Virive klapky u D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: C30 D5 132 kW A/T
#76 Virive klapky u D5
Ahoj, přidám svou zkušenost. Jednou si jedu do práce a chci předjet Rencka před sebou a najednou to nejede a oranžový vykřičník s tím že mám okamžitě navštívit servis...
Naštěstí mám vážený kontakt na Hajného který hned tušil že to bude táhlo od klapek. Taky že bylo.
Nejdřív jsem si nechal vymazat chybu a táhlo zase nasadil ale po chvíli zase spadlo a byl jsem tam kde jsem byl. (Nicméně Hajnému veliké díííky! )
Koupil jsem tedy nové táhlo a pročetl fórum a po pročtení jsem se rozhodl staré táhlo modifikovat a dát ho tam obráceně protože klapky nejeví jediný odpor v chodu a ani v okolí nemám špínu.
Nahrávám fotografie jak se mi to povedlo. Jediný problém byl, že při nasazování se přes packy táhlu moc nechtělo a prasklo mi, ale prasklo tak dobře že to nevadí.
Pro sychr jsem táhlo ještě zajistil malou stahovací páskou a po 2 tisíc km a dva týdnech ježdění drží a vše funguje jak má. Třeba někoho inspiruji -)
Ještě k fotkám doplním, že jsem staré táhlo seřízl dle originálu které jsem zakoupil ve Volvu v Ústí nad Labem (asi 270 kč) a nasadil ho obráceně. Zároveň jsem zvětšil otvor v táhlu tak aby bylo pružnější při nasazení přes výstupky, ale asi málo a proto prasklo. Kupovat za 1600 kč z ebaye udělátko na kovové táhlo se mi nechtělo a až budu dělat v budoucnu velký servis tak udělám radši komplet klapky.
Snad jsem někomu pomohl
Naštěstí mám vážený kontakt na Hajného který hned tušil že to bude táhlo od klapek. Taky že bylo.
Nejdřív jsem si nechal vymazat chybu a táhlo zase nasadil ale po chvíli zase spadlo a byl jsem tam kde jsem byl. (Nicméně Hajnému veliké díííky! )
Koupil jsem tedy nové táhlo a pročetl fórum a po pročtení jsem se rozhodl staré táhlo modifikovat a dát ho tam obráceně protože klapky nejeví jediný odpor v chodu a ani v okolí nemám špínu.
Nahrávám fotografie jak se mi to povedlo. Jediný problém byl, že při nasazování se přes packy táhlu moc nechtělo a prasklo mi, ale prasklo tak dobře že to nevadí.
Pro sychr jsem táhlo ještě zajistil malou stahovací páskou a po 2 tisíc km a dva týdnech ježdění drží a vše funguje jak má. Třeba někoho inspiruji -)
Ještě k fotkám doplním, že jsem staré táhlo seřízl dle originálu které jsem zakoupil ve Volvu v Ústí nad Labem (asi 270 kč) a nasadil ho obráceně. Zároveň jsem zvětšil otvor v táhlu tak aby bylo pružnější při nasazení přes výstupky, ale asi málo a proto prasklo. Kupovat za 1600 kč z ebaye udělátko na kovové táhlo se mi nechtělo a až budu dělat v budoucnu velký servis tak udělám radši komplet klapky.
Snad jsem někomu pomohl
_________________
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#77 Virive klapky u D5
To je dobrý tip.
Jde nějak očově poznat, že je táhlo před vypadnutím?
Jde nějak očově poznat, že je táhlo před vypadnutím?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#78 Virive klapky u D5
Že ty jsi to táhlo horkovzduškou nenahřál?
Pak by ti totiž neprasklo.
Pak by ti totiž neprasklo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: C30 D5 132 kW A/T
#79 Virive klapky u D5
Nevím o tom, je to vlastně ochozený plastový kulový čep který je navíc oku dobře schovaný tak na tom moc nepoznáš... Už jsem se za tu krátkou chvíli setkal i s tím, že kamarádovo XC70II to měla vypadnuté už od prodeje z bazaru (4 měsíce cca) a on o tom nevěděl a Volvo chybu také nehlásí, jen otázka zda to není záměr prodejce v tomto případě. Nechci zmiňovat a nikoho obviňovat...
ta horkovzduška mě nenapadla vůbec ale mam záložní táhlo tak uvidíme jak dlouho tam tohle řešení vydží.
NICMÉNĚ mi známej z instagramu poradil, že na XC90 D5 je přímo opravný set od Volva o kterém ale Volvo moc neříká.
Kdy se místo čepu udělá díra provlékne se nový kovový čep který se zajistí kloboučkem a je hotovo, to bych chtěl zkusit jako další řešení
Part number: 31293291
ta horkovzduška mě nenapadla vůbec ale mam záložní táhlo tak uvidíme jak dlouho tam tohle řešení vydží.
NICMÉNĚ mi známej z instagramu poradil, že na XC90 D5 je přímo opravný set od Volva o kterém ale Volvo moc neříká.
Kdy se místo čepu udělá díra provlékne se nový kovový čep který se zajistí kloboučkem a je hotovo, to bych chtěl zkusit jako další řešení
Part number: 31293291
_________________
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
Bylo:
Clio mk1 94; Golf mk4 00; Vectra mk3 06; V40 mk1 02
Aktuálně:
Dacia Duster 1.6, 2014
Volvo C30 D5, 2007, A/T
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#80 Virive klapky u D5
Už se to tady řešilo mnohokrát. Stačí malý samořezný šroubek a malá podložka, sada Volva není úplně potřeba.
Dělá se to takto již minimálně 10 let, a funguje to bezchybně.
Do kloubku se buď vyvrtá, nebo rozpáleným hřebíčkem vypálí dírka. Nasadí se nové táhlo a zajistí proti vypadnutí malým šroubkem s podložkou.
Dělá se to takto již minimálně 10 let, a funguje to bezchybně.
Do kloubku se buď vyvrtá, nebo rozpáleným hřebíčkem vypálí dírka. Nasadí se nové táhlo a zajistí proti vypadnutí malým šroubkem s podložkou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Svit
- Vůz: S80 D5 136kW 2009 A/T
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
#81 Virive klapky u D5
pridam svoju skusenost s klapkami, 03.2020 som kupil S80, natocene 250tis, tiahlo spadnute. Tiahlo som napravil ale po cca 200km znovu spadlo ale palubny pc nic nehlasil ziaden servis ani vykricnik. Klbik na klapkach na motore isiel tak lahko ako keby ani nic neovladal. Este asi 3x som tiahlo napraval ale stale po case spadlo a palubny pc nic nehlasil, tak som ho nechal dole, skontroloval cez vidu v akom stave je DPF, pisalo 8%. Jazdil dalej bez tiahla a praviedelne kontroloval cez vidu DPF. Auto si DPF pravidelne vypalovalo aj bez tiahla a ktovie kolko km zrobil majitel predomnou zo spadnutym tiahlom. Je mozne ze klapky ostali pootvorene v takej polohe ze sa DPF bez problemov regeneruje. Ja som na nom zrobil cca 4tis km bez problemov s DPF a chybovou hlaskou na palubaku. Nove klapky a tiahlo uz mam zakupene a cakam kedy si mechanik na mna najde cas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 75
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Šumava
- Vůz: V 70 II AWD 136 KW
#82 Virive klapky u D5
Jak se kalibruje ten motorek ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#83 Virive klapky u D5
Přes diagnostiku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#84 Virive klapky u D5
Ahoj,
prosím Tě, mohl by jsi napsat cestu jak se ke kalibraci ve Vide proklikat
Radek
prosím Tě, mohl by jsi napsat cestu jak se ke kalibraci ve Vide proklikat
Radek
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#85 Virive klapky u D5
ECM - Advanced - Adaptation of swivel chanel throttle
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#87 Virive klapky u D5
Ahoj,
ať nezakládám nové vlákno, i tak to s klapkami souvisí. Připravuju se na výměnu klapek, jedná se o motor 2.4 D5 120 KW. Chtěl bych poprosit o radu jak nejlíp vyjmout vstřikovače, jaký přípravek použít, abych je při vytahování nepoškodil..
Radek
ať nezakládám nové vlákno, i tak to s klapkami souvisí. Připravuju se na výměnu klapek, jedná se o motor 2.4 D5 120 KW. Chtěl bych poprosit o radu jak nejlíp vyjmout vstřikovače, jaký přípravek použít, abych je při vytahování nepoškodil..
Radek
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#88 Virive klapky u D5
Vstřikovače jdou většinou vyndat bez problémů. Když nejdou ani po lehkém zabrání klíčem, tak se na to vykašli a nech to vyndat specializovanou firmou.
Doporučuju začít s tím, že si vyndáš trubky, vstřiky povolíš a zkusíš je vyndat. Když to totiž nepůjde tak je zbytečné pokračovat.
Jinak origo vytahovák vypadá takhle a po jeho použití musí vstřiky na stolici, nebo dát jiné:
.
Doporučuju začít s tím, že si vyndáš trubky, vstřiky povolíš a zkusíš je vyndat. Když to totiž nepůjde tak je zbytečné pokračovat.
Jinak origo vytahovák vypadá takhle a po jeho použití musí vstřiky na stolici, nebo dát jiné:
.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#89 Virive klapky u D5
A nebo na vlastní riziko, povolit šroub co drží vstřik nastartovat a nechat běžet, mě to už párkrát pomohlo. Naposledy mi to klepalo na volnoběh přes půl hodiny než šel vytáhnout.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#90 Virive klapky u D5
Takhle odvážný jsem ještě nebyl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#91 Virive klapky u D5
Ještě jsem našel "živé" foto z demontáže zatuhlého vstřiku.
.
.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#92 Virive klapky u D5
Zkusím vstřiky povolit a uvidím, jak to půjde, ale myslím, že to 1000% nepůjde . Na vstřiku je výstup na napojení přívodu ocelové trubičky - přívod nafty. Může se do toho výstupku / ne do závitu/ přes nějaké prodloužení klepnout, abych vstřikovač uvolnil a pak jej vytáhnul? Abych něco nepos...
Když se vstřik vrací zpět, dám novou těsnící podložku. Můžu vstřikovač potřít měděnou vazelínou, pomůže to pro případné příští vytahování? Mění se na něm ještě něco jiného /nějaké těsnění/?
Test na přepadu nafty jsem nedělal, takže nevím, jak který propouští víc či míň. Ale, dělal jsem to u motorky, tak bych to mohl udělat i u těchto vstřiků, že je nechám zkontrolovat... Má někdo z vás zkušenost z firmou PAS Zábřeh na Moravě?
Když se vstřik vrací zpět, dám novou těsnící podložku. Můžu vstřikovač potřít měděnou vazelínou, pomůže to pro případné příští vytahování? Mění se na něm ještě něco jiného /nějaké těsnění/?
Test na přepadu nafty jsem nedělal, takže nevím, jak který propouští víc či míň. Ale, dělal jsem to u motorky, tak bych to mohl udělat i u těchto vstřiků, že je nechám zkontrolovat... Má někdo z vás zkušenost z firmou PAS Zábřeh na Moravě?
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 48
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Velké Losiny
- Vůz: Volvo S80, D5244T5, 2.4l, 120 kw, 07'
#93 Virive klapky u D5
Ahoj,
tak a je to hotové. Vyměněny klapky, těsnění pod víkem ventilů také. Vstřikovače šli hodně špatně, ale nakonec to dopadlo dobře. Vstřikovače jsem ještě pro jistotu poslal do servisu, aby je zkontrolovali.
Děkuju vám za rady,
Radek:-)
tak a je to hotové. Vyměněny klapky, těsnění pod víkem ventilů také. Vstřikovače šli hodně špatně, ale nakonec to dopadlo dobře. Vstřikovače jsem ještě pro jistotu poslal do servisu, aby je zkontrolovali.
Děkuju vám za rady,
Radek:-)
_________________
Lítám pomalu a nízko...
Lítám pomalu a nízko...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#94 Virive klapky u D5
Abych nezakládal nové vlákno, tak se pro jistotu zeptám. Budu si objednávat nové klapky, k tomu samozřejmě nové táhlo, podložky pod vstřiky a těsnění. Je to tak vše, nebo ještě potřebuji něco jiného?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#95 Virive klapky u D5
Ještě si k tomu objednej kýbl pevných nervů, když nepůjdou ven vstřiky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#96 Virive klapky u D5
Jo to jo, o tom jsme minule mluvili
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#97 Virive klapky u D5
Dovolím si se sem vetřít. Chtěl bych si vířivé klapky vyměnit sám. Teď jsem venku zkusil povolit vstřiky a se všemi 5 po jemném poklepání přes výstupek pod vývody šlo rukou hýbat co mezera mezi závitem na trubku a víkem ventilů dovolila (tedy cca 3-5mm po obvodu). Nahoru jsem je tahat nezkoušel, ale předpokládám, že by měly teď jít ven bez potíží. Je tak?
Když objednám tuto sadu: - je to vše, co budu potřebovat nebo mě čeká ještě nějaká zákeřná kulišárna?
Předpokládám, že měděné podložky pod vstřiky je třeba vyžíhat.
Když objednám tuto sadu: - je to vše, co budu potřebovat nebo mě čeká ještě nějaká zákeřná kulišárna?
Předpokládám, že měděné podložky pod vstřiky je třeba vyžíhat.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#98 Virive klapky u D5
Pokud se s nima dá lehce pootočit, tak je to v pohodě a půjdou ven.
V té sadě je vše a i něco navíc (ten nepoužitelnej hřebík ).
Vyžíhat podložky to chce.
V té sadě je vše a i něco navíc (ten nepoužitelnej hřebík ).
Vyžíhat podložky to chce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#100 Virive klapky u D5
Tiez to budem riesit, vyzihat znamena nahriat a prudko schladit v studenej vode, alebo nechat pomaly vychladnut?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 2 Odpovědi
- 630 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Misan488
-
- 17 Odpovědi
- 2425 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 8 Odpovědi
- 1436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 5 Odpovědi
- 2770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej