Nelze startovat zkus znovu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#1 Nelze startovat zkus znovu
Dnes odpoledne jsem odpojil baterii a vytahl stredovou konzolu, abych odpojil stare nokia handsfree. Po odpojeni hansfree a opetovnem zapojeni baterie mi na palubnim pc sviti hlaska nelze startovat zkus znovu a prekvapive auto nejde nastartovat.
Zkousel jsem znovu odpojit a pripojit baterii, pripojeni probehlo v poloze klicku II, odemknout a zamknout auto i nekolikrat po sobe, druhy klic a hlaska stale pretrvava. Predpokladam, ze je problem s imobilizerem, nemate nekdo tip jak se dotycne hlasky zbavit.
dik Michal
Zkousel jsem znovu odpojit a pripojit baterii, pripojeni probehlo v poloze klicku II, odemknout a zamknout auto i nekolikrat po sobe, druhy klic a hlaska stale pretrvava. Predpokladam, ze je problem s imobilizerem, nemate nekdo tip jak se dotycne hlasky zbavit.
dik Michal
#2 Nelze startovat zkus znovu
Obávám se,že bude potřeba diagnostiku.Odkud jsi?Michal5 píše:Dnes odpoledne jsem odpojil baterii a vytahl stredovou konzolu, abych odpojil stare nokia handsfree. Po odpojeni hansfree a opetovnem zapojeni baterie mi na palubnim pc sviti hlaska nelze startovat zkus znovu a prekvapive auto nejde nastartovat.
Zkousel jsem znovu odpojit a pripojit baterii, pripojeni probehlo v poloze klicku II, odemknout a zamknout auto i nekolikrat po sobe, druhy klic a hlaska stale pretrvava. Predpokladam, ze je problem s imobilizerem, nemate nekdo tip jak se dotycne hlasky zbavit.
dik Michal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#3 Nelze startovat zkus znovu
Bystre u Policky, kde se nachazi ted nachazi i auto.
#4 Nelze startovat zkus znovu
Takže okolo ValMezu,to by teoreticky šlo zvládnout i zítra.Když tak mi zavolej 775148152Michal5 píše:Bystre u Policky, kde se nachazi ted nachazi i auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#5 Nelze startovat zkus znovu
bohuzel tak jednoduche to neni, do Valmezu to mam 169km... zrejme jsi koukal na jine bystre
#6 Nelze startovat zkus znovu
Aha,myslel jsem blbě.Asi bude nejblíže autorizák v PAMichal5 píše:bohuzel tak jednoduche to neni, do Valmezu to mam 169km... zrejme jsi koukal na jine bystre
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#7 Nelze startovat zkus znovu
dalo by se s tebou domluvit na vyjezdni diagnostiku ono ani do PA to neni na lano...
#8 Nelze startovat zkus znovu
Určitě by to šlo,ale naprosto upřímně diag v PA bude levnější,než když pojedu k tobě. Ještě mne napadá,není tam domontováván imobilizer?Auto je automat,nebo manuál?Michal5 píše:dalo by se s tebou domluvit na vyjezdni diagnostiku ono ani do PA to neni na lano...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#9 Nelze startovat zkus znovu
Podle ceho bych poznal domontovany imobilizer? Auto je manual, registrovano 9/2004 pofacelifovy model.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 Nelze startovat zkus znovu
Hmmm, kdysi jsem čaroval s čtečkou immo (ten svítící kroužek kolem klíče). Když se tento odpojil, neprošla de-immobilizace a auto nadávalo stejnou hláškou. Tak mě napadlo, jestli jsi někde nezapomněl zapojit nějaký konektor tohoto typu, resp. třeba omylem nějaký neodpojil?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#11 Nelze startovat zkus znovu
Konketory byly prvni vec co jsem prechazel, ale na nic jsem neprisel. Pokud to vezmu postupne, tak na radiu jsou 3 konektory, sedy, zeleny a antena, dal je tam jeden konektor na klimatizaci, take zeleny a potom dole zasuvka na zapalovac.
Dalsi konektor je sedy v molitanu za radiem, v poradku zapojeny. Dal vede jen svazek vodicu za palubkou smerem k volantu a konektor na zminovany svitici krouzek je zeleny az u spinaci skrinky, v poradku zapojeny nezoxidovany.
Jsem zvedavy co to bude auto jsem odtahnul na diagnostiku do servisu.
Dalsi konektor je sedy v molitanu za radiem, v poradku zapojeny. Dal vede jen svazek vodicu za palubkou smerem k volantu a konektor na zminovany svitici krouzek je zeleny az u spinaci skrinky, v poradku zapojeny nezoxidovany.
Jsem zvedavy co to bude auto jsem odtahnul na diagnostiku do servisu.
#12 Nelze startovat zkus znovu
Předpokládám,že takovou banalitu jako pojistky jsi kontroloval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#13 Nelze startovat zkus znovu
Další banalita: náhradní klíček (pokud je?).
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#14 Nelze startovat zkus znovu
Na pojistky jsem koukal na imobilizer by mela byt v boku pristrojovky tusim pozice 8 7,5 A a je v poradku.
Druhy klic jsem zkousel take a beze zmeny.
Druhy klic jsem zkousel take a beze zmeny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#15 Nelze startovat zkus znovu
zkousels zapojit to hf zpet?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#16 Nelze startovat zkus znovu
mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu
rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni
sorry, za spatny zpravy k jezisku ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu
rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni
sorry, za spatny zpravy k jezisku ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#17 Nelze startovat zkus znovu
Naštěstí on má V70II a ne V50tymon píše:mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu
rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni
sorry, za spatny zpravy k jezisku ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#18 Nelze startovat zkus znovu
HF jsem zpet nedaval, mam pocit ze muj problem souvisi spis s odpojenim baterky nez s hf. Tam jsem fakticky odpojil jen 3draty dolepene na puvodni kabelaz.
Co se tyka pripojeni baterky tak nejprve jsem ji pripojil jako u kazdeho jineho auta s klickem v poloze 0 tj. Vse vypnuto, po zobrazeni hlasky o startu jsem hledal postup kde muze byt problem a na vice mistech jsem narazil na to, se spravne se ma baterka pripojit pri zapnutem klicku. Tak jsem zkusil I tuto moznost a bez vysledku.
Co se tyka pripojeni baterky tak nejprve jsem ji pripojil jako u kazdeho jineho auta s klickem v poloze 0 tj. Vse vypnuto, po zobrazeni hlasky o startu jsem hledal postup kde muze byt problem a na vice mistech jsem narazil na to, se spravne se ma baterka pripojit pri zapnutem klicku. Tak jsem zkusil I tuto moznost a bez vysledku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#19 Nelze startovat zkus znovu
no myslim si ze jestli mela byt pricinou manipulace s baterkou, tak to zpusobilo ne pripojeni, ale odpojeni...
kdyz jsi to odpojoval, po vypnuti zapalovani jsi odpajel baterku hned, nebo jsi cekal?
melo by se pockat nekolik minut, ono si to jeste srotuje a uklada ciparny do rj...
ja tomu davam vzdy nejakych 5-10 minut nez to odpojim
kdyz jsi to odpojoval, po vypnuti zapalovani jsi odpajel baterku hned, nebo jsi cekal?
melo by se pockat nekolik minut, ono si to jeste srotuje a uklada ciparny do rj...
ja tomu davam vzdy nejakych 5-10 minut nez to odpojim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#20 Nelze startovat zkus znovu
Prijel jsem autem do garaze, za sel jsem si pro naradi a teprve potom jsem baterky odpojil, cas jsem si nestopoval ale minimalne 4-5 minut prodleva tam byla...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#21 Nelze startovat zkus znovu
Tak tohle tady fakt nehraje roli...martinopel píše:Naštěstí on má V70II a ne V50tymon píše:mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu
rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni
sorry, za spatny zpravy k jezisku ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
...ale treba je fakt v haji jen cteci krouzek immo (coz ti uprimne opravdu preju)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
- Bydliště: Bystre
#22 Nelze startovat zkus znovu
Tymon to odhadnul správně, opravdu je to CEM. Teď řeším jaké jsou možnosti, originál díl Volvo (drahá varianta), možnost opravy v UK (zatím prověřuji zda je možné opravit i tento typ CEM), nový díl z USA (objednací číslo dílu je stejné liší se cena zhruba polovina toho co v čr). O dalším postupu dám vědět.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Nelze startovat zkus znovu
proč se musí při montáži HF odpojit baterka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#24 Nelze startovat zkus znovu
To jo, tak to je fakt smůla...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Nelze startovat zkus znovu
to není smůla ale prasárnamaldini píše:To jo, tak to je fakt smůla...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek