Dumiho souhrny topic na dotazy

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#1 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

Ahoj,

zda se, ze budu mit vice dotazu k tomuto vozu a tak jsem se rozhodl, zalozit jedno souhrnne tema, abych to tady totalne nezaspamoval :)

Momentalne me trapi nasledujici veci:

1. zjistil jsem ze mam naprasklou jednu predni brzdovou hadicku na V70, chci koupit novou, mam vymenit obe dve? druha rpedni se zda byt v poradku. Tusim ze brzdy by se meli delat na cele naprave, ale urcite to pujde blbe povolit a stare pravidlo "nespravuj co funguje" plati porad. Takze?
2. Na 850 mi tece predni brzda, spatna prachovka a tak oreznul valecek. Bud koupim novy nebo dam cely novy brzdic z jineho auta. otazka je, kdyz budu kupovat mam vymenit i druhou stranu? Mam stejnou obavu jako v bode 1 :)
3. Na 850tce B5252S v automatu se po pridani plynu dost hybe napinak plocheho remene. Je to normlani? prijde mi ze tam neco osklive bruci. Bohuzel nemuzu najit nabijecku na kameru, takze nemuzu natocit.
4. na stejnem motoru po pridani plynu a jeho pusteni, kdyz se to vraci na volnobeh neco dost brutalne zacvaka pod vikem ventilu (zdvyhatka?) mam tomu venovat pozornost? Opet bych nerad rozebiral zbytecne. 5. Motor ma neznamy stav rozvodu, jediny stitek je ze stavu 120k a ted je tam 340k. Nejsem si jisty jestli chci nechat delat rozvody v servisu (nechci do auta zatim prilis investovat, melo byt na dojezdeni, ale mozna se to zmeni :) ). Je problem udelat je doma na kolene? pripadne nebyl by nekdo kdo by mi za rozumny peniz, grilovany maso a par piv s tim pomohl?
6. na V70 B5254T rv97 mi vlete delali tesneni pod hlavou. do nedavna byla v chladicim systemu jen destilka, ale zacalo mrznout, takze jsem dolil nejaky ten fridex. Vcera sem vytahl merku oleje a co nevidim je na ni takovej divnej sle, bilo oranzovej. Bojim se nejhorsiho a to ze tece voda do oleje, da se to nejak lip zdiagnostikovat? Po otreni a ujeti asi 30km tam nic nebylo, po dalsich dvou dnech uz tam zas trochu je. V chladicim systemu je 1l fridexu na cca 5l vody.

Trosku sem se do tech aut oprel a je hodne co udelat :) Chci auta dostat do kondice.

Diky za kazdou radu :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od raolsa »

1. a 2. brzdy ba se měly vždycky opravovat v páru, takže obě strany.
5. Udělat to doma jde, ale chtělo by to někoho kdo už to někdy dělal.
6. Záleží jak dlouhé štreky s autem jezdíš, může to být pouze kondenzát. Voda se ti ztrácí?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#3 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

raolsa píše:1. a 2. brzdy ba se měly vždycky opravovat v páru, takže obě strany.
5. Udělat to doma jde, ale chtělo by to někoho kdo už to někdy dělal.
6. Záleží jak dlouhé štreky s autem jezdíš, může to být pouze kondenzát. Voda se ti ztrácí?
2. to sem presnme slyset nechtel, druha strana netece a brzdi dobre, rekl bych symetricky. Nedavno jsem brzdy delal. prachovka vypadala i na spatnem kole dobre, ale valecek sem nevyndaval a on je orezly jen ze zacatku na konci byl v pohode, takze jak sem ho zatlacit (nove desky) zacal tect. Tak rozhodim i druhou stranu a uvidim co na me jukne.

5. to sem si myslel, takze musim nekoho sehnat :)

6. no jezdila s nim prevazne pani z domu do mesta, takze tak 13km tam a pak po vystydnuti zpet :)
takze nic dlouheho, dneska kdyz jsem merku vyndal bylo na ni videt male kapicky ciste vody. Cistej kondenzat dokaze udelat ten slem jako kdyz je v oleji fridex? Pod vickem na nalejvani jsem vubec nic nepozoroval, prijde mi to tam krasne ciste..
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od raolsa »

Můžeš to risknout a udělat jenom tu špatnou stranu, ale můžou se pak vyskytnout problémy na STK. :pardon:
13 km není zas tak málo, co ta voda?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#5 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

raolsa píše:Můžeš to risknout a udělat jenom tu špatnou stranu, ale můžou se pak vyskytnout problémy na STK. :pardon:
13 km není zas tak málo, co ta voda?
STK je az 3/2017, buh vi jestli se to auto toho dozije.. byl to vylozene kup na dojeti, ale nejak se mi zalibilo :-D
Navic STK by se nechala poresit a nasledne bych to opravil. Zkusim zrepasovat jen jednu stranu (mnluvim o valecku) a uvidime co se stane.

Hadicky vymenim obe.

promin, zapomnel jsem na tu vodu odpovedet, nezda se, ze by se ztracela, rozhodne ne nejak vyrazne, ze by to bylo viditelne, resp ze zacatku ano, ale to sem prisuzoval zavzdusneni. budu to pozorovat a poreferuji :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#6 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od pepa.paur »

No já bych ty hadičky vyměnil taky obě, ale v tomhle případě je to asi jedno, brzdit to bude stejně.
Válečky zrepasuj oba, dělal jsem třmeny na S70, nevěřil bych tomu, jak to šlo ztuha ven a s novou manžetou a prachovkou to šlo krásně lehce. Válečky byly ok, nechával jsem původní.
Je dobrý si to vyšlapat ven, dokud je to připojený na autě :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#7 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

Nakonec asi objednam sadu na repas na obe strany, nez to dorazi tak dam na auto jinej brzdic, a mozna tam uz zustane :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#8 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

Vsem dekuji, takze body 1 a 2 jsou v pohode.
Zbyva tedy jestli nekdo nema neco k bodu 3,4,5 a 6?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od Urvanej »

Sice už si to "vyřešil", ale řešil jsem totiž naprosto identický problém na V70II a 740.
1) Hadičky obě, pokud je prasklina způsobená věkem, tak ta druhá pude za chvíli taky. Pokud je to mechanicky poškozeno nějakou náhodou, tak bych klidně vyměnil jen jednu.
2) Zakusovaly se mi na obou autech brzdy, respektive Bertík se zakusoval a Kája nevracel. Dělal jsem obě strany na obou autech, protože pístky na obou stranách vypadaly vždy naprosto stejně a byla by jen otázka času, kdy by se začala sypat i ta druhá. Doporučuju si cvičně shodit kolo a přeměřit si pístek, abys hnedka napoprvé koupil správný. Katalog frenkitu zde a bacha, cenový rozdíly v ešopech byly klidně 100%. Rozhodně doporučuju koupit kompletní kit (druhej sloupeček) a při výměně vyměnit i brzdovku, protože koroze válečků je většinou způsobena starou brzdovkou, která obsahuje vodu. Já měnil železný, totálně shnilý pístky, za eloxovanej dural, tak snad to něco vydrží, třeba dalších 350tkm.
3) většinou lze závadu diagnostikovat lépe, když se shodí "klínovej" řemen a poslouchá se, zda to je motor nebo něco na něm pověšenýho. Taky železná tyčka jako náhrada fonendoskopu je hodně dobrej nástroj.
4) viz bod 3
5) musíš umět zablokovat a správně nastavit vačky, doma to udělat jde, ale já bych si na to netroufl (já si netroufnu ani na redblock, tak jezdim domu k někomu jinýmu). Co se totálně low cost řešení rozvodů týče (a je to opravdu na facku), tak jen vyměnit řemen, a to lze udělat tak (to už neni na facku, ale na ránu pěstí), že starej řízneš podýl na půl, půlku sundáš, nasadíš novej a druhou půlku sundáš. Je to hnus, jde to blbě, je to prasárna a nemusí se to podařit, nicméně nemusíš pak nic nastavovat a vymejšlet jak co bylo. Ten postup je jen a pouze meganouzovka, ale myslim, že furt lepší, než rozvody, co maji 240tkm. Nicméně stejně by to do pár tisíc chtělo udělat ty rozvody pořádně. (Nikdy sem to takhle nedělal a nebudu, ale viděl jsem situaci, ve který to bylo obhajitelný, kdy se řemen bez jakýkoliv znatelný příčiny roztřepil, ale kladky a kola v pohodě. Ale udělali to takhle na 14 dní a už nevim co to bylo za auto.) A ano vim, že za tento bod budu popotahován :-)
6) "fridex" v systému neni jen proti mrazu, ale i proti korozi, takže doporučuju velmi rychle naředit tak, abys tam měl minimálně -20°C, zevnitř shnilej motor neni nic pěknýho a první to odskáče těsnění pod makovicí (viděl sem takhle 3, protože s tim "jezdim jen v létě", tak přes léto stačí voda a na zimu to vypustim). Pokud po delší jízdě šlem z vody zmizí, tak to bude asi kondenzát a sledoval bych úbytek vody.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#10 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

2Urvanej, moc dekuji za vynikajici popis:

1] Podle me jsou puvodni, praskla je kousek nad sroubenim u Brzdice, takze jsem radeji vzal obe, neni to tak hrozna polozka, abych to resil :)
2] Valecek jsem vyndal a objednal podle rozmeru. koupil jsem k tomu i novou prachovku a tesneni. vymenim obe strany.
3] 4] jestli maji rozvody 240tkm nebo byli v tech 240tkm meneny nevim, auto jsem takhle koupil a info od majitele nebylo. takze tezko rict, puvodne bylo na dojeti, ale zacinam to prehodnocovat. Zacina i hucet automat asi to bude chtit proplach, ale mam strach aby pak nekleknul uplne, oleje je dost, ale je hnedej a trosku smrdi mi prijde.
5] Diky za tip, ale rozvody budu delat jak se ma, ozval se mi Petr.Chrpa tak se zkusim domluvit s nim :)
6] Voda tam je, protoze cekam na pripravky na vyplach chladiciho systemu, a taky protoze sem cekal jestli bude netesnost nebo ne. Pripravky ocekavam ve stredu, takze jakmile udelam proplach pujde do motoru nemrzka. Ale od sprna tam byla jen destilka, myslis, ze to muze necemu hodne ublizit?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#11 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

