Nad 4tis otáček netáhne

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 170
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Vůz: .

#1 Nad 4tis otáček netáhne

Příspěvek od Dejw22 »

Ahoj, moje Céčko B5204T3 netáhne nad 4000/ot, ještě dnes ráno to jelo normálně a potom co jsem akceleroval na dálničním nájezdu až do omezovače tak najednou něco zasyčelo, jako když praskne nějaká hadice turba a auto přestalo nad 4tis otáček táhnou. Do 4 tis se auto chová naprosto normálně a pak to vždy jen zasyčí a konec....a pak to jede jak atmosféra..... Tak nějak podezřívám jestli nebude prdlej intercooler...
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 170
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Vůz: .

#2 Nad 4tis otáček netáhne

Příspěvek od Dejw22 »

nikdo neporadi ?
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#3 Nad 4tis otáček netáhne

Příspěvek od tomik T5 »

v podstatě sis odpověděl sám,buď prdla hadice,nebo jen spona,anebo intercooler,ten se kámošovi na calibře rozskakoval běžně-odskočily ty boční části,opelzlost.... :bad:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 Nad 4tis otáček netáhne

Příspěvek od dali »

+1 odpověděl sis sám.

Co bych udělal, tak bych s tím nějakou dobu jezdil, ať se to pořádně projeví a dobře hledá, a pak pátral po místě úniku. Mě se to vždy nejlíp hledalo ve tmě pomocí LED svítilny... od jejího svitu jsou ty mastný fleky v místě úniku vidět parádně.... Za dne jsem nemoh na nic přijít a ve tmě stačilo posvítit a našel jsem to hned....
Může to bejt něco viditelnýho na první pohled, ale pokud je to trochu schovaný, tak to bezprostředně po prvních projevech úniku asi nenajdeš.... je třeba aby ta mastnota vyvzlínala

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#5 Nad 4tis otáček netáhne

Příspěvek od Teflon_490 »

A nebo s tim pak nekam zajet a nechat to natlakovat, to pak poznas spolehlive.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“