Bez problému ti to pojede. Po nalití oleje je dobré auto hodit a nechat automat prořadit všechny rychlosti. Ať se olej dostane všude.Ekky píše:Kdyz si sezenu prevodovku a vymenim sam pojede auto bez adaptace abych dojel nekam kde ji dokazoubudelat,nebo se auto nerozjede vubec?
vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
- Autor
- Zpráva
#26 repas automatu Aisin 55-50
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#27 repas automatu Aisin 55-50
Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ...sordo píše:Bez problému ti to pojede. Po nalití oleje je dobré auto hodit a nechat automat prořadit všechny rychlosti. Ať se olej dostane všude.Ekky píše:Kdyz si sezenu prevodovku a vymenim sam pojede auto bez adaptace abych dojel nekam kde ji dokazoubudelat,nebo se auto nerozjede vubec?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#28 repas automatu Aisin 55-50
Ekky píše: Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ...
Jen k té převodovce rovnou kup i hydroměnič.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#29 repas automatu Aisin 55-50
Mam v planu kupovat komplet prevodovku... Takze i s hydromenicem.sordo píše:Ekky píše: Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ...
Jen k té převodovce rovnou kup i hydroměnič.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#30 repas automatu Aisin 55-50
Tak žačni koupí origo diagnostiky.Ekky píše:Tak jasne co se tyce tehle garazistu tak ti dam za pravdu,je to moje auto a ma ho celkem rad,kdybych nemel moznost kde to delat a nemel zadne zkusenosti tak se na to vyseru... Co se tyce zadniho sterace je extrem,proste se snazim vykoupat jak to opravit aniz bych musel davat nehorazny prachy za jinej motorek u ktereho nemam jistotu kdy se to stane znova. A kupovat uplne novej je nesmysl.
Prevodovek jsem vytahal uz spoustu predokolky i 4x4 takze si myslim ze bych to zvladl. Nebo jaky je rozdil mezi manualem a automatem? (co se tyce vyndani a zandani) zas tak velkej rozdil to nebude a special naradi taky neni potreba.
Jine by to bylo kdybych se jal opravit samotnou prevodovku,to pak bys mel opet pravdu.. Chudak auto. Ale jeste jsem to nedelal,takze tezko rict zda bych to zvladl nebo ne. Rozhodne se do toho nehrnu,pac tomu nerozumim a necham opravu na odborniky.
Tonsame vstriky.. Vim ze budoubpotreba vymenit,taky zvladnu jenze opet me brzdi nevedomost zda jsou take potreba adaptovat nebo co jsem se docetl ze jsou jen oznaceny A,B,C.... Atd a ze staci jen vymenit za stejne oznaceni a zadna adaptace neni potreba. Jenze jak to doopravdy je? Pokud jsou potreba take adaptovat,opet me brzdi to ze nemam origo diag.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#31 repas automatu Aisin 55-50
Martin myslel těch pár šupů za čínský klon diagnostiky, který vyjde na nějaké 2 - 3 tisíce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#32 repas automatu Aisin 55-50
No ja uz vim taky co bylo s tou moji... Pry zaneseny chladic,prevodovka se nechladila,prehrivala se a defakto se vypalila... Na svuj profil hodim fotky jestli tam pujdou vlozit.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#33 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Tak auto uz jezdi.. Prosil bych o vymazani tohoto tematu...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#34 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Já bych to zase tak rychle nemazal, radši nám popište pane kolego, jak vám to jezdí po měsíci
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#35 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Nejezdi... Po 14ti dnech a 700km prevodovka nejede vubec. Auto je zpatky na reklamaci.David Patočka píše:Já bych to zase tak rychle nemazal, radši nám popište pane kolego, jak vám to jezdí po měsíci
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#36 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Nechi zakladat novou temu, ale neco jsem nasel tu...http://ecupower.cz/web/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat
LOCK neboli zamknutí měniče spočívá v tom, že pokud se auto dostane na konstantní rychlost při jakémkoliv zařazeném stupni, měl by se správně měnič zamknout. To znamená, že olej jde přes pístek a laicky natvrdo zamkne spojení mezi motorem a převodovkou. V tom případě se využívá kroutící moment motoru 1:1 s převodovkou. Poznáte to tak, že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost. Pokud LOCK nefunguje, tak vám mění otáčky i rychlost kontinuálně.
Co je to za blbost?
LOCK neboli zamknutí měniče spočívá v tom, že pokud se auto dostane na konstantní rychlost při jakémkoliv zařazeném stupni, měl by se správně měnič zamknout. To znamená, že olej jde přes pístek a laicky natvrdo zamkne spojení mezi motorem a převodovkou. V tom případě se využívá kroutící moment motoru 1:1 s převodovkou. Poznáte to tak, že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost. Pokud LOCK nefunguje, tak vám mění otáčky i rychlost kontinuálně.
Co je to za blbost?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#37 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Co se ti nezdá? Pokud je zamceno, tak není prokluz.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 590
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#38 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
toto
že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost.
To se mi nikdy nestalo, pokud pridam, zvednou se otacky i rychlost.
že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost.
To se mi nikdy nestalo, pokud pridam, zvednou se otacky i rychlost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#39 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Zdravím, vyskočila mi po studeném startu a zařazení D hláška "Převodovka Nízký výkon", ..Vida ukázala chybu TCM-012D Gear Shift Function. Wrong gearratio
Převodovka začala reagovat až po chvíli - cca. 5 minut. Teplota oleje v převodovce dosáhla 54 stupňů po hodině v nastartovaném autě. Setkal jste se někdo s tím?
Převodovka začala reagovat až po chvíli - cca. 5 minut. Teplota oleje v převodovce dosáhla 54 stupňů po hodině v nastartovaném autě. Setkal jste se někdo s tím?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#40 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Máš tam olej?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 195
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007
#41 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Nemám to teď jak zkontrolovat, stojí mi to před bytovkou... dolil jsem aspoň 0,5l oleje a hned funguje jak má, jen po projetí teplota 66 stupňů - je to nesprávnou hladinou oleje nebo už jde o filtr? Hláška na PC nevyskočila.
Díky Jakube!
Díky Jakube!
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#42 vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku
Není to jen tak dolít olej, musí se nastavit správna hladina pro teplote 50-60°C
No a hlavne najit únik.
No a hlavne najit únik.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 919 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hugo95
-
- 3 Odpovědi
- 344 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beda46
-
- 3 Odpovědi
- 185 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 84 Odpovědi
- 4571 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 2 Odpovědi
- 715 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3