850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#1 850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

Příspěvek od AxE_26 »

Ahoj,

chtěl bych se zeptat Vás zkušenějších jak by jste s touto problematikou naložili.

fotky zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50049&start=50

Tak dneska jsem vytáhl písty a diagnoza je asi taková :-D

kroužky totálka zapečený a unavený, normálně je roztáhneš jedním prstem z toho pístu :-D, prostě na odpis.

Ojniční ložiska k.o někdo to podtáčel jak vemeno.

Motor delší dobu nejel, takže na válcích je fakt mírně povrchová rez, myslím jsi že nové kruhy nebo odrezovač by jí z tama dostal pryč.

písty jsou v pohodě, ojnice taky, turbo 15G k.o bud zahodit nebo repas.

No a klika jsi myslím že bude v cajku.

takže jak by jste to viděla s těma válcama ? někdo říká nové kroužky, někdo jsi nekompromisně stojí za výbrusem i když válce jsou v pohodě, a někdo říká zase že stačí jen obnovit honování a dát STD kroužky nebo o desetinu větší :unknown:


na stěnách jsou fakt mírné rýhy jen fakt na povrchu, nevím jak jsou hluboké ale spíše vůbec, ono je to nejspíše tím jak se s tím motorem pohlo tak na pístech je bordel - písek nebo co to je za hnus. :-D


Takže nevím co s tím, písty vybrusové nevím kde sehnat, přemýslel jsem o pístech z 2.3 co se dívám tak vrtání válců je stejný udajně jak na B5204T tak i na té 2.3. :unknown:

jako zase je mě toho motoru škoda dělat stolek do obýváku :-D

Jak by jste to teda pánové viděli ? počítám komplet g.o i s klikou tak ze 150 talířů.

Předem díky za radu.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2 850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

Příspěvek od Romulusw »

150 táců se mi zdá moc. V prvé řadě to chce vzít mikrometry a úchylkoměry a všechno změřit. Pak teprve můžeš říct, to je dobré, nebo to je špatné a začít špekulovat.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#3 850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

Příspěvek od doktor »

Skoda, ze jsis na renovaci nevzal nejake vic raritni auto. 850 italska T5, to mi nepride jako nejlepsi investice. Navic podle toho tveho topicu vypada, ze byla i zadarmo draha. Ale pokud mas spoustu chechtaku, budiz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 308
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T

#4 850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

Příspěvek od AxE_26 »

To víš že zadarmo byla dráha ale teďka už je to jedno.

Origo stávají motor co je na autě, má v hájí kroužky a ventily už při koupi, motor bral litr až dva litry na 1000-1500km, podle stylu jízdy, udělal jsem proplach motoru a motor nebere ani deci oleje. Jenomže olejovou měrkou foukají výpary ven (smrdí po benzínu), což jsou kroužky k.o.

1 válec 8.6bar
2 válec 8.5bar
3 válec 8.1bar
4 válec 8.6bar
5 válec 7.5bar

s olejem
1 válec 11bar
2 válec 11bar
3 válec 11,3bar
4 válec 10bar
5 válec 8.9bar


A jsou podpalené ventily a gufera k.o jak na vačkách tak na ventilech (plus olej chčí do sběrného potrubí), takže bude možná i na zahození hlava, možná ne uvidím po demontáži, možná budou stačit dát nové ventily.

Proto tu mám ten druhej motor kterej chci na G.O. To je celá věda.

Kdybych těch motoru 2.3 bylo všude jak máku tak to neřeším a nezabývám se 2.0 T5.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#5 850 - B5204T výbrus, honování, nové kroužky ?

Příspěvek od Jean »

Asi to bude znít blbě, ale pokud se rozhoduješ o způsobu opravy pohledem na válec a písty bez dalších měření, tak ty peníze utrať jinak. Za tyto peníze to jde udělat normálně na zakázku a když to svěříš někomu, kdo tomu rozumí, ty je i nějaká šance, že to bude jezdit.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“