Takto vypadá manžeta spojkového pracovního válce 9 let stará se 160 tis.

jinak rozdíl mezi origo a náhradního ze sady LUK, ta nová je k mání za 1900,- (sešly se mi dvě),
kdyby prodávali samotnou "gumu" za kilo, co by se ušetřilo peněz



Já třeba dělal spojku při 295tkm a tuten bazmek jsem si nechal původní a pořád makáRomulusw píše:Nevím, k čemu se vztahuje tvoje otázka, ale jestli ke stavu manžety, tak když nejsou schopni použít materiál, který vydrží alespoň 2x tolik, tak proč to museli navléknout na mrkev a opustili osvědčený způsob s pákou vedoucí ven ze spojkové skříně? Zase další kurvítko. Možná to souvisí s politikou "doživotních" náplní. Když se to posere, tak si kupte nové auto, MY potřebujeme prodávat a je nám už celkem jedno, jestli se o nás začne říkat, že vyrábíme šmejd.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]