Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#301 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Rozdíl C3 0w30 a C3 5w30 je dle těch TL fakt minimální, nevím jestli za tím nemůže být ještě nějaký jiný parametr protože jinak jsou ty viskozity při 40°téměř identické, možná že při 0°by byl rozdíl větší ? Ale C2 5w40 už má tu viskozitu vyšší při 40°celkem dost, okolo 25-30 ( teda aspoň ten co chce dát Python).
takže teď řeším otázku Mobil ESP 0w30 vs Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 vs Yacco VX 1000 LE 5W-30
u toho Shellu není dohledatelný HTHS, to je negativum, že by bylo nižší jak 3,5?
Mobil a Yacco parametry téměř identický (přesto že jedno je 5w a druhý 0w), HTHS 3,5
Ale myslím, že z toho je celkem jedno co vyberu, pokud se to vymění po 10k km tak rozdíly budou minimální
Pokud se to někomu nechce celé studovat a orientovat se v tom, tak tady je takový rychlo návod jaký olej do D5 s DPF z toho, na co jsem přišel, třeba na tohle téma ubydou další dotazy:
Chceš se striktně držet normy co udává Volvo ? Kup 0W30 A5/B5
Chceš co nejlepší olej pro motor i DPF a nejezdíš úplnou pilu/jezdíš spíše kratší trasy ? Kup 0W30 C3 nebo 5W30 C3
Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Věříš na všeholék ? Kupuj Mobil 5W50, který papírově vhodný vůbec není, ale někteří na něj jezdí a snad nikdo si nestěžuje
Všude platí nešlapat na to studený a interval výměny držet ideálně 10k km
Značka je na každém a zase na ní tolik nezáleží, hlavně aby to nebyl panč.
někdo by něco doplnil/upravil...?
takže teď řeším otázku Mobil ESP 0w30 vs Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 vs Yacco VX 1000 LE 5W-30
u toho Shellu není dohledatelný HTHS, to je negativum, že by bylo nižší jak 3,5?
Mobil a Yacco parametry téměř identický (přesto že jedno je 5w a druhý 0w), HTHS 3,5
Ale myslím, že z toho je celkem jedno co vyberu, pokud se to vymění po 10k km tak rozdíly budou minimální
Pokud se to někomu nechce celé studovat a orientovat se v tom, tak tady je takový rychlo návod jaký olej do D5 s DPF z toho, na co jsem přišel, třeba na tohle téma ubydou další dotazy:
Chceš se striktně držet normy co udává Volvo ? Kup 0W30 A5/B5
Chceš co nejlepší olej pro motor i DPF a nejezdíš úplnou pilu/jezdíš spíše kratší trasy ? Kup 0W30 C3 nebo 5W30 C3
Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Věříš na všeholék ? Kupuj Mobil 5W50, který papírově vhodný vůbec není, ale někteří na něj jezdí a snad nikdo si nestěžuje
Všude platí nešlapat na to studený a interval výměny držet ideálně 10k km
Značka je na každém a zase na ní tolik nezáleží, hlavně aby to nebyl panč.
někdo by něco doplnil/upravil...?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#302 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Zde bych nesouhlasil. Jeden takovej jsem zkusil (Texaco 5W40 plnící normu C3) a nebylo to vůbec dobrý. Dunění, vibrace. Šel zase rychle ven.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 26 kvě 2020 08:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#303 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
nojo, zase Python a Apofys to doporučují, pak z toho něco vyvozuj ale tak jestli to bylo jen u tebe s jedním typem oleje a jiní tu specifikaci jezdí v pohodě, tak se asi dá jenom nedoporučit ten ten jeden olej, nebo má ještě někdo tuhle zkušenost ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#304 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Jojo, jenže Python.P ti napsal přesně jaký typ oleje měl a někde najde i jak dlouho ho měl...
Zatím co hajnej, bohužel napsal jen "Jeden takovej jsem zkusil" jako jak jeden takovej? To neměl výrobce? Řadu?
Zatím nejlepší olej byl ten Yacco. Já jdu opět do něj a nebo ještě možná zkusím TOP - Millers, ale to ještě uvidím. Osobně bych na léto nejradši dával C3 5W50 a na zimu klidně 0W30.
Zatím co hajnej, bohužel napsal jen "Jeden takovej jsem zkusil" jako jak jeden takovej? To neměl výrobce? Řadu?
Zatím nejlepší olej byl ten Yacco. Já jdu opět do něj a nebo ještě možná zkusím TOP - Millers, ale to ještě uvidím. Osobně bych na léto nejradši dával C3 5W50 a na zimu klidně 0W30.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#305 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Hajnej tam zkusil Texaco 5W40 plnící normu C3.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71479
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=71479
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#306 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Dík za doplnění, ale mohl to napsat rovnou
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#307 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Gigy psal obecně takže jsem taky psal obecně
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#308 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
To jako chápu, ale není to na prd takhle obecně? Já psal přímo, že ten Yacco C3 jsem měl a byl super. Teď asi zkusím toho Millersa ať to můžu aspoň podle sluchu porovnat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#309 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Je to na prd. Já to teda opravím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: volvo S80 2,5 T
#310 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Mám S80 II. (147kW) 2.5 T naj. 351 000 a dávám 5W30 aje to dobrá volba ? Jinak jak dlouho drží tyto motory....zatím se nic neděje a motor nevykazuje žádné poruchy pouze byla čištěna klapka.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#311 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Promiň, ale toto je téma pro D5 motory. Zkus se zeptat v jiném tématu.
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#312 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
gigy píše: ↑25 kvě 2020 21:03 Rozdíl C3 0w30 a C3 5w30 je dle těch TL fakt minimální, nevím jestli za tím nemůže být ještě nějaký jiný parametr protože jinak jsou ty viskozity při 40°téměř identické, možná že při 0°by byl rozdíl větší ? Ale C2 5w40 už má tu viskozitu vyšší při 40°celkem dost, okolo 25-30 ( teda aspoň ten co chce dát Python).
takže teď řeším otázku Mobil ESP 0w30 vs Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 vs Yacco VX 1000 LE 5W-30
u toho Shellu není dohledatelný HTHS, to je negativum, že by bylo nižší jak 3,5?
Mobil a Yacco parametry téměř identický (přesto že jedno je 5w a druhý 0w), HTHS 3,5
Ale myslím, že z toho je celkem jedno co vyberu, pokud se to vymění po 10k km tak rozdíly budou minimální
Pokud se to někomu nechce celé studovat a orientovat se v tom, tak tady je takový rychlo návod jaký olej do D5 s DPF z toho, na co jsem přišel, třeba na tohle téma ubydou další dotazy:
Chceš se striktně držet normy co udává Volvo ? Kup 0W30 A5/B5
Chceš co nejlepší olej pro motor i DPF a nejezdíš úplnou pilu/jezdíš spíše kratší trasy ? Kup 0W30 C3 nebo 5W30 C3
Chceš co nejlepší olej pro motor i PDF, jezdíš dlouhý trasy a pilu ? Kupuj 5W40 C3
Věříš na všeholék ? Kupuj Mobil 5W50, který papírově vhodný vůbec není, ale někteří na něj jezdí a snad nikdo si nestěžuje
Všude platí nešlapat na to studený a interval výměny držet ideálně 10k km
Značka je na každém a zase na ní tolik nezáleží, hlavně aby to nebyl panč.
někdo by něco doplnil/upravil...?
Já bych byl pro, aby se tu napsalo, jestli doporučení psaná v tomto vláknu jsou jen pro motory 136kw nebo i další verze s dpf např 151kw, název topicu je se 136 a co jsem četl, tak tu dávají zkušenosti i majitelé jiných verzí D5, sám v tom mám popravdě guláš..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#313 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Ja myslím že to platí pro všechny 5ti válce s DPF, hádám že rozdíly jsou minimální a základní konstrukce je pořád stejná a tudíž by to mělo být aplikovatelné na všechny verze, ať to má 1 turbo nebo 2 nebo ať je to 2.4 nebo 2.0, základ bude furt stejný. Název by se mohl upravit třeba na "výběr oleje do naftových pětiválců s DPF".
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#314 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Tak tak. Upraveno.gigy píše: ↑26 kvě 2020 15:36 Ja myslím že to platí pro všechny 5ti válce s DPF, hádám že rozdíly jsou minimální a základní konstrukce je pořád stejná a tudíž by to mělo být aplikovatelné na všechny verze, ať to má 1 turbo nebo 2 nebo ať je to 2.4 nebo 2.0, základ bude furt stejný. Název by se mohl upravit třeba na "výběr oleje do naftových pětiválců s DPF".
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#315 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Super díky!
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#316 Proč ANO/NE olej 0W30 do D5 136kw DPF
Tak Yacco a Millers jsou podle mne špičkové oleje které se navíc nepančují a 0w zima/5w léto by bylo ideální jenže v motoru není ideální střídat značky a specifikace olejů.python.p píše: ↑26 kvě 2020 06:17 Jojo, jenže Python.P ti napsal přesně jaký typ oleje měl a někde najde i jak dlouho ho měl...
Zatím co hajnej, bohužel napsal jen "Jeden takovej jsem zkusil" jako jak jeden takovej? To neměl výrobce? Řadu?
Zatím nejlepší olej byl ten Yacco. Já jdu opět do něj a nebo ještě možná zkusím TOP - Millers, ale to ještě uvidím. Osobně bych na léto nejradši dával C3 5W50 a na zimu klidně 0W30.
Jestli zkusíš Millers tak napiš jak ti přijde - tam by se také dalo něco vybrat.
Já bych chtěl v budoucnu přejít na méně profláklou značku a nebát se panče..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#317 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já už jsem se asi rozhodl a to pro RAVENOL VSW SAE 0W-30, kvalita by měla být stejně špičková jako to Yacoo nebo Millers, pančovat to taky asi snad nikdo nebude, parametry to má super, ikdyž ty rozdíly už jsou minimální (HTHS 3.6 , viskozity 12/60....)
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vsw-sae-0w-30/
Každopádně na oleje.cz jsou týpci co tomu asi rozumí a psali že rozdíly mezi těmi co jsem vybíral (Mobil ESP, Shell AV-L, Yacco VX 1000 LE...) budou minimální a hlavně doporučujou doopravdy nepřetahovat to a měnit po 10k km. Asi vědí proč a není důvod se toho nedržet. Takže radši levnější Shell nebo asi cokoliv v těchto parametrech, rozdíly budou minimální jestli nějaké, a měnit časteji, než dražší "kvalitnější" a měnit to po 15-20k, nedej bože víc.
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vsw-sae-0w-30/
Každopádně na oleje.cz jsou týpci co tomu asi rozumí a psali že rozdíly mezi těmi co jsem vybíral (Mobil ESP, Shell AV-L, Yacco VX 1000 LE...) budou minimální a hlavně doporučujou doopravdy nepřetahovat to a měnit po 10k km. Asi vědí proč a není důvod se toho nedržet. Takže radši levnější Shell nebo asi cokoliv v těchto parametrech, rozdíly budou minimální jestli nějaké, a měnit časteji, než dražší "kvalitnější" a měnit to po 15-20k, nedej bože víc.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#318 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Nejhorší je že ty auta co si kupujeme mají za sebou 4 a více výměn po 30tkm od prvních majitelů kterým je to úplně jedno …
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#319 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Ne všichni! Někdo si auto koupil, pak uděla GO motoru a teď špekuluje jak mu udělat dobře.
Nicméně Millers je drahej - ale možná se mi povede lepší cena. Yacco a Ravenol jsou jistota. Yacco jsem měl takže z toho strach nemám. Ravenol by mohl být panč, ale mají nějaký holografy a ověřování přímo na jejich webu. S tím Shellem jsem si to tak myslel, je levný, je to Shell bude cajk, ale jak říkám 9 000km a nic moc, teď ještě najít prostor na výměnu a bude.
Nicméně Millers je drahej - ale možná se mi povede lepší cena. Yacco a Ravenol jsou jistota. Yacco jsem měl takže z toho strach nemám. Ravenol by mohl být panč, ale mají nějaký holografy a ověřování přímo na jejich webu. S tím Shellem jsem si to tak myslel, je levný, je to Shell bude cajk, ale jak říkám 9 000km a nic moc, teď ještě najít prostor na výměnu a bude.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#320 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Tak tak, je to hrozný, ale je to v drtivé většině případů tak. Ale s tím nic neuděláme, můžeme jen ovlivnit to jak se o to budem starat dál. My teď koupili XC70 kterou před námi měl někdo rozumný, takže aspoň od 100k km je měněno po 15k, tak teď to bude po 10k
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#321 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
python.p:
To je pravda, na tebe jsem zapomněl…
To je pravda, na tebe jsem zapomněl…
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#322 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Podle mě pár brzkých výměn a nějaký ty aditiva mohou pomoci. Teda snad.
Tom0: Pohodex.
Tom0: Pohodex.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#323 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Zkoušel někdo tohle?
Liqui Moly 3702 TOP TEC 4100 5W-40 C3
https://dufy.cz/motorovy-olej-liqui-moly-3702-top-tec-4100-5w-40-20l
Liqui Moly 3702 TOP TEC 4100 5W-40 C3
https://dufy.cz/motorovy-olej-liqui-moly-3702-top-tec-4100-5w-40-20l
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 305
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#324 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
liqui moly jsem měl kdysi v superbu, olej nějak ničím nevynikal ale fungoval vlastně dobře. zdál se mi tehdá maličko hlučnější než jiné, ale bylo to PDčko...používá to kdejaký servis a říkaj že je to kvalitnější než kastról
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 161
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
#325 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Ještě neměl, ale Liqui Moly doporučuje Kuba Hrbáč z Opavy...hajnej píše: ↑08 črc 2020 08:32 Zkoušel někdo tohle?
Liqui Moly 3702 TOP TEC 4100 5W-40 C3
https://dufy.cz/motorovy-olej-liqui-moly-3702-top-tec-4100-5w-40-20l
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 1 Odpovědi
- 518 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od libor_m
-
- 24 Odpovědi
- 1753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 1770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fíkkr