XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#26 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No z mé hlavy to není, já se běžnou jízdou dostanu tak k max. 3000ot. Takže já jsem jim tam auto prostě nechal a po 5dnech mi volali, že na to asi přišli a, že se projeví až od 4000ot. No a po sundání hlavy už to bylo jasné.
Jinak jsem rád, že se ti povedlo nakonec závadu odhalit.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#27 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:No, přečti si můj příspěvek z 10.11. 2016 ( jako prví ) a tam už jsem psal stejné projevy až od 4000ot se to ukázalo. A všem se to zde nelíbilo a mysleli si bůhví co, že když CO2 byl negativní, že to těsněním nebude. Jinak já jsem najezdil cca 4000km a dolil jen 2x.
Mě se to zas hodně projevovalo na couračkách kolem 20km. Při dálkách nikdy. Proto jsi na to asi tak dlouho nemohl přijít. Docela pěkný dárek k Vánocům viď v ceně cca 40000Kč. Já to měl pouze za 39000Kč, nové šrouby, těsnění, rovnání bloku, hlavy, sedla ventilů, olej, filtry atd. a i včetně nových rozvodů, kladek, řemenů a žhaviček. Jen já to měl v AVdílech.
No, jsem na tom uplne stejne, doma bude mit Vanoce hlavne T6ka, Martiopel mi na ni dela defacto to same, plus nejake srandy okolo, takze presne vim jake to prineslo strasti, ale taky kolik to pak zas prinese radosti... Taky se uz tesis jako malej, az to zas bude jezdit? :Bravo: :Yahoo!: :jaj:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#28 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No já zas jezdím už 3týden a čekání to bylo fakt nekonečné. Po opravě to občas špatně chytalo a mi minulý týden vyskočila hláška Systém chladicí kapaliny - doporučen servis, no odešlo čidlo teploty chladicí kapaliny, takže problém se starty vyřešen. Nové žhavičky nežhavily dost dlouho, jelikož byly chybné údaje o teplotě motoru.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#29 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od st_Andy »

zadna zahada... spis tradice.. Kdo nemenil u 2,4T/T5 tesneni pod makovici ten at si hodi hasakem.. a ano, tahle analogie zacina obvykle necekanou hlaskou o ubytku vody.. :wink:

Dalsich 200tis. ale budes mit s novym tesnenim aspon klid, dokud opet od vysokych teplot uhnije, ty motory proste nemaji adekvatni chlazeni a tesneni to neustoji :) Za ten projev a zvuk bud jim ale odpusteno :Rose:

GDPR_user

#30 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od GDPR_user »

st_Andy píše:zadna zahada... spis tradice.. Kdo nemenil u 2,4T/T5 tesneni pod makovici ten at si hodi hasakem.. a ano, tahle analogie zacina obvykle necekanou hlaskou o ubytku vody.. :wink:

Dalsich 200tis. ale budes mit s novym tesnenim aspon klid, dokud opet od vysokych teplot uhnije, ty motory proste nemaji adekvatni chlazeni a tesneni to neustoji :) Za ten projev a zvuk bud jim ale odpusteno :Rose:
Pozdější verze měly celoplech.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#31 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Jakub Svoboda »

no já už plechové měl a i tak to fouklo

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=57407#p673054
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Bydliště: Praha

#32 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od homy »

Podobnou věc mi dělal směšovač od HL propan se systemem Magic, ten je tedy v pořádku a na lpg jezdí už v pohodě?
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 75
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#33 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od dakarcz »

pribeh prokracuje, protoze uz to je docela doba, tak kratky souhrn:

1. minuly rok, nekdy v lete jsem si nechal v T6R namontovat jiny motor ktery mel najeto neco kolem 210tiskm (muj puvodni byl kaput, cca 420tis km)

2. po par tydnech zacaly s timto "novym" motorem vyse popsane problemy s tlakovanim vody, ktere vyvrcholili nekdy na podzim a ktere jsem tu zacal popisovat 10 lis 2016

3. vysledkem bylo delani a pretesneni hlavy. Myslel jsem, ze mam na dlouho dobu postarano, ale po zhruba mesici jezdeni pouze na benzin (LPG odpojeno) znova kontrolka a znovu tlakovani.

4. zhruba pred dvema mesici jsem auto odvezl do T6R a ted v pondeli jsem se dozvedel, ze tesneni bylo OK, a ze zatim nevi co je pricina tlakovani.

jsem v tom do ted celkem za 90K a neni vidina brzke opravy. Z ruznych duvodu jsem lehce otravenej, kdybyste mel nekdo nejakej napad co by mohlo byt pricinou tlakovani, klidne to sem napiste, zkusim v T6R pretlumocit ;-)

diky H.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#34 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Snad to kontrolovali, ale nic jiného než HLAVA mi nenapadá. :(
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

#35 XC70 2.4T (LPG) - zahadne tlakovani vody

Příspěvek od Dopi »

st_Andy píše:zadna zahada... spis tradice.. Kdo nemenil u 2,4T/T5 tesneni pod makovici ten at si hodi hasakem.. a ano, tahle analogie zacina obvykle necekanou hlaskou o ubytku vody.. :wink:

Dalsich 200tis. ale budes mit s novym tesnenim aspon klid, dokud opet od vysokych teplot uhnije, ty motory proste nemaji adekvatni chlazeni a tesneni to neustoji :) Za ten projev a zvuk bud jim ale odpusteno :Rose:
Dá se pravděpodobnost téhle závady nějak omezit, třeba nevytáčením motoru do hodně vysokých otáček?
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“