kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

#51 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od igi75 »

Nevím jak u volva, ale když jsem koupil v roce 2000 daewoo, tak se mi taky čas od času ukázala kontrolka motoru. Vzhledem k tomu že to bylo v záruce, tak jsem hned uháněl do servisu a tam mi řekli, že je to normální. Že si auto občas dělá hloubkovou kontrolu během jízdy ( třeba jen chtěli mít odemě klid ). Rozsvítila se a svítila cca jednu minutu a pak zase zhasla. Auto je v rodině dodnes a má najeto cca 140 000 a stále jezdí bez vedlejších investic. ( nepočítám olej, brzdy atd. ) Stále jezdí a kontrolka občas svítí. Třeba je to blbost, ale mě to vsvětlení stačilo a čas ukázal, že to žádný vliv na provoz nemělo.
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

GDPR_user

#52 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

igi75 píše:Nevím jak u volva, ale když jsem koupil v roce 2000 daewoo, tak se mi taky čas od času ukázala kontrolka motoru. Vzhledem k tomu že to bylo v záruce, tak jsem hned uháněl do servisu a tam mi řekli, že je to normální. Že si auto občas dělá hloubkovou kontrolu během jízdy ( třeba jen chtěli mít odemě klid ). Rozsvítila se a svítila cca jednu minutu a pak zase zhasla. Auto je v rodině dodnes a má najeto cca 140 000 a stále jezdí bez vedlejších investic. ( nepočítám olej, brzdy atd. ) Stále jezdí a kontrolka občas svítí. Třeba je to blbost, ale mě to vsvětlení stačilo a čas ukázal, že to žádný vliv na provoz nemělo.
Volvo opravdu není Daewoo

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 99
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

#53 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od igi75 »

díky za info, ještě jsem si toho nevšiml. Dík asi se sem nevyplatí něco psát, někteří máte reakce na spoustu příspěvků jak mistři světa. Chápu, že o tom asi víte víc než ostatní, ale v některých příspěvcích je arogance jak ..... . Raději sem budu chodit jen při potížích. Já měl na mysli, že bz to třeba nemuselo nic znamenat
:evil:. Tak si to tu nacpěte někam
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

GDPR_user

#54 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

igi75 píše:díky za info, ještě jsem si toho nevšiml. Dík asi se sem nevyplatí něco psát, někteří máte reakce na spoustu příspěvků jak mistři světa. Chápu, že o tom asi víte víc než ostatní, ale v některých příspěvcích je arogance jak ..... . Raději sem budu chodit jen při potížích. Já měl na mysli, že bz to třeba nemuselo nic znamenat
:evil:. Tak si to tu nacpěte někam
Nějak chytlavý.K|dyž ti bude svítit kontrolka brzdové kapaliny,taky to hned neznamená,že auto nezastaví.Prostě i když ti budou svíti airbsgy, auto jezdit bude.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#55 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak se vrátíme zpátky k tématu :D

Chyba zapalování na jednom z válců se pozná takhle hned na jednoduché vyčtení chyby? Nebo až po zkoumání a měření časování?
Zkusím přeci jen ty cívky za běhu skouknout...jen nevím, jestli má smysl čekat až bude kontrolka svítit, nebo ne...asi to bude jistější :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

GDPR_user

#56 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

Schumi_01 píše:Tak se vrátíme zpátky k tématu :D

Chyba zapalování na jednom z válců se pozná takhle hned na jednoduché vyčtení chyby? Nebo až po zkoumání a měření časování?
Zkusím přeci jen ty cívky za běhu skouknout...jen nevím, jestli má smysl čekat až bude kontrolka svítit, nebo ne...asi to bude jistější :)
Většinou to vyhodí misfire.

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3741
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#57 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od wickey »

u misfireu by ti mela kontrolka ponorka za jizdy blikat.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#58 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

wickey píše:u misfireu by ti mela kontrolka ponorka za jizdy blikat.
Hmmm...tak to ne...ta nebliká...
No větší smysl asi dává opravdu to podle vyjádření ze servisu...nezbyde mi asi nic jinýho, než jim to tam dát na dvě hodiny at to všechno změří a vyčtou pořádně...a uvidíme kam se přiblížíme...
Je fakt že všichni říkají, že to je výjimka, že tenhle motor je věčný...to já vím taky, proto se mi líbil a jsem z něj nadšený jízdně, akorát pro mě, příjemný :) Ale zase co vím, takovéhle ptákoviny řeší spousta lidí s tímhle motorem...
Nevím, jestli to nejsou jen nějací šotci v elektronice...motoru to asi neubližuje to vypadá...těžko říct :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#59 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak koukám, že nebudu ojedinělý případ :D Viz. níže :)
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=34024&p=408835#p408835
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

GDPR_user

#60 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

Někdy si tu připadám jako v mateřské školce. :unknown:

