S60 Uložení motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#26 S60 Uložení motoru

Příspěvek od Krystof P. »

hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
Počkej až je dojezdíš, nebo se rozpadnou a kup jiný :) Mě kopou do volantu kotouče jen proto, že jsou dírovaný, je to nahovno, ale brzdí to docela dobře. Mimochodem měl jsem ty 320mm policejní kit kde byly taky dírovaný kotouče a kopaly zrovna tak...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#27 S60 Uložení motoru

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
Zkusit reklamovat,ale šanci na úspěch moc nedávám.
no právě, to jsem s tím určitě jezdil jako prase. ale i tak to zkusím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#28 S60 Uložení motoru

Příspěvek od GDPR_user »

Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#29 S60 Uložení motoru

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo
kterej?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#30 S60 Uložení motoru

Příspěvek od GDPR_user »

hajnej píše:
martinopel píše:Jinak měnili jsme silentblok motoru ,koupili jsme Corteco a bylo na něm vybroušeno číslo,takže dost možná že origo Volvo
kterej?
Přední podtlakový na D5

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2432
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#31 S60 Uložení motoru

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Potvrzuji ze Corteco je original. Nechal jsem na mym chrochtu delat komplet ulozeni motoru v autorizaku a ty stary utahany byly prave Corteco. Teda co se tyce tech hydrosilenbloku.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#32 S60 Uložení motoru

Příspěvek od dali »

Co jsem zkoumal silentbloky, tak záchyt reakce převodovky Lemforder jsem koupil s odbroušeným nápisem Volvo, horní originál hranatej typ je Hutchinson, a ty hydro/podtlakový už jsem slyšel i z jinýho zdroje, že jsou corteco. Nevím, jestli už jsem to tu nadhazoval nebo ne, ale vůbec by nebyl marnej topik, v kterým bychom se postupně dobírali u různýho spotřebáku kdo ho dodává do prvovýroby. Třeba na různých silentblocích a ramenech lze ušetřit stovky až tisíce za identickej díl. Já jako referenci beru to co prodávaj FCP Euro, ty si úplnej šunt podle mě do obchodu nevezmou, a hlavně v případech kdy umí dodat u toho dílu napíšou, že je dodávanej do prvovýroby.
Já teď třeba budu asi řešit volnoběžku alternátoru, jako nejpravděpodobnější dodavatel do prvovýroby mi připadá INA, ale podložený to nemám.

GDPR_user

#33 S60 Uložení motoru

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Co jsem zkoumal silentbloky, tak záchyt reakce převodovky Lemforder jsem koupil s odbroušeným nápisem Volvo, horní originál hranatej typ je Hutchinson, a ty hydro/podtlakový už jsem slyšel i z jinýho zdroje, že jsou corteco. Nevím, jestli už jsem to tu nadhazoval nebo ne, ale vůbec by nebyl marnej topik, v kterým bychom se postupně dobírali u různýho spotřebáku kdo ho dodává do prvovýroby. Třeba na různých silentblocích a ramenech lze ušetřit stovky až tisíce za identickej díl. Já jako referenci beru to co prodávaj FCP Euro, ty si úplnej šunt podle mě do obchodu nevezmou, a hlavně v případech kdy umí dodat u toho dílu napíšou, že je dodávanej do prvovýroby.
Já teď třeba budu asi řešit volnoběžku alternátoru, jako nejpravděpodobnější dodavatel do prvovýroby mi připadá INA, ale podložený to nemám.
INA je prvovýroba.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#34 S60 Uložení motoru

Příspěvek od dali »

martinopel píše:INA je prvovýroba.
Super, díky :good:

Vizibable
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 352
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

#35 S60 Uložení motoru

Příspěvek od Vizibable »

Zdarec,
pořád mi něco ťuká do podvozku, zřejmě díky špatnému uložení motoru. Jelikož na STK na třepáku je přední i zadní náprava bez vůlí. Máte někdo k dispozici rozkres uložení motoru abych zjistil kde a jaké jsou silenbloky.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“