Ahoj, po vyblikani diagnostiky mam chybu: 123 ECT signal. Zkousel jsem googlit na zahranicnich webech a nedari se mi rozlousknout nasledujici problem:
Muze byt cidlo teploty vadne a zaroven fungovat rucicka na palubovce_? Je cidlo na motoru pouze jedno - respektive jde ze senzoru pouze jeden vystup primo do RJ a z RJ na budik, ci dochazi nekde k rozdeleni_? Problem je v tom, ze i kdyz cidlo odpojim z konektoru a na konektor pripojim cidlo z jineho vozu, tak mam chybu stale... (smazat nejde)
Starty mam OK, za tepla i studena - motor fakticky netahne, auto se chova jak atmosfera - ovsem nevim, zda to souvisi...
Diky za info
ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#1 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_?
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Nemas na domceku mas cidla dve? Jedno zboku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#3 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Jake druhe cidlo_? Vim jen o "hornim" dle obrazku nize:kwiko píše:Nemas na domceku mas cidla dve? Jedno zboku...
http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictures/99387_volvo850_1.jpg
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Čidlo je opravdu jen jedno a s funkcí budíku to vůbec nemusí souviset-jednotka prostě signál hodí jako nevěrohodnej bo dělá něco jiného než je předpokládáno. Pokud se to po výmazu objeví znovu,vyměnit. (Za předpokladu že konektor a vodiče jsou v pořádku....)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#5 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Chybu nejsem schopnej vymazat - je tam stale. Cidlo jsem zkousel vymenit (ne nove, ale z jineho vozu). Tudiz je mozne, ze budik muze ukazovat OK, ale jednotka mit spatny signal od cidla_? Jak mohu promerit vodice a kde se deli signal pro budik a pro jednotku_? Nemam el. schema...Sarkasmic píše:Čidlo je opravdu jen jedno a s funkcí budíku to vůbec nemusí souviset-jednotka prostě signál hodí jako nevěrohodnej bo dělá něco jiného než je předpokládáno. Pokud se to po výmazu objeví znovu,vyměnit. (Za předpokladu že konektor a vodiče jsou v pořádku....)
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Zkus odpojit to teplotní čidlo za běhu motoru jestli se rozeběhne sahara.
Měla by se rozběhnout pokud se nepletu.Třeba mě někdo opraví
Pokud ne bude problem někde v kabeláži nebo ještě někde jinde.
A zkontroluji odpor čidel při 90stupních asi 230ohmu nevím přesně ,při nule do lednice 7500ohmu.
Čidlo jde přímo do jednotky jeden -pól pozice v jednotce č.A31 a druhý má společný s čidlem vačky a senzorem polohy klapky a ještě s něčím A18 kde je ten společný bod nevím.
Měla by se rozběhnout pokud se nepletu.Třeba mě někdo opraví
Pokud ne bude problem někde v kabeláži nebo ještě někde jinde.
A zkontroluji odpor čidel při 90stupních asi 230ohmu nevím přesně ,při nule do lednice 7500ohmu.
Čidlo jde přímo do jednotky jeden -pól pozice v jednotce č.A31 a druhý má společný s čidlem vačky a senzorem polohy klapky a ještě s něčím A18 kde je ten společný bod nevím.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Police nad Metují
- Vůz: Volvo 850 T5-R kombi ; 1984 ccm, B5204T,
- Bydliště: Police nad Metují
#7 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Ahoj,
test s odpojenim cidla provedu. Pro premereni cidla jsem nalezl nize uvedene hodnoty:
°C / OHM
0 / 7300
20 / 2800
80 / 300
100 / 150
Nize prikladam i el. schema - pozice v jednotce odpovidaji udaji co pises... Jen mi je stejne zahadou, ze teplomer na budiku se chova korektne - nevim, zda je jednotka tak precitlivela... Absolutne netusim, jakym zpusobem diagnostika cidlo vyhodnocuje - to jsem nenalezl, nebot nema moznost vyhodnotit odpor pri ruznych teplotach...
test s odpojenim cidla provedu. Pro premereni cidla jsem nalezl nize uvedene hodnoty:
°C / OHM
0 / 7300
20 / 2800
80 / 300
100 / 150
Nize prikladam i el. schema - pozice v jednotce odpovidaji udaji co pises... Jen mi je stejne zahadou, ze teplomer na budiku se chova korektne - nevim, zda je jednotka tak precitlivela... Absolutne netusim, jakym zpusobem diagnostika cidlo vyhodnocuje - to jsem nenalezl, nebot nema moznost vyhodnotit odpor pri ruznych teplotach...
- Přílohy
-
- VOLVO850_ETS_800_600.jpg (116.67 KiB) Zobrazeno 1989 x
_________________
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
Volvo 850 T5-R kombi "lahváč"
1984 ccm, B5204T, M56,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 ECT signal - cidlo teploty motoru - diagnostika, funkce_
Ještě jsem našel:
Řídicí modul motoru (ECM) používá náhradní hodnoty, v případě, že signál z teploty chladicí kapaliny motoru (ECT) chybí nebo je vadný, ale náhradní hodnoty mohou způsobit problémy se startováním ve velmi chladném počasí.Samo ,že žádné velmi chladné nebylo celou zimu
Jinak co konektor ne čidla ,ale proti může blbnout spojení ,kontakt -prostě jednou se dotýka a jednou ne ŘJ samozřejmě vyhodí ihned chybu,která zůstane samosebou načtená.
Jinak tohle jsi asi našel je tam komplet celá 850ka elektrika:
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3907202%20850%201995%20Wiring%20Diagrams.pdf
Řídicí modul motoru (ECM) používá náhradní hodnoty, v případě, že signál z teploty chladicí kapaliny motoru (ECT) chybí nebo je vadný, ale náhradní hodnoty mohou způsobit problémy se startováním ve velmi chladném počasí.Samo ,že žádné velmi chladné nebylo celou zimu
Jinak co konektor ne čidla ,ale proti může blbnout spojení ,kontakt -prostě jednou se dotýka a jednou ne ŘJ samozřejmě vyhodí ihned chybu,která zůstane samosebou načtená.
Jinak tohle jsi asi našel je tam komplet celá 850ka elektrika:
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3907202%20850%201995%20Wiring%20Diagrams.pdf
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 345 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od seven_vsfs
-
- 9 Odpovědi
- 506 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Šéfík
-
- 30 Odpovědi
- 1821 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 169 Odpovědi
- 18041 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 11 Odpovědi
- 991 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od biimbo