Zdar,
aniž by mi auto předem cokoli naznačilo, dneska ráno jsem k němu přišel, otočil klíčkem a jen se ozvalo cvakání stykače startéru, následované trochou kouře od LP kola. Mám za to, že se nějak kousnul startér, to se může stát u jakéhokoli auta, nemám to 850 za zlé. Větší problém je, že jsme chtěli odpoledne odjíždět na dovolenou.
Když se mi to stalo u nějakého auta dříve, tak jako hotfix většinou stačilo kladivo, startér mírně oklepat, tím se "zaskočení" povolilo a dalo se nastartovat a odjet. Koukám do motoru jak husa do flašky, mám sundanej dekl a tuším, že je na straně řidiče a že k němu vedou kabely od baterky. No jo, ale kde je hernajs ten startér schovanej? Zespoda k autu zatím nemůžu, stojím na ulici - v nejhorším půjde na normální boční hever, ale to je tak maximum, co s tím můžu udělat.
Kde mám hledat a kudy se k tomu nejlíp dostat? Zatím procházím Vadis, ale ten kus SW mi k srdci nějak nepřirostl, takže se mi v něm nedaří cokoli rozumného najít...
Poradíte někdo? Díky.
Bitovod
850 Tdi automat - startér
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#1 850 Tdi automat - startér
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 850 Tdi automat - startér
airbox a baterka von a mal by si sa k nemu dostat.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#3 850 Tdi automat - startér
Díky, nakonec jsem ho našel, ale ani důkladné oklepání nevedlo k očekávanému výsledku. Takže asi za dvacet minut přijede odtahovka (on má automat i některé drobné nevýhody) a pan Patočka se na mne i s použitelným startérem velmi těší...
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 850 Tdi automat - startér
U TDI asi těžko Je schovanej pod turbem, tipoval bych že tam nebude mít nejsnazší život co se týká tepelnýho namáhání.lucki píše:airbox a baterka von a mal by si sa k nemu dostat.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 850 Tdi automat - startér
Vyřešeno, opraveno.....startér byl OK, jen k němu trochu uhořely dráty.
Pán už je na dovolené
Pán už je na dovolené
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#6 850 Tdi automat - startér
Jojo spatny kontakty u starteru zname,trapilo me to stejny,zjisteni ze to je takova blbina ve finale potesi
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#7 850 Tdi automat - startér
jo sry, som nedocital.dali píše:U TDI asi těžko Je schovanej pod turbem, tipoval bych že tam nebude mít nejsnazší život co se týká tepelnýho namáhání.lucki píše:airbox a baterka von a mal by si sa k nemu dostat.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek