transplantacie z S70 (1997) do 850 T5 (1994/1995)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#26 transplantacie z S70 (1997) do 850 T5 (1994/1995)
Po dlhom case posun - auto nastartovalo, reagovalo na stlacenie plynu. Potom sme ho vypli, nakolko bolo bez vody. kabelaz povodna, RJ takisto. ked to zlozime komplet uvidime dalej, kazdopadne su nekompatibilne vyvody/konektory cidiel klepania takze to budeme musiet nejako poriesit
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#27 transplantacie z S70 (1997) do 850 T5 (1994/1995)
update: auto jazdi a dokonca uz moze aj na cestu. po prvom ostrom starte sice trochu dymilo, motor reagoval na plyv velmi zle a malo to tendenciu chcipat, ale po cca 5-10 minutach sa RJ zrejme nakalibrovala a auto jazdi ako z praku. uz len vymenit brzdove prachovky, vsetky kvapaliny a dalsie Volvo z nasej garaze moze veselo na cesty
inac sli sme cestou ponechania co najviac povodnych komponentov (RJ, vedenie paliva, kabelaz) z prijemcu a zjavne to bol spravny smer. Okrem motora sme dali z darcu v podstate uz iba vyfuk.
inac sli sme cestou ponechania co najviac povodnych komponentov (RJ, vedenie paliva, kabelaz) z prijemcu a zjavne to bol spravny smer. Okrem motora sme dali z darcu v podstate uz iba vyfuk.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 transplantacie z S70 (1997) do 850 T5 (1994/1995)
Kažopádně gratulace k dokončení každej dokončenej projekt si zaslouží uznání
Určitě to nebylo nic jednoduchého
Určitě to nebylo nic jednoduchého
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek