Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#301 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od gigy »

Rozdíl C3 0w30 a C3 5w30 je dle těch TL fakt minimální, nevím jestli za tím nemůže být ještě nějaký jiný parametr protože jinak jsou ty viskozity při 40°téměř identické, možná že při 0°by byl rozdíl větší ? Ale C2 5w40 už má tu viskozitu vyšší při 40°celkem dost, okolo 25-30 ( teda aspoň ten co chce dát Python).
takže teď řeším otázku Mobil ESP 0w30 vs Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 vs Yacco VX 1000 LE 5W-30
u toho Shellu není dohledatelný HTHS, to je negativum, že by bylo nižší jak 3,5?
Mobil a Yacco parametry téměř identický (přesto že jedno je 5w a druhý 0w), HTHS 3,5

Ale myslím, že z toho je celkem jedno co vyberu, pokud se to vymění po 10k km tak rozdíly budou minimální

Pokud se to někomu nechce celé studovat a orientovat se v tom, tak tady je takový rychlo návod jaký olej do D5 s DPF z toho, na co jsem přišel, třeba na tohle téma ubydou další dotazy:

Chceš se striktně držet normy co udává Volvo ? Kup 0W30 A5/B5
Chceš co nejlepší olej pro motor i DPF a nejezdíš úplnou pilu/jezdíš spíše kratší trasy ? Kup 0W30 C3 nebo 5W30 C3
Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Věříš na všeholék ? Kupuj Mobil 5W50, který papírově vhodný vůbec není, ale někteří na něj jezdí a snad nikdo si nestěžuje
Všude platí nešlapat na to studený a interval výměny držet ideálně 10k km
Značka je na každém a zase na ní tolik nezáleží, hlavně aby to nebyl panč.


někdo by něco doplnil/upravil...?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#302 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

gigy píše: 25 kvě 2020 21:03 Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Zde bych nesouhlasil. Jeden takovej jsem zkusil (Texaco 5W40 plnící normu C3) a nebylo to vůbec dobrý. Dunění, vibrace. Šel zase rychle ven.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 26 kvě 2020 08:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#303 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od gigy »

nojo, zase Python a Apofys to doporučují, pak z toho něco vyvozuj :lol: ale tak jestli to bylo jen u tebe s jedním typem oleje a jiní tu specifikaci jezdí v pohodě, tak se asi dá jenom nedoporučit ten ten jeden olej, nebo má ještě někdo tuhle zkušenost ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 86
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#304 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od python.p »

Jojo, jenže Python.P ti napsal přesně jaký typ oleje měl a někde najde i jak dlouho ho měl...

Zatím co hajnej, bohužel napsal jen "Jeden takovej jsem zkusil" jako jak jeden takovej? To neměl výrobce? Řadu? :)

Zatím nejlepší olej byl ten Yacco. Já jdu opět do něj a nebo ještě možná zkusím TOP - Millers, ale to ještě uvidím. Osobně bych na léto nejradši dával C3 5W50 a na zimu klidně 0W30. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13057
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#305 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od raolsa »

Hajnej tam zkusil Texaco 5W40 plnící normu C3.

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71479
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 86
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#306 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od python.p »

Dík za doplnění, ale mohl to napsat rovnou :P
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#307 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

Gigy psal obecně takže jsem taky psal obecně :wink:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 86
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#308 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od python.p »

To jako chápu, ale není to na prd takhle obecně? Já psal přímo, že ten Yacco C3 jsem měl a byl super. Teď asi zkusím toho Millersa ať to můžu aspoň podle sluchu porovnat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#309 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

python.p píše: 26 kvě 2020 08:27 To jako chápu, ale není to na prd takhle obecně?
Je to na prd. Já to teda opravím :roll:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: volvo S80 2,5 T

#310 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od LukasPB »

Mám S80 II. (147kW) 2.5 T naj. 351 000 a dávám 5W30 aje to dobrá volba ? Jinak jak dlouho drží tyto motory....zatím se nic neděje a motor nevykazuje žádné poruchy pouze byla čištěna klapka.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#311 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

LukasPB píše: 26 kvě 2020 08:40 Mám S80 II. (147kW) 2.5 T naj. 351 000 a dávám 5W30 aje to dobrá volba ? Jinak jak dlouho drží tyto motory....zatím se nic neděje a motor nevykazuje žádné poruchy pouze byla čištěna klapka.
Promiň, ale toto je téma pro D5 motory. Zkus se zeptat v jiném tématu.
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#312 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od wolf »

gigy píše: 25 kvě 2020 21:03 Rozdíl C3 0w30 a C3 5w30 je dle těch TL fakt minimální, nevím jestli za tím nemůže být ještě nějaký jiný parametr protože jinak jsou ty viskozity při 40°téměř identické, možná že při 0°by byl rozdíl větší ? Ale C2 5w40 už má tu viskozitu vyšší při 40°celkem dost, okolo 25-30 ( teda aspoň ten co chce dát Python).
takže teď řeším otázku Mobil ESP 0w30 vs Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 vs Yacco VX 1000 LE 5W-30
u toho Shellu není dohledatelný HTHS, to je negativum, že by bylo nižší jak 3,5?
Mobil a Yacco parametry téměř identický (přesto že jedno je 5w a druhý 0w), HTHS 3,5

Ale myslím, že z toho je celkem jedno co vyberu, pokud se to vymění po 10k km tak rozdíly budou minimální

Pokud se to někomu nechce celé studovat a orientovat se v tom, tak tady je takový rychlo návod jaký olej do D5 s DPF z toho, na co jsem přišel, třeba na tohle téma ubydou další dotazy:

Chceš se striktně držet normy co udává Volvo ? Kup 0W30 A5/B5
Chceš co nejlepší olej pro motor i DPF a nejezdíš úplnou pilu/jezdíš spíše kratší trasy ? Kup 0W30 C3 nebo 5W30 C3
Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Věříš na všeholék ? Kupuj Mobil 5W50, který papírově vhodný vůbec není, ale někteří na něj jezdí a snad nikdo si nestěžuje
Všude platí nešlapat na to studený a interval výměny držet ideálně 10k km
Značka je na každém a zase na ní tolik nezáleží, hlavně aby to nebyl panč.


někdo by něco doplnil/upravil...?

Já bych byl pro, aby se tu napsalo, jestli doporučení psaná v tomto vláknu jsou jen pro motory 136kw nebo i další verze s dpf např 151kw, název topicu je se 136 a co jsem četl, tak tu dávají zkušenosti i majitelé jiných verzí D5, sám v tom mám popravdě guláš..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#313 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od gigy »

Ja myslím že to platí pro všechny 5ti válce s DPF, hádám že rozdíly jsou minimální a základní konstrukce je pořád stejná a tudíž by to mělo být aplikovatelné na všechny verze, ať to má 1 turbo nebo 2 nebo ať je to 2.4 nebo 2.0, základ bude furt stejný. Název by se mohl upravit třeba na "výběr oleje do naftových pětiválců s DPF".
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#314 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od hajnej »

gigy píše: 26 kvě 2020 15:36 Ja myslím že to platí pro všechny 5ti válce s DPF, hádám že rozdíly jsou minimální a základní konstrukce je pořád stejná a tudíž by to mělo být aplikovatelné na všechny verze, ať to má 1 turbo nebo 2 nebo ať je to 2.4 nebo 2.0, základ bude furt stejný. Název by se mohl upravit třeba na "výběr oleje do naftových pětiválců s DPF".
Tak tak. Upraveno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#315 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od wolf »

Super díky! 👍
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#316 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF

Příspěvek od Munga »

python.p píše: 26 kvě 2020 06:17 Jojo, jenže Python.P ti napsal přesně jaký typ oleje měl a někde najde i jak dlouho ho měl...

Zatím co hajnej, bohužel napsal jen "Jeden takovej jsem zkusil" jako jak jeden takovej? To neměl výrobce? Řadu? :)

Zatím nejlepší olej byl ten Yacco. Já jdu opět do něj a nebo ještě možná zkusím TOP - Millers, ale to ještě uvidím. Osobně bych na léto nejradši dával C3 5W50 a na zimu klidně 0W30. :)
Tak Yacco a Millers jsou podle mne špičkové oleje které se navíc nepančují a 0w zima/5w léto by bylo ideální jenže v motoru není ideální střídat značky a specifikace olejů.
Jestli zkusíš Millers tak napiš jak ti přijde - tam by se také dalo něco vybrat.
Já bych chtěl v budoucnu přejít na méně profláklou značku a nebát se panče..

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#317 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od gigy »

Já už jsem se asi rozhodl a to pro RAVENOL VSW SAE 0W-30, kvalita by měla být stejně špičková jako to Yacoo nebo Millers, pančovat to taky asi snad nikdo nebude, parametry to má super, ikdyž ty rozdíly už jsou minimální (HTHS 3.6 , viskozity 12/60....)
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vsw-sae-0w-30/

Každopádně na oleje.cz jsou týpci co tomu asi rozumí a psali že rozdíly mezi těmi co jsem vybíral (Mobil ESP, Shell AV-L, Yacco VX 1000 LE...) budou minimální a hlavně doporučujou doopravdy nepřetahovat to a měnit po 10k km. Asi vědí proč a není důvod se toho nedržet. Takže radši levnější Shell nebo asi cokoliv v těchto parametrech, rozdíly budou minimální jestli nějaké, a měnit časteji, než dražší "kvalitnější" a měnit to po 15-20k, nedej bože víc.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#318 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od Tom0 »

Nejhorší je že ty auta co si kupujeme mají za sebou 4 a více výměn po 30tkm od prvních majitelů kterým je to úplně jedno … :oops:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 86
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#319 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od python.p »

Ne všichni! :D Někdo si auto koupil, pak uděla GO motoru a teď špekuluje jak mu udělat dobře. :D

Nicméně Millers je drahej - ale možná se mi povede lepší cena. Yacco a Ravenol jsou jistota. Yacco jsem měl takže z toho strach nemám. Ravenol by mohl být panč, ale mají nějaký holografy a ověřování přímo na jejich webu. S tím Shellem jsem si to tak myslel, je levný, je to Shell bude cajk, ale jak říkám 9 000km a nic moc, teď ještě najít prostor na výměnu a bude.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#320 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od gigy »

Tak tak, je to hrozný, ale je to v drtivé většině případů tak. Ale s tím nic neuděláme, můžeme jen ovlivnit to jak se o to budem starat dál. My teď koupili XC70 kterou před námi měl někdo rozumný, takže aspoň od 100k km je měněno po 15k, tak teď to bude po 10k :D
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1039
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#321 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od Tom0 »

python.p:
To je pravda, na tebe jsem zapomněl… :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 86
Příspěvky: 5004
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#322 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od python.p »

Podle mě pár brzkých výměn a nějaký ty aditiva mohou pomoci. :) Teda snad. :)


Tom0: Pohodex.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 77
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#323 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od hajnej »

Zkoušel někdo tohle?
Liqui Moly 3702 TOP TEC 4100 5W-40 C3
https://dufy.cz/motorovy-olej-liqui-moly-3702-top-tec-4100-5w-40-20l
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 46
Příspěvky: 305
Registrován: 6 roků 2 měsíce
Bydliště: praha
Vůz: xc60 D5

#324 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od ivanvanata »

liqui moly jsem měl kdysi v superbu, olej nějak ničím nevynikal ale fungoval vlastně dobře. zdál se mi tehdá maličko hlučnější než jiné, ale bylo to PDčko...používá to kdejaký servis a říkaj že je to kvalitnější než kastról

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#325 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF

Příspěvek od Apofys »

hajnej píše: 08 črc 2020 08:32 Zkoušel někdo tohle?
Liqui Moly 3702 TOP TEC 4100 5W-40 C3
https://dufy.cz/motorovy-olej-liqui-moly-3702-top-tec-4100-5w-40-20l
Ještě neměl, ale Liqui Moly doporučuje Kuba Hrbáč z Opavy...
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“