Hřebenové řízení - nové/repas
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#76 Hřebenové řízení - nové/repas
Kdybych měl jistotu, že to bude fungovat, klidně bych to zaplatil, ale takhle mam pocit, že bude lepší koupit druhý řízení a trochu se v tom pošťourat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#77 Hřebenové řízení - nové/repas
Tak update. Dnes jsem mluvil s pánem, který to řízení "repasoval". Sdělil mi, že to aby to nebylo opravené je nesmysl, že to samozřejmě po opravě testují a že u nich to bylo naprosto v pořádku. Pak zkoušel, že to bude servopumpou, na což jsem mu řekl, že se dávala nová, takže na to se vymlouvat nemůže. Nabídl tři varianty. První, že mi objedná fungl nové řízení a tohle vezme za nějaký směšný protiúčet (ekonomický nesmysl). Druhou, že mám řízení znovu vyndat a poslat ho na reklamaci (kterou nepochybně zamítne a soudit se s ním nemám čas). Třetí, že je ochoten mi vrátit 3000 kč (z celkové ceny 7700). Vzhledem k možnostem asi využiju tu třetí možnost, čili budu mít nalakované řízení za bratru 4700 kč. Fakt terno. Teď musím zkusit, jestli někdo jiný bude ochoten do toho jít a zkusit to spravit. Jezdit se s tím fakt nedá.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#78 Hřebenové řízení - nové/repas
Nefukcni rizeni z dvojkovy devitky jsem nechaval repasovat u https://servorizeni.cz a fungovalo dobre (a asi doted jezdi), kdybys hledal neco s referencema...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#79 Hřebenové řízení - nové/repas
Díky. Na tohle jsem narazil taky, původně jsem to tam chtěl dát, ale neměl čas, tak jsem to blbec poslal do té Ostravy. Musím toho pána ze servorizeni.cz kontaktovat, jestli bude ochoten do toho jít.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#80 Hřebenové řízení - nové/repas
Teda držim palce! Ať máš štěstí na někoho, kdo to zvládne
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#81 Hřebenové řízení - nové/repas
Lezete mi s tím na nervy, asi vyndám z bedny přípravky a začnu to zase dělat.
.....i když velice nerad, protože je to práce blbá.
A musím potvrdit slova mého kamaráda : Práce zkurvená, ale dobře natřená
.....i když velice nerad, protože je to práce blbá.
A musím potvrdit slova mého kamaráda : Práce zkurvená, ale dobře natřená
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 02 čer 2019 21:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#82 Hřebenové řízení - nové/repas
Ježíš, fakt? To to tam snad osobně dovezu
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#83 Hřebenové řízení - nové/repas
Ani natřený to nebylo pořádně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#84 Hřebenové řízení - nové/repas
Co bys chtěl, za 4700?
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#85 Hřebenové řízení - nové/repas
Takže, včera řízení opět demontováno a dnes osobně odvezeno do http://www.servorizeni.cz
Tam to přede mnou napojili na stolici a závada se hned projevila - řízení se samo od sebe pomalu pohybovalo na jednu stranu, což nesmí. Prý není "vyvážené". Co to přesně znamená nevím, ale rozhodně to, dle nich, v takovémhle stavu nemůže řádně fungovat.
Takže teď se nabízí otázka, co vlastně zkoušeli v té Ostravě, když tohle museli hned vidět.
Každopádně oprava bude trvat delší dobu (mají hodně práce) až 3 týdny.
Tam to přede mnou napojili na stolici a závada se hned projevila - řízení se samo od sebe pomalu pohybovalo na jednu stranu, což nesmí. Prý není "vyvážené". Co to přesně znamená nevím, ale rozhodně to, dle nich, v takovémhle stavu nemůže řádně fungovat.
Takže teď se nabízí otázka, co vlastně zkoušeli v té Ostravě, když tohle museli hned vidět.
Každopádně oprava bude trvat delší dobu (mají hodně práce) až 3 týdny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#86 Hřebenové řízení - nové/repas
No vida. Máš za bukem takovou firmu.raolsa píše:Takže, včera řízení opět demontováno a dnes osobně odvezeno do http://www.servorizeni.cz
Tam to přede mnou napojili na stolici a závada se hned projevila - řízení se samo od sebe pomalu pohybovalo na jednu stranu, což nesmí. Prý není "vyvážené". Co to přesně znamená nevím, ale rozhodně to, dle nich, v takovémhle stavu nemůže řádně fungovat.
Takže teď se nabízí otázka, co vlastně zkoušeli v té Ostravě, když tohle museli hned vidět.
Každopádně oprava bude trvat delší dobu (mají hodně práce) až 3 týdny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#87 Hřebenové řízení - nové/repas
Nejhorší je, že do téhle firmy jsem to původně chtěl dát. Jenže pán mi řekl termín minimálně 10 pracovních dnů, a tak jsem to já vůl poslal do té Ostravy, kde slibovali 4 dny. Realita byla taková, že to celé (od objednání přepravy do Ostravy po dodání zpět) trvalo přes dva týdny a navíc řízení jen nalakovali a neopravili.
Pán ze servorizeni.cz naštěstí souhlasil, že se pustí do opravy řízení ve kterém se už někdo vrtal. Takže teď je to u něj a mě nezbývá než věřit, že to bude v pohodě.
A každopádně musím poděkovat Raolsovi za trpělivost. Řízení vyndal, poslal do Ostravy, pak ho instaloval zpět do auta a teď ho znovu vyndal a dal na novou opravu. Nevím, kdo jiný by byl ochoten se mi s tím takhle sr..
Pán ze servorizeni.cz naštěstí souhlasil, že se pustí do opravy řízení ve kterém se už někdo vrtal. Takže teď je to u něj a mě nezbývá než věřit, že to bude v pohodě.
A každopádně musím poděkovat Raolsovi za trpělivost. Řízení vyndal, poslal do Ostravy, pak ho instaloval zpět do auta a teď ho znovu vyndal a dal na novou opravu. Nevím, kdo jiný by byl ochoten se mi s tím takhle sr..
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#89 Hřebenové řízení - nové/repas
Držíme palce, ať to tak ok je.
A tu Ostravu jsi nechal plavat? Já bych to tedy nenechal a dožadoval se vrácení peněz, kór když máš test z jiné firmy, která potvrdila, že řízení opravené není.
Minimálně bych tuto zkušenost prohnal přes novináře...
A tu Ostravu jsi nechal plavat? Já bych to tedy nenechal a dožadoval se vrácení peněz, kór když máš test z jiné firmy, která potvrdila, že řízení opravené není.
Minimálně bych tuto zkušenost prohnal přes novináře...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#90 Hřebenové řízení - nové/repas
No, z té Ostravy mi vrátil 3000,- Asi lepší než nic. Aspoň jsem mu napsal recenzi na Facebook a na Google. Taky lepší než nic.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#91 Hřebenové řízení - nové/repas
Řízení je ještě v Benešově v opravě.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#92 Hřebenové řízení - nové/repas
hmm, takže předpověď 3 týdnů se naplňuje, od převozu řízení uběhlo dnes 14 dní. Tak ať to čekání má také dobrý konec.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#93 Hřebenové řízení - nové/repas
Benešov u Prahy? Mam to cca 12km...raolsa píše:Řízení je ještě v Benešově v opravě.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#94 Hřebenové řízení - nové/repas
u SemilPetrXC70 píše:Benešov u Prahy? Mam to cca 12km...raolsa píše:Řízení je ještě v Benešově v opravě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#95 Hřebenové řízení - nové/repas
To doufám. Ještě že je hezké počasí a můžu jezdit na motorce. Jinak by mě dva měsíce bez auta asi dost vadily.Haben píše:hmm, takže předpověď 3 týdnů se naplňuje, od převozu řízení uběhlo dnes 14 dní. Tak ať to čekání má také dobrý konec.
Doufám a věřím, že čekání se vyplatí a že se oprava podaří.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#96 Hřebenové řízení - nové/repas
Teď už to vyjde. Mě by asi kleplo takhle dlouho čekat...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#97 Hřebenové řízení - nové/repas
Ja mel rizeni na repas take u chlapu v Benesove. Mam tedy 940, ale co se tyce opravy, tak se zda, ze vedi co delaji. Na delsi dobu opravy jsem byl upozornen a nevadilo mi pockat. Jsem s jejich praci spokojen a pevne doufam, ze zivotnost nebude prilis kratka. Preji vam uspesne vyreseni problemu
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#98 Hřebenové řízení - nové/repas
Takže, dnes řízení v 15:00 vyzvednuto. V 17:00 jsem ho začal měnit a v 21:15 Cesinek spokojeně odjel s autem domů.
Musím firmu pochválit za perfektní práci.
Řízení nekope, neteče a krásně funguje.
Byl vyměněn vnitřek rozvaděče. Je to tam nějak skolíčkováno na dvou místech a když v těch spojích vznikne nějaká i malá vůle tak řízení kope.
Musím firmu pochválit za perfektní práci.
Řízení nekope, neteče a krásně funguje.
Byl vyměněn vnitřek rozvaděče. Je to tam nějak skolíčkováno na dvou místech a když v těch spojích vznikne nějaká i malá vůle tak řízení kope.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 226
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
#99 Hřebenové řízení - nové/repas
Připojuji se s pochvalou, je to najednou úplně jiné auto. Takže Benešov u Semil vřele doporučuju. A samozřejmě velké díky Raolsovi za servis.
Teď už jen vyřešit vyteklý nivomat, vyměnit olej a udělat technickou a snad bude aspoň na chvíli od auta klid.
Teď už jen vyřešit vyteklý nivomat, vyměnit olej a udělat technickou a snad bude aspoň na chvíli od auta klid.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#100 Hřebenové řízení - nové/repas
Je cena za opravu řízení veřejná?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 2248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gordonfreeman80
-
- 25 Odpovědi
- 2986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 6 Odpovědi
- 318 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od nebel
-
- 3 Odpovědi
- 645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 21 Odpovědi
- 4208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker