D4/D5 kouří a neprojde emisema..

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#1 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od XCaV »

Zdravím, v XC70 2005 máme 2,4 120 kW motor (v tom roce myslím už značený D5, předtím D4).

Už při minulých emisích byl problém, hodně to kouřilo, nechtělo projít... ale byla tam žena, nějak je umrkala, auto párkrát projeli a nějak ten štempl dali, teď ta samá situace a umrkat se už nedaj..

Nemá někdo zkušenost, co by to mohlo být (váha vzduchu, EGR, DPF??). Diagnostika nikdy nic neukázala, ale je fakt, že když se hodně přidá plyn (třeba při nájezdu na dálnici a rychlém zařazení a zrychlení), tak se občas vyvalí zezadu docela oblak, viditelný i ve zpětném zrcátku.

Nerad bych měnil několik mnoho krabiček, udělátek a přístrojů a pak zjistil, že je to stejně furt to samý, má to dost najeto - 225 tis., ale jinak šlape dobře, netuší někdo na co se zaměřit?

Dík

GDPR_user

#2 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od GDPR_user »

vyplň si bydliště

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#3 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od XCaV »

Vyplněno, Praha a na západ od ní... do Frenštátu to mám trochu dál..

Spíš se ptám, než to dám spravovat..

GDPR_user

#4 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od GDPR_user »

marra nebo david patočka,ale pokud to nechceš spravit tak pak nevím.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#5 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od XCaV »

Jasne ze chci spravit.. zkusim je kontaktovat, dik

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od hajnej »

černej nebo bílej kouř?

černej může ukazovat na vstřikovače
bílej ná sáknoucí turbo

a spoustu dalších věcí

co myslíš tím "vyřešit"?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#7 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od ok2ucx »

Já měl kdysi jiného diesla a frčel jsem na emise se studeným motorem (asi 10 minut jízdy). Tehdy mě tamní inspektor postrašil novým čerpadlem a vstřikovači. A pak jen tak dodal, že to mám zkusit pořádně zahřát.

Tak jsem to prohnal po místních kopcích a ejhle, poctivě prošla kouřivost (mrkání by moc nepomohlo).



Jinak tento 120kW motor je vždy a jen D5 (někdy podtůněný na 96kW a značený 2.4D).
Jako D4 se to začalo značit až o hodně později, stejně jako D3. A v nějakém vtipném novinářském článku jsem se pak dočetl, že Volvo začalo dělat 4-válce a 3-válce. :Yahoo!: [Při dnešních přiblblých CO2 trendech je jen otázkou času, kdy to skutečně bude pravda]

M.j. na topgearu D4 motor recenzovali takto:
TopGear píše:By the way, the badge says D4. The old D4 was a five-cylinder not a four, took two seconds longer to get to 62 and did 129g/km and 57.6mpg instead of 111 and 67.3. That's progress.
Zkrátka, motor je pomalejší a více žere. Super progres.
Zato je plný ekokurv*tek.

PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#8 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od XCaV »

No koukám že to není nic co by se dalo uhodnout od poče... a jakto, že diagnostika nic neukazuje, různě na fóru jsem četl zmínky o tom, že lidem svítí kontrolka emisí atd. (což se předpokládám projeví i na diagnostice).. u nás nic.

S tím projetím to přesně tak bylo, chlapík z emisí to jel projet, prej nějak razantněji, a pak už to šlo... teď údajně ne, ale co a jestli zkoušeli nevím..

Zkusím dva místní servisáky jestli něco nevymyslí.. kouř je černej..

dík všem

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#9 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od karelvolvo »

Co se týká měření emisí tak bych si našel nějakou stanici kde se kupují !! Platím jim za to hříšny peníze tak přece mně to nebudou honit a ještě abych neprošel to by byl vrchol !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: u JH
Vůz: XC90 D5 120kW automat 2004

#10 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od Honza_740 »

A nemáš tam náhodou "čip"? Ten moc rád černě kouří zejména při trochu prudší akceleraci. Oblbovací krabička by měla jít normálně vytáhnout a origo SW do řídicí jednotky motoru stojí v autorizáku cca 450,- plus práce. Rozhodně je to nejlevnější varianta, kterou nic nezkazíš. Akorát se možná připravíš o koníky.
_________________
---------------------------------------------
XC90 D5 120kW automat 2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#11 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od dali »

Nevím jak na D5 ale na většinu dieselů vždycky platil už výše naznačený italian tuning... prostě dát tomu pořádnej kartáč a oni ty saze vylítaj. U mojí V70 stačily cca 4km tam 4km zpátky... rychlost to co jezdím normálně (cca 120kmh), ale řadit pouze do trojky. Při měření z toho pak nelítalo takřka vůbec nic a byl jsem pochválen, že spousta nových aut hulí mnohem víc. A jestli to někomu připadá drastický, tak vězte, že když se nemůžou trefit do hodnot, a musejí měření opakovat tak při opakovaným vytáčení do omezovače na místě navíc někým jiným se to poslouchá mnohem hůř.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#12 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od XCaV »

Joo, Italský tuning jsme zkoušeli, ale asi ne tak dramaticky..

Já to ještě nestihl řešit, auto má u sebe žena.. dneska to někam vzala (pobočka TR6, moc dobré zkušenosti s nimi z minulosti nemáme) a chlápek tvrdi, že je v aute vaha vzduchu z benzinoveho motoru????

Liší se mezi benzinakem a naftakem ty díly samotné, nebo jen jejich nastavení v diagnostice.. Když koukám na váhy vzduchu podle modelu a motoru, tak EAN kód je stejný pro benzín i diesel..

http://www.autodily-hlubina.cz/www-autodily-hlubina-cz/eshop/29-1-Volvo/6259-4-snimace-vahy-vzduchu/5/14338-Vaha-vzduchu-VOLVO-XC-90-D5-8670398

Chlápek to samozřejmě vyměnil aniž by dal vědět a vzal na emise, ale jestli prošlo kvůli výměně, nebo kvůli jeho kontaktům, to nevíme..

Jak je to s těmi váhami?

Dík

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#13 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od David Patočka »

Hmm.....

tak tu váhu vzduchu tam máte ode mě, v tom vašem autě byla opravdu benzínová váha...Bosch konc.číslo 108 a má tam být 088.

Auto před opravou kouřilo a jelo jako Octavia SDI


Zakázku provádělo T6R, nyní auto jede, nekouří a emise projde, takže pokud jste s výsledkem nespokojen, kontaktujte pana Ernesta, nechť Vám podá k celé věci vysvětlení a za vše se řádně omluví.


Katalog Auto Hlubina je pěkná věc, hlavně ta kvalita toho dílu bude přímo úměrná jeho ceně.
Kdo zkusil čínskou váhu, jistě rád potvrdí :Yahoo!:
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 10 říj 2013 17:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: 2005 XC70, 2007 V70
Bydliště: Praha/Dobříš

#14 D4/D5 kouří a neprojde emisema.. OMLUVA T6R

Příspěvek od XCaV »

Pane Patočko,

omlouvám se, neměl jsem dostatek informací a snažil si je zjistit, mluvil jsem dnes s panem Ernestem, vysvětlili jsme si to (doufám) a já zde svůj předchozí příspěvek odvolávám, respektive uvádím na pravou míru:

- s autem jsem tam osobně nebyl, dostal jsem pouze zprostředkované informace, info o tom, že je v autě špatná váha vzduchu z benzínového motoru mě vzhledem k historii auta překvapila, letmým pohledem na čísla dílů pro benzin vs. naftu (neřešil jsem v tu chvíli značku, jen EAN) jsem nabyl dojmu že je to stejné (a myslel že se liší jen nastavením), nejsem odborník, proto jsem se zde ptal..

- neměl jsem komentovat kdo, kde a jak opravu a STK prováděl, když jsem u toho nebyl, za to se omlouvám

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#15 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od kwiko »

Tie Maf senzory su fakt citliva vec, a musia byt presne na dany model a rok. inak to dymi. Na nejaku univerzalnost mozete zabudnut :wink:

FREDERIK

#16 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od FREDERIK »

David Patočka píše:Hmm.....

tak tu váhu vzduchu tam máte ode mě, v tom vašem autě byla opravdu benzínová váha...Bosch konc.číslo 108 a má tam být 088.

Auto před opravou kouřilo a jelo jako Octavia SDI


Zakázku provádělo T6R, nyní auto jede, nekouří a emise projde, takže pokud jste s výsledkem nespokojen, kontaktujte pana Ernesta, nechť Vám podá k celé věci vysvětlení a za vše se řádně omluví.


Katalog Auto Hlubina je pěkná věc, hlavně ta kvalita toho dílu bude přímo úměrná jeho ceně.
Kdo zkusil čínskou váhu, jistě rád potvrdí :Yahoo!:

Dobrý den, tak teď jsem drobet zmaten, zrovna dneska mi umřela váha vzduchu a u V70II 2,5Tdi mám váhu s koncovým číslem 108 a i např.Autokelly podle modelu a motoru nabízí
Váha vzduchu BOSCH
Objednací kód: VV 0280218108
Tak to asi není tak že je pro benzínové motory? Nerad bych dal novou špatnou :unknown:

FREDERIK

#17 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od FREDERIK »

A ještě bych chtěl říct, že než umřela, jelo to na ní výborně.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#18 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od David Patočka »

VV 0280218108 je prehistorické TDI a stará 2.4T
VV 0280218088 je stará D5 120 kw

Jakékoliv tvrzení katalogu dílů pro Volva Autokelly, brát s rezervou, vždy je nutno se řídit tím, co píše VIDA
Kdo nevěří, ať se sám přesvědčí. 8)

Ještě bych z praxe rád uvedl, že pokud se nabastlí nepatřičná váha do jiného vozu, tak to klidně může jezdit, ale může se to projevovat v maximální zátěži, a to pocitem, jakoby tě někdo brzdil.
To že ten motor má zhoršený průběh výkonu, oproti shodnému autu, pozná jen někdo.
Časem, jak stárne, se to zhoršuje, až to potom nejede vůbec, a hulí, jak kamna.

Nakonec tam dáš tu správnou, která tam patří, a máš pocit, že jsi zdarma získal čip od BSR, stage3 :ROFL:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#19 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od ok2ucx »

David Patočka píše:VV 0280218108 je prehistorické TDI a stará 2.4T
VV 0280218088 je stará D5 120 kw
Bosch 0 280 218 108 (0280218108) je Volvo PN 8670263 - používá se také pro turbo benzíny do MY01 včetně.

Bosch 0 280 218 088 (0280218088) je Volvo PN 8670398 - kromě 120kW D5 tohle mám ve 2.4T MY02 a také v T5 MY02. VIDA tvrdí, že obecně všechny turbo motory MY02- s výjimkou B5254T4 B5244T4/T5

Pro B5254T4 B5244T4/T5 uvádí VIDA tohle: Bosch 8670114 Volvo PN 0 280 218 089 (0280218089), to jsou R-ka, pokud se dobře koukám.

Pro neturbo motory nakonec: Volvo PN 30713512

Tolik VIDA. Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od hajnej »

Taky si zde přihřeju polívčičku. Mě to taky pod plynem hulí jako (pořádnej nafťák), ale mě se to moc nelíbí. Jaké jsou nejčastější příčiny? Rád bych tu kouřivost alespoň omezil. Nedělám si iluze, že bych to úplně vyřešil s mým nájezdem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#21 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od Krystof P. »

Hale známej co jezdí s autama na technickou v trošku větší míře mi zrovna vyprávěl, jak mu půlka aut stáří 4 let (od roku výroby) neprojde emisema. Nevim co je na tom pravdy, ale klidně bych tomu i věřil.
Nový vstřiky, kat, filtry, olej, dobrý palivo, semtam nějaký čidlo a možná to tolik hulit na pár let nebude...Jestli chceš aby ti to nehulilo, kup si benzín :D

THOmasoj
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 839
Registrován: 14 roků
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

#22 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od THOmasoj »

hajnej píše:Taky si zde přihřeju polívčičku. Mě to taky pod plynem hulí jako (pořádnej nafťák), ale mě se to moc nelíbí. Jaké jsou nejčastější příčiny? Rád bych tu kouřivost alespoň omezil. Nedělám si iluze, že bych to úplně vyřešil s mým nájezdem.
Dát tomu pořádnej kotel a vyhnat saze z výfuku nepomáhá?
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od hajnej »

THOmasoj píše:
hajnej píše:Taky si zde přihřeju polívčičku. Mě to taky pod plynem hulí jako (pořádnej nafťák), ale mě se to moc nelíbí. Jaké jsou nejčastější příčiny? Rád bych tu kouřivost alespoň omezil. Nedělám si iluze, že bych to úplně vyřešil s mým nájezdem.
Dát tomu pořádnej kotel a vyhnat saze z výfuku nepomáhá?
nene. dávám mu pravidelně zabrat, když je to teplý. Tam bude problém někde jinde. Těch faktorů bude asi trochu víc. Myslel jsem, jestli by někdo nezmínil pár úkonů, které se dají udělat. Samozřejmě začít od těch nejlevnějších. Napadá mě vyčistit váhu vzduchu, nová hadice k turbu, intercooler + hadice, samotné turbo, vstřikovače atd.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#24 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od Haben »

hajnej, vlastně jsi popsal prakticky vše, co se dá udělat. Začal bych prohozením váhy vzduchu z jiného auta, které nehulí. To uděláš na parkovišti za pár minut a zdarma. Turbo bych ověřil sluchem a očima, zda se naklání lopatky a zda není mastný výfuk od oleje. Pak už jsou to investice: vyčištění EGR a všech hadic + kontrola hadic, zda nejsou prasklé + kontrola intercooler (cca 2000 kč). Až jako poslední bych řešil vstřiky - diagnostika + čištění ultrazvukem za 2 500 Kč no a pak dle potřeby je repase jednoho vstřiku za cca 3 800 Kč. Jsou to ceny, co jsem si zjišťoval v jednom servise na Kroměřížsku.

U D5 dle mne saze vyhnat nejdou, to mi šlo u starého TDI :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 9885
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 D4/D5 kouří a neprojde emisema..

Příspěvek od hajnej »

A nějaká očista váhy vzduchu? Za ty roky jsem na to nešáhnul. Koukal jsem, že jsou na to spešl spreje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“