850 2.0T oprava hlavy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#1 850 2.0T oprava hlavy
Zdravím,
Chtěl bych se zeptat, budu dávat na opravu hlavu, budou se měnit gufera na ventilech, vodítka ventilů a chtěl bych vědět zda by jste vyměnily i ventily ? Nebo nechat originální a jen je zabrousit ?
Jednoduše motor má údajně nahrkaných 250 000 km, podle stavu auta bych řekl že má tak 350 000km.
Motor má zapečené pístní kruhy (na 500km 1L oleje), takže se budou dávat i nové kroužky, ojniční ložiska, ložiska na kliku, plus se bude dělat spojka a pak se bude dělat celolak auta.
Takže všem už je jasné teď že se ten motor nebude spravovat jen na chvilku aby se pak mohl hodit do šrotu.
Podle mě by bylo asi rozumější vyměnit ventily a že by i ventilové pružiny ?
Předem díky za radu.
Chtěl bych se zeptat, budu dávat na opravu hlavu, budou se měnit gufera na ventilech, vodítka ventilů a chtěl bych vědět zda by jste vyměnily i ventily ? Nebo nechat originální a jen je zabrousit ?
Jednoduše motor má údajně nahrkaných 250 000 km, podle stavu auta bych řekl že má tak 350 000km.
Motor má zapečené pístní kruhy (na 500km 1L oleje), takže se budou dávat i nové kroužky, ojniční ložiska, ložiska na kliku, plus se bude dělat spojka a pak se bude dělat celolak auta.
Takže všem už je jasné teď že se ten motor nebude spravovat jen na chvilku aby se pak mohl hodit do šrotu.
Podle mě by bylo asi rozumější vyměnit ventily a že by i ventilové pružiny ?
Předem díky za radu.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#2 850 2.0T oprava hlavy
A kdo ti to bude dělat? Někdo v Kojetíně??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#3 850 2.0T oprava hlavy
V Kojetíně ne, ale v Hulíně ano, pouze jen hlavu, blok jsi udělám sám i se spojkou.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#4 850 2.0T oprava hlavy
V Huíně u Bryše nebo jak se jmenuje?
Vídával jsem tu tvou 850 stávat na náměstí než ji nahradila zelená V40.
Vídával jsem tu tvou 850 stávat na náměstí než ji nahradila zelená V40.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 850 2.0T oprava hlavy
No.....otázkou je jestli to má cenu, a kolik do toho chceš vrazit.
Já osobně bych nechal srovnat sedla a vzít ventily na brusce.
Až se tam dají zpátky, tak se uvidí, jak to vypadá.
Koupit nové můžeš vždycky, např. u Szakal Metal, tam je cena cca čtvrtinová oproti originálu.
Jinak pružiny bych asi neměnil, ale jak říkám, záleží na tvojí kapse a rozhodnutí.
Já osobně bych nechal srovnat sedla a vzít ventily na brusce.
Až se tam dají zpátky, tak se uvidí, jak to vypadá.
Koupit nové můžeš vždycky, např. u Szakal Metal, tam je cena cca čtvrtinová oproti originálu.
Jinak pružiny bych asi neměnil, ale jak říkám, záleží na tvojí kapse a rozhodnutí.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#6 850 2.0T oprava hlavy
Vím že ten borec se jmenuje Marcel Kopčil, už jednou mi dělal hlavu na Daewoo Lanos a vše ok, nemůžu jsi stěžovat.Marten píše:V Huíně u Bryše nebo jak se jmenuje?
Vídával jsem tu tvou 850 stávat na náměstí než ji nahradila zelená V40.
Vidím že máš přehled Bílou 850kou jezdím pořád i zelenou V40kou na štěstí má bíla 850ka je ok, takže zatím GO motoru dělat nemusím.
Vím že někdo má 850 v kombiku Rko v tmavě zelené v Kroměříží hned bych jí vyměnil
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#7 850 2.0T oprava hlavy
Borec jsi tu 850ku chce nechat, jak říkám chce udělat celolak, kompletně opravit motor, jak hlavu tak blok, jestli budou rýhy ve válcích tak je jasný výbrus. Což nevím kdo ho tady poblíž dělá.David Patočka píše:No.....otázkou je jestli to má cenu, a kolik do toho chceš vrazit.
Já osobně bych nechal srovnat sedla a vzít ventily na brusce.
Až se tam dají zpátky, tak se uvidí, jak to vypadá.
Koupit nové můžeš vždycky, např. u Szakal Metal, tam je cena cca čtvrtinová oproti originálu.
Jinak pružiny bych asi neměnil, ale jak říkám, záleží na tvojí kapse a rozhodnutí.
Hlava se bude srovnávat, a ventily se budou zabrušovat. Asi bych teda vyměnil ty vodítka ventilů a gufera a ventily bych nechal staré i s pružinama.
Díly vybírám u skandixu, popřípadě je pak hledám jinde za levnější peníz.
Jednoduše asi tak dobrých 50-60 000 do té 850ky padne.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 850 2.0T oprava hlavy
Ha já si říkal koho je ta bílá 850 + tam stála ještě jedna, když jsem tam v červenci projížděl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#9 850 2.0T oprava hlavy
peter cz píše:Ha já si říkal koho je ta bílá 850 + tam stála ještě jedna, když jsem tam v červenci projížděl
A právě ta druhá je známého a chce jí po mě spravit
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#10 850 2.0T oprava hlavy
A když jsme u těch dílů, nevíte kde se dají koupit písty na T5R 2.0 za rozumnou cenu?
Budu potřebovat udělat výbrus.
Budu potřebovat udělat výbrus.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 24 Odpovědi
- 2983 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 4 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scad
-
- 3 Odpovědi
- 419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Beza97
-
- 1 Odpovědi
- 1108 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka