XC70 I. mrzení s tempomatem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#1 XC70 I. mrzení s tempomatem
Bré deň,
tož další díl skládačky mojeho volvo puzzle se zove tom cruise control alias tempomat.
Po koupi tempomat nešel vůbec, ač ex-majitel zatvrzele tvrdil opak.
Oranžový trojúhelník se smykujícím vozékem ovšem dával tušit, že "něco" košer nejspíš nebude. A taky že nebylo.
Zprvu ABS čidlo na levém předním - to tam prostě nebylo vůbec, držák uhnilý.
Posléze došlo i na to na pravém předním. To už bylo přítomno, leč nefunkční.
Obé vyměněny, heuréka! Tempo funkční...
Jenže ouha..
Jak se záhy ukázalo, toto zařízení si evidentně žije vlastním životem, bo:
- někdy jede, někdy ne, zcela nezávisle na počasí, skvrnách na slunci a tuposti "bonmotů" hradního ovara
- když už jede, zničeho nic se vypne, nejlépe v kopci
- někdy po opětovném potahnutí jezdce naskočí hned, někdy po půl km, po pěti, někdy se můžu utahat, umačkat a nic
- občas se opětovně rozsvítí trojúhelník se smykem
- občas se rozsvítí ETS
- vskutku jen mimořádně se pan tempoš ráčí jet bez potíží od startu do zdechnutí
Napadlo mě zkusit pohrát se s bazmekama pod pedálama, ale Máte štěstí, že jedu zrovna kolem tady už bylo
Tož, babo raď
tož další díl skládačky mojeho volvo puzzle se zove tom cruise control alias tempomat.
Po koupi tempomat nešel vůbec, ač ex-majitel zatvrzele tvrdil opak.
Oranžový trojúhelník se smykujícím vozékem ovšem dával tušit, že "něco" košer nejspíš nebude. A taky že nebylo.
Zprvu ABS čidlo na levém předním - to tam prostě nebylo vůbec, držák uhnilý.
Posléze došlo i na to na pravém předním. To už bylo přítomno, leč nefunkční.
Obé vyměněny, heuréka! Tempo funkční...
Jenže ouha..
Jak se záhy ukázalo, toto zařízení si evidentně žije vlastním životem, bo:
- někdy jede, někdy ne, zcela nezávisle na počasí, skvrnách na slunci a tuposti "bonmotů" hradního ovara
- když už jede, zničeho nic se vypne, nejlépe v kopci
- někdy po opětovném potahnutí jezdce naskočí hned, někdy po půl km, po pěti, někdy se můžu utahat, umačkat a nic
- občas se opětovně rozsvítí trojúhelník se smykem
- občas se rozsvítí ETS
- vskutku jen mimořádně se pan tempoš ráčí jet bez potíží od startu do zdechnutí
Napadlo mě zkusit pohrát se s bazmekama pod pedálama, ale Máte štěstí, že jedu zrovna kolem tady už bylo
Tož, babo raď
Naposledy upravil(a) pek dne 02 čer 2017 07:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 XC70 I. mrzení s tempomatem
Ahoj, již si nepamatuji zcela přesně, ale u V70 jsme měli kdysi něco podobného, resp. nahodilé vypínání tempomatu. U nás to bylo nejaké čidlo sklonu plynového pedálu (nebo něco podobného - již si nepamatuji přesně). Po výměně byla funkce (nejen rostlináře) v pořádku.
Dan
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#3 XC70 I. mrzení s tempomatem
Takže další indície, dík.
Jezús, to by bylo bájo dat do cajku další krpu
Jezús, to by bylo bájo dat do cajku další krpu
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#4 XC70 I. mrzení s tempomatem
Když jsem měl ko čidlo na spojce, tak mi to hlásila diagnostika. Nicméně tip je to dobrý. Druhá možnost, to jsem měl ja, je skříply drátek v pacce tempomatu. Asi se nepocitalo s tolika dráty vedoucími k pacce, tak tam jsou některý docela natěsno. Mně odešel drát k on/off, takže auto žádnou chybu nehlásilo, jenom nehledě na to, co bylo na pacce, byl tempomat vypnutý. Projevovalo se to stejně jako u tebe, až jednou nešel vůbec.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12071
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 XC70 I. mrzení s tempomatem
Začal bych diagnostikou, tzn. načíst. Ty chyby tam budou zapsaný a ty pak pudeš téměř najisto. Takhle budeš jen tápat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#6 XC70 I. mrzení s tempomatem
No jasné, zatím je to sázka do loterie.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#7 XC70 I. mrzení s tempomatem
Uvedený problém s TEMPIČEM jsem měl možnost řešit 4x, avšak pouze 3x definovala DIAGNOSTIKA konkrétní součástku... což byla sranda ( čidlo na spojce, druhý spínač na brzdovém pedálu, nakonec plynový pedál - špatný signál) bohužel poslední problém nedokázali vyřešit ani v T6R v Modřanech a dotyčného to přišlo na 8.000 kč... nabídl jsem mu jen " ZKUS TUHLE MOJÍ PÁČKU, protože vím, že na 100% v autě fungovala a pak mi dej vědět" netrvalo dlouho a problém byl odstraněn... a ani DIAGNOSTIKA nic neuvedla...
Dle mého bych se ubíral cestou "100% FUNKČNÍ páčka TEMPIČE - pak spínače na pedálech"
Mám asi 4 tempomatové páčky, takže není problém vyzkoušet... stejně tak i čidla a spínače...
Dle mého bych se ubíral cestou "100% FUNKČNÍ páčka TEMPIČE - pak spínače na pedálech"
Mám asi 4 tempomatové páčky, takže není problém vyzkoušet... stejně tak i čidla a spínače...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#8 XC70 I. mrzení s tempomatem
Ze by v t6r nepřišli na vadnou packu a prosrali jeste 8k je nejake moc těžko uvěřitelné.
Peku, bude to ta packa nejpravděpodobněji. Je to hodně časté.
Peku, bude to ta packa nejpravděpodobněji. Je to hodně časté.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#9 XC70 I. mrzení s tempomatem
packa sa da aj otestovat diagnostikou v akcnych clenoch...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 92
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D
#10 XC70 I. mrzení s tempomatem
Hary: martin rikal muj priprad...dal sem to tam na zjisteni proc to nemaka a i nakej servis...dostal sem verdikt ze to je vadnou jednotkou abs...takze placeni diag a tusim 2h prace...za par mesicu sem to tam hodil na tu jednotku abs protoze uz brzdy nemakaly kvuli ni takze preletovat kontakty a zas prace a vysledek? Nebehalo to secteno abs 4k a k tomu nascitana prace a diag a uz sem z toho byl ponekud rozhozenej
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#11 XC70 I. mrzení s tempomatem
Silně doufám, že to bude jen prkotina, bo už mě to neba.
Co taková páčkoidní sranda stojí? Ať nevysolím sumu sumárum, která by uživila indickou dědinu ze státu Uttarpradeš na půl roku, abych zjistil, že to bylo něco jiného, jak to tak bévá
Co taková páčkoidní sranda stojí? Ať nevysolím sumu sumárum, která by uživila indickou dědinu ze státu Uttarpradeš na půl roku, abych zjistil, že to bylo něco jiného, jak to tak bévá
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#12 XC70 I. mrzení s tempomatem
Za 100% fungující kus počítej 600. Přítel může umět i levněji
myšleno s fungujícím vracejícími se směrovkami a fungujícím tempomatem.
sundej tunel, tedy horni a spodní dekl, 3x vrut zespodu a obnaz tu páčku od toho gumového krku.
Právě tam uvidíš asi error, stipleho drátu. Packu demontuj a pokus se to opravit. Je to nevděčná práce.
Já měl štíply červený.
myšleno s fungujícím vracejícími se směrovkami a fungujícím tempomatem.
sundej tunel, tedy horni a spodní dekl, 3x vrut zespodu a obnaz tu páčku od toho gumového krku.
Právě tam uvidíš asi error, stipleho drátu. Packu demontuj a pokus se to opravit. Je to nevděčná práce.
Já měl štíply červený.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#13 XC70 I. mrzení s tempomatem
TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat...
Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit...
Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet...
Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit...
Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#14 XC70 I. mrzení s tempomatem
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#15 XC70 I. mrzení s tempomatem
Dobrá, až se mi kárson vrátí z ouplně jiné rozborky (gufero a co nevidět řídící tyč = díky mě mechanikouc děcka budou studovat Oxford), tak svépomocí rozjebu páčku.
Snad tomuto autu začnu sepisovat Novodobé Paměti Servisní
Snad tomuto autu začnu sepisovat Novodobé Paměti Servisní
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 93
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Liberec
- Vůz: V70 2008 D5 136kW
#16 XC70 I. mrzení s tempomatem
Já měl něco podobného na V40 - bylo to čidlo brzdového pedálu. Když jsem brzdu zespodu přizvedl nohou, tak to jelo a jakmile jsem dal nohu pryč, tempomat se vypnul. Spravila to trocha samolepící pásky, kterou jsem navrstvil pod čidlo (asi tak 1mm)
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#17 XC70 I. mrzení s tempomatem
Cena 600,- za sice funkční páčku, ale co má najeto min 200t km, mi přijde naprosto adekvátní. Vzhledem k tomu, že pokud si nechám namontovat v autorizáku fungl novou, bude mě stát cca 1.650,-Scarabeus píše:TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat...
Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit...
Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#18 XC70 I. mrzení s tempomatem
Od včerejška je dromedár v odborné péči kvůli guferu a rovnou si projde i diagnostikou.
Další bod domácího autolékaře - ovládání obou vnějších zpětných zrcátek.
Oba špígle jdou motoricky posunovat jen nahoru a doprava.
Pár tipů a odhadů znělo na špatné motorky.
Jsou opravitelné, či se to řeší rovnou výměnou celého kusu zpěťáku?
Další bod domácího autolékaře - ovládání obou vnějších zpětných zrcátek.
Oba špígle jdou motoricky posunovat jen nahoru a doprava.
Pár tipů a odhadů znělo na špatné motorky.
Jsou opravitelné, či se to řeší rovnou výměnou celého kusu zpěťáku?
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#19 XC70 I. mrzení s tempomatem
Nerozumim tve reci, ale pokud obe zrcatka jedou jenom nahoru a doprava, nemuze byt spatne ovladac, ze nespoji signal dolu a doleva?
Ze by oba motorky prestaly fungovat a jeste v jednom ze smeru.. no, nevim..
Ze by oba motorky prestaly fungovat a jeste v jednom ze smeru.. no, nevim..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#20 XC70 I. mrzení s tempomatem
No jasně, jakmile bude povoz doma, vrhnu se zprvu na ten ovládací joystick a vcelku bych se ani nedivil, kdyby se jednalo o stejný problém jako nedávný s čudlíkama k zadním oknům - stačilo ušním žďárátkem namočeným v lihu očistit kontakty.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#21 XC70 I. mrzení s tempomatem
Vůbec nerozumím tomu, proč máš potřebu hájit cenu svých dílů, teď, tady a proč mě označuješ za "hrdinu".Scarabeus píše:TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat...
Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit...
Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet...
Jedna věc je na dílu vydělat nebo pomoci jinému a za cenu úměrnou jej posunout dál.
Sám mám doma ještě jednu, co tempomatuje ale nevrací směrovky. Při snaze to otevřít a opravit jsem to možná podělal úplně a už nikdy se nebude vracet. Její hodnota z mého hlediska max. 250,- za lehky diskomfort.
Ale když už jsi načal a začal hájit cenu tvých dílů Martine, i páčka co mám od Tebe za 800,- jeví známky brzkého konce.
Izolace na jednom drátu je prasklá a loupe se jako perník. Omotal jsem zvlášť ten inkriminovaný drát a aj ostatní, protože se izolace se taky práší a rozpadá pomalu. Neřešil jsem to, nechtěl jsem. Byl jsem rád že to zatím funguje a při vidině, že to několik let třeba vydrží nebylo proč.
Peku, kdyby si chtěl páčku za 250 ve stavu jak píši, ozvi se. Musím ji teda pohledat a nejlépe ověřit v autě, že na ní vše podstatné krom vracení se funguje.
Kdyby si shledal problém v možné chybě čidla pedálu brzdy, taky jej mám, od Ondry a rád pomohu. Za velmi vlídnou cenu pořízení pošlu dále.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#22 XC70 I. mrzení s tempomatem
Spíš se zlomila taková bílá tyčka v zrcátku... od motorků jsou dvě, jedna ovládá nahoru dolu a druhá vpravo vlevo. Pokud s tím jde hejbat rukou přímo na skle a nebo slyšíš motorek a nic, tak jsi domapek píše:No jasně, jakmile bude povoz doma, vrhnu se zprvu na ten ovládací joystick a vcelku bych se ani nedivil, kdyby se jednalo o stejný problém jako nedávný s čudlíkama k zadním oknům - stačilo ušním žďárátkem namočeným v lihu očistit kontakty.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#23 XC70 I. mrzení s tempomatem
No líp bych to nepopsal dík!
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 257
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#24 XC70 I. mrzení s tempomatem
Hary pokud se nepletu, tak páčku ode mne máš více jak dva roky... né-li už možná skoro tři a pořád funguje... když jsi koupíš jakoukoliv novou věc, jenž je mnohonásobně dražší oproti starší, tak na ní dostaneš max. 2 roky záruku ze zákona...!!! Tak nechápu co se mi snažíš vyčítat...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 115
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
- Vůz: V70XC B5254T 00'
#25 XC70 I. mrzení s tempomatem
Helehele, nechcete si tu přestřelku nechat na nějaké normálnější neutrální území, třeba hospodu, co?
Rozlamte si občanky, déte si po papul... po panákách a znáte to, modřejší ustoupí
Rozlamte si občanky, déte si po papul... po panákách a znáte to, modřejší ustoupí
Naposledy upravil(a) pek dne 06 čer 2017 18:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek