Čau volváci,
asi 2 týdny nazpět se mi rozsvítila brzdová světla u zamčené S60 D5 2008. Nepomohlo nastartování a vypnutí. Při nastartování se sami rozběhly stěrače a nešly vypnout, rozsvítila se kontrolka ABS a všechny levé blinkry - neblikaly, ale svitily. Měl jsem už starou baterku (6 let). Kamarád mi řekl, ze auto přešlo do nouzového režimu a ať vyměnim baterku. Po výměně baterky a smazání chyb ve Volvu přes diagnostiku vše OK. AŽ DOTEĎ. zase svitím jako vánoční stromeček, stěrače samy stiraji a ted uz nejdou ani odklopit el. zrcátka.
Nějaká pozitivní zprava by nebyla???
Diky
Nouzový režim - elektriky...?
- Autor
- Zpráva
#2 Nouzový režim - elektriky...?
Sundej torpedo a zkus odpojit jednotku stěračů.Pokud problém přestane,je v ní zatečeno.Richy píše:Čau volváci,
asi 2 týdny nazpět se mi rozsvítila brzdová světla u zamčené S60 D5 2008. Nepomohlo nastartování a vypnutí. Při nastartování se sami rozběhly stěrače a nešly vypnout, rozsvítila se kontrolka ABS a všechny levé blinkry - neblikaly, ale svitily. Měl jsem už starou baterku (6 let). Kamarád mi řekl, ze auto přešlo do nouzového režimu a ať vyměnim baterku. Po výměně baterky a smazání chyb ve Volvu přes diagnostiku vše OK. AŽ DOTEĎ. zase svitím jako vánoční stromeček, stěrače samy stiraji a ted uz nejdou ani odklopit el. zrcátka.
Nějaká pozitivní zprava by nebyla???
Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Nouzový režim - elektriky...?
Hm, ale tohle bude ještě S60 jedničková, tedy P2.
Spíše bych tipoval na problém v centrální jednotce CEM (CEM-L), byť tento ročník není problémový z hlediska zatékání. Ale něco takového tam patrně bude, CEM všechno tohle řídí. Jednotka k nalezení na stejném místě, ještě pod jedním dalším krytem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451
Pavel
P.S. Nesouvisí výskyt závady s deštěm?
Spíše bych tipoval na problém v centrální jednotce CEM (CEM-L), byť tento ročník není problémový z hlediska zatékání. Ale něco takového tam patrně bude, CEM všechno tohle řídí. Jednotka k nalezení na stejném místě, ještě pod jedním dalším krytem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451
Pavel
P.S. Nesouvisí výskyt závady s deštěm?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravské Budějovice
- Vůz: S60 D5 2008 ze Švédska
#4 Nouzový režim - elektriky...?
Pravdou je, ze nyní se problém objevil za stání na desti, předchozí případ si nejsem jistý.
Auto mám od 2009 a garáž ovál jsem ho pořad, až poslední 2 roky ne. Mám garáž na padnou materiálem na stavbu .
Moc díky za rady.
Budu z nich vycházet a dam mazlíka jako vždy do Autopalace Brno.
Jsou vstřícní a vždy najdeme kompromis...
S cenou nic nenadelam hold autorizovaný servis.
Auto mám od 2009 a garáž ovál jsem ho pořad, až poslední 2 roky ne. Mám garáž na padnou materiálem na stavbu .
Moc díky za rady.
Budu z nich vycházet a dam mazlíka jako vždy do Autopalace Brno.
Jsou vstřícní a vždy najdeme kompromis...
S cenou nic nenadelam hold autorizovaný servis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Nouzový režim - elektriky...?
Oukej.
Jinak něco jako "nouzový režim elektriky" v autě neexistuje. Jen úsporný režim, to když dochází baterka, tak se ve vetšině Volv vypne audioaparatura a to je tak asi všechno. Ten tebou popsaný pád rozhodně není fyziologický a něco tam bude špatně.
V Brně máš pak vícero možností, minimálně 2 autorizáky a nejméně jeden nezávislý zavedený Volvo servis: AutoAmbo.cz
Tož, pak dej vědět, až bude problém vyřešen, třeba to bude zajímat ostatní. Aspoň mě jo, zda-li to věštění z křišťálové koule bylo aspoň trochu správné.
P.
Jinak něco jako "nouzový režim elektriky" v autě neexistuje. Jen úsporný režim, to když dochází baterka, tak se ve vetšině Volv vypne audioaparatura a to je tak asi všechno. Ten tebou popsaný pád rozhodně není fyziologický a něco tam bude špatně.
V Brně máš pak vícero možností, minimálně 2 autorizáky a nejméně jeden nezávislý zavedený Volvo servis: AutoAmbo.cz
Tož, pak dej vědět, až bude problém vyřešen, třeba to bude zajímat ostatní. Aspoň mě jo, zda-li to věštění z křišťálové koule bylo aspoň trochu správné.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravské Budějovice
- Vůz: S60 D5 2008 ze Švédska
#6 Nouzový režim - elektriky...? VYŘEŠENO!!!
Tak problém je vyresen.
Abych to zkrátil... šlo o to, ze zatekalo po drátech pod torpédem k ridici jednotce!
Problém byl tedy ten, ze v karoserii je průchodka pro kabeláž, jejiž izolace uz nefungovala a voda
tak mohla téct dovnitř!
Opravou bylo prepajeni konektoru na ridici jednotce a také na kabelazi- zoxidovane, hlavně pak
Utesneni průchodky.
Přidávám foto.
Je to prý zřídka vídany jev, ale občas se objeví.
Abych to zkrátil... šlo o to, ze zatekalo po drátech pod torpédem k ridici jednotce!
Problém byl tedy ten, ze v karoserii je průchodka pro kabeláž, jejiž izolace uz nefungovala a voda
tak mohla téct dovnitř!
Opravou bylo prepajeni konektoru na ridici jednotce a také na kabelazi- zoxidovane, hlavně pak
Utesneni průchodky.
Přidávám foto.
Je to prý zřídka vídany jev, ale občas se objeví.
- Přílohy
-
- Kaput
- image.jpeg (72.11 KiB) Zobrazeno 749 x
-
- Výměna
- image.jpeg (84.78 KiB) Zobrazeno 749 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 Nouzový režim - elektriky...? VYŘEŠENO!!!
Není to zřídka vídaný jev, ale pro některé ročníky spíše pravidlo: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451. Pravda, u novějších roků a modelů S60/S80/XC/V70II tohle není problém zase natolik častý.Richy píše:Je to prý zřídka vídany jev, ale občas se objeví.
Avšak stačí ten ucpaný odtokový kanálek, pak aby se tam chvíli držela voda a těmi průchodkami to nakonec proleze tam, kde je třeba.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od THOmasoj
-
- 2 Odpovědi
- 1084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 3 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin Žitník