V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovládání

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#1 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovládání

Příspěvek od kern77 »

Zdravím všechny, neřešil někdo z vás následující problém? Nereaguje mi na ovládání kabinový ventilátor, samovolně se spouští a vypíná, režim auto nefunguje také, někdy když ráno nastartuji, tak ventilátor běží jak má, reaguje na zvýšení nebo na snížení otáček dle nastavení, ale potom se úplně vypne a třeba celý den již nefunguje a následně se zase sám zapne. U BMW jsem tento problém měl na několika vozech a vždy to byl špatný regulátor vnitřní ventilace. Mohl by to být i tento případ? Tady je odkaz na díl : http://www.granex.cz/autodily/volvo/v70-i-lv/2.5-tdi-103kw/topeni-chlazeni/motor-vetraku?tecDocProductId=392686 . Předem děkuji všem za jakoukoliv informaci.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#2 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od kern77 »

Nikdo nemá žádný nápad... :(

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#3 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od pepa.paur »

Zdar, většinou odejde ten ventilátor, řešil jsem to na manuální klimě, ten motor je zajímavě navrženej, uhlíky by vydržely tak na tři motory, ale probrousí se komutátorem až na izolaci, pak někdy smrdí, hlučí, píská, dával jsem jinej z rozborky.
Zkus vyndat ventilátor a pustit ho na 12V, jestli se pokaždé rozběhne.
Jinak ten regulátor bych nekupoval, viděl jsem jich dost po rozborkách a podle toho, že to nikdo nechtěl tak asi moc neodchází :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od Ondra. »

pepa.paur píše:Zdar, většinou odejde ten ventilátor, řešil jsem to na manuální klimě, ten motor je zajímavě navrženej, uhlíky by vydržely tak na tři motory, ale probrousí se komutátorem až na izolaci, pak někdy smrdí, hlučí, píská, dával jsem jinej z rozborky.
Zkus vyndat ventilátor a pustit ho na 12V, jestli se pokaždé rozběhne.
Jinak ten regulátor bych nekupoval, viděl jsem jich dost po rozborkách a podle toho, že to nikdo nechtěl tak asi moc neodchází :)
no na 850 je prodávám vcelku statečně :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od Ondra. »

jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od Ondra. »

jinak problém může být i v klimapanelu ale ten bohužel na V70 nemám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#7 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od kern77 »

Pánové děkuji za odpovědi, pokusím se ventilátor vyndat a pak uvidím, každopádně jestli bude potřeba jiný, tak bych ten z 850 bral.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#8 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od kern77 »

Tak jsem včera vyndal ventilátor ( mimochodem jsem byl příjemně překvapen jak to šlo rychle) a dle místního návodu jsem s ním několikrát praštil o zem a světe div se, ventilátor chodí jako nový :Yahoo!: , reaguje na jakoukoliv polohu nastavení otáček, po zapnutí reaguje také hned. Nedělám si žádné iluze že je to opraveno, ale aspoň už vím kde je problém.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#9 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od kern77 »

Ondra. píše:jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
Z 850 je trochu jiný, včera jsem měl jeden půjčený a min. má jiný konektor.

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#10 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od skreči »

kern77 píše:
Ondra. píše:jinak mám ještě poslední z 850 jestli ho chceš zkusit. Na tvůj ročník by měl pasovat ještě z 850 můžu ověřit dle katalogu. Ale musel bys vydržet do konce tejden než se vymarodím
Z 850 je trochu jiný, včera jsem měl jeden půjčený a min. má jiný konektor.
ale jde to v pohodě oboje rozebrat a udělat z toho jeden na v70
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 34
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Vůz: V70 2,5 TDI 97´

#11 V70I, 2,5Tdi (98") - kabin. ventil. - nereaguje na ovlád

Příspěvek od kern77 »

Tak to mne nenapadlo, už jsem koupil nový, ale díky za info.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“