V70 II - nebliká pravá strana

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#26 V70 II - nebliká pravá strana

Příspěvek od ok2ucx »

lukinl píše:... což značí prasklou žárovku respektive zmenšený odpor v pravém okruhu. Stejně se chovaj blinkry (zrychlené blikání) při výměně žárovek za LEDky
Upřesním: zde zvýšený odpor, resp. snížený proud. Pak se zrychleným blikáním řidiči indikuje závada na blinkrech.
lukinl píše:a co zkusit změřit samotný kontakty v CEM pro CSH2 zda nejsou svorky ve zkratu mezi sebou
Svorky ve zkratu být fyzicky nemohou, resp. shunt samotný je "skoro" zkrat. Na něm se měří malý úbytek napětí způsobený procházejícím proudem. Po odpojení shuntu lze na svorkovnici přivést 12V a zkusit blinkry rozsvítit a tím prověřit, jestli náhodou na rozvodech blinkrů není zkrat, který následně mohl zničit CEMku. To by se sice stát nemělo - dříve by se měly vypálit pojistky, zde pravděpodobně 11C/22 - ale to by pak nefungovala půlka auta. Možné to ale je...
Podle již zjištěných indicií tipuji, že na 98% bude CEMka již poškozená. Proud neteče, blinkry neblikají, jen palubka zrychleně indikuje problém.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 V70 II - nebliká pravá strana

Příspěvek od Urvanej »

X-Tuner: oprava není zase takový ranec. Dělal mi jou81 jak CEM tak DEM, a žádná láce to nebyla, ale z průměrnýho platu v čr by ještě přes 3/4 zbylo :-)
Ale je fakt, že mi "jen" eliminovali studeňáky a to tvoje může být zapeklitější problém. Nicméně jsem taky neodolal a na řešení problému se zeptal v autorizáku, kde mi pohotově odpověděli, že CEMka za 38 a DEM za 42 plus dépéhá :-D (tak nějak ty čísla byly, a jelikož sem okamžitě začal škytat, tak sem to radši zapomněl :-D)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

X-Tuner
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 362
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

#28 V70 II - nebliká pravá strana

Příspěvek od X-Tuner »

Urvanej píše:X-Tuner: oprava není zase takový ranec. Dělal mi jou81 jak CEM tak DEM, a žádná láce to nebyla, ale z průměrnýho platu v čr by ještě přes 3/4 zbylo :-)
Ale je fakt, že mi "jen" eliminovali studeňáky a to tvoje může být zapeklitější problém. Nicméně jsem taky neodolal a na řešení problému se zeptal v autorizáku, kde mi pohotově odpověděli, že CEMka za 38 a DEM za 42 plus dépéhá :-D (tak nějak ty čísla byly, a jelikož sem okamžitě začal škytat, tak sem to radši zapomněl :-D)
Když to tak čtu tak mi Pavel nabídl relativně levné řešení :D určitě se mu ozvu, Pavle, čtvrtek nebo pátek mi budou dělat silent bloky a pak bych vám jednotku zaslal k opravě/náhradě
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“