Neustále zvlněné kotouče XC90

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#26 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od smolda »

Hemmm no teda kotouče co jsem si doposud měnil já jsem zajížděl jak jsem psal a nezvlnily se...ale teda pokud to někteří výrobci přímo doporučujou...proč ne :)

Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90 :D to se pak není čemu divit že se to kroutí...

GDPR_user

#27 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od GDPR_user »

smolda píše:Hemmm no teda kotouče co jsem si doposud měnil já jsem zajížděl jak jsem psal a nezvlnily se...ale teda pokud to někteří výrobci přímo doporučujou...proč ne :)

Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90 :D to se pak není čemu divit že se to kroutí...
K čemu jsou brzdy??? Na okrasu???To jako by jsi řekl,že je magor ten,kdo v létě používá klimatizaci,v zimě topení,podřazuje když potřebuje předjet,pouští si rádio chodí v botech atd.Věci jsou od toho aby se používaly.

mbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 126
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: XC 90 T6 2005
Bydliště: Košice

#28 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od mbm »

smolda píše:Hemmm no teda kotouče co jsem si doposud měnil já jsem zajížděl jak jsem psal a nezvlnily se...ale teda pokud to někteří výrobci přímo doporučujou...proč ne :)

Jinak teda prudké brždění když někdo vlítne do silnice je něco jinýho než když jde magor zkoušet jak mu to brzdí, rozhulí to na dvě kila a pak zabrzdí na 90 :D to se pak není čemu divit že se to kroutí...

...hmm u xc90 konkretne napr u t6 nemas inu moznost ako auto spomalit, len brzdami... motorom moc neubrzdis, takze ak jazdis horske cesty jak ja pravidelne v priemere 30 km zo 100 dole kopcami tak si v podstate permanentne na brzde a nic sa nevlni a prudke brzdenie je u t6 tiez relativne casto aplikovane....
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#29 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od smolda »

martinopel píše:K čemu jsou brzdy??? Na okrasu???To jako by jsi řekl,že je magor ten,kdo v létě používá klimatizaci,v zimě topení,podřazuje když potřebuje předjet,pouští si rádio chodí v botech atd.Věci jsou od toho aby se používaly.
Jasně že k brždění ale třeba nový těsnění pod hlavou taky musíš zajet...stejně tak kotouče :D sice jsou zpracovaný z výroby, ale ty kotouče si musej sednout...stejně jako nový destičky (a neříkej mi, že vezmeš nový destičky a začneš s nima brzdit na krev...to je tak maximálně spálíš a můžeš si koupit nový). Věci sice jsou od toho, aby se používaly, ale někdy je potřeba je k tomu používání ještě připravit aneb z výroby jsou spíš předpřopravený.

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#30 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od danki »

Na zavodoch sem nikdy kotuce nazajizdal. A byli seriove.
Platnicky teda byli sportove, ale kotuce drzali secko.
Zajizdat kotuce, no otazka vkusu. Ked dobre spravis brzdy
(nevypravam, ze das secko nove), tak ides a jezdis a brzdis...
MaG skus vymenit servis. Doporucujem ne origo.
To nejsu mechanici iba menici.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: V70 II D5 4WD
Bydliště: u Strakonic

#31 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od Ondisu »

MaG píše:Ahoj, potřeboval bych radu.
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady. :unknown: Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.

Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
Spíš bych vyměnil mechaniky co tě to mění . Měl jsem stejnej problém sice u jinýho auta . Bylo to pouze nevhodnou značkou kotoučů. To že ti někdo řekne , že jsou origo neznamená , že jsou origo . To že ti někdo řekne , že jsou sportovní neznamená , že jsou sportovní .

sobi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

#32 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od sobi »

Ondisu píše:
MaG píše:Ahoj, potřeboval bych radu.
Mám Volvo XC90 3,2 a neustále se mi kroutí přední kotouče. Na nové stačí ujet cca 5t km a jsou zkroucené. Zkoušel jsem originály i sportovní, je to stejné (je tam už 4 nová sada). Vyměněné jsou všechny ložiska, čepy, teď i silent bloky a nic. Auto jezdí ve velmi mírném režimu, manželka s tím jezdí pro děti do školy a není žádný dravý jezdec. Řeším to už rok a půl u Auto Volf Plzeň a bez úspěchu, neví si s tím rady. :unknown: Chtějí teď měnit řízení za 30k což mi přijde dost drahá blbost.

Nemáte někdo tušení čím by to mohlo být? Případně doporučení na nějakého specialistu co by mi s tím pomohl?
Díky
Spíš bych vyměnil mechaniky co tě to mění . Měl jsem stejnej problém sice u jinýho auta . Bylo to pouze nevhodnou značkou kotoučů. To že ti někdo řekne , že jsou origo neznamená , že jsou origo . To že ti někdo řekne , že jsou sportovní neznamená , že jsou sportovní .
To by jim snad ani strach nedovolil namontovat 4x po sobě aususovy kotouce, ale pravda je že změna servisu bude v tomto případě nejméně bolestivá. I když ja sam za sebe si nedokážu představit jezdit na servis jinam než jezdím.

mot
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 520
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

#33 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od mot »

Taky hraje roli tvrdost desek a kotoučů. Jestli máš nějaké high-end desky, tak je možné, že ti ten kotouč pokřiví.
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

MaG
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: XC90 3,2 executive 2009

#34 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od MaG »

danki píše:Na zavodoch sem nikdy kotuce nazajizdal. A byli seriove.
Platnicky teda byli sportove, ale kotuce drzali secko.
Zajizdat kotuce, no otazka vkusu. Ked dobre spravis brzdy
(nevypravam, ze das secko nove), tak ides a jezdis a brzdis...
MaG skus vymenit servis. Doporucujem ne origo.
To nejsu mechanici iba menici.
přesně tak, potřebuji vyměnit servis, otázkou zda najde nějaký kde se rozumně domluvím a nebudou zase měnit všechno co jim přijde pod ruku.
Plus jsem se chtěl tady trochu nachytřit abych věděl alespoň zhruba jakým směrem postupovat.

GDPR_user

#35 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od GDPR_user »

MaG píše:
danki píše:Na zavodoch sem nikdy kotuce nazajizdal. A byli seriove.
Platnicky teda byli sportove, ale kotuce drzali secko.
Zajizdat kotuce, no otazka vkusu. Ked dobre spravis brzdy
(nevypravam, ze das secko nove), tak ides a jezdis a brzdis...
MaG skus vymenit servis. Doporucujem ne origo.
To nejsu mechanici iba menici.
přesně tak, potřebuji vyměnit servis, otázkou zda najde nějaký kde se rozumně domluvím a nebudou zase měnit všechno co jim přijde pod ruku.
Plus jsem se chtěl tady trochu nachytřit abych věděl alespoň zhruba jakým směrem postupovat.
Můžeš přijet ke mě. :wink:

MaG
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: XC90 3,2 executive 2009

#36 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od MaG »

Spíš bych vyměnil mechaniky co tě to mění . Měl jsem stejnej problém sice u jinýho auta . Bylo to pouze nevhodnou značkou kotoučů. To že ti někdo řekne , že jsou origo neznamená , že jsou origo . To že ti někdo řekne , že jsou sportovní neznamená , že jsou sportovní .[/quote]
To by jim snad ani strach nedovolil namontovat 4x po sobě aususovy kotouce, ale pravda je že změna servisu bude v tomto případě nejméně bolestivá. I když ja sam za sebe si nedokážu představit jezdit na servis jinam než jezdím.[/quote]


že tam dávají aušus, z toho bych strach neměl, zaplatil jsem pouze první kotouče a ostatní platí oni s tím, že další zaplatím až problém vyřeší. Což je už stálo nemálo peněz (takže motivaci mají :D ). A to ještě každou sadu vždycky jednou stáčeli. Samozřejmě jsem platil výměny ložisek, čepů apod. Nicméně mne už nebaví tam pořád jezdit dokolečka a vidět že si s tím neví rady. Potřebuji aby auto jezdilo a ne se o něj pořád starat a jezdit do servisu.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#37 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od michal_0077 »

hodinky ma dneska snad kazdej... zmerit to taky neni problem... Spousta mechaniku tvrdi ze se kotouc jizdou nezvlni ze je to mytus, ale na octavce se kotouce vlnej docela bezne vetsinou tem co jezdi defenzivne... Po stoceni kotoucu je vetsinou po problemu.

zpet k volvu: Koukni se jak v servisu namontovali ty pruzne dratky na tremu co tlacej na plovouci trmen. spousta servisaku je z nejakeho duvodu da spatne a pak desticka kmita... dalsi vec je vule v puzdrech trmenu(plast), ja menim vzdy s koutoucema
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

MaG
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Vůz: XC90 3,2 executive 2009

#38 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od MaG »

[quote Můžeš přijet ke mě. :wink:[/quote]

Přijel bych, ale jsem z Plzně, do Frenštátu je to trochu z ruky :-)

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#39 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od yoby »

MaG píše:[quote Můžeš přijet ke mě. :wink:
Přijel bych, ale jsem z Plzně, do Frenštátu je to trochu z ruky :-)[/quote]
proto je v pravidlech požadavek vyplnit si při přihlašování bydliště
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#40 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od David Patočka »

Nech si změřit házivost nábojů a uvidíš.
Nic dalšího do tý doby neměň,žádný řízení a jiný střelby od boku, vodící čepy brzdičů, resp. jejich pouzdra ANO, používat originál brzdy ANO, dosedací plochy řádně očistit ANO, kontrola všech vůlí ANO.

Pak to funguje tupejm blondýnám,courajícím se podnikatelům i magorům nedodržujícím rychlost, úplně stejně, bezchybně.

Jediný čeho se nezbavíš, jsou 2-3 rýhy na vnitřní straně kotouče......to je zvláštní přírodní úkaz. 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#41 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od paiu »

Budu mit asi stejnéj problem mislim při brzdeni jsou cítit kopání ze se auto až třepe tím odsuzují že budou zřejmě na výměnu kotouče což po koupi auta se da očekávat, teť bych se chtěl zeptat jestli při výměně kotoučů a destiček (budu to měnit samo doma) mne něco nepřekvapi, třeba dodržovat nějaká pravidla nebo profi klice a.t.d, a nebo to nechat vše na servisaka, ještě jsem se chtěl zeptat jaké kotouče a destičky, výrobce a.t.d? Předem děkuji za odpoveď
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od Urvanej »

paiu píše:... ze se auto až třepe tím odsuzují že budou zřejmě na výměnu kotouče...
Taky to umí dělat čepy. Tak abys toho pak neměnil víc najednou. Čepy umí zkontrolovat každá technická, pokud je slušně poprosíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#43 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od dan2 »

uz jsem to sem nekam psal. delo se mi to samy na 2 ruznejch autech po vymene brzd (opel, oktavka) - behem 1000km hazely jako prase (mezi 80-60km/h se auto rozklepalo jak drahej pes).

na oplu sem reklamoval, byl za blbce co neumi zajizdet brzdy (jezdim normalne, zadny intenzivni brzdeni) a dostal novy kotouce. za dalsi 1000km to samy a to sem se brzdam fakt venoval. predstava, ze to pujdu reklamovat podruhy me tak nasrala, ze sem si rekl, ze je pred tim zkusim utavit. takze rozjezd asi na 140 a brzdy naplno na 40. tohle 3x za sebou. dojedu domu, auto smrdelo jako krava, rano brzdy jako novy a uz to tak zustalo.

naprosto stejna zkusenost na oktavce.

jen jsem se po tom rozpaleni kotoucu do ruda nez to poradne vychladlo vyvaroval situaci, ze bych stal na krizovatce s nohou na brzde.

pokud uz je mas zvlneny a na vymenu, tak bych to zkusil.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#44 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od paiu »

pokud uz je mas zvlneny a na vymenu, tak bych to zkusil.[/quote]
Ahoj. V 10 pojedu pro svoje polovičku, a skusim to protáhnout po přivaděči doufám že mi ne praskne kotouč. A nebude to vadit automatické převodovce ?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#45 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od Romulusw »

Převodovce to bude buřt. Kotouč mi prasknul jen jednou na passatu, ale měl asi jen 5 mm :oops:

Možná by pomohlo strčit je do kalicí pece na 600°C a nechat pomalu vychladnout. Určitě by to nějaké pnutí odstranilo.

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#46 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od paiu »

Tak pánové včera jsem přezul na letní a všiml jsem se ze zadní kotouče maji všechno něj za sebou, samozřejmě ze s novými kotouče koupim také nové destičky, díval jsem se na autodily-cardo a jsou tam od ATE za. 1132kč , BREMBO za 960kč (dočasně nedostupni) a TRW za 912kč, jelikož cena je tak nízká předpokládám ze cena je za jeden kus kotouce, brzdové destičky ATE za792kč , BREMBO za 576kč , TRW za 751kč, co mi dopporucite? Jo a k te výměně, zvladnu to samo doma ? Co tam budu potřebovat za klice(torz.klíč. a.t.d.) je potřeba dodržovat nějaká pravidla kvůli ručni (nožní) brzdě? Předem děkuji za odpověď.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#47 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od hajnej »

cena je za kus, desky jsou cena za 4ks. Co ruční brzda a pakny? Tam je vše v pořádku?
Zvládneš sám, jestli jsi jen trochu zručný. Ještě to chce všechno komplet vyčstit a určitá místa máznout správnou vazelínou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#48 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od paiu »

Ahoj. Dekuju za ta bleskovou odpověď, a jsou ti kotouče od ATE v pohodě, předpokládám že když kotouče od ATE tak také destičky od ATE, nejsou tam potřeba profi klíče ?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#49 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od hajnej »

paiu píše:Ahoj. Dekuju za ta bleskovou odpověď, a jsou ti kotouče od ATE v pohodě, předpokládám že když kotouče od ATE tak také destičky od ATE, nejsou tam potřeba profi klíče ?
Mě šly třeba ATE do kopru, ale třeba jen špatná várka matroše. Desky ideálně stejné. Spešl klíče nikoliv.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 201
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#50 Neustále zvlněné kotouče XC90

Příspěvek od hombredavid »

S těma kotoučema je to divný, faktem je že jsem na 70 tku u volfa kupoval jedny a házet mi začali za chvilku. Dával jsem vinu zaoxidovanejm brzdičům. A kotouče asi nebyly origo. Po vyčištění brzdičů , ne repasi jsem tam dal origio i s deskama a nebyl problém. Tak mne taky napadlo , když žena přijede dom jí zkusit změřit teplotu kotoučů jestli fakt náhodou nemá nohu na brzdě. Spoustě lidí takhle odešla spojka, podvědomě jí tam měli a spojka klouzala.
_________________
VOLVO 850 T5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“