Motor si zije vlastnim zivotem...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 2.4i 125Kw manual Lpg
#1 Motor si zije vlastnim zivotem...
Zdravim , potreboval bych vas poprosit o radu.Mam Volvo S80 rv. 2000, jedna se o problém nekde v el. Po nastartovani po ranu, motor bezi normalne na volnobech, a po zhruba 30s zacne jak kdyby vynechávat valec,a zacnou haprovat otáčky,samo si pridavat,motor bezi nepravidelne,pri jizde motor do 2000 ot cuka potom leti v pohode, při ubrani plynu zase cuka ,nekdy se hodi nouzovej rezim,nekdy ne, ted to nejlepší , při rozsviceni dálkových a zatroubeni to nekdy prestane a motor bezi uplne krasne normalne tak jak ma,ujedu třeba 30 km v pohode, nekdy to nepomuze , musim zastavit ,,vypnout motor po zhruba 5 min nastartuju a motor bezi normalne tak jak ma,ujedu třeba 30 km v pohode ,nekdy seto stane i za jizdy ze to zacne haprovat . Obcas padnou budiky ale touz jsem se tady docetl ze to je vadne ABS,to by souhlasilo sviti na palubce,jeste sviti STC a hlasi to chybu alarmu,plus nekdy pise Fill washer fluid. Sem celkem bezradnej, mam skrtici klapku po repasu, alternator po repasu,novou lambda sondu, novou spinacku na svetla, ale problém porad pretrvava. Moc dík všem za rady.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Motor si zije vlastnim zivotem...
Jakej máš rok? Nezatýká ti do CEMky, jak je tady popsáno?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 2.4i 125Kw manual Lpg
#3 Motor si zije vlastnim zivotem...
Mam rok 2000 a ted sem si to procital ohledne CEM . Moc dik za radu, Vedel bych o jedne S80 na nd.stejnej motor rok akorát to byl automat a ja mam manual , je v CEM rozdil mezi nima ?nebo sou stejny, A popřípadě neznate někdo nekoho sikvoneho přes Volva s Olomoucka nebo Sumperska ? krome autorizovanych
#4 Motor si zije vlastnim zivotem...
Cem nevymeniš kus za kus kontaktuj D5T5 cz tam ti to opravia pripadne vymenia Pavel byva v Zubři to nemaš až tak veľa.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 Motor si zije vlastnim zivotem...
to zatékání se ale myslím týká jen faceliftu MY 05-06
čímž neříkám, že to nemůže být CEM
je to lpg, není chyba někde tam?
čímž neříkám, že to nemůže být CEM
je to lpg, není chyba někde tam?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 6
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S80 2.4i 125Kw manual Lpg
#6 Motor si zije vlastnim zivotem...
Dela to i na benzin,nechal seem menit svicky,3 zapalovaci civky,nova lambda,altik po repasu,skrtici klapka taky,ale proste motor si porad dela co chce,treba dnes rano jsem nastartoval ,tak hned to zaclo haprovat,tak sem ujel 2 km , vypl vypl motor, za 2min nastartoval a ujel jsem60 km uplne v poho,. todle proste nechapu,
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek