D5 120kw horší starty teplého motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 D5 120kw horší starty teplého motoru
několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#2 D5 120kw horší starty teplého motoru
Startér??hayney píše:několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 D5 120kw horší starty teplého motoru
dá se nějak změřit? zkontrolovat?martinopel píše:Startér??hayney píše:několik topiků tady, ale nikde jsme nenašel odpověď...
Když mám zahřátej motor, tak v posledních dnech mi hůr startuje motor. Jakože víckrát protočí a malinko škytne? Po čem bych měl postupně jít? Ráno to chytá dobře.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 D5 120kw horší starty teplého motoru
takže jak? repas?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 D5 120kw horší starty teplého motoru
jsem rád, že se mi všichni snaží poradit, asi se na to odpovídání tady pěkně vyseru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 D5 120kw horší starty teplého motoru
Hele, v D5kách se prd vyznám, takže jsem tady nechtěl teoretizovat, ale když ten startér vyndáš a necháš ho vyčistit a promazat asi tím nic nezkazíš. Třeba se po rozebrání přijde na nějakou zjevnou nesrovnalost. Jestli startér opravdu může bejt příčina problému posoudit nedokážu.
#7 D5 120kw horší starty teplého motoru
Ampermetrem změřit odběr proudu.Zkusit diagnostiku zda to nehlásí nějakou chybu,případně zkontrolovat reálné hodnoty.hayney píše:
dá se nějak změřit? zkontrolovat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#8 D5 120kw horší starty teplého motoru
kdyby to byl starter tak se to chova snad opacne,ne? Studeny motor ma vetsi odpor na protoceni nez zahraty. Zajed nekam kde prodavaji autobaterie, tam zmeri baterku pri startu(v záteži) a uvidis jestli bere vic nez by mela.(musiš zjistit kolik)Pokud ano muze to byt starter, ale taky jen špatné kontakty(přechodovy odpor).
Nebude to spis teplotni cidlo?
Nebude to spis teplotni cidlo?
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#9 D5 120kw horší starty teplého motoru
Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
#10 D5 120kw horší starty teplého motoru
Startérem to může být. Já bych zkusil vytáhnout a vyčistit startér. Stávalo se mi bývalého auta že to točilo za teplá déle až jednoho dne to točit uplně přestalo. Na vině byl zanesený pastorek rotoru bordelem z uhlíku. Za tepla se to speklo a točilo to pomalu.
U TDI je pak známy problém s opotřebením startéru kdy startér sice točí ale protože neroztočí motor na požadované otáčky tak řidící jednotka nedá pokyn pro přisun paliva. Proto točí déle než požadované otáčky dosáhne.
U TDI je pak známy problém s opotřebením startéru kdy startér sice točí ale protože neroztočí motor na požadované otáčky tak řidící jednotka nedá pokyn pro přisun paliva. Proto točí déle než požadované otáčky dosáhne.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#11 D5 120kw horší starty teplého motoru
hayney neries to. Min polovicke robi to iste, ked je teply motor.
Mne tiez a neriesim to. Neni to take,ze to toci 10sec
a potom na druhy krat nastartuje...
Teple cr chytaju takto a nielen od volva. Mozno su chytene vstreky,
to sa nehadam, ale vzdy chyti aj v zime a spotreba 6,5.
Si myslim,ze normal
Mne tiez a neriesim to. Neni to take,ze to toci 10sec
a potom na druhy krat nastartuje...
Teple cr chytaju takto a nielen od volva. Mozno su chytene vstreky,
to sa nehadam, ale vzdy chyti aj v zime a spotreba 6,5.
Si myslim,ze normal
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#12 D5 120kw horší starty teplého motoru
pokud to bylo na me, tak ano auto spatne chytalo, ale studene to bylo horsi nez teple.vityjan píše:Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam
Vymenil jsem 2 vstriky a ok.
On ma ale opacny problem.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#13 D5 120kw horší starty teplého motoru
dělal jsem jen přepady a jeden šel ven. asi by to chtělo vyzkoušet profi...ale nedělám si iluzevityjan píše:Taky mě v autorizáku říkali, že to teplé nepatrně dýl točí a že prej jsou vtřikovače na odchodu. Ale pokud si vzpomínám, tys je kontroloval a nějakej měnil. Tak nevím, ale ve starteru bych asi problem neviděl. Je fakt, že se v tom taky houby vyznam
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#14 D5 120kw horší starty teplého motoru
no ono zadny profi neni, jen tento bankovy test.(prepady).
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 D5 120kw horší starty teplého motoru
já myslel vyndat je zkusit ty tlaky a rozstřik na stolici, nebo co se to zkoušímartan11 píše:no ono zadny profi neni, jen tento bankovy test.(prepady).
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 D5 120kw horší starty teplého motoru
a nemůže to dělat slabá baterka? mě tak napadlo, asi bude ještě původní....zejména v těchto horkých dnech ty starty nejsou ideální....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#17 D5 120kw horší starty teplého motoru
v těch vedrech ti muže baterka klidně odejít. Rychleji odpaří a jak zapomeneš dolít, je s ní amen - platí pro udržbové baterky.. Já jsem tak loni odpálil baterku ve španělsku a taky to ze začátku hůř startovalo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 D5 120kw horší starty teplého motoru
dobrá dobrá. začnu od baterky. myslíte, že když to zkusím nastartit přes kabely, že to poznám? každopádně doleju...sordo píše:v těch vedrech ti muže baterka klidně odejít. Rychleji odpaří a jak zapomeneš dolít, je s ní amen - platí pro udržbové baterky.. Já jsem tak loni odpálil baterku ve španělsku a taky to ze začátku hůř startovalo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 70
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
#19 D5 120kw horší starty teplého motoru
kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#20 D5 120kw horší starty teplého motoru
Ja mam baterku novu, 100A a ked je teplo a je motor studeny chyti okamzite.
Ked je motor zehryty tak to je horsi, jak keby na 4 a pul valca a hned na to naskoci normalne.
Podla mna to budu vstriky, mozno iba jeden.
Kolega mnel toto iste na alfe, vymenil vstryky, secko ok, najel 50tkm a zas.
Mozno nekedy skontrolujem, ale nechce sa mi do teho. Na prt, ze trpi dvojhmota, ale teraz v70 moc nepouzivam,
iba na dlhe trasy
Ked je motor zehryty tak to je horsi, jak keby na 4 a pul valca a hned na to naskoci normalne.
Podla mna to budu vstriky, mozno iba jeden.
Kolega mnel toto iste na alfe, vymenil vstryky, secko ok, najel 50tkm a zas.
Mozno nekedy skontrolujem, ale nechce sa mi do teho. Na prt, ze trpi dvojhmota, ale teraz v70 moc nepouzivam,
iba na dlhe trasy
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 D5 120kw horší starty teplého motoru
to bych mohl. díkymartan11 píše:kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#22 D5 120kw horší starty teplého motoru
ten kdo Ti bude dělat ten test te baterky jaký bude jeho zájem? prodat novou baterku na to nezapomeń !!!hayney píše:to bych mohl. díkymartan11 píše:kdyz chces teda zkusit tu baterku, proč nezajedeš někam kde baterky prodavaji a tam ti udelaji za par kacek test baterky pod zátěží?Jinak nebudeš mít nikdy jistotu.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 D5 120kw horší starty teplého motoru
díky za info.
naštěstí mi to testoval pán, kde jsem nechal dělat ty zdaní brzdy. baterka v pohodě, altík nic moc.
edit: k tomu startování ho napadla myšlenka o jiných kompresních tlacích, když je teplej motor. vše je více roztaženo
naštěstí mi to testoval pán, kde jsem nechal dělat ty zdaní brzdy. baterka v pohodě, altík nic moc.
edit: k tomu startování ho napadla myšlenka o jiných kompresních tlacích, když je teplej motor. vše je více roztaženo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#24 D5 120kw horší starty teplého motoru
Tak Altík buď jde nebo nejde ! A nebo má v pr... diodu ale to je poznat. Mně se třeba taky zdá že to teply jakoby hůř chytá ale chytne tak si neztěžuju !?!? ne ted bez srandy na 460-ce kdysi studeny na dsrcteply nic jakoby slabá baterka, starter novy futra cca 120kč a pohoda. A třeba na D5 jsem onehdy jen tak koupil motor z bouračky rv.2005 najeto 140tkm KOmplet i s převodovkou dokola kolem očesanej ale starter OK ale nejsouz Lidi co by ho přehodili ! Jinak tam mám trysky, čerpadlo, dvouhmotu, EGR, Hlava OK , písty válce jako nové za 2500kč jsem to koupil jen tak na sklad !!hayney píše:díky za info.
naštěstí mi to testoval pán, kde jsem nechal dělat ty zdaní brzdy. baterka v pohodě, altík nic moc.
edit: k tomu startování ho napadla myšlenka o jiných kompresních tlacích, když je teplej motor. vše je více roztaženo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 D5 120kw horší starty teplého motoru
hele. sám se v tom nevyznám. šoupnul na to nějakou mašinku a měřil.
motor za 2500???
motor za 2500???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek