Motor 3,2 zvýšení výkonu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Ahoj, pro stávající S80 3.2 chci zde na fóru poptat zvýšení výkonu. Najeto 240 t.km, tváří se, že funguje jak má. Prosím o nabídku úprav HW i SW v rozsahu popis opatření, předpokládané zvýšení, cena, termín a doba montáže. Preferuji komplexní službu "na klíč". Díky Daniel
daniel.kout@seznam.cz
daniel.kout@seznam.cz
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Ahoj,Danniel74 píše:Ahoj, pro stávající S80 3.2 chci zde na fóru poptat zvýšení výkonu. Najeto 240 t.km, tváří se, že funguje jak má. Prosím o nabídku úprav HW i SW v rozsahu popis opatření, předpokládané zvýšení, cena, termín a doba montáže. Preferuji komplexní službu "na klíč". Díky Daniel
daniel.kout@seznam.cz
co se tyce SW, tak se obrat na nejakeho z dealeru D5T5.com, co se tyce HW uprav, tak zalezi kolik chces / muzes si dovolit do toho nasypat, podle toho ma pak smysl neco vymejslet.
Plus je otazka zda Ti jde ciste o zvyseni vykonu, nebo i o stabilitu/bezpecnost/etc...
EDIT: ted sem objevil Tve puvodni vlakno Rychlé nenápadné auto takze koukam, ze uz jsi se o podvozek zajimal, od UltraRacingu je co dat na podvozek
Pacz sou upravy ktery se daj realizovat placnu treba za 10k, ale stejne tak problem neni v tom utopit 30, 50, 100, klidne i vic
Sam muzu s lecims poradit, mam jednickovou S80 v T6, takze uz v zakladu o cca 30koni silnejsi
Po chipu 320(odbrzdenych) a uz tam postupne probehly dalsi upravy, takze stavajici stav neznamy a jeste je toho dost postupne naplanovano...
Co se tyce dodavky na klic, tak se zkus obratit treba na Martinopel, kterej je jednim z dealeru D5T5 a ma prehled o HW upravach a T6ky ma doma 2
Pripadne klidne muzem pokecat i po Skype/Mobilu...
Mirek
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 05 zář 2015 18:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#3 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Od atmosféry toho moc nečekej.
Čistě softwarově do toho nalejou chiptuning firmy až nějakých 190kW... Co jsem tak koukal když jsem se o to zajímal.
Čistě softwarově do toho nalejou chiptuning firmy až nějakých 190kW... Co jsem tak koukal když jsem se o to zajímal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 Motor 3,2 zvýšení výkonu
D5T5 snad umí 198kW pouze SW úpravou. Zatím jsem bez odpovědi , kluci ...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#5 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Mohu vedet, odkud mas takove info? Ja nenasel nic ohledne sw reseni na 3.2 ani 4.4, teda nasel ale cisla byly max. +5%Danniel74 píše:D5T5 snad umí 198kW pouze SW úpravou. Zatím jsem bez odpovědi , kluci ...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Treba Xtuning ma na webu:63miro píše:Mohu vedet, odkud mas takove info? Ja nenasel nic ohledne sw reseni na 3.2 ani 4.4, teda nasel ale cisla byly max. +5%Danniel74 píše:D5T5 snad umí 198kW pouze SW úpravou. Zatím jsem bez odpovědi , kluci ...
Výkon 175 -> 189 Kw +14 Kw
Kroutící moment 320 Nm -> 346 Nm -> 26 Nm
Takze tem 196kW kdyz se to vyzdime na maximum bez problemu verim...
Otazka je jak chces tomu hodne ublizovat
Pacz osobne verim tomu, ze by se dalo klidne naroubovat turbicko, nebo dve
Sic otazka, zda nejit treba cestou NoSu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#8 Motor 3,2 zvýšení výkonu
ubližovat ani náhodou ... Ale i když funguje dobře, není nikde řečeno, že by nemohlo fungovat lépe.
Jednodušší je koupit T6, ale zvažuji že si nechám i 3,2. To je to co ještě nevím. Proto se ptám, co by stálo přihodit do 200 kW. Zda jen SW nevím, od toho jsou tady jiní. D
A nebo si koupím Passata a přestanu vymýšlet nesmysly
Jednodušší je koupit T6, ale zvažuji že si nechám i 3,2. To je to co ještě nevím. Proto se ptám, co by stálo přihodit do 200 kW. Zda jen SW nevím, od toho jsou tady jiní. D
A nebo si koupím Passata a přestanu vymýšlet nesmysly
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#9 Motor 3,2 zvýšení výkonu
nevyhrožuj, zrovna u tebe by to krapet zamrzelo
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#10 Motor 3,2 zvýšení výkonu
No tak na T6 uz je si s cim hrat FMIC, vetsi vrtulky v turbinach, povymenovat vsechno plastovy potrubi za kov + silikon, vetsi down pipe, vetsi/catless vejfuck, Double-CAIDanniel74 píše:ubližovat ani náhodou ... Ale i když funguje dobře, není nikde řečeno, že by nemohlo fungovat lépe.
Jednodušší je koupit T6, ale zvažuji že si nechám i 3,2. To je to co ještě nevím. Proto se ptám, co by stálo přihodit do 200 kW. Zda jen SW nevím, od toho jsou tady jiní. D
A nebo si koupím Passata a přestanu vymýšlet nesmysly
. privstrik vody/metanolu a to se jeste nesahlo dovnitr do motoru, ze
Ale jinak si rikam, zda zeby i atmosfere jinak asi prospel tepelnej izolator do sani...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#11 Motor 3,2 zvýšení výkonu
To byla sranda ... ani by mě to nenapadlo.... díky,old.fashioned píše:nevyhrožuj, zrovna u tebe by to krapet zamrzelo
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Řekněme že 200kW ti tam někdo najde a odbrzdí, ale maximální hodnota nemá s jízdou nicmoc společnýho, tím můžeš ohromovat kolegy na fóru. Jak si s tím sjedeš záleží spíš na průběhu. A právě u atmosféry posunutím maximálních hodnot podle mě průběh dost utrpí.
Buď oturbit (jestli chceš bejt jó hustej, tak tam naroubovat kompresor, jeho ječení je celkem návykový), nebo najít to správný auto s T6. Druhá varianta bude podstatně levnější a míň bolestivá.
Ještě bych se zamyslel nad 170kW variantou 2.5T a jejím následným laděním. Výhoda oproti T6 je že byla k dispozici i v manuálu. A opět tím, že to má turbo, dává daleko větší smysl to auto ladit než u 3.2 atmosféry.
Buď oturbit (jestli chceš bejt jó hustej, tak tam naroubovat kompresor, jeho ječení je celkem návykový), nebo najít to správný auto s T6. Druhá varianta bude podstatně levnější a míň bolestivá.
Ještě bych se zamyslel nad 170kW variantou 2.5T a jejím následným laděním. Výhoda oproti T6 je že byla k dispozici i v manuálu. A opět tím, že to má turbo, dává daleko větší smysl to auto ladit než u 3.2 atmosféry.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#13 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Je to tak, že jsem po XC90 moc chtěl S80. Povedla se moc fajn 3,2 AWD, s téměř plnou výbavou a krásným interiérem a hezkou barvou. Ale jak to bývá, panáčka začalo pálit dobré bydlo. Tak si vymýšlím. Nechci nikoho "ohromovat", ale proto že neumím čekat a na T6 nebo V8 ,a na ty si počkám, tak jsem dal poptávku a mailovou adresu, aby každý, kdo mi chce s "projektem" pomoct, mohl i mimo fórum nabídnout. Ddali píše:Řekněme že 200kW ti tam někdo najde a odbrzdí, ale maximální hodnota nemá s jízdou nicmoc společnýho, tím můžeš ohromovat kolegy na fóru. Jak si s tím sjedeš záleží spíš na průběhu. A právě u atmosféry posunutím maximálních hodnot podle mě průběh dost utrpí.
Buď oturbit (jestli chceš bejt jó hustej, tak tam naroubovat kompresor, jeho ječení je celkem návykový), nebo najít to správný auto s T6. Druhá varianta bude podstatně levnější a míň bolestivá.
Ještě bych se zamyslel nad 170kW variantou 2.5T a jejím následným laděním. Výhoda oproti T6 je že byla k dispozici i v manuálu. A opět tím, že to má turbo, dává daleko větší smysl to auto ladit než u 3.2 atmosféry.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#14 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Ještě se zeptám na T5, motor 1998 cm3, výkon 177 kW. Dá se to někam posouvat, nebo je 2litr nevhodný? Díky D
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#15 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Dále doplním ještě jeden požadavek. Ročně aktuálně najedu 60 - 70t.km. Nemám čas a potřebuji, aby auto po případné "optimalizaci" zůstalo i nadále spolehlivé.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
#16 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Dane a ono to takhle jak to je ,nejede?
nebo ne podle tvých představ?
nebo ne podle tvých představ?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Schvalne delam detailnejsi analyzu vcetne grafu, ale musite si tak 1/4-1/2h pockat, jeste u toho meju nadobi
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#18 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Ahoj, ono to auto jede, a asi více než dostatečně. Problém není ani absolutní rychlost. Chybí mi síla a akcelerace z nízkých otáček. S autem se bojím předjíždět, pokud nemám opravdu prostor. Jezdím často Hradec - Olomouc a pokud vezu lidi a chci v kopci předjíždět kamion, tak pokud není opravdu úplně čisto, tak raději čekám, až bude. Jinak je to hodně relativní, vezl jsem kamaráda co má nového Passata 2,0TDi a tomu se to moc líbilo. Sice prý žádná raketa, ale velmi příjemné.... A to je tak asi nejpřesnější přirovnání. Takže, po různém experimentování a měnění vidím jako ideál /pro mě/ S80 s T6, popř. V8. Pokud si nechám 3,2, chtěl jsem trochu investovat do zvýšení výkonu. Pokud nepřijde žádná zajímavá nabídka, zůstane jak je, když tak o tom uvažuji, asi roupama nevím co... Dvenaval píše:Dane a ono to takhle jak to je ,nejede?
nebo ne podle tvých představ?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Ani nevis, jak Ti to AWD zavidim, furt vymejslim, jak ho na jednickouvou naroubovat Ale prvni bude spis asi prestavba prevodovky na HD verzi, pacz mam pocit, ze holka vydrzi jeste 10-20kkt, no uvidime...Danniel74 píše:Ještě se zeptám na T5, motor 1998 cm3, výkon 177 kW. Dá se to někam posouvat, nebo je 2litr nevhodný? Díky D
Tak si to shrneme:
3,2
175 kW -> 189 Kw +14 kW +8%
320 Nm -> 346 Nm +26 Nm
Chipem ziskas 8% vykonu i kroutaku, oproti stavajicimu stavu.
Radost to udela, ale hadam tak na mesic...
2.0 T5
177 kW -> 212 kW +35 kW
320 Nm -> 384 Nm +64 Nm
Prijdes o dva valce, ziskas sice turbo ale ve vysledku zadnej zazrak = nesmysl. To uz je lepsi jen chipnout stavajici...
(Jasne da se za patricny prachy povymenovat kde co, aby ses dostal na vychozi stav starsi T6 nebo na V8, ale ve vysledku to vyjde draz, nez rovnou T6 nebo V8 poridit)
4,4 V8
232 kW -> 251 kW +19 kW
440 Nm -> 475 Nm +35 Nm
Ziskas 32% vykonu, 37% kroutaku, proti stavajicimu stavu, resp. 23% a 27% pokud stavajici chipnes.
V chiple verzi: 43% a 48% oproti stavajici, resp. 37% oboji.
Pokud uz by Ti tohle mohlo stacit jako finalni reseni, tak 8 hrnku je 8hrnku, zadny srani s turbem a stim souvisejicima vecma...
3.0 T6
210 kW -> 252 kW +42 kW
400 Nm -> 480 Nm +80 Nm
Ziskas 20% vykonu, 25% kroutaku, proti stavajicimu stavu, resp. 11% a 15% pokud stavajici chipnes.
V chiple verzi: 44% a 50% oproti stavajici, resp. 33% a 39%.
Pokud Ti zvuk/zaber Turba dela dobre, plus chces mit lepsi moznosti pro dalsi pripadne HW upravy, tak proc ne.
3.0 T6 (2013+)
224 kW -> 269 kW +45 kW
440 Nm -> 528 Nm +88 Nm
Ziskas 28% vykonu, 38% kroutaku, proti stavajicimu stavu, resp. 42% a 27% pokud stavajici chipnes.
V chiple verzi: 54% a 65% oproti stavajici, resp. 42% a 53%.
Vlhky sen, co dodat
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 06 zář 2015 13:48, celkem upraveno 5 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Vim presne o cem mluvis S T6 se clovek neboji predjizdet kamion v kopci, ani kdyz zrovna jede 200Danniel74 píše:Ahoj, ono to auto jede, a asi více než dostatečně. Problém není ani absolutní rychlost. Chybí mi síla a akcelerace z nízkých otáček. S autem se bojím předjíždět, pokud nemám opravdu prostor. Jezdím často Hradec - Olomouc a pokud vezu lidi a chci v kopci předjíždět kamion, tak pokud není opravdu úplně čisto, tak raději čekám, až bude. Jinak je to hodně relativní, vezl jsem kamaráda co má nového Passata 2,0TDi a tomu se to moc líbilo. Sice prý žádná raketa, ale velmi příjemné.... A to je tak asi nejpřesnější přirovnání. Takže, po různém experimentování a měnění vidím jako ideál /pro mě/ S80 s T6, popř. V8. Pokud si nechám 3,2, chtěl jsem trochu investovat do zvýšení výkonu. Pokud nepřijde žádná zajímavá nabídka, zůstane jak je, když tak o tom uvažuji, asi roupama nevím co... Dvenaval píše:Dane a ono to takhle jak to je ,nejede?
nebo ne podle tvých představ?
Jinak ja mam opacnej problem, mam spis problemy s absolutni rychlosti = omezovac na 250km/h me kurevsky sere, uz aby byl pryc...
Jinak pokud chces, tak az budes met jet do Mechova(HK), tak se ozvi, a muzes se povozit v nasi jednickove T6 po chipu, at mas srovnani...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 06 zář 2015 13:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Mne by zajimalo, kdy si lidi prestanou plest vidlicovou a radovou konstrukci motoru
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Jaj pravda, 3,2 je jeste radovatomasss píše:Mne by zajimalo, kdy si lidi prestanou plest vidlicovou a radovou konstrukci motoru
Mi co jsme meli vzdy jinak 6tivalce Vckove na to holt mame fix noooooo
A to jsem jeden cas pokukoval po V10 / V12
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 06 zář 2015 13:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#23 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Tak grafy pěkné, shrnutí taky, nicméně Danniel má problém jinde, jak jsem pochopil. A to v průběhu výkonu a krouťáku v určitých otáčkách. Takže max hodnoty jsou mu celkem k prdu, teda spíš jen pro orientaci
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#24 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Nez resit nejaky diry v prubehu, tak je lepsi to zvednout plosne, takze diry at si klidne zustanou na svem misteyoby píše:Tak grafy pěkné, shrnutí taky, nicméně Danniel má problém jinde, jak jsem pochopil. A to v průběhu výkonu a krouťáku v určitých otáčkách. Takže max hodnoty jsou mu celkem k prdu, teda spíš jen pro orientaci
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#25 Motor 3,2 zvýšení výkonu
Zajsoft: v pohode, jen jsem tu v posledni dobe nekolikrat zahlidnul 3.2 V6, a dneska to ve mne uzralo
Jinak ad ladeni atmosfery, krom upravy softwaru na lepsi vyuziti viceoktanovyho paliva, to co se tyce zeleza jde vetsinou cestou snizovani ztrat v sacim a vyfukovym traktu, s cimz je ale u atmosfery temer vzdy spojena vyssi hladina hluku...a to pri najezdu a urceni auta si nejsem jist, jestli je vubec akceptovatelny
Jinak ad ladeni atmosfery, krom upravy softwaru na lepsi vyuziti viceoktanovyho paliva, to co se tyce zeleza jde vetsinou cestou snizovani ztrat v sacim a vyfukovym traktu, s cimz je ale u atmosfery temer vzdy spojena vyssi hladina hluku...a to pri najezdu a urceni auta si nejsem jist, jestli je vubec akceptovatelny
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek