850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Ondra. »

dali píše:Když se na autě něco sere je to vždycky Bosch (za*ebaný skopčáci, opět se nabízí, že se Hitler zbytku světa mstí i po smrti :green: ) nebo ATE (žabožroutský diletanti tuším)... V tomhle případě první možnost... originál od Bosche....
ještě že Filson je švéd 8) :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Dali: v Rku je progresivní regulátor tlaku na liště v originále? :-o
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Vidíš to, tím progresivním si tak jistej nejsem. Každopádně je to 3bar regulátor a vede do něj podtlaková hadička z vakuovýho stromu. Ale zas na co podtlak, kdyby nebyl progresivní...nebo třeba degresivní :unknown: U skútra (2T přímej vstřik, mimochodem taky velice vychytanej zázrak techniky, kterej mi stál rok kvůli švihlýmu kompresoru a palivový pumpě) byl regulátor napojenej jenom na zpětný vedení benzínu bez žádnýho podtlaku.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Regulátor benzínu klasickej má tři vývody, 1) z nádrže (od pumpy), 2) na lištu, 3) vratka
Pak jsou nějaký xindly bez vratky, no a regulovatelý, který si berou podtlak ze sání a ty extra nesnáší tlakový rázy.
Drobná debata ohledně FPR.
Ještě k měření tlaku na liště...

EDIT: oprava kraviny
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 22 črc 2013 15:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#30 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od jony »

Určitě je progresivní. Já mám sice nesériový ale zase má krásnej budík :D Takže je vidět, že třeba při přidání plynu to jde na 3,5baru, volnoběh 3 a někdy i 2,8baru. Mám to i ověřené u stvořitele mého čipu 8)
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#31 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:Regulátor benzínu klasickej má tři vývody, 1) z nádrže (od pumpy), 2) na lištu, 3) vratka
Pak jsou nějaký xindly bez vratky, no a regulovatelý, který si berou podtlak z lišty a ty extra nesnáší tlakový rázy.
850 má vývody 2 (jeden na lištu jeden do vratky)+ podtlak. Lišta je napojená na vedení od pumpy a zašpuntovaná tím regulátorem, kterej přebytky podle svýho uvážení pouští do vratky.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#32 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Třeba ti to k něčemu bude...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#33 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Neeee :x On to snad eště odsral i CBV. Po naadaptování všeho včera v noci (jelo to jak má) to dneska nenatlačilo přes 1bar :evil:
Všechny spojení na tlakovým vedení jsem přešel a nikde známka mastnoty. Do kabiny je slyšet fičení z oblasti turba. Opět CBV ovládanej podtlakem je celkem uvěřitelnej následek. Zvlášť když je o něm známo, že mu membrána praská. To mě ta příliš krátká přímá redukce Samco Extreme vyšla pěkně draho :( .
Za názory a náměty předem díky.

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#34 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od yoby »

dali píše: Za názory a náměty předem díky.
Podpal to :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 203
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#35 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od RobertH »

Ahoj,
na mojí 850 vede taky podtlak od regulátoru paliva do stromu, ale evidentně tam občas není podtlak, ale tlak, protože vždycky když tomu trochu zatopím, tak ta hadička ze stromu uletí. Nijak se to ale neprojevuje. Prostě jí občas nasadím zpátky. Vliv na jízdu nulový. Tak nevim, jestli to vůbec k něčemu je.
_________________
S80 2.5T 06 manual, 850 2.3 T5 automat, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#36 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Roberte, u auta bez úprav, s oranžovýma 310ml vstřikovačema a tlakem 0.8baru to asi žádnou extra paseku neudělá, ale ideální stav to určitě nebude. Musel bys mít AFR budík, abys věděl, co se tam děje.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#37 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Dali ty tam ale máš nějakou prasárnu a ne CBV na třech šroubkách s desítkovou hlavou, víď :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#38 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

V místech kde mají ostatní turbo, mám německou prasárnu jménem KKK a ta má CBV na tři pětky šrouby s imbusovou hlavou.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

A co blána, není protržená? :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#40 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Nejspíš jo, ale kdo by jí na takový starý kurvě hledal :green: - Pravděpodobně to bude znamenat vyndat turbo, nebo aspoň na to jít z jámy.... Díky tomu dnešní torturu na okruhu v Brně za 850 odskákal chudinka chrochták :oops: . Bylo mi ho líto :cry: ale zase přijel zpátky domu po ose a vlastní silou, což by se asi 850 jen tak nepovedlo.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#41 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Jak hledal? Víš kde je turbo, víš kde má ty tři šroubky tak šup do toho... :twisted:
Na okruh jezdíš nějak pravidelně?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#42 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

To byla narážka na tu blánu... po tolika majitelích, co jí zneužívali přede mnou :oops:
Dneska jsem tam byl poprvý, a chrochta mi bylo fakt líto. Po deseti minutách ve 33°C mu zůstalo tak okolo 100 koní. Nechtěl bych vidět ty EGT. Když jsem viděl kam až mu lezla teplota vody (jinak věčně podchlazený auto), myslím, že 850 by asi po svých domu nejela. Rád bych jezdil častějc, ale 850 je z toho nějak na nervy, asi má trému.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#43 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

Pochopeno, blána vydrží do prvního dítěte... :-D ale pokud vypadá jak u tý starý kurvy, tak je jasno, no :crazy:
Chudáček dechtík, takovej hicák a ty ho necháš metat saze. Nicméně aspoň víš, že má malýho.....kůlera.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#44 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od dali »

Tak zase mi to dalo inspiraci co všechno je ještě třeba řešit na 850, než tam vůbec vyrazím. Díky metanolu by tam asi problém s výkonem nebyl, ale stejně si myslím, že by jela domu na podvalu. Jako základ asi dostane do motoru waterless coolant s bodem varu přes 180°. Asi by taky vůbec nebyl marnej externí olejovej chladič a měření teploty oleje.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#45 850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet

Příspěvek od Urvanej »

EGT, teplota a tlak vstupního vzduchu, teplota a tlak oleje, teplota vody, tlak na liště, WB i s teplotou, přetížení ve dvou osách, RMP a to všechno logovat, zkrátka vše co obsahuje SLC ;-) Bohužel ještě nemam objednáno, lidi s krabicema málo kupujou díly... :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“