Úbytek oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#1 Úbytek oleje
Volvo XC70, D5 automat, rok vyroby 2012 MY2013 najeto 23500km
dnes mi palubni pocitac nahlasil nizkou hladinu oleje v motoru, at doleju 0,5l
dolil jsem a spechal do Volvo servisu ( auto je v zaruce )
pry nikde olej neunika, vse je v poradku ..... normalni stav, mam sledovat a ozvat se v pripade dalsiho uniku
autum nerozumim, ale zda se mi podivne, ze bych v takhle novem aute mel vozit olej na dolejvani .....
je to normalni stav ?
dnes mi palubni pocitac nahlasil nizkou hladinu oleje v motoru, at doleju 0,5l
dolil jsem a spechal do Volvo servisu ( auto je v zaruce )
pry nikde olej neunika, vse je v poradku ..... normalni stav, mam sledovat a ozvat se v pripade dalsiho uniku
autum nerozumim, ale zda se mi podivne, ze bych v takhle novem aute mel vozit olej na dolejvani .....
je to normalni stav ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Úbytek oleje
spotřeba oleje je normální věc spalovacího motoru.
To je poprvé co jsi nalil olej během 23500 ujetých km ?
Ještěže to hlásí palubní PC, chtěl bych vidět reakci reklamačního oddělení na zadřený motor po 30,000 km ...
To je poprvé co jsi nalil olej během 23500 ujetých km ?
Ještěže to hlásí palubní PC, chtěl bych vidět reakci reklamačního oddělení na zadřený motor po 30,000 km ...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#3 Úbytek oleje
Ano, dolejval jsem poprve.
Driv jsem jezdil 14 letym peugeotem 375000km a za celou dobu jsem mezi vymenami dolejval olej 1x
Predpokladal bych, ze u noveho vozu vydrzi olej take celou vymenu .....
Driv jsem jezdil 14 letym peugeotem 375000km a za celou dobu jsem mezi vymenami dolejval olej 1x
Predpokladal bych, ze u noveho vozu vydrzi olej take celou vymenu .....
#4 Úbytek oleje
No jo, ale v Peugeotu si měl nějakej hustej 15W-40 a tady máš olejovou vodu 0w-30 nebo co tam je.
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#5 Úbytek oleje
současný řídký oleje u nových motorů nás naučí dolévat olej víc než jsme byli zvyklý. Co tam máš za olej, pro zajímavost?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#6 Úbytek oleje
Presne jak rikate
0W30 A5/B5
ale mame jeste starsi XC90, najeto 100000 kmtaky ma olej 0W30 a vydrzi bez dolejvani celou vymenu
0W30 A5/B5
ale mame jeste starsi XC90, najeto 100000 kmtaky ma olej 0W30 a vydrzi bez dolejvani celou vymenu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#7 Úbytek oleje
Nechal bych si pro jistotu vyměnit motor !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#8 Úbytek oleje
To je velmi radikalni reseni. Asi zatim tezko prosaditelne, i kdyz je auto v zaruce. Na podzim bych mel jet na prvni servis, pockam jestli bude olej stale mizet ......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#9 Úbytek oleje
při těchto kilometrech je ten olej po smrti hlavně ta 0W30 ! A první náplň motor si sedá myslím že je to naprosto normálníMBanyr píše:To je velmi radikalni reseni. Asi zatim tezko prosaditelne, i kdyz je auto v zaruce. Na podzim bych mel jet na prvni servis, pockam jestli bude olej stale mizet ......
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#10 Úbytek oleje
Dekuji za uklidneni, take doufam, ze si motor jen "seda" a po prvni vymene a servisu tento problem zmizi. Auto je jinak uzasne !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Úbytek oleje
Nemel by se nahodou olej pri zabehavani motoru menit castejc?
A vymenny interval je porad nesmyslnych 30tkm? To se jeste nepoucili?
A vymenny interval je porad nesmyslnych 30tkm? To se jeste nepoucili?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#12 Úbytek oleje
řídký olej z definice bude potřeba dolévat víc, než hustej, a je to normální, jenom jsme si na to ještě nezvykli
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#13 Úbytek oleje
Nedivil bych se kdyby to zvedly na 40tkm nebo rovnou na 60tkm, výrovce potřebuje prodávat nová auta, ne aby to najelo 1Mkmtomasss píše:Nemel by se nahodou olej pri zabehavani motoru menit castejc?
A vymenny interval je porad nesmyslnych 30tkm? To se jeste nepoucili?
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#14 Úbytek oleje
Je tam rok nebo 30 tis km. Ja to kupoval s najezdem cca 21000 km, takze trosku ziram.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 Úbytek oleje
Predpokladam LongLife & Castrol
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Vůz: XC70 MY2013
- Bydliště: Jičín
#16 Úbytek oleje
Nevim co tam je, prej tovarni volvo olej ...... asi blbost. Ja tam dolil 0,5 l SHELL
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Úbytek oleje
Nevím jak u Volva, ale já když jsem dělal servisní prohlídky na autobusech tak první výměny VŠECH olejů byly na 5.000 kilometrech. Pak už se jelo na klasický interval. Nepřál bych vám vidět co z těch agregátů při té první výměně teklo. Každopádně bych olej v motoru měnil maximálně po 15,000 km.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Vůz: V70 2.4 103 kw r.v.01
- Bydliště: Vysoké Mýto
#18 Úbytek oleje
Přesně tak...
Já jsem se naučil díky Carnivalu vyměňovat olej po 8mi tisících Km ( Ten motor to potřeboval a né Dlouhý interval jak noc, který předepsal servis) A jen jsem jezdil, bez poruch a ostatní co měnili olej po 20 tiKm, jen nadávali (prasklý řetízky k olej. čerpadlu, prasklý vačky atd)... :-/ Je to smutný, Ty oleje jsou třeba jak voda, ale filtr, už dávno neplní schopnost filtrovat a propouštět..
Teď mám V70II 2.4 103kw v benzínu a měním po 10tis km...
Jelikož když jsem auto koupil, nevěděl jsem na co jezdilo a jak pravidelně byl měněn olej, tak jsem udělal na 3tis Km proplach levným olejem a to co vyteklo bylo děs...
Teď už tam mám 3tis Km 5W50 mobil1 a zatím si motor vůbec nic nevzal a hlavně se šíleně ztišil a zklidnil běh.. Takže něco na tom Mobilu 1 Je..
Jezdím služebákem Ochcávkou II 1.9 tdi (koupená od novoty)
To auto bych nechtěl ani zadarmo!!! ale to je věc jiná
Jde o to, že interval výměny si určuje PC sám a jednou se mi dokonce rozsvítil až po 40 tis Km... To je šílenost!!! (ale dopředu říkám není moje, neřeším)
Další věcí je to, že už v prvotním nájezdu do 100tiskm byla enormní spotřeba oleje (pokoušel jsem se reklamovat, ale ani ovno) Spotřeba činila cca 3L na 10tiskm, Což jsem nezažil a rozhodně mi to nepřišlo jako OK... Servis dal prohlášení, že po stovcetiskm, to přestane.. No a nepřestalo... Pořád kupování oleje 1L za pomalu 1000kč, mě přetalo bavit a tak jsem se naštval a nalil jsem do motoru 15W40 mogul za pár kaček.. Olej to nežere, jezdí pořád dobře asi už 120tis km jsem takhle najezdil... Teď tam mám namotáno cca 220tis a půjde na výměnu.. Už se mění po 15tiskm. A je to super..
Dřív do první stovky, když jsem vytahoval měrku a otíral do ubrousku, tak jsem otřel jakýsi akorád černý sliz, (podotýkám interval 30-40tis km Origo oleje)
Uztavřu to asi tak, že prostě se nedivím, že ty dnešní motory jdou do háje, když se nemění základní věci jako např olej po danných a sakrakratších intervalech..
Já jsem se naučil díky Carnivalu vyměňovat olej po 8mi tisících Km ( Ten motor to potřeboval a né Dlouhý interval jak noc, který předepsal servis) A jen jsem jezdil, bez poruch a ostatní co měnili olej po 20 tiKm, jen nadávali (prasklý řetízky k olej. čerpadlu, prasklý vačky atd)... :-/ Je to smutný, Ty oleje jsou třeba jak voda, ale filtr, už dávno neplní schopnost filtrovat a propouštět..
Teď mám V70II 2.4 103kw v benzínu a měním po 10tis km...
Jelikož když jsem auto koupil, nevěděl jsem na co jezdilo a jak pravidelně byl měněn olej, tak jsem udělal na 3tis Km proplach levným olejem a to co vyteklo bylo děs...
Teď už tam mám 3tis Km 5W50 mobil1 a zatím si motor vůbec nic nevzal a hlavně se šíleně ztišil a zklidnil běh.. Takže něco na tom Mobilu 1 Je..
Jezdím služebákem Ochcávkou II 1.9 tdi (koupená od novoty)
To auto bych nechtěl ani zadarmo!!! ale to je věc jiná
Jde o to, že interval výměny si určuje PC sám a jednou se mi dokonce rozsvítil až po 40 tis Km... To je šílenost!!! (ale dopředu říkám není moje, neřeším)
Další věcí je to, že už v prvotním nájezdu do 100tiskm byla enormní spotřeba oleje (pokoušel jsem se reklamovat, ale ani ovno) Spotřeba činila cca 3L na 10tiskm, Což jsem nezažil a rozhodně mi to nepřišlo jako OK... Servis dal prohlášení, že po stovcetiskm, to přestane.. No a nepřestalo... Pořád kupování oleje 1L za pomalu 1000kč, mě přetalo bavit a tak jsem se naštval a nalil jsem do motoru 15W40 mogul za pár kaček.. Olej to nežere, jezdí pořád dobře asi už 120tis km jsem takhle najezdil... Teď tam mám namotáno cca 220tis a půjde na výměnu.. Už se mění po 15tiskm. A je to super..
Dřív do první stovky, když jsem vytahoval měrku a otíral do ubrousku, tak jsem otřel jakýsi akorád černý sliz, (podotýkám interval 30-40tis km Origo oleje)
Uztavřu to asi tak, že prostě se nedivím, že ty dnešní motory jdou do háje, když se nemění základní věci jako např olej po danných a sakrakratších intervalech..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 247
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80 2.0 T 120 Kw
- Bydliště: Trenčín
#19 Úbytek oleje
neznasam longlife vymeny a to z jedneho dovodu:
pri "obycajnom" oleji si vyrobca motora predpisuje povedzme 15000km vymenu oleja...Ale ked tam nalejes LL olej tak 30tis?
vyrobca motora urcuje vymenny interval vymeny oleja. Ako vyrobca oleja vie aka je v takom a takom aute velka napln oleja? niektore toyoty maju dokonca predpisany 10tis km vymenu. Moj nazor - 15tis a dost.
dokonca sa uz uvazuje nad 60tis. intervalom
pri "obycajnom" oleji si vyrobca motora predpisuje povedzme 15000km vymenu oleja...Ale ked tam nalejes LL olej tak 30tis?
vyrobca motora urcuje vymenny interval vymeny oleja. Ako vyrobca oleja vie aka je v takom a takom aute velka napln oleja? niektore toyoty maju dokonca predpisany 10tis km vymenu. Moj nazor - 15tis a dost.
dokonca sa uz uvazuje nad 60tis. intervalom
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#20 Úbytek oleje
neboli doživotní náplníJohnny55 píše:dokonca sa uz uvazuje nad 60tis. intervalom
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 3602 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od abudrap
-
- 13 Odpovědi
- 1386 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 34 Odpovědi
- 2342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 1 Odpovědi
- 415 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 11 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa