Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 13
Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)

#51 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od honzisl »

Trochu se tu přifařím s mírným OT. Můžete mi někdo říct, jak tu jednotku vyndám? Dneska jsem na to koukal a je to nahoře přichycený na dvou místech, ale neznám fígl, jak to dostat ven. Bojím se, abych to neurval :-D Díky za radu...
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#52 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od ok2ucx »

Snadno: po levé straně je plechová "pojistka", kterou je třeba mírně odehnout. Pak lze spodní hranu přiklopit k sobě a CEMka "vypadne" z těch pantů nahoře.
Pak vytáhnout všechna relé a shunty, samotná CEM se vysune ze svého rámečku nahoru a nakonec povolit tu 10ku šroub v konektoru (ten jde vytáhnout - vyviklat - obvykle dosti ztuha).

Montáž zpět opačným způsobem, s dostatkem zkušeností, poslepu a za minutu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#53 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od ok2ucx »

Codyhuman píše:Čistě preventivní opatření - vše šlape jak hodinky, žádné příznaky, cem absolutně bez koroze, jen se snažím mu prodloužit tímto trochu život :-)
Kdo někdy viděl, jak vypadá zdroj PC po roce provozu = pak by mě docela zajímalo, jak konkrétně tahle profukovaná CEMka bude za takový rok vypadat. V autě se sice obvykle tolik nepráší, ale zrovna čisto tam také není. Bude to zajímavý experiment.

Pokud bude hodně zaprášená, po létech to s vrstvou prachu může být z tepelného hlediska ještě horší než bez nuceného větrání, ale čisté. Tím nechci strašit, prakticky tohle prověří až živý test...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 13
Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)

#54 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od honzisl »

ok2ucx píše:Snadno: po levé straně je plechová "pojistka", kterou je třeba mírně odehnout. Pak lze spodní hranu přiklopit k sobě a CEMka "vypadne" z těch pantů nahoře.
Pak vytáhnout všechna relé a shunty, samotná CEM se vysune ze svého rámečku nahoru a nakonec povolit tu 10ku šroub v konektoru (ten jde vytáhnout - vyviklat - obvykle dosti ztuha).

Montáž zpět opačným způsobem, s dostatkem zkušeností, poslepu a za minutu.

P.
Díky. Ta ,,pojistka“ je vlevo v jaké části?

Jinak jsem našel tohle video, ale rozumím mu jen to hi :-D
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#55 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od ok2ucx »

Vypůjčím si jeden obrázek z jejich videa:
cem.remove.PNG
je to taková bílá plechová packa z boku, dá se nahmatat a odtlačit ("ohnout") vlevo, jakoby pryč od CEM. V tom plechu je dírka, v dírce je plastový výstupek. Není se čeho bát, jde to bez násilí.

Tahle:
cem.remove2.PNG
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 13
Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)

#56 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od honzisl »

Děkuji. Zítra na to vlítnu :-)

EDIT:
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 13
Vůz: Volvo s60 I 2.4 103 Kw (2001)

#57 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od honzisl »

EDIT: Tak jsem na to ,,vlítnul“ a můj problém pokračuje zde: viewtopic.php?f=54&t=54399&p=644367#p644367
_________________
bylo Volvo 850 (sedan) 2.5 TDi RED CAR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Benkovice
Vůz: Volvo V70, 2.5tdi 1998

#58 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od satas »

Zdravím Pánové, chci se zeptat jak máte přichyceny pasivní chladiče k procesoru? Děkuji za odpovědi

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#59 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od ok2ucx »

FYI - chladič to nespasí. Vlastně tomu nakonec vůbec nepomůže (ale ani neublíží).
Jen to bude zbytečná práce. Chladiče už ani nedáváme.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Benkovice
Vůz: Volvo V70, 2.5tdi 1998

#60 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od satas »

Takže stačí jen dát ochranný plech kompletně pryč a propájet procák? Díky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#61 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od marekbm »

satas píše:Takže stačí jen dát ochranný plech kompletně pryč a propájet procák? Díky
ne. je třeba procesor a paměť vytáhnout, pak pročistit šváby + tišťák a pak to teprve osadit z5.
díky tomu sajrajtu, co tam je to je strašná pakárna a je velmi jednoduché potrhat spoje.
takže na takové to domácí bastlení to rozhodně není.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#62 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od ok2ucx »

... což je ale pouze (menší) půlka problému. A není to ta hlavní. Kdo si ovšem napáchá trafopájkou škody na desce, je to jeho boj.

Ovšem tu druhou část řešení (a pro infarkty MY04 zcela zásadní) si - s dovolením - necháme pro sebe. Umožní nám to držet kvalitu a záruku. A vám pak spolehlivá auta.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#63 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Tak mi před chvílí zdechlo auto v chorvatsku, motor vrčí, ale jinak nejdou budíky, blinkry, centrál, klima.
Diagnostika se vůbec nespojí, ani Vida ani Vdash.
Po zdechnutí už ani nešel nastartovat motor.
Nikdy předtím nebyl ani náznak problému.
Je nějaká šance, že to po vychladnutí pojede?
V70 2004 :cry:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13052
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#64 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od raolsa »

Veškerý pojistky OK?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#65 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Pojistky dobrý, musel jsem odpojit baterku, protože pořád svítí vnitřní osvěrlení. Uvidím ráno, až to vychladne.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13052
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#66 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak to vypadá na ten infarkt, no. :(
Ono to asi ráno pojede, ale bude to chtít klimu na co nejmíň a modlit se.
Jsi alespoň na místě pobytu?
Bude to chtít jezdit co nejméně a domů pak jet v noci.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#67 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Namísto pobytu jsme dojeli, chvíli to stálo ve stínu a pak za cvakání z cemky chytlo. Jízda bez blinkrů nebyla nic moc.
Dneska jsem tu CEMku vydoloval ven, číslo je to selhávací, takže to asi byl ten infarkt.
Sundal jsem ten plechový kryt procesoru a ten vnitřní plastový cemky. Nechal jsem i sundaný kryt nad nohama řidiče.
Auto nastartovalo, chyby šly vymazat a všechno normálně funguje.
Uvidíme co dál, jsme tady do soboty :roll:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: XC70 2004 D5 AT

#68 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od cubrd »

Minulý týden se mi tohle stalo na xc70 2004, rozvícení kotrolek abs a dtsc a krom palivoměru vše umřelo na budíkách a ventilátor topení méně točil. druhý den vše v pohodě ale chyb jak nasekáno, Cemka přestala komunikovat s autem. do dnes najeto pár set km a zatím bez problému ale uvažuji ji nadělit nějaké chlazení navíc.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#69 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od Dural8 »

Pepo mnoho zdaru na cestě zpět, hlavně ať se to nevysere, tedy až doma v pohodě případně ;)

Cubrd : Nečteš, nevíš, podívej se pár řádků výše, chlazení to neřeší...
_________________
V60 D4

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#70 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Díky, snad to dojede. Zatím to tedy motor nezastavilo, když už se povedlo nastartovat :(
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#71 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od marekbm »

hlavně pak při tankování (pokud budeš muset) nevypínej motor. zvyk je sviňa.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#72 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Předpokládám, že to dojede na nádrž, tankoval jsem po příjezdu plnou a zbýval dojezd 200km. Celkem je to sem asi 950km. Samozřejmě s nefunkčním palivoměrem to bude otázka.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#73 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od pepa.paur »

Tak jsme doma, auto už fungovalo normálně, díky za rady a za podporu :Yahoo!:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 661
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

#74 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od VB »

_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5177
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#75 Infarkt řídící jednotky = MY2004 S60/S80/V/XC70/XC90 ?

Příspěvek od Warcz »

https://www.zidekmir.cz/cem/ - napiš Mirovi. cena je podle poškození.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“