D5 120kw horší starty teplého motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

GDPR_user

#2 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od GDPR_user »

hayney píše:několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
Startér??

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

martinopel píše:
hayney píše:několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
Startér??
dá se nějak změřit? zkontrolovat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

takže jak? repas?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

jsem rád, že se mi všichni snaží poradit, asi se na to odpovídání tady pěkně vyseru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od dali »

Hele, v D5kách se prd vyznám, takže jsem tady nechtěl teoretizovat, ale když ten startér vyndáš a necháš ho vyčistit a promazat asi tím nic nezkazíš. Třeba se po rozebrání přijde na nějakou zjevnou nesrovnalost. Jestli startér opravdu může bejt příčina problému posoudit nedokážu.

GDPR_user

#7 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od GDPR_user »

hayney píše:
dá se nějak změřit? zkontrolovat?
Ampermetrem změřit odběr proudu.Zkusit diagnostiku zda to nehlásí nějakou chybu,případně zkontrolovat reálné hodnoty.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 70
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

#8 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od martan11 »

kdyby to byl starter tak se to chova snad opacne,ne? Studeny motor ma vetsi odpor na protoceni nez zahraty. Zajed nekam kde prodavaji autobaterie, tam zmeri baterku pri startu(v záteži) a uvidis jestli bere vic nez by mela.(musiš zjistit kolik)Pokud ano muze to byt starter, ale taky jen špatné kontakty(přechodovy odpor).
Nebude to spis teplotni cidlo?
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#9 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od vityjan »

Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam :unknown:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#10 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od sordo »

Startérem to může být. Já bych zkusil vytáhnout a vyčistit startér. Stávalo se mi bývalého auta že to točilo za teplá déle až jednoho dne to točit uplně přestalo. Na vině byl zanesený pastorek rotoru bordelem z uhlíku. Za tepla se to speklo a točilo to pomalu.

U TDI je pak známy problém s opotřebením startéru kdy startér sice točí ale protože neroztočí motor na požadované otáčky tak řidící jednotka nedá pokyn pro přisun paliva. Proto točí déle než požadované otáčky dosáhne.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#11 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od danki »

hayney neries to. Min polovicke robi to iste, ked je teply motor.
Mne tiez a neriesim to. Neni to take,ze to toci 10sec
a potom na druhy krat nastartuje...
Teple cr chytaju takto a nielen od volva. Mozno su chytene vstreky,
to sa nehadam, ale vzdy chyti aj v zime a spotreba 6,5.

Si myslim,ze normal
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 70
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

#12 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od martan11 »

vityjan píše:Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam :unknown:
pokud to bylo na me, tak ano auto spatne chytalo, ale studene to bylo horsi nez teple.
Vymenil jsem 2 vstriky a ok.
On ma ale opacny problem.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

vityjan píše:Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam :unknown:
dělal jsem jen přepady a jeden šel ven. asi by to chtělo vyzkoušet profi...ale nedělám si iluze
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 70
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

#14 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od martan11 »

no ono zadny profi neni, jen tento bankovy test.(prepady).
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#15 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

martan11 píše:no ono zadny profi neni, jen tento bankovy test.(prepady).
já myslel vyndat je zkusit ty tlaky a rozstřik na stolici, nebo co se to zkouší
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#16 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

a nemůže to dělat slabá baterka? mě tak napadlo, asi bude ještě původní....zejména v těchto horkých dnech ty starty nejsou ideální....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#17 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od sordo »

v těch vedrech ti muže baterka klidně odejít. Rychleji odpaří a jak zapomeneš dolít, je s ní amen - platí pro udržbové baterky.. Já jsem tak loni odpálil baterku ve španělsku a taky to ze začátku hůř startovalo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#18 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

sordo píše:v těch vedrech ti muže baterka klidně odejít. Rychleji odpaří a jak zapomeneš dolít, je s ní amen - platí pro udržbové baterky.. Já jsem tak loni odpálil baterku ve španělsku a taky to ze začátku hůř startovalo.
dobrá dobrá. začnu od baterky. myslíte, že když to zkusím nastartit přes kabely, že to poznám? každopádně doleju...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 70
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

#19 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od martan11 »

kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#20 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od danki »

Ja mam baterku novu, 100A a ked je teplo a je motor studeny chyti okamzite.
Ked je motor zehryty tak to je horsi, jak keby na 4 a pul valca a hned na to naskoci normalne.
Podla mna to budu vstriky, mozno iba jeden.
Kolega mnel toto iste na alfe, vymenil vstryky, secko ok, najel 50tkm a zas.
Mozno nekedy skontrolujem, ale nechce sa mi do teho. Na prt, ze trpi dvojhmota, ale teraz v70 moc nepouzivam,
iba na dlhe trasy
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#21 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

martan11 píše:kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
to bych mohl. díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#22 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:
martan11 píše:kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
to bych mohl. díky
ten kdo Ti bude dělat ten test te baterky jaký bude jeho zájem? prodat novou baterku na to nezapomeń !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

díky za info.
naštěstí mi to testoval pán, kde jsem nechal dělat ty zdaní brzdy. baterka v pohodě, altík nic moc.
edit: k tomu startování ho napadla myšlenka o jiných kompresních tlacích, když je teplej motor. vše je více roztaženo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#24 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:díky za info.
naštěstí mi to testoval pán, kde jsem nechal dělat ty zdaní brzdy. baterka v pohodě, altík nic moc.
edit: k tomu startování ho napadla myšlenka o jiných kompresních tlacích, když je teplej motor. vše je více roztaženo
Tak Altík buď jde nebo nejde ! A nebo má v pr... diodu ale to je poznat. Mně se třeba taky zdá že to teply jakoby hůř chytá ale chytne tak si neztěžuju !?!? ne ted bez srandy na 460-ce kdysi studeny na dsrcteply nic jakoby slabá baterka, starter novy futra cca 120kč a pohoda. A třeba na D5 jsem onehdy jen tak koupil motor z bouračky rv.2005 najeto 140tkm KOmplet i s převodovkou dokola kolem očesanej ale starter OK ale nejsouz Lidi co by ho přehodili ! Jinak tam mám trysky, čerpadlo, dvouhmotu, EGR, Hlava OK , písty válce jako nové za 2500kč jsem to koupil jen tak na sklad !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 D5 120kw horší starty teplého motoru

Příspěvek od hajnej »

hele. sám se v tom nevyznám. šoupnul na to nějakou mašinku a měřil.
motor za 2500???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“