Skratoval som v70 D5, pomoc

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#1 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od kamov »

Som to po... riadne, pri skusani jedneho motorceka sa omylom prekrizili kable +- od baterky. Ked pretocim klucom do polohy 2 budiky zacnu vystrajat, relatka v cemke aj pod kapotou cvakaju ako blaznive no nic sa nedeje. Akurat v z motoroveho priestoru vychadza kovovy zvuk od cvakania. Kontroloval som poistky, aj tie velke cierne pod kapotou a vzadu pri baterke, nasiel jednu zlu, vymenil no stale robi to iste. Diagnostika mi nacita len dopolovice. AUto stoji tyzden na dvore, uz som zufaly :( Stretli ste sa s niecim podobnym? V 70 D5 2003 automat



[img]https://s14.postimg.org/6paedygvl/20170211_135954.jpg[/img]how to take screenshots

[img]https://s14.postimg.org/lmngspjht/20170211_140101.jpg[/img]how to take screenshots
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#2 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Jiří M »

Projdi kostry, od mínusu z baterky na kastli, pokud vede nějakej kabel i k motoru nevim. Pak zkontroluj svorky na baterce a změř na ní napětí (když je vše vypnutý a pak při zapnutí klíčku, pokud to napětí poklesne je v háji článek v baterce, nebo propoj mezi článkama). Pokud to máš jak barevnou hudbu, bude malý napětí, otázka je zda je poškozený něco v autě, nebo to vzdala baterka.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#3 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od kamov »

Diky stačilo vymeniť baterku :Yahoo!: ešte rozchodit rem a bcm lebo nekomunikuju s cem
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#4 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od kamov »

Skúšal som zapojiť tu zlu baterku do felicie a zistil ze je prepolovana, +- sa vymenili, wtf
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#5 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od ms231 »

Uf.. to jde?:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Ondra. »

Baterky jsou bud leve nebo prave. Ten atyp se pouziva myslim v japoncich. Predpokladam ze je to tenhle pripad
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#7 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od kamov »

Cize to sa bezne stava? Skoda baterky, mala iba 2 roky
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od tomasss »

Budto to pochopil blbe Ondra., nebo ja...ja to chapu tak, ze se baterka prepolovala, tj. skutecna polarita neodpovida tomu co je nakresleny na baterce.
A ano, uz jsem to taky videl.
V nouzi i jde, pokud clovek koupi novou baterku se spatnou orientaci, ji pomalu vybit az do nuly a pak nabit na obracenou polaritu :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#9 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od ms231 »

No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 556
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

#10 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od kamov »

tomasss píše:Budto to pochopil blbe Ondra., nebo ja...ja to chapu tak, ze se baterka prepolovala, tj. skutecna polarita neodpovida tomu co je nakresleny na baterce.
A ano, uz jsem to taky videl.
V nouzi i jde, pokud clovek koupi novou baterku se spatnou orientaci, ji pomalu vybit az do nuly a pak nabit na obracenou polaritu :twisted:
No presne tak, tam kde je nakreslene + je uz - a opacne.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od tomasss »

ms231 píše:No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
Pricinu bych hledal hned v prvnim prispevku tazatele :)
kamov píše:pri skusani jedneho motorceka sa omylom prekrizili kable +- od baterky
Baterku netreba (zatim) vyhazovat, jen proste zase vybit na nulu a nabit, tentokrat se spravnou polaritou :jaj:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Ondra. »

Mama elektroskolu ale asi jsem se ucil spatne. Nikdy by mi nenapadlo ze semuze v akumulatoru otocit polarita :O
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 524
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#13 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Jarda.JM »

Tady něco nehraje...
Přepólovat baterku, myslím tím změnit její polaritu, není otázka minut.
Stejně tak vybít baterku, která už není po smrti, během několika minut na NULU, taky není jenom tak.
Vzhledem k naakumulované energii by to bylo docela zajímavé divadlo, něco jako malý domácí ohňostroj, nebo v lepším případě pohádka "Hrnečku vař".

Stalo se mi, že jsem koupil baterku, ve které byl jeden článek s opačnou polaritou. Byla to ovšem chyba z výroby. Protože v té době byl přístup k propojkám, odhalil jsem ho změřením jednotlivých článků.
Není to náhodou podobný případ?

A přepólovat baterku, protože to "potřebuji", tak to si dost dobře nedovedu představit, protože pak už by k ničemu nebyla. Už jenom to, že každá elektroda je tvořena jiným materilálem, dává tušit, jak by to fungovalo.

Ondra mě předběhl, řekl to stručně a jasně.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#14 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od tomasss »

Jarda.JM píše:A přepólovat baterku, protože to "potřebuji", tak to si dost dobře nedovedu představit, protože pak už by k ničemu nebyla.
Vsak taky pisu ze to jde "v nouzi". Samozrejme zivotnost baterky v tomhle otocenym rezimu bude snizena... :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#15 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od ms231 »

tomasss píše:
ms231 píše:No ale furt nechapu, jak se muze prepolovat vyzkratovanim.. Ze se castecne vybije bych pochopil, klidne az na nulu, ale jak tam dojde ke zmene polarity..
Pricinu bych hledal hned v prvnim prispevku tazatele :)
..tam akorat ctu, ze doslo k zapojeni spotrebice s opacnou polaritou. Mne by zajimalo, jak to mohlo vest k tomu, ze se baterka prepolovala. Co se uvnitr ni delo, jaky tam probehl proces zpusobeny zapojenim spotrebice opacne, ze se prepolovala. To si neumim predstavit a zajima me to.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2947
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#16 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Tod2 »

asi to bude chtít příště míň pálenky na tom východu, třeba pak nebudete záhadně zaměňovat polarity... :ROFL:
jediné, jak si to dovedu vysvětlit je, že tam cpe něco z korejce nebo japonce...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#17 Skratoval som v70 D5, pomoc

Příspěvek od Jasko »

Tod2 píše:asi to bude chtít příště míň pálenky na tom východu, třeba pak nebudete záhadně zaměňovat polarity... :ROFL:
jediné, jak si to dovedu vysvětlit je, že tam cpe něco z korejce nebo japonce...
To asi nie aj priemery kontaktov su rozdielne plus je večší ako minus buď nenasadíš alebo nedotiahneš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“