Nelze startovat zkus znovu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#1 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Dnes odpoledne jsem odpojil baterii a vytahl stredovou konzolu, abych odpojil stare nokia handsfree. Po odpojeni hansfree a opetovnem zapojeni baterie mi na palubnim pc sviti hlaska nelze startovat zkus znovu a prekvapive auto nejde nastartovat.
Zkousel jsem znovu odpojit a pripojit baterii, pripojeni probehlo v poloze klicku II, odemknout a zamknout auto i nekolikrat po sobe, druhy klic a hlaska stale pretrvava. Predpokladam, ze je problem s imobilizerem, nemate nekdo tip jak se dotycne hlasky zbavit.
dik Michal

GDPR_user

#2 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

Michal5 píše:Dnes odpoledne jsem odpojil baterii a vytahl stredovou konzolu, abych odpojil stare nokia handsfree. Po odpojeni hansfree a opetovnem zapojeni baterie mi na palubnim pc sviti hlaska nelze startovat zkus znovu a prekvapive auto nejde nastartovat.
Zkousel jsem znovu odpojit a pripojit baterii, pripojeni probehlo v poloze klicku II, odemknout a zamknout auto i nekolikrat po sobe, druhy klic a hlaska stale pretrvava. Predpokladam, ze je problem s imobilizerem, nemate nekdo tip jak se dotycne hlasky zbavit.
dik Michal
Obávám se,že bude potřeba diagnostiku.Odkud jsi?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#3 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Bystre u Policky, kde se nachazi ted nachazi i auto.

GDPR_user

#4 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

Michal5 píše:Bystre u Policky, kde se nachazi ted nachazi i auto.
Takže okolo ValMezu,to by teoreticky šlo zvládnout i zítra.Když tak mi zavolej 775148152

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#5 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

bohuzel tak jednoduche to neni, do Valmezu to mam 169km... zrejme jsi koukal na jine bystre

GDPR_user

#6 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

Michal5 píše:bohuzel tak jednoduche to neni, do Valmezu to mam 169km... zrejme jsi koukal na jine bystre
Aha,myslel jsem blbě.Asi bude nejblíže autorizák v PA

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#7 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

dalo by se s tebou domluvit na vyjezdni diagnostiku ono ani do PA to neni na lano...

GDPR_user

#8 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

Michal5 píše:dalo by se s tebou domluvit na vyjezdni diagnostiku ono ani do PA to neni na lano...
Určitě by to šlo,ale naprosto upřímně diag v PA bude levnější,než když pojedu k tobě. :cry:Ještě mne napadá,není tam domontováván imobilizer?Auto je automat,nebo manuál?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#9 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Podle ceho bych poznal domontovany imobilizer? Auto je manual, registrovano 9/2004 pofacelifovy model.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od ok2ucx »

Hmmm, kdysi jsem čaroval s čtečkou immo (ten svítící kroužek kolem klíče). Když se tento odpojil, neprošla de-immobilizace a auto nadávalo stejnou hláškou. Tak mě napadlo, jestli jsi někde nezapomněl zapojit nějaký konektor tohoto typu, resp. třeba omylem nějaký neodpojil?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#11 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Konketory byly prvni vec co jsem prechazel, ale na nic jsem neprisel. Pokud to vezmu postupne, tak na radiu jsou 3 konektory, sedy, zeleny a antena, dal je tam jeden konektor na klimatizaci, take zeleny a potom dole zasuvka na zapalovac.
Dalsi konektor je sedy v molitanu za radiem, v poradku zapojeny. Dal vede jen svazek vodicu za palubkou smerem k volantu a konektor na zminovany svitici krouzek je zeleny az u spinaci skrinky, v poradku zapojeny nezoxidovany.
Jsem zvedavy co to bude auto jsem odtahnul na diagnostiku do servisu.

GDPR_user

#12 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

Předpokládám,že takovou banalitu jako pojistky jsi kontroloval.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#13 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od ok2ucx »

Další banalita: náhradní klíček (pokud je?).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#14 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Na pojistky jsem koukal na imobilizer by mela byt v boku pristrojovky tusim pozice 8 7,5 A a je v poradku.
Druhy klic jsem zkousel take a beze zmeny.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#15 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od koch »

zkousels zapojit to hf zpet?

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#16 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od tymon »

mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu

rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni :-)

sorry, za spatny zpravy k jezisku :-( ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

GDPR_user

#17 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od GDPR_user »

tymon píše:mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu

rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni :-)

sorry, za spatny zpravy k jezisku :-( ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
Naštěstí on má V70II a ne V50 :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#18 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

HF jsem zpet nedaval, mam pocit ze muj problem souvisi spis s odpojenim baterky nez s hf. Tam jsem fakticky odpojil jen 3draty dolepene na puvodni kabelaz.
Co se tyka pripojeni baterky tak nejprve jsem ji pripojil jako u kazdeho jineho auta s klickem v poloze 0 tj. Vse vypnuto, po zobrazeni hlasky o startu jsem hledal postup kde muze byt problem a na vice mistech jsem narazil na to, se spravne se ma baterka pripojit pri zapnutem klicku. Tak jsem zkusil I tuto moznost a bez vysledku.

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1553
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#19 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od koch »

no myslim si ze jestli mela byt pricinou manipulace s baterkou, tak to zpusobilo ne pripojeni, ale odpojeni...
kdyz jsi to odpojoval, po vypnuti zapalovani jsi odpajel baterku hned, nebo jsi cekal?
melo by se pockat nekolik minut, ono si to jeste srotuje a uklada ciparny do rj...
ja tomu davam vzdy nejakych 5-10 minut nez to odpojim

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#20 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Prijel jsem autem do garaze, za sel jsem si pro naradi a teprve potom jsem baterky odpojil, cas jsem si nestopoval ale minimalne 4-5 minut prodleva tam byla...

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#21 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od tymon »

martinopel píše:
tymon píše:mam pro tebe na 95% spatnou zpravu... uz jsem tohle videl na dvou V50, kde majitele delali podobnou vec, jako ty... pripojit baterku s klicem ve 2 a tramtadada, IMMO KO...
nejspis se ti vytratilo synchro ECM-CEM + smazani klicu = IMMO K.O. na dost high levelu

rovnou ti muzu rict, ze nejlevnejsi (a nejrychlejsi) variantou bude koupit z vraku jinou CEM, ECM, BCM a klice...
jelikoz u Volva se pod cca 40 nedostanes (v tom lepsim pripade, ze v CEMu podle DB Volva nebylo parovano vic, jak 5-klicu) a u VCS to bude taky za raketu (s tim, ze je jedno kolik tam je nebo bylo klicu), protoze ok2ucx, ani já se do toho nepohrnem, jelikoz jsme to na P2 jeste ani jeden nedelali... P1 (V50, S40II, C30, C70) je uz prozkoumana cesta, kde neni zadne prekvapeni :-)

sorry, za spatny zpravy k jezisku :-( ...snad jsem vedle, jak ta jedle a je to jen cteci krouzek transponderu nebo nejaka podobna prkotina
Naštěstí on má V70II a ne V50 :wink:
Tak tohle tady fakt nehraje roli... :wink:
...ale treba je fakt v haji jen cteci krouzek immo (coz ti uprimne opravdu preju)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 15
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: V 70 II facelift 2,4 D 96kW
Bydliště: Bystre

#22 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od Michal5 »

Tymon to odhadnul správně, opravdu je to CEM. Teď řeším jaké jsou možnosti, originál díl Volvo (drahá varianta), možnost opravy v UK (zatím prověřuji zda je možné opravit i tento typ CEM), nový díl z USA (objednací číslo dílu je stejné liší se cena zhruba polovina toho co v čr). O dalším postupu dám vědět.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od hajnej »

proč se musí při montáži HF odpojit baterka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

maldini
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 423
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: šetřím na nové... :)
Bydliště: Brnisko, Vysočina

#24 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od maldini »

To jo, tak to je fakt smůla... :sorry:
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 Nelze startovat zkus znovu

Příspěvek od hajnej »

maldini píše:To jo, tak to je fakt smůla... :sorry:
to není smůla ale prasárna
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“