špatná pojistka, a tak tam bych začal nejdříve a změřil napětí na zásuvce (funkční až po otočení klíčkem ve spínačce).
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 18
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: C70 II

#3 Nefunkční 12V zásuvka C70 II

Příspěvek od snowflakeC70 »

Michl píše:Pokud nechceš ulomit plastové packy, pak je to skutečně na demontáž celého klima panelu s loketskou včetně radia a řadící páky. Vlastní zásuvka stojí pár korun a mají ji na každém vrakáči. Nicméně může být jen špatná pojistka, a tak tam bych začal nejdříve a změřil napětí na zásuvce (funkční až po otočení klíčkem ve spínačce).

Hele, jako ona je sice taková "orezlá", ale kontakt má. Jenže je to takové nestálé, chvíli to jde, pak s tím přejedeš kanál a konkakt je v řiti. Otázka je jestli by to nevyřešilo nějaké prostříknutí třeba kontaktolem?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 12 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#4 Nefunkční 12V zásuvka C70 II

Příspěvek od Teflon_490 »

Tak jestli je orezla, tak bych se nejdriv zkusil zbavit te rzi aspon na kontaktech, nejakym jemnym obrousenim, ne?
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#5 Nefunkční 12V zásuvka C70 II

Příspěvek od standa »

Vrtakem ocistit stredovy kontakt, smirglem ocistit valcovou cast zasuvky a vetsinou to funguje jak novy. Pokud je zasuvka porad pod napetim, oddelat pojistku :)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“