Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#1 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva...
Zdravím chlapi, súrne potrebujem poradiť s výmenou čidla teploty paliva v čerpadle. Dopátral som sa k tomuto číslu dielu 2 464 509 015. Je to to správne čidlo? Tiež by som pravdepodobne potreboval číslo pre tesnenie horného víka čerpadla, ktoré budem musieť zhodiť. Keďže som nič podobné predtým nerobil tak sa chcem hlavne spýtať či po zhodení víka naštartujem. Ak to bude potom len dlhšie točiť tak to prežijem. Mám nasledovné problémy s čerpadlom (trysky boli v boschi na kontrole):
- predvstrek skáče v rozmedzí 10 stupňov
- čerpadlo nehlási teplotu paliva
- tlak paliva určite nie je dostatočný
- na voľnobehu občas po dobu pár sekúnd začne s motorom škubať
Problém s čerpadlom sa postupne prejavoval tak, že auto bolo stále viac zdochlé. Pri pridaní plynu auto nechce ísť moc ochotne do otáčok. Samozrejme auto postupne viac a viac dymí. V poslednej dobe sa pridalo aj dymenie na čierno na voľnobehu. Pravdepodobne dôsledok toho, že umrelo čidlo teploty. Myslíte si, že má cenu sa v čerpadle rýpať? Môže mať vadné čidlo teploty až takéto fatálne dôsledky? Zabudol som napísať, že paradoxne nemám problém zo studeným ani teplým štartom. Potreboval by som od Vás radu. V podstate som už dohodnutý, že v pondelok beriem druhé čerpadlo ale nedalo mi sa nespýtať či moje problémy nemôže spôsobovať len taká banalita ako snímač teploty paliva. Aký je váš názor?
- predvstrek skáče v rozmedzí 10 stupňov
- čerpadlo nehlási teplotu paliva
- tlak paliva určite nie je dostatočný
- na voľnobehu občas po dobu pár sekúnd začne s motorom škubať
Problém s čerpadlom sa postupne prejavoval tak, že auto bolo stále viac zdochlé. Pri pridaní plynu auto nechce ísť moc ochotne do otáčok. Samozrejme auto postupne viac a viac dymí. V poslednej dobe sa pridalo aj dymenie na čierno na voľnobehu. Pravdepodobne dôsledok toho, že umrelo čidlo teploty. Myslíte si, že má cenu sa v čerpadle rýpať? Môže mať vadné čidlo teploty až takéto fatálne dôsledky? Zabudol som napísať, že paradoxne nemám problém zo studeným ani teplým štartom. Potreboval by som od Vás radu. V podstate som už dohodnutý, že v pondelok beriem druhé čerpadlo ale nedalo mi sa nespýtať či moje problémy nemôže spôsobovať len taká banalita ako snímač teploty paliva. Aký je váš názor?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Predpokladam ze blbovinky typu skriple draty,spinave/zaoxidovane zasuvky mas poresene.
Jinak teplota nafty je jedna z hlavnich velicin pro nastavovani predvstriku. Jinak rozsah 10stupnu je pekej
Nekde se tu valel v PDFku rozkres cerpadla i s cislama dilu. Ale samozrejme uz to nemuzu za boha najit...
Jinak teplota nafty je jedna z hlavnich velicin pro nastavovani predvstriku. Jinak rozsah 10stupnu je pekej
Nekde se tu valel v PDFku rozkres cerpadla i s cislama dilu. Ale samozrejme uz to nemuzu za boha najit...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#3 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Prečítal som si zopár článkov na nete a dospel som k názoru, že to čerpadlo musí byť ko. Aj keby bol vadný snímač teploty paliva, tak by predvstrek neskákal, pretože ECU si pri jeho chybe nastaví nejakú pevnú hodnotu. Skúsim ale ešte zajtra pozrieť kábel, konektor a zmerať odpor na čidle. Nevieš, ktoré piny vedú k čidlu na tom perfektne prístupnom konektore pod vákuovkou?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#4 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Taky si myslim ze to jen cidlem teploty nafty nebude.
Jinak promer piny 2 a 3:
http://volvopedia.de/index.php?title=VP37_-_Ermitteln_der_Einstellwerte_im_Fahrzeug
Jinak promer piny 2 a 3:
http://volvopedia.de/index.php?title=VP37_-_Ermitteln_der_Einstellwerte_im_Fahrzeug
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#5 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Dík. Dúfam, že ten konektor pôjde vysunúť z držiaku lebo inak si tam ruky dolámem.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
No mozna by stalo za to vyvevu vystourat ven,pristup je tam fakt jak k penezum
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#7 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Taká ilustratívna. Toto mi zostalo pod výfukom, keď som na pár minút v noci nechal bežať motor lebo mi bola v aute zima. Asi si založím fabriku na uhlie...
Naposledy upravil(a) M4jky dne 05 srp 2017 20:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Tvl,nemame to jednoduchy s tema nasema kamnama
EDIT: jeste me napadlo - jak mas nastavenou vstsikovaci davku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#9 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Neviem, zajtra zmerám. Vidím, že na volvopédií je k tomu nejaké info.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Tady jsem vysmiroval rozkres toho cerpadla,je to na druhe strane predposledni prispevek od Uhlaka:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=39662&hilit=cerpadlo+tdi&start=25
A neboj, nejsi v tom sam, budu cerpadlo taky muset poresit. Uz zacinam jist travu a kameni abych na nej nasetril
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=39662&hilit=cerpadlo+tdi&start=25
A neboj, nejsi v tom sam, budu cerpadlo taky muset poresit. Uz zacinam jist travu a kameni abych na nej nasetril
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#11 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
No zistil som, že moje čidlo teploty paliva nie je KO ale má len 6 ohmov. Čo by presne vysvetľovalo, že je motor prechlastaný. Otázka je či to stačí na to aby zle ťahal a nedal sa nastaviť predvstrek. Asi skúsim to čidlo niekde zohnať a vymeniť. Keď dám dole len tú hornú časť s prepadom, tak by som nemal rozhasiť voľnobežnú dávku alebo sa mýlim?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
- Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy
#12 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Čau, tady je to pdf rozkreslenýho čerpadla. Snad to pomůže.
- Přílohy
-
- Bosch naftové čerpadlo.pdf
- (100.55 KiB) Staženo 236 x
_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#13 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Davka se serizuje az povolenim te casti pod vikem,takze ne.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#14 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Auto je u martinopla aj s druhým čerpadlom, dúfam, že to klapne.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
#15 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
[quote="M4jky"]Taká ilustratívna. Toto mi zostalo pod výfukom, keď som na pár minút v noci nechal bežať motor lebo mi bola v aute zima. Asi si založím fabriku na uhlie...
to je vonó! tak to má být né? tohle Ti dokážu udělat v podstatě s každým startem...
to je vonó! tak to má být né? tohle Ti dokážu udělat v podstatě s každým startem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#16 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Keby mi to robilo len pri štarte, tak to neriešim ale ja už som mal z toho pojazdný parný stroj. Pri využití plného výkonu motora som mal za autom sivú maskovaciu mlhu kvôli tomu, že čerpadlo neskoro vstrekovalo naftu a už sa nedalo ani nastaviť.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#17 Oprava čerpadla V70I 2,5 TDI, mŕtve čidlo teploty paliva
Transplantácia dopadla na výbornú, auto ide ako hodinky. Za všetko môže servis u martinopla Sebecky si zaželám veľa šťastných kilometrov Dúfam ,že sa do doby než utýram aj to vymenené čerpadlo, nájde niekto kto ho bude vedieť poriadne zrepasovať a nebude chcieť za to také prachy ako bosch.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek