zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
chci se zeptat zda je záměnný blok z 850 (B5254) do V70 II B5244, obojí je 125 kW. je mi jasný že je jiná elektronika a pravděpodobně i hlava, ale zajímá mi přehoditelnost bloků. Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
up, tuhle informaci bych potřeboval trochu urgentně
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#3 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
Ahoj
Co vím tak jsem narazil na obrácenou implantaci sice se jednalo o blok z turbomotoru V70II do 850ky místo B5204T,ale to je jedno neseděl držák motoru museli to převrtávat bylo to někde na zahraničním foru ,už je dlouho takže ani nevim na jakém ,jak se popasovali se spojkou nevim.Hlava je jasná.
EDIT: Možná to byla jedničková verze pardon fakt nevim přesně ,ale ta by měla být snad stejná,ale problemek byl určitě .
Co vím tak jsem narazil na obrácenou implantaci sice se jednalo o blok z turbomotoru V70II do 850ky místo B5204T,ale to je jedno neseděl držák motoru museli to převrtávat bylo to někde na zahraničním foru ,už je dlouho takže ani nevim na jakém ,jak se popasovali se spojkou nevim.Hlava je jasná.
EDIT: Možná to byla jedničková verze pardon fakt nevim přesně ,ale ta by měla být snad stejná,ale problemek byl určitě .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#4 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
Prizivim sa v tomto vlakne...
Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#5 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
U B5202S mají vačky jinou rozteč jsou blíže u sebe (u 20V jsou dále od sebe ), hlavu nedáš protože je užší na 10V oproti 20V a tím pádem je i jinej blok.Jofo píše:Prizivim sa v tomto vlakne...
Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
Omlouvám se za mystifikaci jsem už z těch střech přehřátejPetr.Chrpa píše:U B5202S mají vačky jinou rozteč jsou blíže u sebe (u 20V jsou dále od sebe ), hlavu nedáš protože je užší na 10V oproti 20V a tím pádem je i jinej blok.Jofo píše:Prizivim sa v tomto vlakne...
Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
Teďka jsem měl v ruce těsnění pod hlavu z desetiventila a je stejné jako na 20V takže hlavu dáš
Nějak mě oklamali ty vačky ty jsou opravdu rozdílné rozteče .
Jinak dál nevím máš tam vedení do výf.kanálků přes air pumpu a díru do hlavy .U turba to není jak u jinejch atmo nevím ,ale co tu mám hlavy z atmo 20V tak žádná nemá otvor na to vedení jak je to řešený u nich nevím dál jsi si odpověděl sám ,ale jestli by to fungvalo tak jak by jsi chtěl nevím.
Třeba už to někdo zkoušel
Ale 10V taky není špatnej mám ho taky když se rozdejchá ,ale než se rozdejchá
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
#7 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
No praveze je hoooodne lenivy, dialnica tak 110-120 a to ho musim presviedcat (preto si dialnicnu ani nekupujem ). Max co som s tym kedy siel bolo asi 150 po nemeckej dialnici dole kopcom. Trochu som ta ale nepochopil - slo by to teda, alebo nie? Resp to vedenie co spominas, vies to nejak odfotit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
Vyprdni se na to a kup si ještě jedno výkonější
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II
tak prej je to děsnej voser ale jde to! V70/2 jezdí s blokem z 850!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek