Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

pri vymene gufer na vackach jsem mel dole rozvodova kola. Dal jsem to presne na znacky jak to bylo. Auto jede normalne, ale kdyz se kouknu do diagnostiky tak vidim,ze jedna vacka je o 12° posunuta, mereno zatim jen pri vypnutem motoru. Jednotka zadnou chybu nehlasi motor jede jako pred tim. Navod ve VIDE mluvi neco o toleranci 8°

Bohuzel nevim jak to bylo pred vymenou ale myslim, ze stejne, urcite jsem to nerozhodil o 12°. Nerikam ze mi nemohl nejaky stupinek utyct. Mam to rovnat nebo to tak muze byt?
Přílohy
CVVT.JPG
CVVT.JPG (39.16 KiB) Zobrazeno 7133 x
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#2 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od GDPR_user »

Proč jsi si nepřečetl návod jak postupovat??

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#3 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

- myslis mereni s vidou? Teplej motor za chodu

- nebo vymenu? - tu jsem taky ve VIDE cetl a udelal presne podle toho, vcetne okopirovani pripravku na aretaci vacek. Tam me jen zaskocilo ze zavitove diry ve vackach jsou malinko mezi sebou vyskove posunuty. takze se jiz hotovej pripravek dopasovaval. Jo kdo dvakrat nemeri ten dvakrat reze :)

-pak je jeste navod na zakladni nastaveni tech kol kde se povolej ty tri sroubky a jemne se nataci kolo... Z toho jsem pochopil ze z fabriky by to melo byt nastaveno tak ze to jemne dostelovani je presne ve stredu diry. Ja mam prave tu podle vidy rozhozenou vacku posunutou do krajni polohy.

ctu myslim az dost :) dotaz je myslenej zatim jen jako zakladni zjisteni informaci. Sam jsem nad tim jeste moc nebadal. Jen jsem si koukal pri nulovani servisniho intervalu na korekce (nastaveni LPG) a nejak jsem ze zvedavosti zabrousil i na korekce stelovani vacek:)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#4 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:- myslis mereni s vidou? Teplej motor za chodu

- nebo vymenu? - tu jsem taky ve VIDE cetl a udelal presne podle toho, vcetne okopirovani pripravku na aretaci vacek. Tam me jen zaskocilo ze zavitove diry ve vackach jsou malinko mezi sebou vyskove posunuty. takze se jiz hotovej pripravek dopasovaval. Jo kdo dvakrat nemeri ten dvakrat reze :)

-pak je jeste navod na zakladni nastaveni tech kol kde se povolej ty tri sroubky a jemne se nataci kolo... Z toho jsem pochopil ze z fabriky by to melo byt nastaveno tak ze to jemne dostelovani je presne ve stredu diry. Ja mam prave tu podle vidy rozhozenou vacku posunutou do krajni polohy.

ctu myslim az dost :) dotaz je myslenej zatim jen jako zakladni zjisteni informaci. Sam jsem nad tim jeste moc nebadal. Jen jsem si koukal pri nulovani servisniho intervalu na korekce (nastaveni LPG) a nejak jsem ze zvedavosti zabrousil i na korekce stelovani vacek:)
Kolo se dle vida musí předepínat.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#5 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

takovej navod nikde neni :) nedelas si ze me tak malinko srandu?

Klika i vacky sedej presne na znackach, tak s tim nikam podle vidy hejbat nebudu.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#6 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:takovej navod nikde neni :) nedelas si ze me tak malinko srandu?

Klika i vacky sedej presne na znackach, tak s tim nikam podle vidy hejbat nebudu.
Tak co se kurrwa ptáš tak si to dělej po svém . :%)

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#7 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

kujva kdyz mi vsechny kola licujou na znackach, tak se mi s tim nechce o 10° tocit, jen protoze mi vida neco ukazala. Co ani nevim jestli spravne interpretuju...

Simerinky me zacaly tect az jsem ten motor odkarbonoval takze treba i usazenej bordel v tom stelovacim mechanismu?

Jsem vdecnej za konzultaci, ale stejne budu pouzivat i svoji hlavu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#8 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od ksw »

posun na vačce o půl zubu na řemenici ani jeden bys ještě neměl poznat u benzínového motoru, u nafty již ano
a pokud jsi to dělal podobně jako zde na videu, tak se nemáš čeho bát, obecně vzato
originál tovární návody jsou složitější a přísnější.

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#9 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

jo delal jsem to presne jak je to na tom videu, jen rozdil ze mam dual. takze stavitelne jsou obe vacky. Mechanismus je na nich volnej, zadna pruzina vevnitr neni...

o zub jsem to urcite neprehodil... vsechny znacky co tam jsou plus moje udelane fixem sedej... Resim jen to co je napsane ve vide...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#10 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od kwiko »

Ja mam svoj sposob, martinopel svoj a videl som aj dva dalsie, a prekvapivo vsetky maju sancu na uspech...
Osobne som natocenie a remenic nekontroloval vidou, (lebo tuto moznost neponuka pre vsetky MY) ale osciloskopom v univerzalnej diagnostike. Viem ze je tam ista tolerancia. Netrapil by som to. (ajked osobne by som si dal tu pracu a hodil cely motor na pripravky, ale to je moja psychopatia)Obrázek

GDPR_user

#11 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od GDPR_user »

kwiko píše:Ja mam svoj sposob, martinopel svoj a videl som aj dva dalsie, a prekvapivo vsetky maju sancu na uspech...
Osobne som natocenie a remenic nekontroloval vidou, (lebo tuto moznost neponuka pre vsetky MY) ale osciloskopom v univerzalnej diagnostike. Viem ze je tam ista tolerancia. Netrapil by som to. (ajked osobne by som si dal tu pracu a hodil cely motor na pripravky, ale to je moja psychopatia)Obrázek
Na přípravky každopádně,jinak VVT nedotáhneš.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#12 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od kwiko »

dotiahnes, su na to finty. A vpodstate ani ja nedotahujem remence na pripravku, da sa ohnut... mam na to udelatko
Inak mam dojem ze som toto tiez uz riesil, a zistil som ze podla pripravkou to mam spravne a vida ma napovedu rovnaku pre vsetky motorizacie co nezodpoveda vzdy realite.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#13 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

ja jsem si jistej ze jsem to dal s pripravkem znackama a znackama co jsem si nakreslil uplne presne teda tak jak to bylo... ecu zadnej chybovej kod nehlasi auto jede jak ma...

kazdopadne si to zmerim vidou tak jak se to merit ma, za teple a za behu... pak uvidim
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#14 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od David Patočka »

Vačky zaaretovat přípravkem, klika na risku, stavitelné jedno, nebo obě kola se musí předepnout doprava na max, napnout řemen, zkontrolovat risku na klice a případně doladit povolením šroubů po obvodu vačkového kola na přesnost, a je to.
Pokud ti to ujede, máš tam odchylku a auto jede normálně, ale ne dobře.

Další příčina odchylky je vadný ovl. selenoid nastavování vačky, případně ucpané vedení karbonem, nové těsnění
má již sítko. Pokud se to povede udělat pořádně, tak musíš být v toleranci předepsané výrobcem a auto jede jak z praku. Taky jsem kdysi dělal rozvody na 2.5T na rysky namalované fixkou, ale nejelo to nic moc.
Nakonec jsem to udělal přípravkem a byla z toho raketa, je to úplně fantastickej rozdíl, normálně jsem se musel do kopce smát, jak to jelo parádně. :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

GDPR_user

#15 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od GDPR_user »

David Patočka píše:Vačky zaaretovat přípravkem, klika na risku, stavitelné jedno, nebo obě kola se musí předepnout doprava na max, napnout řemen, zkontrolovat risku na klice a případně doladit povolením šroubů po obvodu vačkového kola na přesnost, a je to.
Pokud ti to ujede, máš tam odchylku a auto jede normálně, ale ne dobře.

Další příčina odchylky je vadný ovl. selenoid nastavování vačky, případně ucpané vedení karbonem, nové těsnění
má již sítko. Pokud se to povede udělat pořádně, tak musíš být v toleranci předepsané výrobcem a auto jede jak z praku. Taky jsem kdysi dělal rozvody na 2.5T na rysky namalované fixkou, ale nejelo to nic moc.
Nakonec jsem to udělal přípravkem a byla z toho raketa, je to úplně fantastickej rozdíl, normálně jsem se musel do kopce smát, jak to jelo parádně. :lol:
Ale ve vidě nic nepíšou,to si určitě z něho děláš prdel. :ROFL: :ROFL:

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#16 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

resite uplne neco jineho nez ja :) Nastaveni probehlo s veskerejma pripravkama klika/vacky podle navodu. Dle meho nazoru to ani bez aretace vacek nejde povolit, ja bych z toho mel strach. Pripravek na aretaci jsme udelali radeji jeste pevnejsi nez je original. Po montazi jsou znacky na klice a na hornim krytu jak kdyz streli. Pomocne kontrolni znacky fixem (pro jistotu) taky sedi stejne tak i pocet zubu mezi vackama ktery byl na starem remenu taky fixem oznacen. Ze jsem to dal presne jak to bylo o tom nemam nejmensich pochyb. Auto jede stejne jak jelo pred zakrokem ve srovnani s druhym volvem stejne motorizace nevidim rozdil.

proc jsem teda zalozil toto tema? Protoze chci vedet:
- proc je jedno kolo na vacce natoceno do krajni polohy a druhe pekne na stredu EDIT: mysleno jen to jemene dostelovani
- jak se spravne meri adaptace
- jak obvykle je ucpani toho mechanismu na motoru ktery prodelal dekarbonizaci

jestli nechces radit tak nemusis, prijdu si na to sam :)
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 18 lis 2014 23:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#17 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od David Patočka »

Vole, základní nastavení vaček je, že obě dvě musí být na doraz doprava.
Když je vzadu na vačkách přípravek, tak obě kola mají volný chod několik zubů sem tam, takže kašli na fixku a natoč je obě na doraz doprava, dole je ryska, řemen nasadim a napnu.

žádný na střed, to je špatně, a víc už na to taky kašlu.......nastav si to jak chceš.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#18 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

asi si jen nerozumime... se omlouvam ze neumim svuj dotaz spravne polozit. Vim ze zaaretovane vacky s natocenejma kolama doprava na doraz licujou s originalnima znackama co jsou v hornim krytu. stejne tak vim ze i po nasazeni remenu dvou otackach pretoceni o 1/4otacky a vraceni zpet. Klika i vacky licujou...

Neumim se popasovat jen s tim proc mi vida na jednom kole ukazeje +12°. Na tuhle hodnotu jsem narazil uplne nahodou, pri vypnutym motoru. Dle Vidi se ma merit pri volnobehu na plne ohratem motoru a tolerance +/-8° Takze nejdriv to zkusim spravne zmerit. pak se uvidi... Kouknu a i na to jake hodnoty ze zobrazuji na vackach za jizdy jestli z toho treba nevyvodim ze jeden selenoid je nejak pricpanej, zhruba tusim jak to ma reagovat v ruznych zatizenich.

zapomente na to az to zjistim tak dam vedet
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#19 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

na druhem motoru jsou korekce vacek porad kolem 5°....

takze tech 12° je hodne a navic ta hodnota neni stala. takze asi si ty rozdelam a vycistim to stelovani od bordelu. MY04 uz tam melo to sitko?

kousek papirku stoji 300kc!
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/rocker-covers/gasket-camshaft-adjustment/1018864/
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 384
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#20 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od BaDDog »

Taká otázka, pri výmene rozvodu (remena, kladky, napinaku a vodnej pumpy) je treba nastavovať to časovanie na vyfukovej vačke?

Alebo len zaaretujem na značkach remenicu na kluke a vačkach na riskách nahodi sa len remen a hotovo?

Chápem to že ak nebudem povolovať časovanie (ozubene kolo na vačke) nemusím nič nastavovať?

ďakujem...

Jop... a je to 2.0 Turbo (V70 II)
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#21 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od dali »

Předevčírem v noci jsem to taky absolvoval. Žádoucí je adaptace mít co nejblíž nule. Motor na provozní teplotě, volnoběh, změříš adaptace. Povolíš 3 šrouby na vačkovým kole, T55 torxem pootočíš vačkou s VVT bazmekem. Pokud chceš eliminovat příliš velkou (+) hodnotu znamená že pootočíš vačkou po směru hodinových ručiček... Někam to pootoč, utáhni 3 šrouby, nastartuj a načti adaptace ViDou znovu. Pokud ViDa ukazuje stejnou hodnotu jako předtím, je potřeba jí restartovat (třeba takhle kravne jen ta moje, nevím). No a takhle to posouvej až do naprostýho vítězství. Po pár pokusech zjistíš, že to jak si byl úspěšnej při trefování ti napoví už jen start motoru po nastavení a nasazení volnoběhu.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#22 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od michal_0077 »

muj nazor ze pouze na vymenu rozvodaku zadne pripravky ani nic stelovat nepotrebujes... znacka na klice a znacky na krytu vacek staci. Dulezite je pri nasazovani remene vacky mit natocene na doraz doprava aby porad licovaly se zarezem v krytu. Pak si s motorem protocit az budes klikou na znackach tak to o ctvrt otacky prejet a proti smeru zase vratit. Jestlize ted vsechny znacky sedej tak je remen nasazen spravne. Nepotrebuju k tomu jeste koukat na druhej konec vacek jestli jsou oba zarezy rovne a jde nasadit pripravek na arataci.

Sundani ozubenych kol jen s pripravkem, zaprve to je kurevsky dotazeny takze je potreba vacku drzet aby se neprotocila. Za druhe to clovek potrebuje aby spravne ty kola zase nasadil. Jedna krajni poloha je doprava znacka na krytu. Druhou levou jsem si poznacil fixem protoze pri povolovani se mechanizmus ukrytej v tom kole natoci do teto krajni pozice. Takze tahle pozice pak poslouzi i pri opetovnem nasazeni.

Ja si myslim ze o zub hozeny rozvody uz na aute poznat jdou a mela by to hlasit i jednotka. Odhadem podle poctu zubu je jeden zub tak 8-10° kdyz to prevedu na kliku tak 8x2=16° a takovej rozdil mezi snimacema by to uz melo poznat a nahlasit. Kdyz jsem koukal haluv snimac na vacce tak tam snimaj dokonce 4 polohy vacky v ramci jedne otacky. Mozna to ale tak neni a jednotka jeden zub toleruj. Jestli to je tak na svem aute zkouset nebudu :)


Jinak super pomucka na diagnostiku stelovani vacek je ve VIDE v ECE/advanced/quick test CVVT exhaust nebo intake. Mozna se to jmenuje malinko jinak, takhle jsem si to zapamatoval ja. Vida v ramci 30s pri 2500ot srovnava udaje ze senzoru vacek a klikovky s aktvinim a vypnutym CVVT. V grafu pak clovek krasne vidi srovnani aktualnich/pozadovanejch krivek jestli neni hozeny nastaveni rozvodu a jak reagueje CVVT selenoid.


Me ceka cisteni, uz jsem si i od SaabtuninG koupil tesnenicka s filtrem (dekuji za rozumnou cenu!) Jen jeste neni cas, v zime se mi nechce nic delat :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2209
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#23 Nastaveni remenic - vacky variabilni stelovani

Příspěvek od Zajsoft »

michal_0077 píše:uz jsem si i od SaabtuninG koupil tesnenicka s filtrem (dekuji za rozumnou cenu!) Jen jeste neni cas, v zime se mi nechce nic delat :)
Muzu poprosit o obj. cislo, nebo link? :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“