850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Mám problém s 850. Nechce startovat, musím jí pomoci plynem pak chytne. A neprodleně po startu nechce držet volnoběh, taky to musim držet pod plynem jinak zdechne. Po ujetí cca kilometru už drží volnoběh v pohodě. Volnoběžný ventil jsem zkoušel měnit a žádná změna, nevíte někdo? díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

startuju na benzín ale dojíždím na plyn. Když jsem dojížděl na benzín tak to bylo stejný...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

když dojedu a do půlhodiny nastartuju tak je to ok. Při delším stání se situace opakuje. Čidlo teploty ukazuje správně (soudím dle rafičky na budících...)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od peter cz »

Pro jistotu bych to čidlo stejně proměřil... Při pokojovej teplotě cca 2800ohm pokud se nepletu
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#5 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od kwiko »

Rj ma tusim vlastny pin na cidle, ci cidlo. Jedno je hore na domceku a druhe je tusim zboku. Vo vide by mohli byt aj hodnoty odporov pre jednotlive teploty. Inak moze byt zavada aj v svieckach ci zapalovani. Naposledy bol problem s rovnakymi priznakmi poskodena spojka palivoveho vedenia. takze unikal tlak na privode paliva ale netieklo tak vela aby bola pod autom mlaka. Trosku som sa teda potrapil kym sa na to doslo... Obrázek

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#6 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od doktor »

Cidlo teploty vody a cidlo teploty motoru jsou 2 ruzne veci, ni?
Muzes mit v haji cidlo teploty motoru a dava chudou smes. Na teplem motoru se to neprojevi, pouze studene starty.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

diky za typ s touto technologii se teprv seznamuju. Rozebrat a udelat s tim byznys uz umim ale zaservisovat to to chce fistrona :D se na to ka vee vosum bee aa podivame :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#8 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od doktor »

Je v bloku motoru pod domeckem termostatu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

doktor píše:Je v bloku motoru pod domeckem termostatu.
a mam vyměnit tedy to co je u termostatu ju? Nebo to druhý? Dá mi někdo nápovědu kde ho případně hledat? Zlatej etalon :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#10 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od doktor »

Ondra. píše:
doktor píše:Je v bloku motoru pod domeckem termostatu.
a mam vyměnit tedy to co je u termostatu ju? Nebo to druhý? Dá mi někdo nápovědu kde ho případně hledat? Zlatej etalon :D
Tak by to mělo být. Nebo zvedni telefon a zavolej marrovi. Já jsem jen doktor - mé znalosti jsou vesměs...teoretické... :oops:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#11 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

po konzultaci se Sarkasmikem jsem vyměnil čidlo teploty a stále stejný. Dle jeho infa je na tom motoru čidlo teploty jen jedno
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

whiteblock je ženský zevní pohlavní orgán :evil: měřil jsem původní teplotní čidlo a při cca 8 stupních dávalo 4k8 tušim což by mohlo být. Na radu majstra nejmenovaného jsem vyměnil čidlo polohy škrtící klapky (určitě dobré- provedeno referenční měření) a pořád stejný :( Viva la etalon, tam existuje jediná závada a její oprava je výbrus- není co řešit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Vůz: 850 estate

#13 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ahmed »

A co vaha vzduchu, tu si kontroloval?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#14 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

Ahmed píše:A co vaha vzduchu, tu si kontroloval?
ještě ne. zkusím. snad bude pasovat z 2,5 20V. BTW došel ti balíček???
EDIT: váhu by mělo stačit odpojit ne? Neměla by spíš vliv na jízdu než na start? i když možné je vše :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#15 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od jony »

Relé od čerpadla, konkrétně kondíky?
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

jony píše:Relé od čerpadla, konkrétně kondíky?
zkusím zítra díky :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

sobi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

#17 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od sobi »

A co svíčky? Nemají to za sebou? Podobný problém jsem řešil stačila jejich výměna.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#18 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od doktor »

Zevrubna kontrola palce a vicka rozdelovace je zadarmo. :oops:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#19 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

doktor píše:Zevrubna kontrola palce a vicka rozdelovace je zadarmo. :oops:
jasný tomu hovím ale vždyť tyhle závady by se projevovaly přece i za jízdy ne? stačí malinko zahřát a jezdí to a startuje jak samet :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

sobi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 204
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

#20 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od sobi »

No to právě takhle zlobí ty svíčky. Za studena špatně chytá, za tepla bez problémů.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#21 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

sobi píše:No to právě takhle zlobí ty svíčky. Za studena špatně chytá, za tepla bez problémů.
objednány NGK díky za tip :) určo dám vědět
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#22 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od tomik T5 »

se ti mstí za všecky ty rozkuchaný osumpade :jaj: ale svíčky jsou základ,márra je při jakýmkoliv problému s nepravidelným chode,startováním,atd. mění jako první věc,a i když se tím občas nevyřeší všechno,vždycky to dost pomůže....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

tomik T5 píše:se ti mstí za všecky ty rozkuchaný osumpade :jaj: ale svíčky jsou základ,márra je při jakýmkoliv problému s nepravidelným chode,startováním,atd. mění jako první věc,a i když se tím občas nevyřeší všechno,vždycky to dost pomůže....
no jo přece jen existuje spravedlnost :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#24 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od tomik T5 »

jojo 8) mimochodem,kdyby šla na rozborku,nebyly by origo gumový koberce,zima se blíží :oops:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#25 850 2,0 20V nechce nastartovat nedrží volnoběh po startu

Příspěvek od Ondra. »

po vyčištění škrtící klapky se to zdánlivě zlepšilo, ale otázka zda to není placebo efekt... uvidm ráno. Dneska ještě vyměněny ty svíčky. Směs se mi zdá dost bohatá, hodně z toho smrdí nespálenej benzín. Starý svíčky byly jak uhel (a to tam dle původního majitele nebyly dlouho..) Že by lambda?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“