S80 netopí!!! Vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
#1 S80 netopí!!! Vyřešeno
Zdravím všechny, moje S80 2.4 D5 120kw,rok 2004 se při cestě z hor rozhodla, že nebude topit. Motor se klasicky ohřeje rychle, rozvody dělány před 20tis km s vodní pumpou. Musím říct, že 800km bez topení, venku -5°c docela chuť. Nemáte někdo nápad kde začít???
Děkuji všem za rady
Vyřešeno, ucpaný radiátor vyplachnutý a auto opět krasně topí
Děkuji všem za rady
Vyřešeno, ucpaný radiátor vyplachnutý a auto opět krasně topí
Naposledy upravil(a) fedo01 dne 23 úno 2017 23:14, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S80 netopí!!!
Začal bych origo diagnostikou a kalibrací klapek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3 S80 netopí!!!
A vyčistič snimač teploty a motorček za nímraolsa píše:Začal bych origo diagnostikou a kalibrací klapek.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 S80 netopí!!!
Jen preventivne se zeptam...
Hladinu chladici kapaliny jsi zkontroloval?
(Co kdyby byl seklej plovak...)
Ono motor se jeste dlouho zvladne uchladit, kdyz je min vody v chladicim okruhu, ale topeni ktere je nejvejs, uz muze byt prazdne...
Hladinu chladici kapaliny jsi zkontroloval?
(Co kdyby byl seklej plovak...)
Ono motor se jeste dlouho zvladne uchladit, kdyz je min vody v chladicim okruhu, ale topeni ktere je nejvejs, uz muze byt prazdne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 S80 netopí!!!
jakože fouká studený vzduch?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
#6 S80 netopí!!!
Chladicí kapalina je na maximu. Když dám topení na maximum tak jde studený vzduch, když na minimum tak úplně ledový. Snímač teploty najdu kde???Motorek kde?? Moc děkuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 S80 netopí!!!
Snímač teploty je za tou mřížkou na klimapanelu. Motorky klapek pod palubkou. Fakt by to chtělo nejdřív tu kalibraci.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#8 S80 netopí!!!
ty to nedokazes
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
#9 S80 netopí!!!
Musí člověk na origo diagnostiku nebo to zvladne znamýho činská VIDA??? Předpokladam že za palubkou tak palubka ven??? Napadlo mě jestli není ještě zarostlej radiator
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 S80 netopí!!!
"Origo" čína to umí taky.
Radiátor ti nezaroste během chvilky. To by přestávalo topit postupně.
Pro kontrolu palubka ven nemusí, pouze kastlík před spolujezdcem.
Radiátor ti nezaroste během chvilky. To by přestávalo topit postupně.
Pro kontrolu palubka ven nemusí, pouze kastlík před spolujezdcem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
#11 S80 netopí!!!
to uz jsem udelal je to prisernost u ridice jsem motorek jeste nenasel ty tri u spolujezdce maka
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
#12 S80 netopí!!!
Pokial maš k dispozicii Vidu tak sa pozri v ccm na teplotu v kabine pokial je ten snimač zasraní a motorček nenasava vzduch tak to nekuri teraz som to robil na v70 a pri +5 ukazoval snimač +25 stupňov po vyčistení a nakalibrovvaní ide všetko ako má.sumi píše:to uz jsem udelal je to prisernost u ridice jsem motorek jeste nenasel ty tri u spolujezdce maka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#13 S80 netopí!!!
Taky můžeš mít trochu přiucpaný radiátor topení. Zvonka to nevyzerá, ale účinnost topení jde do háje.
A takhle to vypadá v detailu
Tento případ je z XC90. Radiátor pro moji XC70 je už na cestě._________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
#14 S80 netopí!!!
Pouze jedna hadice vedouci od motoru do radiátoru je tepla. Druha je velmi malo vlazna. To by melo znacit ze je nepruchodny ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#15 S80 netopí!!!
U mě to bylo podobný. Možnosti jsou dvě buď ucpaný radiátor, nebo to taky může být "slabé čerpadlo".fedo01 píše:Pouze jedna hadice vedouci od motoru do radiátoru je tepla. Druha je velmi malo vlazna. To by melo znacit ze je nepruchodny ne?
U mě výměna radiátoru dost pomohla, ale přesto ještě úplně spokojený nejsem. Na severský vůz by to mohlo topit ještě o chlup líp.
Edit: "Čerpadlo" - pumpa.
"Slabé čerpadlo" nejen malý výkon pumpy, která neprotlačí dostatečné množství, ale i jiné možné negativní vlivy na cirkulaci. Nemusí to být vždy jen zanesený radiátor.
Naposledy upravil(a) Jarda.JM dne 02 úno 2017 23:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hořovice
- Vůz: Volvo XC90 120kW
#16 S80 netopí!!!
Jake myslis cerpadlo? Voda do radiatoru proudi tlakem od vodni pumpy ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#17 S80 netopí!!!
Opravuji pumpa.fedo01 píše:Jake myslis cerpadlo? Voda do radiatoru proudi tlakem od vodni pumpy ne?
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#18 S80 netopí!!!
cerpadlo cerpa (knotinualny dej) a pumpa pumpuje (cyklicky dej), v aute mame cerpadla avsak obchodnici maju ekonomicke vzdelanie a preberaju nazvoslovie zo zahranicia. Tusim Coolant Pump / die Kühlmittelpumpe...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 S80 netopí!!! Vyřešeno
Takže pístové čerpadlo je kontradikce v adjektivu? Pro moje chápání je pumpa něco, co využívá lidskou manuální sílu a čerpadlo je cokoliv k dopravě tekutin, co jede na elektriku nebo jinou formu pohonu.
Každopádně kdo chtěl, pochopil.
Každopádně kdo chtěl, pochopil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#20 S80 netopí!!! Vyřešeno
A co teprve taková protonová pumpa. Pracuje asi kontinuálně, pohon má na ATP.... V autě ji teda asi nenajdeme, ale vlastně taky, přinejmenším za jízdy na sedadle, co má před sebou volant.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#21 S80 netopí!!! Vyřešeno
Čím jsi ho vypláchnul? Můj by asi šel těžko rozumně propláchnout (viz fotky výše). Servisák mi doporučil výměnu. Ne že by neexistovaly "jedy" kterýma by to možná šlo, ale prý jsou dost agresivní a zanedlouho se stejně radiátor mění, protože teče.fedo01 píše:Vyřešeno, ucpaný radiátor vyplachnutý a auto opět krasně topí
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#22 S80 netopí!!! Vyřešeno
Už jsem to tu psal mnohokrát vyplatí se používat origo nemrznoucí směs jinou nepoužívám a nikdy nic podobného jsem neřešil ano na 22 letém autě ani na 31 letém ani chladič ani radiator vše origo a vše funguje - origo nemrzka k tomu destilkaJarda.JM píše:Čím jsi ho vypláchnul? Můj by asi šel těžko rozumně propláchnout (viz fotky výše). Servisák mi doporučil výměnu. Ne že by neexistovaly "jedy" kterýma by to možná šlo, ale prý jsou dost agresivní a zanedlouho se stejně radiátor mění, protože teče.fedo01 píše:Vyřešeno, ucpaný radiátor vyplachnutý a auto opět krasně topí
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#23 S80 netopí!!! Vyřešeno
Lenze malokto ma auto od novoty, plus volvo farbu aj zlozenie nemrznucej kvapaliny obcas zmenilo, naviac casto krat za upchaty radiator moze unik spalin, ci oleja v minulosti...
najma v kombinacii jazdenia na cistu vodu pokial sa to neopravilo...
najma v kombinacii jazdenia na cistu vodu pokial sa to neopravilo...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek