V70 D5 test vstrekov

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#1 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

zdar Volvici.
mam problem so startovanim uz pri teplotach cca 10 C... pravdepodobne vstreky, kedze zhavice nove ako aj palivovy filter, alebo mi aj nieco uniklo.
otazka znie ako mozem skontrolovat vstreky, mozem pouzit pri V70 D5 120kW 2003 metodu hadicky na prepady?
staci odpojit to co tam je a napichnut tam priesvitne hadice, nastartovat a pozorovat???
dajte prosim niekto navod , radu. uz zacinam byt zufaly :%)
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#2 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od trapiz »

zdar jasně mýsto přepadových hadiček nasadíš banky a uvidíš, jestli bys měl vstřiky prič tak to vičte chybu i diagnostika,.... pokud nemáš možnostsi někde sadu baněk pučit tak bych navštivil nejbližší servis pro diesli nebo autoservis .
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#3 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

vdaka, uz som sa objednal u internistu
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#4 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

takze vstreky otestovane, jeden pretekal cca 3x rychclejsie, tak som ho dal vymenit (239€) dufam ze uz bude klud
spotreba mi uz vyskocila z 5,7 na 6.4 l/100km .. ten udaj beriem s rezervou, ale ked sa to pohne tak to minimalne naznacuje ze k nejakemu posunu predsa len doslo..
dam vediet co a jak.
este otazocka: keby mi do zhavicov, ktore su nove nesla stava, ukazal by to palubny pocitac?
kontrolka zhavenia zasvieti tak cca na 1-2 sekundy, obcas pri zhaveni blikne na dva krat. je to normalne?
podla toho co som tu vycital tak ta cena je realna no nasiel som aj za 115£ http://www.dieseljones.co.uk/common-rail-injectors/volvo-common-rail-diesel-injectors/volvo-xc90-common-rail-diesel-injector/volvocsseodelimiterxc90csseodelimiterd5csseodelimiterboschcsseodelimitercommoncsseodelimiterrailcsseodelimiterinjectorcsseodelimiter0445110078.html#.UG3ggZjMif
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 239
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#5 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od Ortový »

z tých posledných štyroch riadkov som jeleň...
Ty si po sebe nekontroluješ príspevok,či je všetko,ako má byť? ja hej...
a teraz k veci,štartuje Ti to na 1 až 2 otáčku motora?ak hej neviem,čo riešiš...
ďalej,podla mňa palubák neukazuje hlášku "žhaviče kaput" (alebo niečo na ten spôsob),to ukáže diagnostika...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#6 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

je to sice skomponovane trocha chaoticky ale je to ok

rano 8 stupnov a shtartlo to na shupa, vykon sa vratil no spotrebu to stale ukazuje o 0,7l viac ako pred problemom, a to aj po 50km odjazdenych po oprave.
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 239
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

#7 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od Ortový »

50 km je málo...ako si zistil,že Ti vzrástla spotreba?podla palubáku? lebo ten kecá...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 9881
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#8 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od hajnej »

to je repas a cena v případě, když jim zašleš starý vstřikovač, který budou opět repasovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#9 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

Ortový píše:50 km je málo...ako si zistil,že Ti vzrástla spotreba?podla palubáku? lebo ten kecá...
palubak sa tiez len niecoho drzi, hoc presnost je vec druha. z 5,7 uz to vyskocilo na 6,7
5,7 je, kazdy uzna, spotreba fantasticka. nejako som to nepremeriaval, no moj odhad pri 5,7, skutocnych cca 6,5...ale to je len odhad.problem je, tecie mi olej z chladica turba, strata tlaku........diagnostika samozrejme neukazuje nic.
tak sa na to pozrieme a dam vediet.
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#10 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od David Patočka »

No tak to je jasné,však to není nic nového,že praská intercooler,kdo ho ještě neměnil,toho to čeká :D
Ještě to jde udělat tak,že intercooler vyndáš,vezměš podpaždí a odnešeš někam,kde svařují hliník.
Tu prasklou spodní trubku vystřihnou a díry v boku zavaří.
Dáš jim 20 éček a jede se dál.
Nejlevnější varianta opravy cooleru. :lol:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#11 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

takze zasa falosna stopa. interkuler vyzera ok, bola tam akurat povolena hadica a tamade to shpinilo. naposledy ked som bol na origo diagnostiku, tipek mi navrhol softverovo nastavit nanovo vstreky kedze boli vonku. samozrejme mi nevie zarucit ze to pomoze, zarucit vie iba to ze tam necham dajake to nemale euriczko. problem s vykonom nastal po manipulacii so vtrekmi, a tie su podla diagnostiky ok.... takze, pani, nejaky nazor na vec poprosim :Rose: . moje zufalstvo sa uz meni na tragikomediu. samozrejme ze mi vo volve poradili ze mi kadeco vymenia, na to vsak z pochopitelnych dovodov nemozem pristupit :cry:
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#12 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od sordo »

Co regulátor turba? Reguluje?
Hadice přivodu vzduchu k turbu, je ok? Ráda praská.

Vsřikům se dá nastavit jen flow rate, ten se nastavuje podle číslat v kroužku co je na vstřiku. Ale s výkonem to nemá moc společného.
Co okolí vstřiků? Je čisté, suché? Nebo tam je zacákané od nafty, nebo ještě hůř od spalin z motoru?


Co váha vzduchu? jak se auto chová po odpojení?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#13 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od David Patočka »

Ano,takovou super věc jsem viděl,spaliny kolem vstřiku...
...pane to nic,to je jenom takový měděný těsněníčko- těsnění.........víte?
No a když ten vstřik vytáhli,tak se zjistilo,že milej pan taxikář jezdil s vymlácenýma hydroštelema tak dlouho,až některé už vypadaly,rozlámaly hlavu.......a on jezdil s tím 16 ventilem D5 pořád dál,dokud mu ten čochtající koník bez hydroštelu nevydlabal díru v hlavě až do vstřiku,a ten začal podfukovat.No a když z toho pětiválce konečně udělal čtyřválec,tak přijel :lol:

To Vám musím vyfotit,mám to schované pro nevěřící Tomáše.....jako strašáka

Na druhou stranu musím říct,klobouk dolu,ten motor se trápil s taxikářem za volantem a stejně celkem najel 370 000km :angel:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 36
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: V70 D5, D5244T, 2,4l, 2003
Bydliště: Prešov

#14 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od erik gajdos »

sordo píše:Co regulátor turba? Reguluje?
Hadice přivodu vzduchu k turbu, je ok? Ráda praská.

Vsřikům se dá nastavit jen flow rate, ten se nastavuje podle číslat v kroužku co je na vstřiku. Ale s výkonem to nemá moc společného.
Co okolí vstřiků? Je čisté, suché? Nebo tam je zacákané od nafty, nebo ještě hůř od spalin z motoru?


Co váha vzduchu? jak se auto chová po odpojení?
hadica turba vyzera ok, vaha vzduchu reaguje (ked som ju odpojil auto slo omnoho horsie), okolie vstrekov ciste.. no a regulator turba vzhladom k tomu ze som total amater ani netusim co a kde to je. kde to mam hladat a ako zistim ze ten regulator funguje?
_________________
Volvo V70 D5 120kW 2003
Peugeot 306 Break 1.4 55kW 1999
VW Polo Clasic 1.4 1996
Simca 1301 Special 1973
Lada kombi 1207 (vrak od 1. dna)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 329
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pohjola

#15 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od Ykka »

regulátor bys tam měl mít podtlakový a funkce se ověří tím že po nastartování se musí zatáhnout regulační táhlo na turbu až na doraz.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#16 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od sordo »

Ykka píše:regulátor bys tam měl mít podtlakový a funkce se ověří tím že po nastartování se musí zatáhnout regulační táhlo na turbu až na doraz.
To je sice pravda, ale ani to nemusí znamenat, že je regulátor ev. podtlakovy systém v pořádku. Třeba mě se stavalo, že při tahu turbo trochu polevilo a pak znovu zatáhlo. Odhalila to diagnostika, která ukazovala že průběh regulace turba nešel v ruku v ruce s plnicím tlakem. Takže vytáhnout všechny podtlakové hadičky a pěkne je pročistit. Bylo tam spoustu oleje. Jak se tam dostal? Inu, kdo měl někdy rozdělanou vakuovou pumpu, tak je mu jasné, že za 250tkm se tam ten olej prostě musí dostat.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 47
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Všetaty / Praha
Vůz: V70II D5 AP, chip - D5T5.com
Bydliště: Všetaty / Praha

#17 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od dejv »

Dobrý den. Prosím o radu V70II,D5, r.v.2002, automat. naj. 290tis. V létě průměrná spotřeba 8-8,5L. Ted v zimě vzrostla na 9,5-10L/100km. Auto jede v pořádku. Pravidelně měněná olej 5W40, filtry. Kolem vtřiků trochu víc krtek, ale to byl v v létě. i v -5C startuje OK. Jezdím krátké trasy do 30-50km. na delší trase při lehké noze padá průměrná spotřeba z 9,5L na 9,2L. V minusových teplotách při stání na parkovišti, při zapnutém motoru leze průmerná spotřeba nahoru v průměru o cca deci za 10min. nezdá se mi tak vysoká průměrná spotřeba podle palubáku. Vlétě na plnou nádrž cca 950km, ted v zime cca 850km. Je to normální ? Děkuji.
_________________
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#18 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od karelvolvo »

dejv píše:Dobrý den. Prosím o radu V70II,D5, r.v.2002, automat. naj. 290tis. V létě průměrná spotřeba 8-8,5L. Ted v zimě vzrostla na 9,5-10L/100km. Auto jede v pořádku. Pravidelně měněná olej 5W40, filtry. Kolem vtřiků trochu víc krtek, ale to byl v v létě. i v -5C startuje OK. Jezdím krátké trasy do 30-50km. na delší trase při lehké noze padá průměrná spotřeba z 9,5L na 9,2L. V minusových teplotách při stání na parkovišti, při zapnutém motoru leze průmerná spotřeba nahoru v průměru o cca deci za 10min. nezdá se mi tak vysoká průměrná spotřeba podle palubáku. Vlétě na plnou nádrž cca 950km, ted v zime cca 850km. Je to normální ? Děkuji.
Jak často nuluješ palubák? To jako stojíš třeba 10 minut a klepeš volnoběh?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

GDPR_user

#19 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od GDPR_user »

dejv píše:Dobrý den. Prosím o radu V70II,D5, r.v.2002, automat. naj. 290tis. V létě průměrná spotřeba 8-8,5L. Ted v zimě vzrostla na 9,5-10L/100km. Auto jede v pořádku. Pravidelně měněná olej 5W40, filtry. Kolem vtřiků trochu víc krtek, ale to byl v v létě. i v -5C startuje OK. Jezdím krátké trasy do 30-50km. na delší trase při lehké noze padá průměrná spotřeba z 9,5L na 9,2L. V minusových teplotách při stání na parkovišti, při zapnutém motoru leze průmerná spotřeba nahoru v průměru o cca deci za 10min. nezdá se mi tak vysoká průměrná spotřeba podle palubáku. Vlétě na plnou nádrž cca 950km, ted v zime cca 850km. Je to normální ? Děkuji.
Kdy jsi měnil olej v automatu???

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 47
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Všetaty / Praha
Vůz: V70II D5 AP, chip - D5T5.com
Bydliště: Všetaty / Praha

#20 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od dejv »

Dobrý večer, jsem nečekal tak rychlo odpověd. :-)

Pokud je venku -5 tak auto nastaruji na dvoře, kolečko topení na max, klimatizaci, rozmrazování oken obou, a nechám nastartované klidně i 15min. Pak sedám do vyhřátého auta, a jedu. Sedačky jsou v kůži, má zimohřivou manželku a 2,5roční dceru...

Převodovka je tam nová, měněná ve Volvo průhonice, před cca rokem byla ještě v záruce. řadí to krásně.
_________________
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.

GDPR_user

#21 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od GDPR_user »

dejv píše:Dobrý večer, jsem nečekal tak rychlo odpověd. :-)

Pokud je venku -5 tak auto nastaruji na dvoře, kolečko topení na max, klimatizaci, rozmrazování oken obou, a nechám nastartované klidně i 15min. Pak sedám do vyhřátého auta, a jedu. Sedačky jsou v kůži, má zimohřivou manželku a 2,5roční dceru...

Převodovka je tam nová, měněná ve Volvo průhonice, před cca rokem byla ještě v záruce. řadí to krásně.
Řadí krásně může být pouze tvůj subjektivní dojem.Nicméně pokud auto vrčí 15 min na místě nediv se té spotřebě.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#22 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od Honza »

dejv píše:Dobrý večer, jsem nečekal tak rychlo odpověd. :-)

Pokud je venku -5 tak auto nastaruji na dvoře, kolečko topení na max, klimatizaci, rozmrazování oken obou, a nechám nastartované klidně i 15min. Pak sedám do vyhřátého auta, a jedu. Sedačky jsou v kůži, má zimohřivou manželku a 2,5roční dceru...

Převodovka je tam nová, měněná ve Volvo průhonice, před cca rokem byla ještě v záruce. řadí to krásně.
Nebylo by lepší začít používat nez. topení.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5111
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#23 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od Honza »

dejv píše:nezdá se mi tak vysoká průměrná spotřeba podle palubáku. Vlétě na plnou nádrž cca 950km, ted v zime cca 850km. Je to normální ? Děkuji.
Palubák ti kecá a dost hodně, podle nájezdu to odpovídá spotřebě něco nad 7 litrů
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#24 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od karelvolvo »

martinopel píše:
dejv píše:Dobrý večer, jsem nečekal tak rychlo odpověd. :-)

Pokud je venku -5 tak auto nastaruji na dvoře, kolečko topení na max, klimatizaci, rozmrazování oken obou, a nechám nastartované klidně i 15min. Pak sedám do vyhřátého auta, a jedu. Sedačky jsou v kůži, má zimohřivou manželku a 2,5roční dceru...

Převodovka je tam nová, měněná ve Volvo průhonice, před cca rokem byla ještě v záruce. řadí to krásně.
Řadí krásně může být pouze tvůj subjektivní dojem.Nicméně pokud auto vrčí 15 min na místě nediv se té spotřebě.
Chudák motor
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#25 V70 D5 test vstrekov

Příspěvek od sordo »

Ve městě (Brno) dávám na nádrž teď v zimě tak 900km, někdy i míň. Teď jsem ale dal Brno - St. Tropez za průměr 6.7l/100km (změřeno podle dotankování) a také né vůbec loudavým stylem. Takže bych to vůbec neřešil. Spotřeba plus minus dva litry na sto je podle mě víc v o noze než autu.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“