C70T5 problém motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1 C70T5 problém motoru
Ahoj všem!
Tak dnes s ne až tak veselou. Mé C70 se daří dobře i hůř. Mám pár pozitiv:
1) podařilo se mi opravit sklápění sedačky řidiče i spolujezdce, nyní mi už nefunguje "pouze" sklápění spolujezdcovy sedačky zezadu, pomocí červeného očka pod sedadlem.
2) opravil jsem el. nastavování polohy opěradla řidiče, kde naštěstní nebyl vadný 3. motor, který je pro c70 specifický a nejdražší, nýbrž pouze kontakt na řídích jednotkách/ovládacím panelu sedadla - vyřešeno 3-polohovým spínačem prozatím umístěným pod sedadlem(nikam nevrtáno, nic nenabastleno, aby bylo možné uvést do původního stavu) tak, že se sepne na jednu stranu či druhou a prostřední poloha vypne (tak jako u origo)
-takže si můžu konečně sedačku postavit a nemusim v autě ležet ČAU ZUNY
- stále mě sere že nemám ještě šíbr na C70 a je tam pos*aná o těsnění ořezaná svině z V70, do který mi při jíždě táhne i po nabastlení silikonu a pohrání si s uchycením.
Nyní ale k horším zprávám:
Po poslední návštěvě u Márry, kde jsem byl za účelem opravy ruční brzdy (jak jinak), výměny nádobky na vodu, údržby klimy, výměny nějaké prasklé hadičky oleje od turba a podobných zhovadilostí za 10k, které už si nepamatuju...No bylo zjištěno, že auto má nižší tlaky než mají být hned na několika válcích, což prý není takový průser ale i tak jsem to chtěl zmínit.
A teď auto začalo při sešlápnutí plynu a otáčkách, kde začne pořádně zabírat turbo dělat podivnosti: Pocit jako při vytočené dvojce, kdy T5 začne hrabat - prostě motor začne vynechávat, nebo podobně poškubávat a tah je ten tam, pokaždé chvíli táhne, chvíli ne v tak půl-až-sekundových intervalech. To mi přijde jako celkem slušnej průser, třeba ne.
Navíc se pravidelně rozsvicí kontrola (jestli se nepletu - nemám možnost teď mrknout do auta ani do příručky) signalizující problém v palivovém/vstřikovacím systému nebo tak podobně, musel bych vidět kontrolku na obrázku, třeba bych si vzpomněl. Myslím že někde psali že to ve většině případů značí zacpanou, nebo jiný problém s elektronickou klapkou. Auto už stojí déle v garáži, tak si nejsem jist (opravu psali kolem 20k)
Trošku si pohrávám s myšlenkou částečné / kompletní GO motoru, dokázal by mi někdo říct na kolik by mohlo přijít u 2.3T5 r.v. 1999 (2.generace) Jestli už tak nebude potřeba...
Vzhledem k tomu že je auto po servise (lambdy, komplet rozvody atd.) za 30+10+ nějaký drobáky tísic minulý rok, rád už bych měl jasno kolik do něj ještě zhruba nasypu, aby přestalo zlobit a dělalo jen radost
Všem díky za názory a kvalitní příspěvky,
Mějte se všichni moc fajn!
Tak dnes s ne až tak veselou. Mé C70 se daří dobře i hůř. Mám pár pozitiv:
1) podařilo se mi opravit sklápění sedačky řidiče i spolujezdce, nyní mi už nefunguje "pouze" sklápění spolujezdcovy sedačky zezadu, pomocí červeného očka pod sedadlem.
2) opravil jsem el. nastavování polohy opěradla řidiče, kde naštěstní nebyl vadný 3. motor, který je pro c70 specifický a nejdražší, nýbrž pouze kontakt na řídích jednotkách/ovládacím panelu sedadla - vyřešeno 3-polohovým spínačem prozatím umístěným pod sedadlem(nikam nevrtáno, nic nenabastleno, aby bylo možné uvést do původního stavu) tak, že se sepne na jednu stranu či druhou a prostřední poloha vypne (tak jako u origo)
-takže si můžu konečně sedačku postavit a nemusim v autě ležet ČAU ZUNY
- stále mě sere že nemám ještě šíbr na C70 a je tam pos*aná o těsnění ořezaná svině z V70, do který mi při jíždě táhne i po nabastlení silikonu a pohrání si s uchycením.
Nyní ale k horším zprávám:
Po poslední návštěvě u Márry, kde jsem byl za účelem opravy ruční brzdy (jak jinak), výměny nádobky na vodu, údržby klimy, výměny nějaké prasklé hadičky oleje od turba a podobných zhovadilostí za 10k, které už si nepamatuju...No bylo zjištěno, že auto má nižší tlaky než mají být hned na několika válcích, což prý není takový průser ale i tak jsem to chtěl zmínit.
A teď auto začalo při sešlápnutí plynu a otáčkách, kde začne pořádně zabírat turbo dělat podivnosti: Pocit jako při vytočené dvojce, kdy T5 začne hrabat - prostě motor začne vynechávat, nebo podobně poškubávat a tah je ten tam, pokaždé chvíli táhne, chvíli ne v tak půl-až-sekundových intervalech. To mi přijde jako celkem slušnej průser, třeba ne.
Navíc se pravidelně rozsvicí kontrola (jestli se nepletu - nemám možnost teď mrknout do auta ani do příručky) signalizující problém v palivovém/vstřikovacím systému nebo tak podobně, musel bych vidět kontrolku na obrázku, třeba bych si vzpomněl. Myslím že někde psali že to ve většině případů značí zacpanou, nebo jiný problém s elektronickou klapkou. Auto už stojí déle v garáži, tak si nejsem jist (opravu psali kolem 20k)
Trošku si pohrávám s myšlenkou částečné / kompletní GO motoru, dokázal by mi někdo říct na kolik by mohlo přijít u 2.3T5 r.v. 1999 (2.generace) Jestli už tak nebude potřeba...
Vzhledem k tomu že je auto po servise (lambdy, komplet rozvody atd.) za 30+10+ nějaký drobáky tísic minulý rok, rád už bych měl jasno kolik do něj ještě zhruba nasypu, aby přestalo zlobit a dělalo jen radost
Všem díky za názory a kvalitní příspěvky,
Mějte se všichni moc fajn!
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 15 čer 2013 11:24, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#2 C70T5 problém motoru
to cukání by mohla bejt některá z cívek,projevuje se to víc u zahřátýho motoru a při větší zátěži,v tom bych velkej průser neviděl,márra je mění za jetý kolem 800 za kus,nová stojí asi 2400,nebo tak něco a nižší tlaky bych asi taky zas tak nehrotil,pokud auto dobře startuje,a pocitově jede cca jak má...holt má něco za sebou,a nemůžeš čekat tlaky novýho motoru,pokud je ale i tak vyžaduješ,připrav si na komplet repas u márry kolem 55 tisíc,nebo 14-15 za repas hlavy-tlaky se můžou ztrácet klidně jen tam,ale to nezjistíš,dokud nerozhodíš motor po ponku...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#3 C70T5 problém motoru
Pokud by to byla nějaká cívka, tím líp, možná by to vysvětlovalo tu kontrolku. Ale mám dojem že to bude něco horšího, už jentak z principu, protože tak to prostě u mejch aut bejvátomik T5 píše:to cukání by mohla bejt některá z cívek,projevuje se to víc u zahřátýho motoru a při větší zátěži,v tom bych velkej průser neviděl,márra je mění za jetý kolem 800 za kus,nová stojí asi 2400,nebo tak něco a nižší tlaky bych asi taky zas tak nehrotil,pokud auto dobře startuje,a pocitově jede cca jak má...holt má něco za sebou,a nemůžeš čekat tlaky novýho motoru,pokud je ale i tak vyžaduješ,připrav si na komplet repas u márry kolem 55 tisíc,nebo 14-15 za repas hlavy-tlaky se můžou ztrácet klidně jen tam,ale to nezjistíš,dokud nerozhodíš motor po ponku...
Auto podle mě startuje naprosto v poho a i volnoběh se zdá bejt ok, jede dobře až na výše uvedený.
Je 55tis. za komplet repas celýho motoru ? To by možná po drobný konzultaci stálo za úvahu...
Co tak od toho čekat ? Nebo by někdo doporučil jinou variantu jak použít obdobnou částku ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#4 C70T5 problém motoru
to vynechavani pri max vykonu by taky mohla delat regulace turba, ten elektoromagneticky ventil...
chtelo by to diagnostiku a kouknout na pozadovanej a aktualni tlak...
nevim jak C70 ale novejsi auta umej vyhodnotit i eletricke vynechavani valcu (missfire)...
chtelo by to diagnostiku a kouknout na pozadovanej a aktualni tlak...
nevim jak C70 ale novejsi auta umej vyhodnotit i eletricke vynechavani valcu (missfire)...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 C70T5 problém motoru
Kup si jiný auto, a nebuď blázen.......55....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 C70T5 problém motoru
Jako proto, že u jinýho auta bude komplet repase stát míň ?David Patočka píše:Kup si jiný auto, a nebuď blázen.......55....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 C70T5 problém motoru
Já tomu tedy vůbec nerozumím, ale za 55 koupíš komplet náhradní motor včetně pojízdného auta k tomu?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 C70T5 problém motoru
Nižší tlaky, sorry za zmotaninumartinopel píše:co znamená nižší kompresní poměry??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 C70T5 problém motoru
Kde ? Stačí mi jen ten motor včetně ceny...Pojízdný auto za zbytek si zvládnu vybrat, i když teda už jedno mám, dokonce v podpisu zdeok2ucx píše:Já tomu tedy vůbec nerozumím, ale za 55 koupíš komplet náhradní motor včetně pojízdného auta k tomu?
P.
#11 C70T5 problém motoru
já to pochopil,ale co znamená nižší??Kolik je nižší?Kr.P píše:Nižší tlaky, sorry za zmotaninumartinopel píše:co znamená nižší kompresní poměry??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#12 C70T5 problém motoru
Hele, najdu papír, ale myslim že asi na dvou válcích bylo něco kolem 3, spíš pod, jeden kolem 4 a zbylý dva byly okčko, kolem 7.já to pochopil,ale co znamená nižší??Kolik je nižší?
Moc se v těch stupnicích nevyznám, ale myslim že standard je kolem 8. Zítra se po tom mrknu
#13 C70T5 problém motoru
S takovými tlaky je to mrtvola.Kr.P píše:Hele, najdu papír, ale myslim že asi na dvou válcích bylo něco kolem 3, spíš pod, jeden kolem 4 a zbylý dva byly okčko, kolem 7.já to pochopil,ale co znamená nižší??Kolik je nižší?
Moc se v těch stupnicích nevyznám, ale myslim že standard je kolem 8. Zítra se po tom mrknu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#14 C70T5 problém motoru
No jenomže ona neni...tak to asi blbě čtu nebo nevim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#15 C70T5 problém motoru
Ty hodnoty co udáváš je na GO motoru ,kdyby aspoň byly stejné nebo podobné tlaky na všech válcích tak by to byla hlava ,ale takhle nevím nevím.Moc šancí bych tomu motoru nedával .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#16 C70T5 problém motoru
a kolik jsou hodnoty tlaků na T5,aby se dalo říct,že nejsou úplnej průser? měl jsem takovej pocit,že kolem 12 je požadovaná hodnota,ale kolik je cca hranice,kdy už je po....?
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 C70T5 problém motoru
řekl bych, že ty tlaky budou při nějaké vadě padat velmi rychle. Buďto vše těsní jak má a tlaky jsou OK, anebo ne a taky jsou rázem poloviční.
Ale to je jenom moje představa.
Ale to je jenom moje představa.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#18 C70T5 problém motoru
Dá se T5ka z S60 (http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=8&t=4192) použít bez velkých kejklí v C70?
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#19 C70T5 problém motoru
Předpokládal jsem, že to bude docela v pohodě, když mi sám Márra řekl, že to je v pohodě, že by mi auto maximálně mohlo hůř startovat v zimě, snad by poznal, pokud by ten motor byl mrtvej ne ?
A startuje dobře, vůbec nic na něm neni poznat...
A startuje dobře, vůbec nic na něm neni poznat...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#20 C70T5 problém motoru
Ono asi by chtělo zjistit kudy to utíká podle VIDI třeba 850T5R by měla mít tlak 10-13 atmosfery 12-15 .
Když uděláš test malinko oleje do válce,který má nízký tlak a zvýší se ti tlak - tak ti tlak utíká okolo pístu pokud zůstane stejný tak hlava.
Tady máš něco k přečtení co jsem našel :
Kompresní tlak se měří při protáčení studeného motoru spouštěčem, při plně otevřené škrticí klapce karburátoru, nabitém akumulátoru a při vyšroubovaných zapalovacích svíčkách. Změřená hodnota má být 1,2 až 1,3 MPa. Důležitější než absolutní hodnoty však je, aby hodnoty u všech válců byly přibližně stejné. Nejvyšší přípustný rozdíl u nového motoru je asi 0,05 MPa a u motoru v provozu až 0,10 MPa.
Klesnou-li naměřené hodnoty kompresních tlaků válců pod 1 MPa, svědčí to o zhoršeném mechanickém stavu motoru - netěsné kroužky nebo ventily.
Netěsné pístní kroužky se snadno poznají podle pronikání výfukových plynů do klikové skříně motoru a odtud otevřeným víčkem nalévacího hrdla oleje na víku hlavy válců.
Jiný způsob kontroly je vstříknout do zkoumaného válce asi 3 až 5 cm3 oleje vyšší viskozity a měření opakovat. Zjistí-li se porovnáním naměřených hodnot s předchozími zlepšení, je příčinou nízkého kompresního tlaku opotřebený nebo poškozený píst, pístní kroužky nebo válec. Pokud nedojde ke zlepšení, bude pravděpodobně závada v netěsnosti ventilů nebo hlavy válců.
Ale ve VIDĚ je zase myslím ,že měření by mělo být prováděno při ohřátém motoru na provozní teplotu.
A ty ten rozdíl mezi válcemi a měřené hodnoty máš velké.
Třeba si je špatně přečetl a máš tam místo 3 osm.
Když uděláš test malinko oleje do válce,který má nízký tlak a zvýší se ti tlak - tak ti tlak utíká okolo pístu pokud zůstane stejný tak hlava.
Tady máš něco k přečtení co jsem našel :
Kompresní tlak se měří při protáčení studeného motoru spouštěčem, při plně otevřené škrticí klapce karburátoru, nabitém akumulátoru a při vyšroubovaných zapalovacích svíčkách. Změřená hodnota má být 1,2 až 1,3 MPa. Důležitější než absolutní hodnoty však je, aby hodnoty u všech válců byly přibližně stejné. Nejvyšší přípustný rozdíl u nového motoru je asi 0,05 MPa a u motoru v provozu až 0,10 MPa.
Klesnou-li naměřené hodnoty kompresních tlaků válců pod 1 MPa, svědčí to o zhoršeném mechanickém stavu motoru - netěsné kroužky nebo ventily.
Netěsné pístní kroužky se snadno poznají podle pronikání výfukových plynů do klikové skříně motoru a odtud otevřeným víčkem nalévacího hrdla oleje na víku hlavy válců.
Jiný způsob kontroly je vstříknout do zkoumaného válce asi 3 až 5 cm3 oleje vyšší viskozity a měření opakovat. Zjistí-li se porovnáním naměřených hodnot s předchozími zlepšení, je příčinou nízkého kompresního tlaku opotřebený nebo poškozený píst, pístní kroužky nebo válec. Pokud nedojde ke zlepšení, bude pravděpodobně závada v netěsnosti ventilů nebo hlavy válců.
Ale ve VIDĚ je zase myslím ,že měření by mělo být prováděno při ohřátém motoru na provozní teplotu.
A ty ten rozdíl mezi válcemi a měřené hodnoty máš velké.
Třeba si je špatně přečetl a máš tam místo 3 osm.
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 17 čer 2013 21:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#21 C70T5 problém motoru
Tak nakonec nevim, jestli to chceš, nebo nechceš řešit.........je to v pohodě, a není to v pohodě, ale zas tak blbý to taky není, ale mohlo by to bejt horší, kdyby se to nezlepšilo, no on tě z toho někdo za 55 vytáhne.......tak držim palce
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#22 C70T5 problém motoru
jsem zvědav, kde sežene ten karbec
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#23 C70T5 problém motoru
Místo karbece klapka aby někoho nenapadlo hledat karbec na C70 a jiných vozidlech
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#24 C70T5 problém motoru
Asi jsem to blbě přečetl, je to takovej malinkej papírek se stupnicí tušim do 9 nebo tak nějak, až se zase dostanu domů č.2, tak se to pokusim naskenovat. Je to jako sloupcovej graf s 5 hodnotamaPetr.Chrpa píše:Ono asi by chtělo zjistit kudy to utíká podle VIDI třeba 850T5R by měla mít tlak 10-13 atmosfery 12-15 .
Když uděláš test malinko oleje do válce,který má nízký tlak a zvýší se ti tlak - tak ti tlak utíká okolo pístu pokud zůstane stejný tak hlava.
Tady máš něco k přečtení co jsem našel :
Kompresní tlak se měří při protáčení studeného motoru spouštěčem, při plně otevřené škrticí klapce karburátoru, nabitém akumulátoru a při vyšroubovaných zapalovacích svíčkách. Změřená hodnota má být 1,2 až 1,3 MPa. Důležitější než absolutní hodnoty však je, aby hodnoty u všech válců byly přibližně stejné. Nejvyšší přípustný rozdíl u nového motoru je asi 0,05 MPa a u motoru v provozu až 0,10 MPa.
Klesnou-li naměřené hodnoty kompresních tlaků válců pod 1 MPa, svědčí to o zhoršeném mechanickém stavu motoru - netěsné kroužky nebo ventily.
Netěsné pístní kroužky se snadno poznají podle pronikání výfukových plynů do klikové skříně motoru a odtud otevřeným víčkem nalévacího hrdla oleje na víku hlavy válců.
Jiný způsob kontroly je vstříknout do zkoumaného válce asi 3 až 5 cm3 oleje vyšší viskozity a měření opakovat. Zjistí-li se porovnáním naměřených hodnot s předchozími zlepšení, je příčinou nízkého kompresního tlaku opotřebený nebo poškozený píst, pístní kroužky nebo válec. Pokud nedojde ke zlepšení, bude pravděpodobně závada v netěsnosti ventilů nebo hlavy válců.
Ale ve VIDĚ je zase myslím ,že měření by mělo být prováděno při ohřátém motoru na provozní teplotu.
A ty ten rozdíl mezi válcemi a měřené hodnoty máš velké.
Třeba si je špatně přečetl a máš tam místo 3 osm.
http://www.google.com/imgres?hl=en&biw=1280&bih=872&tbm=isch&tbnid=B0t4P17Spv-GWM:&imgrefurl=http://www.nissanclub.cz/forum-tema/mereni-tlaku-v-motoru-62704&docid=yxrM3KdFTgLvgM&imgurl=http://www.nissanclub.cz/graphics/msgboard/64257/full/tlaky.jpg&w=1024&h=768&ei=D7nCUfSzOMiktAa2rYGwDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:79&iact=rc&page=1&tbnh=174&tbnw=235&start=0&ndsp=20&tx=98&ty=101
Tohle je ono, ještě jestli se nepletu, dvě hodnoty dosahují někam nad 7 - nebo mi to připadá jako ta ideální hodnota a jedna je tam určitě pod polovinou tý maximální a jedna nějak nad... Asi to moc nepoví
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek