Nelze startovat zkus znovu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#26 Nelze startovat zkus znovu
Baterku jsem odpojoval jako vždycky, když vytahuju nějakou elektroniku z auta, u minulého Peugeota jsem to dělal stejně a jediné co se stalo tak se vynuloval palubák a musel jsem seřídit hodiny... Tady abych se na HF dostal tak jsme potřeboval vytánout celou středovou konzolu s rádiem a panelem klimy. Chtěl jsem se vyhnout chybám co by se mohly objevit v ECU když by zjistila odpojení některých součástí... Nikdy by mě nenapadlo, že odpojení baterky může být nebezpečná operace, ale jak vidím tak je možné všechno. Uvidíme jaké bude rozřešení. Na to jak jsem se všude dozvídal, že Volva jsou bezproblémová auta tak zatím dost zklamání.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#27 Nelze startovat zkus znovu
Vím o člověku z UK, kterej umí virginizovat jetý CEM (nabízí to na benzínový auta, ale z principu by asi diesel neměl být problém) a klonovat existující (což je otázka, jestli lze klonovat mrtvolu). Potenciální problém je, že uzavřel dohodu o rozdělení trhů s někým kdo se zabývá tímtéž z Německa (tuším že zhruba vím o koho se jedná, ale v kontaktu jsem jenom s tím týpkem z UK), takže státy sousedící s Německem nejsou jeho rajón. Podle mě ta virginizovaná jednotka je přesně to o co by ses moh opřít, pokud se proti tomu Volvo dealer neotočí.Michal5 píše:Tymon to odhadnul správně, opravdu je to CEM. Teď řeším jaké jsou možnosti, originál díl Volvo (drahá varianta), možnost opravy v UK (zatím prověřuji zda je možné opravit i tento typ CEM), nový díl z USA (objednací číslo dílu je stejné liší se cena zhruba polovina toho co v čr). O dalším postupu dám vědět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#28 Nelze startovat zkus znovu
posli mi prosim kontakt, cista jednotka staci s tou uz se da pracovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#29 Nelze startovat zkus znovu
dal bych pozor na virginizovane CEMky... pokud ma Volvo ve sve databazi zanesene HW cislo spojene se SN a nejakym VINkem, pak se ti ani zvirginizovana cemka do auta nenahraje, jelikoz je blokovana pro jine VIN = vyhozene prachy....
Virginizace / modifikace jine CEMky je mozna pouze, pokud jsi schopen zmenit i SN a HWnum (idealne na puvodni), coz bohuzel u cerne "L"-kove CEMky nejde (ale pracujeme na tom).. tzn. virginizace / klonovani CEMu je v soucasne dobe hracka pro P2 99-2004, P1 2004-2013...
Osobne bych zkusil nejakym zpusobem zjistit od volva, kolik je na dany VIN v historii parovano klicu... pokud to bylo max. 5, pak bych zakoupil origo klic, nechal vyriznout a v autorizaku naparoval... toto je jedine rozumne reseni, ktere by mohlo byt i nejlevnejsi
pripadne pred tim bych zkusil udelat RELOAD CEM.... maximalne te cela akce bude stat o 1500,- vic, ale pokud by to klaplo, muze ti to usetrit hodne penez
Virginizace / modifikace jine CEMky je mozna pouze, pokud jsi schopen zmenit i SN a HWnum (idealne na puvodni), coz bohuzel u cerne "L"-kove CEMky nejde (ale pracujeme na tom).. tzn. virginizace / klonovani CEMu je v soucasne dobe hracka pro P2 99-2004, P1 2004-2013...
Osobne bych zkusil nejakym zpusobem zjistit od volva, kolik je na dany VIN v historii parovano klicu... pokud to bylo max. 5, pak bych zakoupil origo klic, nechal vyriznout a v autorizaku naparoval... toto je jedine rozumne reseni, ktere by mohlo byt i nejlevnejsi
pripadne pred tim bych zkusil udelat RELOAD CEM.... maximalne te cela akce bude stat o 1500,- vic, ale pokud by to klaplo, muze ti to usetrit hodne penez
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#30 Nelze startovat zkus znovu
Dík za typ, aktuálně to řeším s jednou firmou v UK co tvrdí, že umí CEM jak opravit tak uvést do factory default stavu. Napsal jsem jim dotaz zda jsou schopní toho co uvádíš, případně opravit CEM co je aktuálně v autě. Očekávám v něm nějaký HW problém jinak si neumím vysvětlit zmizení klíčů z paměti. Proto moc nevěřím na napárování jiného klíče ani CEM RELOAD. Reload podle mě ná smysl až ve chvíli kdy bude CEM po HW stránce v pořádku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek