850 2.0T 155kW výbrus
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 850 2.0T 155kW výbrus
Zdravím,
Chtěl bych se Vás zeptat, neznáte někdo někoho kdo dělá výbrus motoru, popřípadě přebrus klikovky ? (Zlín,Brno,Vsetín,Kyjov)
Popřípadě na kolik tady tato sranda výjde ? Počítám tak do 45 000kč se možná vlezem.
Hlavní otázkou je jestli se vůbec dají sehnat výbrusové písty na první výbrus.
U skandixu jsem je nenašel ani výbrusové pístní kroužky, akorát co mají, tak jsou ojniční ložiska a klikové ložiska na první výbrus.
Předem děkuji za odpověď.
Chtěl bych se Vás zeptat, neznáte někdo někoho kdo dělá výbrus motoru, popřípadě přebrus klikovky ? (Zlín,Brno,Vsetín,Kyjov)
Popřípadě na kolik tady tato sranda výjde ? Počítám tak do 45 000kč se možná vlezem.
Hlavní otázkou je jestli se vůbec dají sehnat výbrusové písty na první výbrus.
U skandixu jsem je nenašel ani výbrusové pístní kroužky, akorát co mají, tak jsou ojniční ložiska a klikové ložiska na první výbrus.
Předem děkuji za odpověď.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 850 2.0T 155kW výbrus
za 100 tisíc můžeš mít ode mě hotové auto bez investic a tohle si nechat na díly
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=46889
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=46889
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#3 850 2.0T 155kW výbrus
Jo kdyby jsi jí prodával dříve, tak bych jí okamžitě vzal.
Jenomže háček je v tom že tu 850 co mám dělat, tak není moje a ten dotyčný 100 000 kč nemá aby jsi od tebe tu 850 koupil, proto se ptám kdo má zkušenosti s výbrusem, popřípadě kdo to tady poblíž dělá.
Protože motor je krapet na sračky, kompresní tlaky se neměřily, ale spotřeba oleje je přes půl litra na 1000km.
Turbo je nové takže turbína olej nebere.
Plus jde slyšet jak některý válec vynechává, takže logicky nemá cenu měnit jen pístní kruhy za 5900kč a narvat to zpět, protože z toho asi nic dobrého nebude a kompresní tlaky nebudou takové jaké by měli být.....
Jenomže háček je v tom že tu 850 co mám dělat, tak není moje a ten dotyčný 100 000 kč nemá aby jsi od tebe tu 850 koupil, proto se ptám kdo má zkušenosti s výbrusem, popřípadě kdo to tady poblíž dělá.
Protože motor je krapet na sračky, kompresní tlaky se neměřily, ale spotřeba oleje je přes půl litra na 1000km.
Turbo je nové takže turbína olej nebere.
Plus jde slyšet jak některý válec vynechává, takže logicky nemá cenu měnit jen pístní kruhy za 5900kč a narvat to zpět, protože z toho asi nic dobrého nebude a kompresní tlaky nebudou takové jaké by měli být.....
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 850 2.0T 155kW výbrus
Nechápu proč by měl být motor na sracky? Netece ti olej někde třeba, přes víko na kable? )
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#5 850 2.0T 155kW výbrus
Správný postup je změřit tlaky válců, pokud budou špatné, tak do každého válce nalít trochu více viskozního oleje a změřit znovu. Pokud se tlaky zlepší tak jsou v čoudu kroužky, pokud bude výsledek stejný, tak je problém na ventilech.
Já řešil na svém autě ztrátu oleje celkem 4x a ani jednou to nebyly kroužky ani turbo.
- únik pod víkem ventilů
- prasklá olejová hadice k turbu
- únik přes simering vačky
- únik přes lisovanou koncovku olejové hadice
Já řešil na svém autě ztrátu oleje celkem 4x a ani jednou to nebyly kroužky ani turbo.
- únik pod víkem ventilů
- prasklá olejová hadice k turbu
- únik přes simering vačky
- únik přes lisovanou koncovku olejové hadice
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 850 2.0T 155kW výbrus
Kup si kompresiometr stojí asi 500,- udělěj co ti radí Doktor .
A budeš vědět na čem si.Těch 500,- za to stojí.
A budeš vědět na čem si.Těch 500,- za to stojí.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#7 850 2.0T 155kW výbrus
Tlaky změřím v nejbližší době, jinak běhá to na 10w50 Millers Oils, spotřeba oleje je dosti velká.
Jinak když se povytáhne olejová měrka tak se z ní hulí, po přídání plynu ještě víc(buď kroužky nebo ucpané odvětrávání kliky). Dělá to za tepla i za studena hned po nastartování. Jinak ze zadu motoru je načatý těsnění pod palicou, takže zadní strana je mastná protože po ní chčí olej.
Plus po nastartování vždy klepou zdvihátka, po chvilce přestanou. Když by byli přidřené tak by cvakali pořád. Nemůže to být tím že padá rychle tlak oleje ? Popřípadě že by bylo něco s olejovým čerpadlem.
A když jsme u těch kompresních tlaků, ví někdo z Vás kolik by měl mít každý válec atmosfér? počítám aspoň tak 13-14.
Jinak když se povytáhne olejová měrka tak se z ní hulí, po přídání plynu ještě víc(buď kroužky nebo ucpané odvětrávání kliky). Dělá to za tepla i za studena hned po nastartování. Jinak ze zadu motoru je načatý těsnění pod palicou, takže zadní strana je mastná protože po ní chčí olej.
Plus po nastartování vždy klepou zdvihátka, po chvilce přestanou. Když by byli přidřené tak by cvakali pořád. Nemůže to být tím že padá rychle tlak oleje ? Popřípadě že by bylo něco s olejovým čerpadlem.
A když jsme u těch kompresních tlaků, ví někdo z Vás kolik by měl mít každý válec atmosfér? počítám aspoň tak 13-14.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 850 2.0T 155kW výbrus
Vadis říká 1,1-1,3MPa při zahřátým motoru
Ale viděl bych to spíš na ucpaný odvětrání klikovky a zezadu motoru že ti to chčije z pod ventildeklu...
Ale viděl bych to spíš na ucpaný odvětrání klikovky a zezadu motoru že ti to chčije z pod ventildeklu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#9 850 2.0T 155kW výbrus
Olej uniká z tadymapeter cz píše:Vadis říká 1,1-1,3MPa při zahřátým motoru
Ale viděl bych to spíš na ucpaný odvětrání klikovky a zezadu motoru že ti to chčije z pod ventildeklu...
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 850 2.0T 155kW výbrus
Toto je přední stěna a na tu zadní ti to může stékat směrem od rozvodů třeba z pod víka nebo gufero vačky a vypadá to tak jak to vypadá.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#11 850 2.0T 155kW výbrus
Ono to teče, přesně tak jak sem vyznačil na té přední straně, akorát že to teče po zadní straně, zrovna tam kde je umístěné turbo.Petr.Chrpa píše:Toto je přední stěna a na tu zadní ti to může stékat směrem od rozvodů třeba z pod víka nebo gufero vačky a vypadá to tak jak to vypadá.
Plus z první vačky od stěny motoru z pravé strany též uniká olej, ale pravá strana motoru je suchá, trochu prosakování oleje jde vidět jen tehdy až se sundá to plastové víčko, takže žádný extrém že by z tama valil olej ve velkým, to fakt ne.
Ze zadní strany je to horší, protože po utření zadní stěny motoru neboli té spáry z kama olej prosakuje, tak během chvilky jde vidět jak začíná prosakování znova.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek