u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#76 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od doktor »

Riskantní je přílišný vysoký plnící tlak ve válcích.

Představ si 2000 otáček, pak tam dáš plnej kotlík, turbo se roztočí zdivoka, tlak ve válci v setinách narůstá a WG se neotvírá a neotvírá a větrák tam foukne šílenýho vzduchu a vytvoří ve válci podstatně větší tlak proti pístu, který chtě-nechtě, musí dále ten vzduch stlačit. Klika má větší pevnost, ta to ustojí, ale ojnice pístů se ohnout můžou.

WG ti vlastně chrání motor proti přetlakování. Ale pokud máš kované ojnice, tak můžeš zvednout plnící tlak klidně i na 2-násobek (to je jenom nástřel) a výkon se ti pak zvýší téměř exponenciálně. Samozřejmě by to nefungovalo bez chipu a změny vstřikování, aby se to ukrmilo, atd.

Každý motor má své limity. Někde jsem pochytil, že sériový motor T5 by mohl zvládnout kolem 300 koní bez úprav vnitřností. A samozřejmě že těch 300 kobyl nebude jenom navýšením plnícího tlaku turba.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#77 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Nj, když jsem jednou odpojil wg tak mi šla ručička až kdesi za bílé pole, ted mi jde jen ke konci na chvilku a pak tolik co je na fotce. To by snad nemuselo být na závadu.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#78 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od doktor »

Pokud ručička na manometru na přístrojovce ukazuje to co má, tak v rámci toho pole by to mělo být ok.

Ten tlak turba není konstantní, ale mení se i při kontantním plynu (plný knedlík například). Proč, to ti neřeknu, ale mám to taky tak.

Každopádně doporučuji laborovat opatrně, vždy s velkou dávkou respektu. Protože už mnoho nadšenců poslalo tímto způsobem motor do kytek.

Ale dali jednu sadu ojnic drží kdyžtak.. :wink:

nástřel, jak to asi vypadá u mě (u mě ručička ukazuje o něco méně než reál, nemám naaretovanou rafičku na budíku, takže plus minus jako u tebe)

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#79 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od peter cz »

Pokud budík funguje jak má, konec bílého pole je přibližně 1bar, tak jak to tlačí tobě bych se toho nebál...

edit:doktor byl rychlejší

jinak tahkle je změřených 0.8bar +-
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#80 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

A Dali má normální ojnice nebo kovaný? Kolik stojí kovaný??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#81 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od dali »

Marten píše:A Dali má normální ojnice nebo kovaný? Kolik stojí kovaný??
V autě kovaný, na prodej (nepoškozený) normální. Kovaný stojí zhruba od desítky za sadu, jak je teď slabá Koruna tak možná i od 11 nahoru.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13054
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#82 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od raolsa »

Tak jsem dneska vyzkoušel ten můj vehement na měření otvíracího tlaku wastegate a naměřil jsem, že se začíná otvírat při cca 1.9 psi. takže to asi je v pořádku. Jinak naplno otevřený je při skoro 1 bar. Je to normální?
Auto jede po seřízení "relativně" dobře. Řekl bych až moc, protože mi stoupla spotřeba. :lol:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#83 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Hlavně ,že jede :lol:
Spotřeba je vedlejší produkt :ROFL:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 413
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#84 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od berzerker »

Zatim som nikde nevidel, ze by bol b5204t v italskom erku iny nez v obyc 2.0 T5...
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#85 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak jsem zjistil že mám problém, dřív mi chodila ručička na konec ukazatele tlaku turba a teď z ničeho nic mi chodí tak 2mm za. Je možný aby se to nějak samo rozeštelovalo a pozdě to otvíralo? Je to teda jenom na chvilku ale nerad bych si poškodil motor. :(

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#86 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Nejspíš prasklá hadička k wastegate.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#87 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

mrknu jestli to všude těsní

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#88 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Dneska jsem se na tu hadičku díval a není díravá ani není spadlá. Na každé straně je stáhlá páskou aby neutíkal tlak.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#89 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak jsem se špatně díval, ta uplně spodní hadička byla díravá jak řešeto. Dočasně jsem to opravil, ale výměna mi přijde dost náročná, protože ani nejde vidět kde se do turba napojuje.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#90 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Když sundáš hadicu od airboxu k turbu, tak se tam líp dostaneš.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#91 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Jo na to jsem taky přišel, ale vede to toho ještě někjaká hadice + je tam čidlo a konektor. Ručička už nechodí za, tak je t v pohodě, ale určitě ji vyměním. Je nějakej předepsanej průměr hadičky?

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#92 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od gusto »

Jo, vede tam hadice, jde to k odvětrání klikovky a má to vyhřívání, to je ten konektor a to "čidlo". Průměr přesně nevím, ale někdo to tady už řešil, zkus pohledat.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 376
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kroměříž
Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5

#93 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Marten »

Tak paráda, týden jsem jezdil jako člověk be zbytečnýho vytáčení a tahání a dneska jsem předjížděl auto a auto netáhlo a ručička tlaku šla kousek ta polovičku. To je zase radost. :(
Na co se zaměřit teď?? :cry:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#94 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Samurai »

Ahoj

po necelým týdnu vlastnění T5R jsme našli toto téma, naše auto jelo a nyní na jde tlak turba přesně na začátek bílýho a šlus, auto jede nicméně je to naše první T5 tak netušíme jak má opravdu jet, čím jsi to nakonec vyřešil, pokud ?

díky
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 413
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#95 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od berzerker »

Napada ma pozret konektor z Turbo kontrol ventilu TCV, mal som ho raz vyskoceny a davalo to len minimalny boost. A potom samozrejme vsetky hadicky okolo turba.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#96 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Samurai »

Ahoj, díky, mrkneme v neděli, T5 je pro nás novum ( 21 let starý :lol: ) zatím ozkoušeny svíčky - výměna změna ano,ale malá, koně stále pryč, sání ok, filtr ok, tak vyndám airbox a prohlédnu všechny hadice i hadičky zda nemají dirku, turbo je nový, napadlo mne štelování - té týčky ona má svuj název, ale zas to auto jelo to se nemohlo takhle rozštělovat najednou, váha vzduchu cajk.

na blik diagnostiku to hlasí špatný teplotní čidlo oleje, vadný tempomat - ten nefunguje to je správně a pak selenoid S1 open circut - no goglil jsem co to je a kde to je, uvidíme, nejdřív všechny hadice a ten konektor taky ozkoušíme, díky :)

kody:

141
142
122
414

zdířka A2 nereaguje respektive dioda po zastrčení konektoru lehce svítí, dáme veědět výsledek bádání
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#97 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
Ten solenoid by měl být podle mně u automatu
Jinak pokud ti nereaguje zdířka může být zoxidovaná
Jinak ohledně turba ty hadičky , hadice a IC ,poté další ,štelování bych nechal pokud to jelo jak mělo tak bude problém asi jinde :wink: ,ale nikdy neříkej nikdy :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#98 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Samurai »

na T5R jsem se nedostal, zdržel mne chladič u Volfiny, tak příští víkend, jj do štelování se moc necpu a když tak jedině s někým kdo má turba namakaný, sam ne, Taky si myslím že že nějaká hadička, ale kdo vi, dokud to neprohlédnu nic nevíme :-)

Díky, zdířku pročistím a promažu :-)
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 122
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod
Vůz: Volvo V70 II
Bydliště: Náchod

#99 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od Samurai »

tak jsem se k tomu dostal a po dvou týdnech, mezitím spojka na Maree a volfince vypadl šroub z brzdovýho třmenu, jak se povoloval tak jsme měl za to že ramena odchází, nejsou na tom dobře, takže ok, musím je koupit njn a ve čtvrtek při každé nerovnosti rána jako hrom kovová :shock: :shock: :shock: :shock: - tvl vypadl spodní šroub z třmenu =@ a horní se začal povolovat no již opraveno 8) velké orosení při vzpomínce čtvrtečních ranních 180 :P a co s emohlo stát,

tak Bestie asi jsme našli závadu, jedna z turbohadic. Inkrimonované místo jsem obalil izolačkou, jen to místo, hadice musí mít možnost pracovat, no příznaky zůstaly, bestie startuje mnohem rychleji, ukazatel turba jde cca 4mm do plného pole - předtím se přesně na začátku zarazil, tahne o něco lépe, zdaleka to není jak to má být, ale hadice má díru a je opravena izolačkou ... :crazy: jinak budeme muset vyměnit všechny turbo hadice a ty malé hadičky podtlakové od turbníny a nejen od ní, škrtící klapka pujde taky ven na očistu,

Nemá někdo z vás tip: kde koupit tyhle turbo habice a ty malé hadičky - kvalita za rozumnou cenu ? dávám pár fotek z dnešní krátké akcičky
Přílohy
IMG_3401.JPG
IMG_3401.JPG (45.45 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3400.JPG
IMG_3400.JPG (59.61 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3398.JPG
IMG_3398.JPG (46.87 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3397.JPG
IMG_3397.JPG (53.26 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3384.JPG
IMG_3384.JPG (47.15 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3387.JPG
IMG_3387.JPG (62.15 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3391.JPG
IMG_3391.JPG (37.67 KiB) Zobrazeno 1581 x
IMG_3388.JPG
IMG_3388.JPG (42.33 KiB) Zobrazeno 1581 x
_________________
Volvo 850 combi 2,5 10V B 5252S VOLFINKA; Volvo 850 combi 2,3 20V T5R B 5234T5 BESTIE
Bylo: Volvo V740 2,3 B230 F - 1 200 000 Km; Volvo 850 2,5 B5254 S - 650 000 km zelený žroutík; Volvo V70 II, 2003 - 290 000 km - zemřel na mostním pilíři - červený sršeň; Fiat Marea Weekend 2,4 TD r.v.99 - mařenka, navzdory investicím přes 100 tis se sypala dále :-(, skvělé vozíto, Fiat Marea Weekend 1,6 SX ZRZKA

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3353
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#100 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..

Příspěvek od dumi.cz »

Hele ten sroub se mi povolil taky, dokonce mi vypad, ale ujel sem s tim asi 400m :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“