850 kombi - WORKLOG

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#76 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Auto cez velku noc trochu prevetrane, najazdenych skoro 500km, priemerka mi vysla okolo 10.5L. Co sa ale objavilo, tak z PP kolesa ide akoby taky klepavy zvuk, je to lozisko?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#77 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Auto cez velku noc trochu prevetrane, najazdenych skoro 500km, priemerka mi vysla okolo 10.5L. Co sa ale objavilo, tak z PP kolesa ide akoby taky klepavy zvuk, je to lozisko?
Než se tady prokoušu co si vše dělal co stabilizační tyčky .čep řízení,silentblok ramene ?Raději jednodušší věci zkontroluj a potom začni myslet dále :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#78 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

To asi necham na kompetentnych, pridam Jeanovi trochu prace :)

Prisli od Ondru budiky a dalsie plasty, z mojho a jeho zlozim jeden aj s palubnym PC, a kilometre mi ostanu tiez
Obrázek
A dnes dorazilo nove radio, bral som ODTIALTO
Obrázek

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#79 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:To asi necham na kompetentnych, pridam Jeanovi trochu prace :)

Prisli od Ondru budiky a dalsie plasty, z mojho a jeho zlozim jeden aj s palubnym PC, a kilometre mi ostanu tiez
Obrázek
A dnes dorazilo nove radio, bral som ODTIALTO
Obrázek
Ty to auto máš rád viď? :D
Jinak :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#80 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak urcitee :D

Akurat som necakal, ze tie budiky budu navzajom uplne nekompatibilne, takze musim zohnat kolecko do tych Ondrovych. A tiez v nich chybaju dve velke objimky na ziarovky...

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#81 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Tak urcitee :D

Akurat som necakal, ze tie budiky budu navzajom uplne nekompatibilne, takze musim zohnat kolecko do tych Ondrovych. A tiez v nich chybaju dve velke objimky na ziarovky...
Kolečko seženeš a objímky dej foto a já ti daruji když budou stejné. :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#82 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Moc diky! Je to ta velka VPRAVO, nalavo je z tych mojich starych budikov, je mala a taku nie.
Obrázek

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#83 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Moc diky! Je to ta velka VPRAVO, nalavo je z tych mojich starych budikov, je mala a taku nie.
Obrázek
Tak mám napiš adresu do SZ v pondělí ti to pošlu. :)
Nic nechci třeba se někde potkáme. :)
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#84 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Dnes dokoncene tretie brzdove (diky Lubos za diely), skompletovane piate dvere. U Jeana vyriesene klepanie u PP kolesa - zrejme nebolo len dobre dotiahnute, nastastie nic vaznejsie. A tiez zakupene to male hamizne kolecko do tachaca...

Celkom sranda inac, testovali sme dnes u Lubosa na mojom aute budiky z V70 diesel. Kupodivu to aj nieco robilo :D Otacky neukazoval, a vyhodilo to kontrolku motora. Palubny pocitac ale fungoval, digitalny ukazovatel vzialenosti si to po chvili rozmyslel, asi kvoli chybajucemu signalu z ABS (holt 850 nema jeden kabel). No sranda :D

Vymenila sa aj ziarovka v odkladacom pristore, avsak kedze uchytenie pantov bolo opravovane, dvierka nedostatocne pritlacaju vypicac a svetlo nezhasina, bude sa to musiet nejak vyriesit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#85 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Zhanal som letne gumy co to slo, nakoniec som objednal 4 vypredajove kusky Dunlop FastResponse 205/50/R16, sice su starsieho data vyroby, ale pokial nove tak to snad neva

http://www.pneubrno.cz/obchod/dunlop-fastresponse-dot09-205-50-r16-87-h-56

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#86 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Tak konov k***t, shop mi zrusil objednavku, ze za taku cenu by ich museli mat na predajni a nemaju, a ked som sa im snazil vysvetlit, ze ma to nezaujima a maju ich 20 skladom u dodavatela, tak mi bolo zdelene, ze za uvedenu sumu mi ich nepredaju, no skvele, aj takto sa podnika...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#87 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Kedze som neni moc velky fanusik klimatizacie, tak som si kupil ofuky

Obrázek

Vrch palubky je dole a lepi sa, priehradka spolujazdca opravena.

Pre tu srandu som si skontroloval hladinu oleja, a na moje zdesenie som vytiahol (opakovane) takmer suchu mierku (asi milimeter oleja od jej spicky) :shock: Da sa s tym nieco robit?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#88 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Kedze som neni moc velky fanusik klimatizacie, tak som si kupil ofuky

Obrázek

Vrch palubky je dole a lepi sa, priehradka spolujazdca opravena.

Pre tu srandu som si skontroloval hladinu oleja, a na moje zdesenie som vytiahol (opakovane) takmer suchu mierku (asi milimeter oleja od jej spicky) :shock: Da sa s tym nieco robit?
Dá se vše :D
Jde o to jestli ti to bere přes gufera na ventilech a nebo přes kroužky .
A po kolika km ti to spapalo?
Udate:A ještě jaký olej?
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 17 dub 2015 17:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#89 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Olej sa menil niekedy v oktobri, a nenajazdilo sa s tym nejak zavratne moc, nieco cez 2 tisic? Max 3. Nemoze to byt napr. plynom?
Naposledy upravil(a) Jofo dne 17 dub 2015 17:32, celkem upraveno 2 x.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#90 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Olej sa menil niekedy v oktobri, a nenajazdilo sa s tym nejak zavratne moc, nieco cez 2 tisic? Max 3. Nemoze to byt napr. plynom?
A jaký olej ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#91 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Olej neviem aky tam bol, menil to segrin frajer, skusim zistit...

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#92 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ohledně oleje
Výplach BG 109 dělal jsem taky .
Jinak ve všech autech používám zde propíraný olej Mobil 1 Peak Life 5W-50
Auta mají některé přes 300000 i 400000km.
Atmosfera momentálně nebere skoro nic na 10000km brala čtvrt litru .
Po výměně gufer na ventilech určitě něco bere ,ale neznatelně .
Jinak motor mám docela v kondici tlaky jsou 11baru na válec a vyrovnané nevím jak u tebe.
Můžeš dolevat máš jistotu čerstvého oleje a nebo udělat to co jsem ti psal výše.
Je to jen na tobě :)
Po výplachu se může stát ,že začnou téci gufera - výměna musíš s tím počítat.U mě to bylo na eRku.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#93 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Ja v podstate neviem kolko to ma vobec najazdene, malo to 270K ked som to kupil, ale kvoli ABS to kilometre pocitalo ked sa tomu chcelo. Teraz vymeneny budik za Ondrov, kde je natocenych 330 tisic, co si myslim bude blizsie realite.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#94 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Borec mi zabudol nalepit nalepku, ale nalial tam nejaku 10W40, znacku uz nevie. Ako pozeram narocnost tej opravy uz len v pripade tych tesneni na ventiloch, tak to budem chvilu dolievat, bo som aj celkom vyhadzany z penazi. Ale ak by sa ale nahodou nasla nejaka dobra dusa, co by mi s tym za nejaku uplatu pichla, uvitam (a utopim v alkohole :D ), rad by som pri tom asistoval, az si to trochu osaham a niecomu sa priucim :)

Olej - necham si poradit, ale kedze tu casto vidim spominany Mobil, tak co napr. toto: http://maziva.heureka.cz/mobil-super-2000-x1-10w-40_5-l/

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#95 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od tomik T5 »

přesně tenhle olej leju do svoji T5,i Márra doporučoval neměnit za jinej,když to bere olej,je to lepší než třeba 5W-40....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#96 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Urvanej »

Když už chci bejt chytrej, tak si o tom aspoň něco přečtu.
To první číslo 10Wxx je viskozitní třída za studena, tzn jak moc to teče při studenym startu a tady jednoznačně čim míň, tim líp, dřív to pak rozleješ po celym motoru. (někde byl test co teď nemůžu najít a mezi 0Wxx a 15Wxx byl rozdíl snad minuta)
To druhý číslo xW40 určuje tekutost oleje při ohřátym motoru, čim vyšší, tim hustší a tim míň protejká drobnýma netěsnostma.
Takže 5W40 a 10W40 jsou pro teplej provoz motoru identický oleje, jen ten první maže dřív. Takže když jezdim hodně studenejch startů, tak volim nízký číslo před W a když to jednou nadlábnu a chcípnu po 50km, tak můžu vzít vyšší číslo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#97 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od tomik T5 »

nechytej mě hned za slovo :beer: spěchal jsem,zásadní sdělení mělo bejt,že mi ten olej schválil sám nejvyšší pětiválcový guru :wink:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#98 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Dik za rady, medzitym som objednal ten Mobil, asi budem zatial na tej 10W...

Gumy asi zostrelim tieto: http://pneumatiky.heureka.cz/barum-bravuris-3-205-50-r16-87v/

Co citam, tak su ludia s nimi celkom spoko...

Zajtra mi ma dorazit novy vyfuk, musim k tomu este kupit jedny tie gumove uchyty (jedna sada pri nich je), chjo to zas bude penez... povalim v blizkej dobe na slovensko na prezutie, osadenie vyfuku, a skusim pri tej prilezitosti segrinho frajera nahuckat, nech mi spravi test kompresie, ci to tecie cez kruzky (snad nie :( ) alebo gufera...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 118
Příspěvky: 168
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96

#99 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Jofo »

Doliateho 1.5L oleja, namontovany motorcek zadneho ostreku (ta demontaz stala za to...), plus trochu prihnuty vodicov stierac lebo moc dobre teda nestieral.

Co sa chcem spytat, na aky polomer ma byt byt klipsa oznacena ako 2 na tomto obrazku

http://www.swedishautoparts.com/catimages/Volvo-850-MISC-EXHAUST.jpg?mt=1349115673

Borec mi k vyfuku prihodil 7cm, co je asi dost, niekde som zazrel, ze to ma byt na 54mm, je tak?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#100 850 kombi - WORKLOG

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jofo píše:Borec mi k vyfuku prihodil 7cm, co je asi dost, niekde som zazrel, ze to ma byt na 54mm, je tak?
Bude tam ta menší ,ta větší je na turba,průměr nevím .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“