850 10v jiná hlava

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 29
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo V40 B4204S 2.0 103kW 97

#1 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Exit325 »

Zdravím,

Chtěl bych se prosím Vás zeptat, kamarád by chtěl vyměnit hlavu místo 10V tak dát 20V na 850 2.5 10V B5252 103kW,

20V hlava by byla z motoru 2.5 20V B5254S 125kW a chtěl bych se zeptat, zda je toto řešení možné ? Nebo spíše co k tomu bude vše potřeba ?

Předpokládám, jiné čerpadlo, vstřiky a řidící jednotka ? Ze 2.5 20V.

Předem děkuji za radu.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#2 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Rada zní ať si koupí auto s motorem 20V
Čerpadlo nemusíš měnit to není snad jiné ,ale vyměníš ŘJ motoru jiná lambda,už tam musíš dát váhu vzduchu 10V má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu,taky není kabeláž pokud to poběží bez váhy bude to házet chybu a neprojdeš TK ECU musí být bez chyb a to je jen co jsem v rychlosti vychrlil,ale je to asi nejzákladnější ,. :D :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 29
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo V40 B4204S 2.0 103kW 97

#3 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Exit325 »

No tak pokud je potřeba těchto pár základních věci vyměnit a dodělat kabely k váze vzduchu tak to už je úplně to nejmenší, protože vše k tomu má z druhého auta, tak jsi nemyslím že by to byl nějaky velký problém :) Ale kdo ví.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Urvanej »

ona bude i jinaá kabeláž...
ale otázka je, jak by se to přehození tvářilo po mechanické stránce, jak je to s rozvody, jesi je lze přehodit atd. To bude muset napovědět někdo, kdo to má ve voku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Ondra. »

A nejsou nahodou jiny i pisty?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 850 10v jiná hlava

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Já bych se do toho vůbec nepouštěl ani sem nenašel v zahraničí,že by to někdo dělal byly tam dotazy ,ale raději si to rozmysleli podle mě je to ztracenej čas nad pochybným výsledkem.A co si budem nalhíávat 93kW zrovna na nějaké velké investování a nervy asi nestojí.Kromě mojí :lol:
To jen aby řeč nestála :D

Edit:jinak rozvody by seděli dáš jinej řemen na 20V ,10V má vačky blíž u sebe to vím měl jsem dole hlavu před dvěma roky, těsnění pod hlavu je myslím stejný ,jinej domek termostatu,možná výfukové svody to nevím jak má 20V atmo ,jak píše Tomáš kdo to má v oku bude vědět ,ale bude to asi na nervy jestli se do toho pustí.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“