Takze jsem se pustil do vymeny tech hadicek, a zaboha nemuzu povolit hadicku u predni brzdy, pochopil jsem ze musim vyhaknout ten ohnutej plech a vytlacit hadicku z toho drzaku. SZkousel jsem i ruzny povolovace sroubu a nic, bojim se za to hodne vzit abych neznicil tu kovovou trubicku co vede od hlavniho brzdovyho valce.

Nema nekdo nejakej tip na povoleni ty hadicky, pripadne jak zajistit neposkozeni ty trubky?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#12 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od raolsa »

Dvoje kvalitní sikovky a zaber. Když bude nejhůř tak vyměníš trubičku, no. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#13 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od pepa.paur »

dumi.cz píše:
Nema nekdo nejakej tip na povoleni ty hadicky, pripadne jak zajistit neposkozeni ty trubky?

Diky.
Co si vzpomínám, když jsem to dělal, tak to šlo povolit dobře, zkus si to rozebrat na tom zbytku S70.
Pamatuju si, že je důležité tu hadici přišroubovat nejdřív do brzdiče a pak až připojit na trubku :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#14 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

pepa.paur píše: Pamatuju si, že je důležité tu hadici přišroubovat nejdřív do brzdiče a pak až připojit na trubku :)
Az takhle? ja prave nejdriv odsrouboval brzdic. pac jinak s ni nejde otocit.

Jakej ma vliv to davat nejdriv na brzdic a pak az na tu kovovou trubicku?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#15 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od ms231 »

Není to proto, že trubka má převlečnou matku? Takže v opačném pořadí by se hadice při šroubování kroutila.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#16 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

ms231 píše:Není to proto, že trubka má převlečnou matku? Takže v opačném pořadí by se hadice při šroubování kroutila.
Netusim presne jak to tam je, protoze se mi to jeste nepodarilo rozdelat :D az na to prijdu tak to popisu :)

Bojim se, ze kdyz tu trubicku znicim, bude problem ji vymenit... :(
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 952
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#17 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od ms231 »

No vepředu je to jednoduchý. Tam vede trubička přímo do jednotky abs. Ta je v suchu, takže tam nebude problém to povolit. Horší to je vzadu, tam vede jenom do nějaký spojky, takže pokud sprasíš první matku, řešíš podobný problém na druhém konci trubky a při nejhorším jedeš až dopředu. Na druhou stranu, když si necháš udělat novou trubku na míru, pak si ji naohybáš, máš za pár korun novou dobrou trubku a bez s*aní.
Když jsem dělal brzdy, musel jsem měnit asi tři trubky. Sháněl jsem jetý, nevěděl jsem, že se dají udělat na míru v každým druhým servise za pár korun.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#18 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

Dobrej tip. Doufam, ale ze ho nebudu potrebovat :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#19 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od pepa.paur »

Dělal jsem to před lety, dával jsem nový kotouče (volvo), desky (volvo), brzdiče (skandix), hadice (ate) :)
Hadice do brzdiče (třmenu) šroubuje nadoraz a na druhé straně u trubky se potom musí nastavit aby nebyla překroucená, ona ta hadice není o moc delší, než je třeba.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#20 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

tak, dnes probehl druhy pokus o povoleni.

Takze matice na strane trubky je totalne sezvejkana. sikovky ji normalne brousi jak bruska maslo. Povolilo to max o 1mm.

nejakej napad jak to z toho dostat ven? A ceka me potom vymena ty trubicky nebo to pujde nejak spravit?

Diky.

M.

EDIT:
hadice ma na strane k trubce vnitrni zavit.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#21 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od peter cz »

Nejjednodušší bude uříznout to aby chybělo co nejméně, nasadit novej holendr, nalisovat bambuli...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#22 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

peter cz píše:Nejjednodušší bude uříznout to aby chybělo co nejméně, nasadit novej holendr, nalisovat bambuli...
tak ted na me mluvis trosku sproste :D Holendr? bambuli? ma nekdo fotku jak vypada ta vec rozsroubovana?

Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#23 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od peter cz »

Nasadit tu "věc" se závitem a zalisovat konec :D

Obrázek
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#24 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od dumi.cz »

peter cz píše:Nasadit tu "věc" se závitem a zalisovat konec :D
Da se nekde ta vec se zavitem koupit? :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2127
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#25 Dumiho souhrny topic na dotazy

Příspěvek od peter cz »

Kdekoli v autodílech...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“