...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#1 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Ahoj kluci... tak moje převodovka je asi před branami automatového nebe...

Abych to vysvětlil. Moje 850 v automatu dostává pravidelně nový olej (Dextron III G Mobil) - pěkně výplachem přes plničku A/T (co 40.000-50.000km) a doposud řadila bez problému, tak sametově, že si jí onehdá i pan Prokop ze ZP-AUTOMATICS moc chválil na ten nájezd..

Celý problém s ní začal tím, že jsem z časových a pracovních důvodů (auto používám denně na rozvážky) poslední výměnu přetáhl o 20.000km a říkal jsem si, že než se dostanu na plničku, vypustím alespoň olej, co je v obalu převodovky (3L) a doleju to čerstvým.. povolil jsem výpušták, počkal až to vychčije, očistil ho, dolil přes měrku čerstvým olejem, zahřál, prořadil, zkontroloval, odjel.. Osud si asi řekl, že by všechno bylo moc v pohodě, tak mi cestou z dílny rupla tlaková hadice vedoucí do "automatové" části chladiče. Naštěstí za mnou jel známej a když za mnou viděl čáru, vyblikal mě a hned jsem si toho všiml a zastavil.. hadici jsem vyměnil za jinou použitou, dolil (chybělo asi 1,2 L).. odjel,všechno fungovalo, zaparkoval u baráku a druhej den ráno už nevycouval.. resp. vycouval přískokem...

Automatka se teďka chová tak, že při zařazení "R" sice otáčky motoru zahoupou, ale auto je chová, jak kdyby tam byl "N" tzn. otáčky jdou nahoru a auto se nehýbá.. až kolem 2000ot tam zpátečka s bouchnutím skočí.. prostě jako kdyby tam bylo málo oleje... .. někdy pomůže zařadit R, pak D, pak zase R a kvalt se chytne už od začátku.. nedělá to ale vždy-jen občas-jindy zase zpátečka funguje krásně i vč. "plazivého pohybu" na volnoběh.. pokud ale fungovat přestane, tak se kromě toho objevuje i cukání a vibrace při plazivém volnoběžném pohybu dopředu.. jinak komfort řazení je vynikajcí.. 1-2-3-4 ani neškubně a to vč. kickdownu..

Fakt už jsem zoufalej, poslední rok se všechno v mým ubohým životě sype a to auto byla už taková uplně poslední radost.. byl jsem pyšnej, jak mi to krásně všechno funguje a že mi občas i někdo pochválí.. starám se o něj líp než o sebe, mám do něj naivestováno, že bych za to mohl mít čtvrtku bytu i když jsem si 1000x mohl koupit nějakou V70II nebo S80 nikdy jsem to neudělal, protože 850 miluju.. A ve finále mám teď dvě auta co nejezděj.. jsem si mohl koupit Fábii a nestarat se o ní.. pak by to všechno fungovalo, podobně jako těm, co měněj olej dolejváním a hučící ložisko neměněj dokud jim stačí hlasitost na rádiu..

Nejsem pohádkář, je mi jasný, že tohle bude repase... ale zkuste mi prosím napsat něco hezkýho.. nebo alespoň něco co můžu vyzkoušet.. Nájezd mám 522.xxxkm, což není tolik na tyhle odolný čtyřkvalty, ne?

Zajímá mě, jestli tý převodovce mohlo ublížit, že jsem vyměnil jen olej co byl v obalu a ne komplet i to co je v měniči, nebo jestli jí spíš může ublížit relativně krátkodobý běh s olejem 1,2-1,5L pod nominální hodnotou.. Tohle asi adaptace nespraví, že?

Teď mám pro změnu olej cca 1L nad max, jak jsem horlivě dolejval po výměně hadice.. mohlo by to být i tím? Případně škodí přelití hodně? Kromě toho, že můžou lítat gufera? Jsem jen ajťák, o autech vím lejno.. Budu rád za každý názory a kdyby sem zavítal někdo, kdo dělá automaty, nebo tomu hlouběji rozumí, budu štastnej... Děkuji..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Urvanej »

Kontroloval si hladinu správně jak se má?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#3 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Při nastartovaným motoru a zařazeným "P" - předtím jsem prořadil "R" a "D", je to tak správně?
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#4 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

I když si tu asi píšu pro sebe, přidám ještě jeden postřeh.. po několikanásobným průplachu převodovka asi 500km řadila ukázkově dopředu i dozadu, až najednou došlo k raketovému zhoršení ve stylu, že v 90-ti procentech případů se auto nepohne z místa, ať při zařazeným D, nebo R.. chová se to prostě jako kdyby bylo zařazené "P" s tím, že i kola jsou fyzicky zablokovaná (!) - auto nelze odtlačit.. + když dám plný plyn při zařazeném "D" nebo "R", tak otáčky motoru nedokáží překročit 2500ot.. - jako by motor něco brzdilo.. chová se takto vadný hydroměnič?? Díky
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

GDPR_user

#5 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od GDPR_user »

Dělal jsi jen klasický proplach,nebo jsi použil i BG106 a BG310?

Převodovkám až příliš nerozumím,ale tipl bych si seklou nebo zadírající volnoběžku.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Urvanej »

Volnoběžka je ten camprdlík co v P blokuje otáčení kol?
Protože z toho co píšeš mě to právě tak připadá, jakoby "servo" neumělo odemknout tenhle bazmek. Nevim jak je to tam řešený, ale zkusil bych, až se to nechá ukecat na rozjezd, tam vůbec nedávat P, pokud teda můžeš vyndat klíček.
Ale jak řikám, nevim jak je to udělaný u tvýho auta. U XC90 sem bez P nevyndal klíč.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 61
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih (VRZČ)
Vůz: V70 D5244T MY04

#7 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od woggy »

Urvanej píše:Volnoběžka je ten camprdlík co v P blokuje otáčení kol?
Protože z toho co píšeš mě to právě tak připadá, jakoby "servo" neumělo odemknout tenhle bazmek. Nevim jak je to tam řešený, ale zkusil bych, až se to nechá ukecat na rozjezd, tam vůbec nedávat P, pokud teda můžeš vyndat klíček.
Ale jak řikám, nevim jak je to udělaný u tvýho auta. U XC90 sem bez P nevyndal klíč.

Ten camprdlík co blokuje otáčení kol v P je ovládaný normálně přes táhlo od klacku (viz foto)
Přílohy
2012-10-02 18.51.29z.jpg
_________________
Je: V70 D5, M56, 2004 Obrázek
Bylo: V70 2.4i 20v, M56, 1997; , V70 2.5 TDI, AW50-42, 1998
Letní povoz: Yamaha XJ 650 4K0, 1982

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#8 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

woggy píše:
Urvanej píše:Volnoběžka je ten camprdlík co v P blokuje otáčení kol?
Protože z toho co píšeš mě to právě tak připadá, jakoby "servo" neumělo odemknout tenhle bazmek. Nevim jak je to tam řešený, ale zkusil bych, až se to nechá ukecat na rozjezd, tam vůbec nedávat P, pokud teda můžeš vyndat klíček.
Ale jak řikám, nevim jak je to udělaný u tvýho auta. U XC90 sem bez P nevyndal klíč.

Ten camprdlík co blokuje otáčení kol v P je ovládaný normálně přes táhlo od klacku (viz foto)
Tohle je ukázka z AW55-50. Ale na 50-42 to bude stejně.
Ten palec brzdy je opravdu ovládán táhlem z radičky. Nahoru ho ale zvedá jen pružina.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1052
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#9 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od travex »

volnobezka neni blokovani hridele v P.... volnobezka je krapetko jinde...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Hydrodynamická_převodovka
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Urvanej »

Nekecej, že je zvedanej jen pérkem. Jak bys potom vyřadil, když stojíš někde v kopci a fakt opřenej?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#11 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

Urvanej píše:Nekecej, že je zvedanej jen pérkem. Jak bys potom vyřadil, když stojíš někde v kopci a fakt opřenej?
No pokud si dobře vzpomínám, tak když si repasoval svou převodovku (AW55-50) tak tam žádná jiná fičura nebyla. Rozhodně tam ale není nic "elektrického".

Ono ,ta západka je tožiž tvarovaná tak, že se sama o sobě nedrží. Musí tomu pomáhat ten trn, který je spojen táhlem z řadičky.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#12 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Ty jo, tak jsem rád, že se to tady trochu rozjelo :-) Martine, 106 (výplach) a 310 (kondicionér) jsem použil. Jsem takovej fanoušek BG produktů, že mám doma pěknou sbírku plechovek :D

Jinak ohledně toho "parkovacího trnu" co jsem se dočetl v servisním manuálu na AW5042, tak je skutečně ovládán čistě mechanicky (viz fotky) a samotná volnoběžka (Freewheel) je umístěna pod tím ozubeným kolem, do kterého zapadá onen parkovací trn.

Udělal jsem malý test - příšel jsem teď ke studenému autu, nastartoval, vyřadil Parking do Neutrálu a auto šlo tlačit dopředu, ale dozadu ne.. dozadu se to chová přesně jako by tam něco fyzicky blokovalo - (ta volnoběžka?). Když dám zpátečku tak uplně cítím, jak se auto zhoupne jako by chtělo jet dozadu ale nemůže - podobný efekt, jako když dáte "kvalt" a máte tam ručku..

Jinak studené to dopředu jede - něměl jsem odvahu nechat zařadit víc než dvojku (přerazení ale naprosto bez cuknutí) a dokonce se mi asi na 50-tý pokus střídání R a D podařilo uvolnit a zařadit zpátečku, což bylo doprovázeno poměrně silným bouchnutím, tak jsem to raději netrápil.. Můžu to zkusit ještě vypustit a znova propláchnout, jestli ještě není někde nějaká usazenina, ale myslím, že repase mě nemine...

PS.: jinak u 850 lze vyndat klíček ze zapalování i při zařazeným N,D,R,L (je to ještě stará vrána, nejni tam ani pojistka na brzdu, takže tam jde třeba vrazit Parking v kilu a tak :D) - nechal jsem tam neutrál, ale při vyřazení z Parkingu jasně cítím "odpor" a cvaknutí toho kolíku, jak vyskočí..tak je bojím, že tím trnem to nebude..
Přílohy
WP_20151203_11_43_02_Pro.jpg
WP_20151203_11_42_50_Pro.jpg
WP_20151203_11_39_28_Pro.jpg
WP_20151203_11_38_08_Pro.jpg
Naposledy upravil(a) SGC dne 03 pro 2015 13:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Urvanej »

Hmm, tak já se vzdávám a hlasuju pro Martinův příspěvek. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#14 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

A nemáš náhodou šprajcnutý paknu na ruční brzdě, který se bloknout právě jen dozadu? Ale když to tak po sobě čtu, tak to bude blbost.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#15 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Heleď taky mě to napadlo už včera :D :-D přizvedl jsem zadek a kola se volně točej :-) pak jsem si taky řekl, že to byla blbost, protože i kdyby byl rukáv šprajclej, síla motoru by táhla zadní kola klidně smykem :-) ale díky za nápad :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#16 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

PS.: kdyby někdo měl starší ověřenou skříň + měnič, nebudu se bránit dohodě.. rovněž případně kdyby se někdo chtěl ujmout opravy/repase.. Pro Davida Patočku, kterýho tu mám asi nejblíž je to prý už starý :-( ... jako starý to je, to jo.. ale při tom, co jsem do toho nasypal...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#17 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

http://auto.bazos.cz/inzerat/54332961/automaticka-prevodovka-50-42LE-Volvo-s70-v70.php .. není to někdo z klubu? protože se nikomu moc nechce do repase, musím udělat to, co jsem nechtěl-narvat tam zajíce i s pytlem...

vyndal to prý z V70I - to málo elektroniky co tam je asi stejný ne? někde na fóru jsem četl o záměnnosti převodovek, tak snad to najdu (tahle je z 2.3T a já mám TDIčko..)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#18 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »

Já teda automatům vůbec nerozumím, ale je mi divná ta věta,
SGC píše:Když dám zpátečku tak uplně cítím, jak se auto zhoupne jako by chtělo jet dozadu ale nemůže - podobný efekt, jako když dáte "kvalt" a máte tam ručku..
jestli je to zablokovaný v převodovce, tak by se to přeci "nezhouplo", protože kola by nepřenášela moment síly.

Co takhle zkusit zvednout celý předek do luftu a koukat co ty kola vlastně dělají na různé režimy bez zátěže?
Je to jen předokolka?

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Sarkasmic »

převodovku benzín/diesel nezameníš. Je jinde startér...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#20 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Romulus : no cejtím že ta převodovka na zpátečku jakoby zabere a mírně trhne autem, ale po přidání plynu stojím jak přibitej a otáčky nepřelezou 2500 i při plným plynu.. jj je to předokolka.. teďka jsem potřeboval vyjet z místa-udělat parkovací místo paní, co má nemocný nohy a nešlo to ani odtlačit.. s autem šlo pohybovat jen dopředu i při neutrálu.. tak jsme to zahákli za F-150 a přední kola normálně s pískotem stála a na asfaltě čára vod gum :D :D dopředu to jede v nouzáku, ale jede, zatím..

Sarkasmic : ajo tyvoe, benzín má startér vepředu, diesel vzadu...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#21 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »


Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#22 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:převodovku benzín/diesel nezameníš. Je jinde startér...
nesouhlasím, ve VRZČ jsme zvládli
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#23 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

začal bych tím, že bych zvednul celý předek a zkusil jestli funguje aspon klec diferáku.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#24 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Romulus : jj přesně tu.. akorát teda tu TDI verzi, která se asi bude mírně lišit, kvůli pozici startéru

Sordo : jojo, to vyzkouším i když výsledek bude asi jen pro zajímavost, když almara je stejně K.O.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#25 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »

Napádá mě, co by se asi stalo, kdyby praskla, nebo se nějak utahala ta pružina, která vrací tu aretační páčku parkovacího mechanizmu. Prostě by to mohlo náhodně zapadat a tím aretovat hřídel. Je možné, že jedním směrem (u tebe dozadu) by zapadla snáze, než druhým (vpřed).
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“