Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy

#1 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od hansV70 »

Ahoj kluci, mám problém s povolením šroubu na olejové vaně. I když jsem bejčil, tak se ani nehnul. Poslední výměna byla provedena odčerpáním v servisu, kde to takto dělají běžně. Nyní jsem si ale koupil olej Mobil 10W40 + origo volvo filtr a chtěl jsem si udělat výměnu sám (v servisu se musím pořád hádat, že chci olej Mobil a ne něco jinýho) a ono ejhle... šroub je na šestku imbus s měděnou těsnící podložkou. Pokud jste už někdo řešil podobný (stejný) problém, tak prosím o rady a zkušenosti. Předem díky
_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od Ondra. »

mam nástavec do ráčny na 6 imbus... A nebo holt si na imbusovej klíč nasadit tyčku a předtim poklepat.... Doporučil bych pak výměnu šroubu i podložky a dotáhnout citovka a po pár kilometrech zkontrolovat těsnost... Svý zkušenosti už s přetaženýma zátkama mam a tudíž už mám na vaně dvacítku závit :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy

#3 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od hansV70 »

jj, nástavce do ráčny atd. mám taky, ale jak píšeš, tak bych nerad šroub vytočil i se závitem. Podle stavu šroubu pochybuju, že ho vůbec kdy někdo vytáčel :( Zkusím to poklepání.
_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od Ondra. »

hansV70 píše:jj, nástavce do ráčny atd. mám taky, ale jak píšeš, tak bych nerad šroub vytočil i se závitem. Podle stavu šroubu pochybuju, že ho vůbec kdy někdo vytáčel :( Zkusím to poklepání.
co je tam za závit M14x1,5 ??? Pokud se ti nedejbože stane něco špatnýho mam tu k dispozici opravnou sadu na M15x1,5
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1322
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#5 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od selap »

Většinou je to tak,že co nejde silou jde ještě větší silou...ale poklepání třeba pomůže.
Ale na obou D5252t jsem měl šroub se 6ti hranou hlavou na 17 klíč.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Maťa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 108
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Velká Bystřice
Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat

#6 Nepovolitelný šroub olejové vany - V70 I. TDI

Příspěvek od Maťa »

hansV70 píše:Ahoj kluci, mám problém s povolením šroubu na olejové vaně. I když jsem bejčil, tak se ani nehnul. Poslední výměna byla provedena odčerpáním v servisu, kde to takto dělají běžně. Nyní jsem si ale koupil olej Mobil 10W40 + origo volvo filtr a chtěl jsem si udělat výměnu sám (v servisu se musím pořád hádat, že chci olej Mobil a ne něco jinýho) a ono ejhle... šroub je na šestku imbus s měděnou těsnící podložkou. Pokud jste už někdo řešil podobný (stejný) problém, tak prosím o rady a zkušenosti. Předem díky
Podle toho ze tam mas sroub na imbus,bych rekl ze uz to nekdo pred tebou strhl a bude tam opravna sada.Je mozny uz to nekdo dal na lepidlo na zavity.Tak ze jak uz pisou kluci,poklepat celo sroubu kladivem,nebo sroub zlehka nahrat autogenem nebo horkovzduskou,pokud by byl nalepenej na to lepidlo.Jestli to budes nahrivat tim autogenem tak jen zlehka,at se ti ta zatka do toho hliniku nekousne.Jenom tak dychnout.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“