zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Ondra. »

chci se zeptat zda je záměnný blok z 850 (B5254) do V70 II B5244, obojí je 125 kW. je mi jasný že je jiná elektronika a pravděpodobně i hlava, ale zajímá mi přehoditelnost bloků. Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Ondra. »

up, tuhle informaci bych potřeboval trochu urgentně :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#3 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Co vím tak jsem narazil na obrácenou implantaci sice se jednalo o blok z turbomotoru V70II do 850ky místo B5204T,ale to je jedno neseděl držák motoru museli to převrtávat bylo to někde na zahraničním foru ,už je dlouho takže ani nevim na jakém ,jak se popasovali se spojkou nevim.Hlava je jasná.
EDIT: Možná to byla jedničková verze pardon fakt nevim přesně ,ale ta by měla být snad stejná,ale problemek byl určitě .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#4 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Jofo »

Prizivim sa v tomto vlakne...

Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#5 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Prizivim sa v tomto vlakne...

Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
U B5202S mají vačky jinou rozteč jsou blíže u sebe (u 20V jsou dále od sebe ), hlavu nedáš protože je užší na 10V oproti 20V a tím pádem je i jinej blok.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#6 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Petr.Chrpa píše:
Jofo píše:Prizivim sa v tomto vlakne...

Je mozne dat na B5202S 4-ventilovu hlavu z B5204S alebo nebodaj z turba? A co vsetko by to este obnasalo? Vymena RJ/... ?
U B5202S mají vačky jinou rozteč jsou blíže u sebe (u 20V jsou dále od sebe ), hlavu nedáš protože je užší na 10V oproti 20V a tím pádem je i jinej blok.
Omlouvám se za mystifikaci jsem už z těch střech přehřátej :D
Teďka jsem měl v ruce těsnění pod hlavu z desetiventila a je stejné jako na 20V takže hlavu dáš
Nějak mě oklamali ty vačky ty jsou opravdu rozdílné rozteče .
Jinak dál nevím máš tam vedení do výf.kanálků přes air pumpu a díru do hlavy .U turba to není jak u jinejch atmo nevím ,ale co tu mám hlavy z atmo 20V tak žádná nemá otvor na to vedení jak je to řešený u nich nevím dál jsi si odpověděl sám ,ale jestli by to fungvalo tak jak by jsi chtěl nevím.
Třeba už to někdo zkoušel
Ale 10V taky není špatnej mám ho taky když se rozdejchá :D ,ale než se rozdejchá :lol:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#7 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Jofo »

No praveze je hoooodne lenivy, dialnica tak 110-120 a to ho musim presviedcat (preto si dialnicnu ani nekupujem :D ). Max co som s tym kedy siel bolo asi 150 po nemeckej dialnici dole kopcom. Trochu som ta ale nepochopil - slo by to teda, alebo nie? Resp to vedenie co spominas, vies to nejak odfotit?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#8 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Vyprdni se na to a kup si ještě jedno výkonější :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 zaměnitelnost bloků z 850 do V70 II

Příspěvek od Ondra. »

tak prej je to děsnej voser ale jde to! V70/2 jezdí s blokem z 850!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“