Ve větším horku vypíná klima

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Taaakže, obě auta mají stejný problém. Ve větším horku vypne klima.

V70 tam asi bude blbá sahara, protože se nespíná na vyšší rychlosti (případně něco, co říká aby spínala).
S60 u té sahara jede jako zběsilá, ale taky se vypne, když je moc zahřátá. Navíc se mi zdá, že dochlazuje moc dlouho, ale třeba je to u benzínu normální.

U obou aut samozřejmě proběhla kontrola stavu chladiva.

Co dál?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Haben »

jestli je to provedené jako na V70 I, tak máš velkou vůli na klima spojce, mně to taky dělalo.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:jestli je to provedené jako na V70 I, tak máš velkou vůli na klima spojce, mně to taky dělalo.
Na V70 jsem toto už dělal a jednu podložku odebral. Takže to asi zkusím stejným způsobem. Tentokráte však přes podběh. Ještě bych potřeboval stahovák...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Ale stejně je to divný, že kvůli vůli se najednou klima nesepne při vyšších teplotách...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#5 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Haben »

třeba při 30C a 40C je jiná roztažnost materiálu a už to nesepne nebo něco jiného, já nevím, mně to pomohlo. Zkus to. Ještě vím, že jsem na V70 I na klimošce měnil nějakou cívku, co byla v háji.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

o cívce teda vím kulový....ale tu vůli teda zkusím poladit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#7 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Haben »

cívkou to nebude, to mi nesepla klima vůbec ať se dělo co se dělo.
Tome, toto jsem našel na koncernovém fóru: "spíš ti to vypíná právě na základě vysoké teploty- nemakaj ti ventilátory- klima je nespíná, nebo je spíná, ale oni se netočíí"
a ty jsi psal, že ti to na max nefučí, ne?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5914
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#8 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Haben »

Tomáš se ptá a já za něj píšu: Jaké šrouby se dávají do spojky klimakopresoru. Velikost 8 nebo 10?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Na stazeni spojky. Diky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Valašské Meziříčí
Vůz: V60 D4 2,4 AWD

#10 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od pacicka1 »

Někde tady na fóru jsem se dočetl, že při velkém horku v soustavě je velký tlak, a klimu to vypne, aby nedošlo k poškození.
Po zchlazení se zase klima po chvilce zapne. Někdo to vyřešil výměnou chladící náplně, kdo ví kolik mu tam dali chladiva.
seřízení spojky prý nepomohlo.
Nevím jestli by nestačilo mírně odpustit tlak,aby nedošel na max.hodnotu.
Taky mi to již udělalo v těch největších vedrech.
Byl jsem na kontrolu klimy a při měření mi bylo sděleno že mám předepsaný tlak, ale nebylo extrémní horko.
Při normálních teplotách klima pracuje naprosto bezvadně.
_________________
Volvo V60 D4 2,4 AWD
bylo Volvo V50 D5 160kW VolvoTune
476 perleťová Brilliant Blue
MOMENTUM

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#11 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Takže ty šroubky jsou pětky.

Na S60 udělaná údržba vůle spojky kompresoru. Když jsem jel kolem baráku, zdá se mi, že chladí výrazně lépe. Zítra bude zkouška ohněm...

V70 - zkusil jsem saharu z S60 a ta se při max výkonu klimy hned sepnula na vyšší stupně otáček. Kupuju saharu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:
Na S60 udělaná údržba vůle spojky kompresoru. Když jsem jel kolem baráku, zdá se mi, že chladí výrazně lépe. Zítra bude zkouška ohněm...
Dneska makala jak nová. Dobrá věc se podařila. V servisu by si nejspíš řekli 15k za novej kompresor...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

V70 dostala jinou saharu. Pockame si na poradnej hic. Zatim to vypada slibne. Jinak vymena sahary zatim nejlehci operace, co jsem na aute delal.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od raolsa »

Mě taky čeká to seřízení spojky. Dneska mě žena volala, že jí klima cestou zase vypnula, :( takže je o víkendu o zábavu postaráno. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#15 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Neni to takova veda. Kdyztak volej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

iconek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Mělník
Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997

#16 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od iconek »

Dělal jsem to na dvou D5 a v pohodě.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od raolsa »

Věda to není, když jde spojka sundat, ale když se jí nechce tak je to horší. :o
Stahovák jsem si už vyrobil, tak jenom doufám ,že tam budou závity a že nedopadnu jak minule s tou XC90. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:V70 dostala jinou saharu. Pockame si na poradnej hic. Zatim to vypada slibne. Jinak vymena sahary zatim nejlehci operace, co jsem na aute delal.
Nakonec to vypadá, že ta sahara byla v pohodě. Auto zase po dojetí domů, když jsem zaparkoval a nechal jsem schválně běžet na neutrál, přestalo chladit.

Na řadu přišlo poštelování vůle spojky kompresoru jako na S60. Tímto jsou všechny podložky pryč. Uvidíme, jestli se situace zlepší.

Jdu si nastudovat, jak vlastně celý systém klimatizace funguje. Co je vlastně tím impulsem sepnutí spojky a proč se mi nespíná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#19 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od ok2ucx »

Dneska jsem cestoval horkem, diagnostika zapnutá, tak mám také pár poznatků a pár faktů:

- ŘJ (zde ECM) řídí (spíná) klimatizaci a sleduje tlak v systému
- při tlaku vyšším jak cosi nad 2000 kPa se klima preventivně vypíná, aby se předešlo škodám na železe
- tlak systému silně kolísá:
-- s množstvím chladiva v systému
-- silně kolísá s venkovní teplotou
-- podle toho, jak moc se výparník (chladič) ochlazuje venkovním ofukem
-- rovněž kolísá i podle toho, jak moc "zimy" se systému odebíráme.

Na účinnost celého systému bude mít i zásadní vliv stav (účinná plocha) výměníku. Ten, jelikož je hmyzu, kamení, prachu a ptactvu první na ráně, sotva kdy bude tento element z alobalu v plné kondici. Skoro se divím, že to funguje až tak dobře.

Za jízdy jsem dnes sledoval tlak v systému v závislosti na rychlosti (venku bylo cca. 35, ve městě pak 40 st. C). Stačilo jen mírně zpomalit, neřku-li zastavit na světlech = tlak okamžitě stoupal rychle vzhůru. Několikrát vypnula klima jen pro příliš vysoký tlak (m.j. před pár dny dofoukána na 950g), relé klimy ECMka vypnula. Až to nakonec po 2h jízdy vzdala klimaspojka :-/ - relé sepnuté, ale chladivý vzduch nikde...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

Debatujeme v práci nad myšlenkou, že pořád jen doplňuji chladivo, ale jestli náhodou jako celek nestárne. Nepomohlo by celou náplň vyměnit za novou? Stejně jako např. olej? Že by medium ztrácelo svoje vlastnosti?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2429
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Chase »

R134a nestarne a jde recyklovat. Při plnění se normálně vždy nejdříve vysaje veškeré chladivo v okruhu a zvaží se. Následně se k němu doplní chybějící množství v systému a foukne se to zpátky. Podle váhy nově dodávaného chladiva se přidává i odpovídající množství kompresoroveho oleje do něj.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#22 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od Harry »

cestou do HR mi taky náhle přestala jít klima a po nějaké době znovu šla. nejde mi pustit ventilátor na max a ani při ofuku předního skla se nezapne ventilátor na max výkon jako obvykle (v zimě, teď jsem to dávno nepoužíval)

klimu jsem neplnil minimálně 3 roky, myslel jsem si že to bude tím. ale ten ventilátor to asi nepotvrzuje. až se vrátím, začnu to nějak rozlouskávat.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

návod na poštelování

NÁŘADÍ – demontáž spojky:

Prstýnková desítka – řáčna se nevejde – povolení středového šroubu spojky
Velký plochý šroubovák – k podržení spojky pro povolení středového šroubu
Pevnostní šroubky – průměr 5, délka cca 3cm – stažení spojky
Plochý klíč osmička, z jedné strany jako ráčna – utahování šroubků (určitě zakoupit)
Ocelový kartáč – očištění dosedacích ploch spojky
Malý šroubovák – na vytažení podložky ze spojky
Gumycuk

POSTUP:
1. Vyheverovat pravý předek, zajistit proti pádu – budeš ležet pod autem.
2. Odendat přední část podběhu, vyhnout ven a zjistit gumicukem za masku nebo značku.
3. Zalehnout pod vůz, najít ideální polohu.
4. Prstýnkovou desítkou + kontra šroubovák povolit středový šroub. Nejlépe trhnout. (děti by u toho neměly být, bude hodně sprostých slov).
5. Do 3 menších dírek blíže středu spojky našroubovat pevnostní šrouby rukou až na doraz. Jde to lépe shora, spojkou se dá potom pomalu otáčet (za šroubek nebo šroubovákem tlačit na výstupky) pro dosažení dobré polohy pro zašroubování dalších šroubků. Opět hodně sprostých slov.
6. Šroubky postupně utahovat plochou osmičkou (já jsem na jedné straně zalepil papírovou páskou, aby mi furt nevypadávaly hlavičky šroubů). A jako ráčnou postupně utahuješ a tím stahuješ spojku. Když se spojce moc nechce, průběžně poklepat po obvodě tvrdým dřevem nebo něčím podobným.
7. Spojka je dole, odebereš podložku, očistíš dosedací plochy spojky i kompresoru (ocelový kartáč).
8. Zalehnout pod vůz, nasadit zpět spojku, kontra šroubovák a postupně utahuješ až na krev.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 24 črc 2015 09:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#24 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od hajnej »

ObrázekObrázek
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

iconek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Mělník
Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997

#25 Ve větším horku vypíná klima

Příspěvek od iconek »

Stejně se mi to zdá divné,s tím vypínáním.
Na starym trojkovým Golfu, kterého jsem donedávna měl, klimoška funguje neustále, bez ohledu na horko.Jelikož jsem ho prodal známým, a ti občas přijedou na návštěvu, mohu potvrdit, že i v těchto pařácích auto chladí a žádný omezení tlaku v systému se nekoná.Nechali jsme koncern vrčet celý dopoledne, uvnitř jako v mrazáku, pod autem kaluž a klima klimovala, až se hory zelenaly.

Na mým Volvoušovi jsem klimaspojku dělal loni, včetně naplněnímédia a zjištuji, že i mě klimoška občas vypne.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“