XC70 I. mrzení s tempomatem

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#1 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Bré deň,

tož další díl skládačky mojeho volvo puzzle se zove tom cruise control alias tempomat.

Po koupi tempomat nešel vůbec, ač ex-majitel zatvrzele tvrdil opak.
Oranžový trojúhelník se smykujícím vozékem ovšem dával tušit, že "něco" košer nejspíš nebude. A taky že nebylo.
Zprvu ABS čidlo na levém předním - to tam prostě nebylo vůbec, držák uhnilý.
Posléze došlo i na to na pravém předním. To už bylo přítomno, leč nefunkční.
Obé vyměněny, heuréka! Tempo funkční...
Jenže ouha..
Jak se záhy ukázalo, toto zařízení si evidentně žije vlastním životem, bo:
- někdy jede, někdy ne, zcela nezávisle na počasí, skvrnách na slunci a tuposti "bonmotů" hradního ovara
- když už jede, zničeho nic se vypne, nejlépe v kopci
- někdy po opětovném potahnutí jezdce naskočí hned, někdy po půl km, po pěti, někdy se můžu utahat, umačkat a nic
- občas se opětovně rozsvítí trojúhelník se smykem
- občas se rozsvítí ETS
- vskutku jen mimořádně se pan tempoš ráčí jet bez potíží od startu do zdechnutí

Napadlo mě zkusit pohrát se s bazmekama pod pedálama, ale Máte štěstí, že jedu zrovna kolem tady už bylo :)
Tož, babo raď
Naposledy upravil(a) pek dne 02 čer 2017 07:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1320
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#2 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Daniel Kout »

Ahoj, již si nepamatuji zcela přesně, ale u V70 jsme měli kdysi něco podobného, resp. nahodilé vypínání tempomatu. U nás to bylo nejaké čidlo sklonu plynového pedálu (nebo něco podobného - již si nepamatuji přesně). Po výměně byla funkce (nejen rostlináře) v pořádku.

Dan
_________________
S90 B5

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#3 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Takže další indície, dík.
Jezús, to by bylo bájo dat do cajku další krpu :)
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#4 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od ms231 »

Když jsem měl ko čidlo na spojce, tak mi to hlásila diagnostika. Nicméně tip je to dobrý. Druhá možnost, to jsem měl ja, je skříply drátek v pacce tempomatu. Asi se nepocitalo s tolika dráty vedoucími k pacce, tak tam jsou některý docela natěsno. Mně odešel drát k on/off, takže auto žádnou chybu nehlásilo, jenom nehledě na to, co bylo na pacce, byl tempomat vypnutý. Projevovalo se to stejně jako u tebe, až jednou nešel vůbec.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Urvanej »

Začal bych diagnostikou, tzn. načíst. Ty chyby tam budou zapsaný a ty pak pudeš téměř najisto. Takhle budeš jen tápat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#6 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

No jasné, zatím je to sázka do loterie.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#7 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Scarabeus »

Uvedený problém s TEMPIČEM jsem měl možnost řešit 4x, avšak pouze 3x definovala DIAGNOSTIKA konkrétní součástku... což byla sranda ( čidlo na spojce, druhý spínač na brzdovém pedálu, nakonec plynový pedál - špatný signál) bohužel poslední problém nedokázali vyřešit ani v T6R v Modřanech a dotyčného to přišlo na 8.000 kč... nabídl jsem mu jen " ZKUS TUHLE MOJÍ PÁČKU, protože vím, že na 100% v autě fungovala a pak mi dej vědět" netrvalo dlouho a problém byl odstraněn... a ani DIAGNOSTIKA nic neuvedla...

Dle mého bych se ubíral cestou "100% FUNKČNÍ páčka TEMPIČE - pak spínače na pedálech"

Mám asi 4 tempomatové páčky, takže není problém vyzkoušet... stejně tak i čidla a spínače...
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#8 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Hary »

Ze by v t6r nepřišli na vadnou packu a prosrali jeste 8k je nejake moc těžko uvěřitelné.

Peku, bude to ta packa nejpravděpodobněji. Je to hodně časté.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#9 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od kwiko »

packa sa da aj otestovat diagnostikou v akcnych clenoch...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 92
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 l TDI 1998, S60 2008 2.4D

#10 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od shaman137 »

Hary: martin rikal muj priprad...dal sem to tam na zjisteni proc to nemaka a i nakej servis...dostal sem verdikt ze to je vadnou jednotkou abs...takze placeni diag a tusim 2h prace...za par mesicu sem to tam hodil na tu jednotku abs protoze uz brzdy nemakaly kvuli ni takze preletovat kontakty a zas prace a vysledek? Nebehalo to secteno abs 4k a k tomu nascitana prace a diag a uz sem z toho byl ponekud rozhozenej
_________________
V70 1998 TDI charlottka M/T MSA 15.7 kat off, egr off, chip 119kw 374Nm.
Otcova S60 2008 M/T 2.4D 120kw
Motorka Kawasaki Z900 Lucy

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#11 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Silně doufám, že to bude jen prkotina, bo už mě to neba.
Co taková páčkoidní sranda stojí? Ať nevysolím sumu sumárum, která by uživila indickou dědinu ze státu Uttarpradeš na půl roku, abych zjistil, že to bylo něco jiného, jak to tak bévá :)
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#12 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Hary »

Za 100% fungující kus počítej 600. Přítel může umět i levněji :)
myšleno s fungujícím vracejícími se směrovkami a fungujícím tempomatem.

sundej tunel, tedy horni a spodní dekl, 3x vrut zespodu a obnaz tu páčku od toho gumového krku.
Právě tam uvidíš asi error, stipleho drátu. Packu demontuj a pokus se to opravit. Je to nevděčná práce.
Já měl štíply červený.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#13 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Scarabeus »

TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat... :Yahoo!:

Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit... :Bravo:

Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet... :beer:
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#14 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od z-d-e-n-a »

:o
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#15 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Dobrá, až se mi kárson vrátí z ouplně jiné rozborky (gufero a co nevidět řídící tyč = díky mě mechanikouc děcka budou studovat Oxford), tak svépomocí rozjebu páčku.
Snad tomuto autu začnu sepisovat Novodobé Paměti Servisní :D
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 93
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno / Liberec
Vůz: V70 2008 D5 136kW

#16 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od arvelius »

Já měl něco podobného na V40 - bylo to čidlo brzdového pedálu. Když jsem brzdu zespodu přizvedl nohou, tak to jelo a jakmile jsem dal nohu pryč, tempomat se vypnul. Spravila to trocha samolepící pásky, kterou jsem navrstvil pod čidlo (asi tak 1mm)
_________________
V70 D5 136kW 2008, seashell metallic
byla V40 1.9D, 75kW 2002 Sport edition, takováhle modrá

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#17 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Fíla »

Scarabeus píše:TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat... :Yahoo!:

Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit... :Bravo:

Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet... :beer:
Cena 600,- za sice funkční páčku, ale co má najeto min 200t km, mi přijde naprosto adekvátní. Vzhledem k tomu, že pokud si nechám namontovat v autorizáku fungl novou, bude mě stát cca 1.650,-
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#18 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Od včerejška je dromedár v odborné péči kvůli guferu a rovnou si projde i diagnostikou.

Další bod domácího autolékaře - ovládání obou vnějších zpětných zrcátek.
Oba špígle jdou motoricky posunovat jen nahoru a doprava.
Pár tipů a odhadů znělo na špatné motorky.
Jsou opravitelné, či se to řeší rovnou výměnou celého kusu zpěťáku?
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#19 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od ms231 »

Nerozumim tve reci, ale pokud obe zrcatka jedou jenom nahoru a doprava, nemuze byt spatne ovladac, ze nespoji signal dolu a doleva?
Ze by oba motorky prestaly fungovat a jeste v jednom ze smeru.. no, nevim..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#20 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

No jasně, jakmile bude povoz doma, vrhnu se zprvu na ten ovládací joystick a vcelku bych se ani nedivil, kdyby se jednalo o stejný problém jako nedávný s čudlíkama k zadním oknům - stačilo ušním žďárátkem namočeným v lihu očistit kontakty.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#21 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Hary »

Scarabeus píše:TAK A MÁŠ VYŘEŠENO... Harym zde určující ceny jsou pro mne naprosto bezkonkurenční, asi bude mít i nějaké tempomatové páčky za 600 kč v záloze a pokud se projeví jako "PŘÍTEL" tak to může být třeba i za polovic... což skoro nemá ani smysl se pokoušet tu kabeláž jakkoliv zachraňovat a nebo nakonec opravovat... :Yahoo!:

Skoro bych si troufal říci, že nebýt Haryho tak tady snad ani většina vlastníků V70 v TDI nemá čím jezdit... :Bravo:

Já bohužel tempomatové páčky za 600 kč nemám a nikdy ani mít nebudu, protože kvůli páčce musím koupit celé relativně slušné auto v zahraničí... musím ho také s někým ze zahraničí dovézt do ČR... někde ho nechat složit a pak také věnovat tomu nějaký čas pro demontáž jednotlivých dílů a ty samozřejmě dovézt zájemci, nebo zabalit a poslat... pokud možno i vyzkoušet... :beer:
Vůbec nerozumím tomu, proč máš potřebu hájit cenu svých dílů, teď, tady a proč mě označuješ za "hrdinu".
Jedna věc je na dílu vydělat nebo pomoci jinému a za cenu úměrnou jej posunout dál.
Sám mám doma ještě jednu, co tempomatuje ale nevrací směrovky. Při snaze to otevřít a opravit jsem to možná podělal úplně a už nikdy se nebude vracet. Její hodnota z mého hlediska max. 250,- za lehky diskomfort.
Ale když už jsi načal a začal hájit cenu tvých dílů Martine, i páčka co mám od Tebe za 800,- jeví známky brzkého konce.
Izolace na jednom drátu je prasklá a loupe se jako perník. Omotal jsem zvlášť ten inkriminovaný drát a aj ostatní, protože se izolace se taky práší a rozpadá pomalu. Neřešil jsem to, nechtěl jsem. Byl jsem rád že to zatím funguje a při vidině, že to několik let třeba vydrží nebylo proč.

Peku, kdyby si chtěl páčku za 250 ve stavu jak píši, ozvi se. Musím ji teda pohledat a nejlépe ověřit v autě, že na ní vše podstatné krom vracení se funguje.

Kdyby si shledal problém v možné chybě čidla pedálu brzdy, taky jej mám, od Ondry a rád pomohu. Za velmi vlídnou cenu pořízení pošlu dále.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3675
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#22 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od yoby »

pek píše:No jasně, jakmile bude povoz doma, vrhnu se zprvu na ten ovládací joystick a vcelku bych se ani nedivil, kdyby se jednalo o stejný problém jako nedávný s čudlíkama k zadním oknům - stačilo ušním žďárátkem namočeným v lihu očistit kontakty.
Spíš se zlomila taková bílá tyčka v zrcátku... od motorků jsou dvě, jedna ovládá nahoru dolu a druhá vpravo vlevo. Pokud s tím jde hejbat rukou přímo na skle a nebo slyšíš motorek a nic, tak jsi doma :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#23 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

No líp bych to nepopsal :) dík!
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG

Scarabeus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 257
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
Bydliště: Praha

#24 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od Scarabeus »

Hary pokud se nepletu, tak páčku ode mne máš více jak dva roky... né-li už možná skoro tři a pořád funguje... když jsi koupíš jakoukoliv novou věc, jenž je mnohonásobně dražší oproti starší, tak na ní dostaneš max. 2 roky záruku ze zákona...!!! Tak nechápu co se mi snažíš vyčítat... :Search:
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D

pek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 115
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Čejč, jihovýchodní provincie
Vůz: V70XC B5254T 00'

#25 XC70 I. mrzení s tempomatem

Příspěvek od pek »

Helehele, nechcete si tu přestřelku nechat na nějaké normálnější neutrální území, třeba hospodu, co? :beer:
Rozlamte si občanky, déte si po papul... po panákách a znáte to, modřejší ustoupí :)
Naposledy upravil(a) pek dne 06 čer 2017 18:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 2.0 T5 B5204T 155kW, 94´, man, LPG
v40 D4192T 66kW, 98´, man
850 D5252T 103kW, 96´, man
460 1.8 66kW, 96´, man
850 B5204F 105kW, 94´, aut
____________________________________________
V70XC B5254T 142kw, 00', man, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“