850 Tdi se počůrává :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#1 850 Tdi se počůrává :)
Zdravím,
moje 850 2.5 Tdi se začala počůrávat - po zahřátí ztrácí vodu, ale docela dost, vychází mi to tak na litr na padesát kilometrů, což věru není příjemné Když zahřáté auto chvíli stojí na volnoběh, udělá se mi louže zhruba pod expanzkou, nádobka je zvenku mokrá (vypadá to, jako by to ztrácela pod víčkem, ale nepodařio se mi nějaký únik vysledovat). To by odpovídalo nějakému přehřívání, ale teploměr se přitom drží naprosto katolicky v polovině, takže taky nic nenormálního.
Auto jsem nijak netrápil, nějak extra nevytáčel, nepřetěžoval, prostě jsem při startování nejdřív našel rozsvícenou kontrolku chlazení, tak jsem to chcípnul, našel prázdnou expanzku, dolil asi 2.5 litru vody a ejhle, po týdnu (bylo to na dovolené po cca 200km) zase... Tak jsem zase dolil a začal to sledovat. Než se auto ohřeje, je to OK, jakmile se zahřeje na provozní teplotu, začne ztrácet vodu - ovšem jestli je to jen od té expanzky, to se mi ještě prokázat nepodařilo. Druhá otázka je, proč by se měla kolem expanzky vlastně voda ztrácet.
Než s tím začnu nějak dál šachovat, máte někdo nějaký tip, na co se podívat nejdříve? Čistě teoreticky by se měl únik chladiva po oschnutí projevovat mapama třeba na trubkách, prakticky to ovšem nikde nevidím - kromě té expanzky.
Auto se jinak chová celkem způsobně, možná o něco hůř táhne (ale to může být i autosugesce, přece jen když člověk hledá problém, tak ho -vždycky- najde, i kdyby tam nebyl) , ale nic tragického.
Jak jsem tak zíral do otevřeného natočeného motoru, tak jsem si všimnul, jak hezky poskakuje napínací kladka do rytmu otáček, tak zhriba o centimetr, možná i o něco víc - to je normální, nebo to ukazuje na něco přidřeného? Nikdy předtím jsem se toho nevšimnul, takže netuším, jak dalece to je nebo není normální (fakt je, že mi taky píská servo, resp. řemen na jeho pumpě, tak to třeba může mít nějakou souvislost).
Samozřejmě že s tím můžu zajet do servisu, ale už jen zfinančního pohledu bych na to raději šel asi nejdřív cestou domácí opravy...
Díky za každou použitelnou radu.
Bit
moje 850 2.5 Tdi se začala počůrávat - po zahřátí ztrácí vodu, ale docela dost, vychází mi to tak na litr na padesát kilometrů, což věru není příjemné Když zahřáté auto chvíli stojí na volnoběh, udělá se mi louže zhruba pod expanzkou, nádobka je zvenku mokrá (vypadá to, jako by to ztrácela pod víčkem, ale nepodařio se mi nějaký únik vysledovat). To by odpovídalo nějakému přehřívání, ale teploměr se přitom drží naprosto katolicky v polovině, takže taky nic nenormálního.
Auto jsem nijak netrápil, nějak extra nevytáčel, nepřetěžoval, prostě jsem při startování nejdřív našel rozsvícenou kontrolku chlazení, tak jsem to chcípnul, našel prázdnou expanzku, dolil asi 2.5 litru vody a ejhle, po týdnu (bylo to na dovolené po cca 200km) zase... Tak jsem zase dolil a začal to sledovat. Než se auto ohřeje, je to OK, jakmile se zahřeje na provozní teplotu, začne ztrácet vodu - ovšem jestli je to jen od té expanzky, to se mi ještě prokázat nepodařilo. Druhá otázka je, proč by se měla kolem expanzky vlastně voda ztrácet.
Než s tím začnu nějak dál šachovat, máte někdo nějaký tip, na co se podívat nejdříve? Čistě teoreticky by se měl únik chladiva po oschnutí projevovat mapama třeba na trubkách, prakticky to ovšem nikde nevidím - kromě té expanzky.
Auto se jinak chová celkem způsobně, možná o něco hůř táhne (ale to může být i autosugesce, přece jen když člověk hledá problém, tak ho -vždycky- najde, i kdyby tam nebyl) , ale nic tragického.
Jak jsem tak zíral do otevřeného natočeného motoru, tak jsem si všimnul, jak hezky poskakuje napínací kladka do rytmu otáček, tak zhriba o centimetr, možná i o něco víc - to je normální, nebo to ukazuje na něco přidřeného? Nikdy předtím jsem se toho nevšimnul, takže netuším, jak dalece to je nebo není normální (fakt je, že mi taky píská servo, resp. řemen na jeho pumpě, tak to třeba může mít nějakou souvislost).
Samozřejmě že s tím můžu zajet do servisu, ale už jen zfinančního pohledu bych na to raději šel asi nejdřív cestou domácí opravy...
Díky za každou použitelnou radu.
Bit
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 850 Tdi se počůrává :)
Tipuju prasklou expanzku. Shoď z ní hadici a jukni kolem toho připojovacího náústku, zda neni někde prasklina, která se po ohřátí roztáhne a pak to tudy chcá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#3 850 Tdi se počůrává :)
To by byla ta lepší varianta.Urvanej píše:Tipuju prasklou expanzku. Shoď z ní hadici a jukni kolem toho připojovacího náústku, zda neni někde prasklina, která se po ohřátí roztáhne a pak to tudy chcá.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#4 850 Tdi se počůrává :)
No mohlo by bejt, díky, zítra jí vysochám a prohlídnu - u žádného auta se mi to nikdy nestalo, tak mě ta varianta ani nějak nenapadla.
A ta horší varianta?
A ta horší varianta?
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
#5 850 Tdi se počůrává :)
Těsnění pod hlavou,ale může to dělat i víčko nádobky jako u mě,po výměně mám klid.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#6 850 Tdi se počůrává :)
Jak mi těsnění pod hlavou ovlivní mokrou expanzku? Jakože by motor odfukoval do vody a tím by došlo k nárůstu tlaku a následném vyprskání vody? Hernajs, to by se mi asi moc nelíbilo...Renoš píše:Těsnění pod hlavou,ale může to dělat i víčko nádobky jako u mě,po výměně mám klid.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 850 Tdi se počůrává :)
vymen expanzku a taky vicko za nové a bude klid.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 850 Tdi se počůrává :)
Potvrzuju, že jsem taky teď měl prasklou expanzku u 850. Mimochodem mi poslala do věčných lovišť 2 radiátory topení, a tím že smrt druhýho radiátoru byla trochu dramatičtější s parníma lázněma v kabině, tak z toho onemocnělo i čidlo teploty na hlavě (přestala spínat sahara).
Takže doporučuju vyměnit expanzku i víčko.
Takže doporučuju vyměnit expanzku i víčko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#9 850 Tdi se počůrává :)
Tak expanzka to zjevně není. Vyměnil jsem těsnění pod víčkem expanzky (vypadalo hodně jetě, vymačkaně a dost netěsně), dolil vodu a všechno dosucha otřel. Jel jsem to projet a po asi pěti kilometrech jsem zastavil a pod autem zase louže - ovšem expanzka a její okolí je tentokrát úplně suché. Teploměr se stále drží v normálu.
Ovšem zdálo se mi, že mám výrazně hlučnější řemeny - jak jsem psal o tom, jak vibruje ta napínací kladka, je to normální? A jen pro mojí informaci - kde je na 2.5 Tdi vodní pumpa? Ještě jsem to nehledal ve Vadisu (měl jsem teď bohužel ještě důležitější starosti - ale Vadis je systém, na kterej jsem fakt krátkej, na to si budu muset rezervovat celé odpoledne, tam prostě neumím hledat a už vůbec ne podle symptomů), ale není, čistě náhodou, při pohledu do motoru zepředu (expanzka na levé straně, rozvoďák na levé straně) pověšená na tom řemenu s tou vibrující kladkou hlubokoko dole? Když tam zírám, vidím tam mokro - a rozsypaná vodní pumpa by skoro mohla bejt příčina ztrácení vody, ne?
Velmi veselé je, že musím dneska v noci na otočku 130km tam a zase zpátky, to vidím jako dobrej adrenalin.
Ovšem zdálo se mi, že mám výrazně hlučnější řemeny - jak jsem psal o tom, jak vibruje ta napínací kladka, je to normální? A jen pro mojí informaci - kde je na 2.5 Tdi vodní pumpa? Ještě jsem to nehledal ve Vadisu (měl jsem teď bohužel ještě důležitější starosti - ale Vadis je systém, na kterej jsem fakt krátkej, na to si budu muset rezervovat celé odpoledne, tam prostě neumím hledat a už vůbec ne podle symptomů), ale není, čistě náhodou, při pohledu do motoru zepředu (expanzka na levé straně, rozvoďák na levé straně) pověšená na tom řemenu s tou vibrující kladkou hlubokoko dole? Když tam zírám, vidím tam mokro - a rozsypaná vodní pumpa by skoro mohla bejt příčina ztrácení vody, ne?
Velmi veselé je, že musím dneska v noci na otočku 130km tam a zase zpátky, to vidím jako dobrej adrenalin.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#10 850 Tdi se počůrává :)
Nejspis ti to tece z vodni pumpy,ta je schovana pod krytem rozvodu.Moc bych s tim nejezdil at ti nepraskne rozvod.remen . To ze ti vibruje napinaci kladka s vodni pumpou nesouvisi,ten hluk by mohl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#11 850 Tdi se počůrává :)
No, už s tím taky nejezdím - chtěl jsem na ten dálkovej přejezd, ale jak jsem nastartoval, auto mi řeklo, že chce zase dolejt vodu. Tak jsem šel dolejt a všechno, co jsem nahoře nalil do nádžky, takřka okamžitě zase vyteklo dole, takže z "netěsnosti" se stala díra jako kráva Zase lepší, než aby mi to vyteklo někde po cestě a já nedojel, takhle jsem si půjčil auto od tchýně.
Teď bude velmi veselé to dostat k někomu na hever - voda v tom už nedrží a s automatem bez běžícího motoru daleko nedojedu ani na laně (kamaráda s dílnou mám asi 10km daleko), takže to nejspíš bude chtí plaťák. Nebo myslíte, že se to dá na laně odvézt?
Teď bude velmi veselé to dostat k někomu na hever - voda v tom už nedrží a s automatem bez běžícího motoru daleko nedojedu ani na laně (kamaráda s dílnou mám asi 10km daleko), takže to nejspíš bude chtí plaťák. Nebo myslíte, že se to dá na laně odvézt?
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#12 850 Tdi se počůrává :)
Klidne na lane,u automatu plati tahnout muzes ale max 50km daleko a max 50km/h Hod tam N a pozor bude to hur brzdit .
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 850 Tdi se počůrává :)
Brzdění a zatáčení je bez pomoci radost
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#14 850 Tdi se počůrává :)
OK, tak pojede na laně, akorát budu potřebovat nějaký dloooouhý, na cestě jsou dva kulaťáky, sjezd z hezkého kopečka a pár dalších radostí, tak abychom kromě vodní pumpy ještě neměnili světla, chladič, ramena a řidiče Na laně už jsem párkrát jel (i když výrazně častěji jsem sám tahal) a byl to vždycky docela adrenalinovej sport, bude veselo. Každopádně díky za podporu.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#15 850 Tdi se počůrává :)
podle popisu trasy bych radeji zkusil domluvit nejaky odtah na plataku
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#16 850 Tdi se počůrává :)
Jestli je vyčvachtaná pumpa tak to asi vibrovat bude.Mata píše:Nejspis ti to tece z vodni pumpy,ta je schovana pod krytem rozvodu.Moc bych s tim nejezdil at ti nepraskne rozvod.remen . To ze ti vibruje napinaci kladka s vodni pumpou nesouvisi,ten hluk by mohl.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#17 850 Tdi se počůrává :)
No vibruje to fest, nikdy dřív jsem si toho nevšimnul, takže to asi bude v souvislosti. A jestli pod pojmem "vyčvachtaná" lze rozumět "zcela volně průtočná", tak by se asi tak dala označit i ta moje, jen nechápu, proč k tomu došlo.Honza píše:Jestli je vyčvachtaná pumpa tak to asi vibrovat bude.Mata píše:Nejspis ti to tece z vodni pumpy,ta je schovana pod krytem rozvodu.Moc bych s tim nejezdil at ti nepraskne rozvod.remen . To ze ti vibruje napinaci kladka s vodni pumpou nesouvisi,ten hluk by mohl.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5112
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#18 850 Tdi se počůrává :)
vyčvachtaná na ložisku takže to teče okolo ložiska a simerigu ven. když sundáš kryt rozvodů tak je na pumpu vidět.bitovod píše:No vibruje to fest, nikdy dřív jsem si toho nevšimnul, takže to asi bude v souvislosti. A jestli pod pojmem "vyčvachtaná" lze rozumět "zcela volně průtočná", tak by se asi tak dala označit i ta moje, jen nechápu, proč k tomu došlo.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#19 850 Tdi se počůrává :)
jednoduse ji pri rozvodech nikdo pravdepodobne nemenil a presluhuje.tohle je predposledni faze,bud rad,ze jsi te posledni utekl
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#20 850 Tdi se počůrává :)
Předpokládám, že poslední fáze by byla rozsypání, svléknutí rozvoďáku a potkání motoru? No tak tomu se říká docela klika, uf.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#21 850 Tdi se počůrává :)
Aha a jakou ma souvislost vodni pumpa s kterou toci rozvodak,s plochym remenem na ktery tlaci napinak a zene od klikovky altik, servo a klimu? Vodni pumpa je u 2,5tdi hnana rozvodakem a napinak ma svuj.Honza píše:Jestli je vyčvachtaná pumpa tak to asi vibrovat bude.Mata píše:Nejspis ti to tece z vodni pumpy,ta je schovana pod krytem rozvodu.Moc bych s tim nejezdil at ti nepraskne rozvod.remen . To ze ti vibruje napinaci kladka s vodni pumpou nesouvisi,ten hluk by mohl.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#22 850 Tdi se počůrává :)
Presne tak .bitovod píše:Předpokládám, že poslední fáze by byla rozsypání, svléknutí rozvoďáku a potkání motoru? No tak tomu se říká docela klika, uf.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#23 850 Tdi se počůrává :)
automat netahat - max. par km domu nebo do servisu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#24 850 Tdi se počůrává :)
Přesně, jinak na tahání je dobrá tažná tyč, nepotřebuješ brzdy a je pořád stejná vzdálenost od aut.wickey píše:automat netahat - max. par km domu nebo do servisu.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 53
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
#25 850 Tdi se počůrává :)
Protože kamarád lehce zklamal (na čtrnáct dnů kamsi mizí), nemáte někdo tip na rozumný servis v okolí Horních Počernic? Zkoušel jsem psát Marrovi, ale bez reakce a auto už bych docela potřeboval dát do kupy.
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek