850 b5202 seřízení LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: pustina
- Vůz: 944
#1 850 b5202 seřízení LPG
zdravim,
hledal jsem řešení problému, ale nenašel, tak se ptám.
Koupil jsem od uživatele Jofo jeho 855, která nestartovala na plyn, což mně vždy fordi startovaly, tak jsem vyměnil zteřelé membrány (podtlak BRC) a začal štelovat. Zjistil jsem, že volvo má pravděpodobně regulátor volnoběžných otáček(?), protože auto má za každých okolností stabilní volnoběh (kromě úplného seškrcení). Na reduktoru musim hodně plyn otevřít, aby to jelo (šroubek už leze ven) a stejně od 4 tis. otáček výš je to udušené. K tomu je spotřeba přes 15 litrů plynu (dle palubáku 11,5 l benzinu). Předtim údajně 12-13 litrů. Na benzin táhne auto normálně.
Dá se deaktivovat regulátor volnoběhu, abych nastavil reduktor na volnoběh?
A vůbec, nějaký nápad, proč to nejede, ale přitom chlastá??? Než budu vyndávat znovu reduktor...
díky
petr
hledal jsem řešení problému, ale nenašel, tak se ptám.
Koupil jsem od uživatele Jofo jeho 855, která nestartovala na plyn, což mně vždy fordi startovaly, tak jsem vyměnil zteřelé membrány (podtlak BRC) a začal štelovat. Zjistil jsem, že volvo má pravděpodobně regulátor volnoběžných otáček(?), protože auto má za každých okolností stabilní volnoběh (kromě úplného seškrcení). Na reduktoru musim hodně plyn otevřít, aby to jelo (šroubek už leze ven) a stejně od 4 tis. otáček výš je to udušené. K tomu je spotřeba přes 15 litrů plynu (dle palubáku 11,5 l benzinu). Předtim údajně 12-13 litrů. Na benzin táhne auto normálně.
Dá se deaktivovat regulátor volnoběhu, abych nastavil reduktor na volnoběh?
A vůbec, nějaký nápad, proč to nejede, ale přitom chlastá??? Než budu vyndávat znovu reduktor...
díky
petr
_________________
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 850 b5202 seřízení LPG
Ten regulátor volnoběhu se jmenuje volnoběžný ventil. Ale jeho zásahama se mění tlak v sání, takže bys měl být schopen ho podtlakově nastavit.
Jinak si teda myslim, že nějaká spotřeba benzínu by být měla, jinak benzínová soustava odejde.
Jinak si teda myslim, že nějaká spotřeba benzínu by být měla, jinak benzínová soustava odejde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: pustina
- Vůz: 944
#3 850 b5202 seřízení LPG
moc nechápu, co mám podtlakově nastavovat? prostě nikomu u podtlakového LPG nejde nastavit bohatost na volnoběh (teda poslechem podle otáček)? nastavi se to jen tak, aby to dobře jelo?Urvanej píše:Ten regulátor volnoběhu se jmenuje volnoběžný ventil. Ale jeho zásahama se mění tlak v sání, takže bys měl být schopen ho podtlakově nastavit.
Jinak si teda myslim, že nějaká spotřeba benzínu by být měla, jinak benzínová soustava odejde.
proč odejde benzínová soustava? měl jsem za to, že benzín stále proudí přes vstřiky (musí je chladit) a zase se vrací do nádrže. a na benzín občas jezdim, neboj. ale co ja jsem slysel, je to nutné kvůli mazaní ventilů. benzin je mastnej, plyn je suchej.
_________________
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 850 b5202 seřízení LPG
LPG reduktorscholle píše:moc nechápu, co mám podtlakově nastavovat?
Vetsinou, pokud se jezdi jen na LPG, se zalepej benzinovy vstriky. Hodne starej benzin muze mit taky korozivni ucinky.scholle píše:proč odejde benzínová soustava?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 850 b5202 seřízení LPG
tomasss:
Jinak se dobře podívej, jak je konstruovaná lišta se vstřikama. Benzín, jakmile nateče do vstřiku, tak nemá kudy vytéct, a jen se ohřejvá a degraduje a zalepí vstřiky. Takže každej studenej start aspoň vypláchne co v nich je a nateče čerstvý.
Taky mam v autě podtlak a benzín leju vervu 100. Né že bych ocenil oktany, ale absence biosložky prodlužuje skladovatelnost benzínu a pak se to tak nezasírá.
Jinak se dobře podívej, jak je konstruovaná lišta se vstřikama. Benzín, jakmile nateče do vstřiku, tak nemá kudy vytéct, a jen se ohřejvá a degraduje a zalepí vstřiky. Takže každej studenej start aspoň vypláchne co v nich je a nateče čerstvý.
Taky mam v autě podtlak a benzín leju vervu 100. Né že bych ocenil oktany, ale absence biosložky prodlužuje skladovatelnost benzínu a pak se to tak nezasírá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: pustina
- Vůz: 944
#6 850 b5202 seřízení LPG
to je možné. děkuji.tomasss píše:LPG reduktorscholle píše:moc nechápu, co mám podtlakově nastavovat?zdá se, že se každý bavíte o něčem jiném. LPG reduktor pracuje na základě podtlaku v sání, nastavuje se jen míra propouštěného plynuUrvanej píše:Ten regulátor volnoběhu se jmenuje volnoběžný ventil. Ale jeho zásahama se mění tlak v sání, takže bys měl být schopen ho podtlakově nastavit.
Vetsinou, pokud se jezdi jen na LPG, se zalepej benzinovy vstriky. Hodne starej benzin muze mit taky korozivni ucinky.scholle píše:proč odejde benzínová soustava?
_________________
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: pustina
- Vůz: 944
#7 850 b5202 seřízení LPG
verva je dobry nápad, to už mi jeden plynař doporučovalUrvanej píše:tomasss:
Jinak se dobře podívej, jak je konstruovaná lišta se vstřikama. Benzín, jakmile nateče do vstřiku, tak nemá kudy vytéct, a jen se ohřejvá a degraduje a zalepí vstřiky. Takže každej studenej start aspoň vypláchne co v nich je a nateče čerstvý.
Taky mam v autě podtlak a benzín leju vervu 100. Né že bych ocenil oktany, ale absence biosložky prodlužuje skladovatelnost benzínu a pak se to tak nezasírá.
_________________
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
'92 944 b230f | '93 850 T-5 (troska)
taunus, transit valník a anglia estate
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 850 b5202 seřízení LPG
To my víme a bavime se o tom samym, pod "ho" si dopln "reduktor"scholle píše:zdá se, že se každý bavíte o něčem jiném. LPG reduktor pracuje na základě podtlaku v sání, nastavuje se jen míra propouštěného plynuUrvanej píše:Ten regulátor volnoběhu se jmenuje volnoběžný ventil. Ale jeho zásahama se mění tlak v sání, takže bys měl být schopen ho podtlakově nastavit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 850 b5202 seřízení LPG
Vzhledem k tomu, že volnoběžný ventil není uživatelsky nijak nastavitelný, tak mě nenapadlo, že to nepůjde pochopit. Nicméně omlouvám se tedy za špatnou formulaci.
Každopádně dobře nastavit podtlak(jakejkoliv plyn) je věda, pokud má auto aspoň trochu adaptabilní řj motoru. Což nevim, jak u tej tvojej předokolky máš.
Každopádně dobře nastavit podtlak(jakejkoliv plyn) je věda, pokud má auto aspoň trochu adaptabilní řj motoru. Což nevim, jak u tej tvojej předokolky máš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#10 850 b5202 seřízení LPG
Tento problem by sa dal obmedzit tym, ze pred chcipnutim motora prepnem na par sekund na benzin.Urvanej píše:tomasss:
Jinak se dobře podívej, jak je konstruovaná lišta se vstřikama. Benzín, jakmile nateče do vstřiku, tak nemá kudy vytéct, a jen se ohřejvá a degraduje a zalepí vstřiky. Takže každej studenej start aspoň vypláchne co v nich je a nateče čerstvý.
Taky mam v autě podtlak a benzín leju vervu 100. Né že bych ocenil oktany, ale absence biosložky prodlužuje skladovatelnost benzínu a pak se to tak nezasírá.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 30 Odpovědi
- 7900 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od royal
-
- 11 Odpovědi
- 2700 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dejw22
-
- 21 Odpovědi
- 9252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 5 Odpovědi
- 974 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Haben
-
- 5 Odpovědi
- 2372 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E