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#61 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od yoby »

martinopel píše:Někdy si tu připadám jako v mateřské školce. :unknown:
Jooo, někdo to bere jako zpestření života a koníčka :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#62 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

yoby píše: Jooo, někdo to bere jako zpestření života a koníčka :D
No ale máš naprostou pravdu :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 907
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#63 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od marra »

ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
Přílohy
30731212.jpg
30731212.jpg (4.25 KiB) Zobrazeno 3819 x
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#64 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

marra píše:ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
Nooo...to zní hezky logicky...na něco takového by to vypadat mohlo :)
Zvládnu svépomocí? Kde to najdu? :)

Dnes jsem za běhu vyzkoušel všechny cívky a dávají všechny stejnou jiskru - a naprosto stejně když kontrolka svítí a když jsem ji pomocí pojistky zase zhasnul a zkusil znovu.
Jen teda nedávají vůbec souvislý modrý oblouk...ale spíš do oranžova jen "cvakají" :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#65 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

Milý deníčku :D
Cesta do Itálie s plně naloženým autem lidma i bagáží znamenala víceméně permanentní svícení kontrolky motory, cestou tam a zpět "resetováno" téměř na každé zastávce...cca 3x...ale bez nějakých známek "únavy"...
Že by přímá úměra s vysokou zátěží a větší prací motoru? Nebo přímá úměra s čím dál tím víc se ozývající nějakou dírkou ve výfuku... :) No každopádně výfuk pořeším, a uvidíme :)

Jinak cesta dálnice, kopce nahoru dolu, okresky a zácpy s plně naloženým autem na širokým 18kách za krásný průměr 8,5 litru...což přičítám tankování buďto V-Poweru nebo 98 u Eni.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#66 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

marra píše:ano skutecne se chyba casovani ve vetsine pripadech nahlasi kdyz si nekdo dela rozvody, problem muze byt v tom selenoidu, mozna by stacilo jen ten selenoid vycistit a dat tam novy tesneni, starsi tesneni nemelo na sobe sitko a pricpalo se to.
Tak těsnění mám se sítkem už...nejdřív bylo vyčištěno...nic...potom vyměněno za nové...nic...pořád stejný stav.
Ten solenoid zvládnu vyčistit sám? Jak na to?
A hned potom jsem připravenej na výměnu oleje zpátky na Castrol který tam byl...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#67 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od jogin3 »

Mobil je dobry olej, staci kdyz tam budes mit 5W40 plnou syn. ted je to tusim rada 3000.

Jinak uplne banalni veci jako vymena pal. filtru, vycisteni ci vymena filtru v sani, pri rozsviceni se auto chova neustale stejne? Neskube, de za plynem?

Nechci nejak strasit, ale ja jsem mel toto na V40 a nikdy se to nepovedlo vyresit :crazy:

Nejhorsi je, kdyz to auto jede dal jako by se nic nedelo, to pak povymenujes x veci a zbytecne, co lambdy meril nekdo lambdy zda davaji spravny siginal a neni spatna smes?

A uplne nejlip udelas, kdyz vyndas RJ ocistis kontakty, nastrikas prislusnym sprejem a zase das zpet, dle me ti to problem vyresi, jelikoz takto to resi v autorizaku hodne problemu pri takto nevysvetlitelnych hlaskach RJ.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#68 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak jsem vysledoval další věc, možná :)

Jednak olejem to určitě není, dal jsem Castrol 5W-30...nebude tam dlouho :) Jelikož problém se po zimě znovu objevil i s výměnou tohohle oleje, půjde zpět potom zase 5W-50 Mobil 1, motor s ním měl alespoň pocitově výrazně hladší chod.

Druhá věc je, kontrolka se rozsvěcí častěji úměrně tomu, jak veliké je vedro... Čím teplejší počasí, tím častěji a víc, jak byly teď ty vedra, vyresetoval jsem pojistkou, a hned při jízdě se rozsvítila znovu, pojistky jsou úplně rozpálené, všechny, tudíž jedna možnost ještě je, že tomu někde vadí horko a něco se hřeje, buď pojistková skřín a pojistky, což asi ne, nebo nějaké čidlo prostě...

A nebo další možnost spojená s tím, úměrně víc se rozsvěcuje taky s puštěnou klimou... Já jsem zvyklý, pokud jedu sám, ji moc nepoužívat, vypínám ji a mám jen větrák a větrám okny...samozřejmě když už jsou takováhle vedra nebo jedu někde sto a výš zapnu si taky klimu... A ta má ale hoooodně ale fakt na můj vkus hooodně velký vliv na chod motoru a jeho výkon a odezvu, na takhle velký motor na můj vkus fakt až dost...
Takže možnost je, že kompresor klimy ubírá motoru výkon a tím ho trošku vykolejuje (a jeho časování) a proto se častěji tahle hláška objevuje. Úplně závislé na klimě to není, rozsvěcuje se to i bez ní občas, ale s výrazně menší pravděpodobností, jakmile je vedro a zapnu klimu, vím, že se mi to rozsvítí v podstatě :)

Takže má někdo nějaký návrh co zkusit? Celou zimu byl klid...takže to opravdu začínám přikládat tomu horku a nebo klimatizaci.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#69 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od flaksy »

Jak bylo řečeno, Kontakty od čidel, kontakty na ŘJ, pedál plynu jsi prověřoval? Mě třeba občas hlásí pedál plynu špatný signál ... rozsvítí se ponorka, a třeba za 2-8 startů zhasne a zas je měsíc klid :) Totiž mě hůř reaguje pedál plynu v té krajní poloze při "lechtání". Už má asi vychozený snímač - častá věc. Ale zatím neřeším ... cca 3500 výměna pedálu :/
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#70 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od yoby »

Schumi_01, ty musíš bejt strašnej masochista, rok tě baví řešit závadu po netu, jezdit s autem se svítící kontrolkou, místo 5 minut telefonování, hodiny cesty a půl dne u kulečníku u Márry v servise :fool: :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#71 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

yoby píše:Schumi_01, ty musíš bejt strašnej masochista, rok tě baví řešit závadu po netu, jezdit s autem se svítící kontrolkou, místo 5 minut telefonování, hodiny cesty a půl dne u kulečníku u Márry v servise :fool: :D
No ono to hlavně přes zimu a výměnou oleje před ní úplně zmizelo víš ;) Čímž jsem se domníval, že to bylo olejem, protože před tím 5W-50 to taky nedělalo... Ale ted už ten olej vypadá jen jako souhra náhod s načasováním.

A autu to nicmoc nedělá...bude to nějaká kravinka, na kterou by, ve vší úctě k Marrovi asi taky jentak hned nepřišel a musel by zkusit víc věcí, snažím se ten okruh možností jen zúžit :) Tohle se prostě musí podle mě vysledovávat používáním auta, protože se může stát, že k Marrovi přijedu, a ono to nic dělat nebude zrovna a nepozná nic... Určitě ho vyhledám, to jo :) Ale zatím se snažím tímhle "pomoct" a zjistit co nejvíc příznaků a spouštěčů :) Aby mu ty informace k něčemu byly :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 494
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

#72 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od flaksy »

Co jsem kdekoli slyšel, tak u těch 2.4 skrz všechny modely s tím bývá problém. Auto jede normálně, průběh motoru ok, necuká, nekouří, emise v pořádku, vše ťip ťop a ta "ponorka" buď svítí pořád, nebo občas :) A ani výměna půlky věcí kolem motoru to neřeší :)
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 32
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#73 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Schumi_01 »

flaksy píše:Co jsem kdekoli slyšel, tak u těch 2.4 skrz všechny modely s tím bývá problém. Auto jede normálně, průběh motoru ok, necuká, nekouří, emise v pořádku, vše ťip ťop a ta "ponorka" buď svítí pořád, nebo občas :) A ani výměna půlky věcí kolem motoru to neřeší :)
No právě, já vím :) Proto to spíš takhle "zkoumám" než řeším vyloženě servisně...
I tak bych to vyřešit chtěl.
Nehledě na to, že přeci jen nepatrný rozdíl v tom je, ten motor má trošku menší výkon i krouták...je nemá takovou chuť do života.
Ale bude to nějaká pitomost :)

Nebo případně zkusit vyměnit solenoidový ventil který upravuje časování...? Jeho čištění bez odezvy :) Vypadá čistě, vyčištěný je několikrát, a rozdíl žádný.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Radic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: S60 2.4T AWD

#74 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od Radic »

Mám podobnou závadu akorát na 2,4T...auto už dvakrát v servisu a závada nastavení CVVT...podruhé teda ještě byla zapalovací cívka po smrti. Kontrolka po smazání závady nesvítí. Ale jak auto vychladne, tak po nastartování ani nezhasne a zůstane svítit. Čidlo CVVT vyčištěno nastavovací píst a asi i čidlo měněno ještě než sem auto koupil. Vše se prý hýbe jak má. Je možné, že než se tam dostane tlak oleje, tak to vyhodnotí chybu a pak už to ani nezhasne tu kontrolku?
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW

GDPR_user

#75 kontrolka motoru bez hlášky - 2,4i 125 KW

Příspěvek od GDPR_user »

Radic píše:Mám podobnou závadu akorát na 2,4T...auto už dvakrát v servisu a závada nastavení CVVT...podruhé teda ještě byla zapalovací cívka po smrti. Kontrolka po smazání závady nesvítí. Ale jak auto vychladne, tak po nastartování ani nezhasne a zůstane svítit. Čidlo CVVT vyčištěno nastavovací píst a asi i čidlo měněno ještě než sem auto koupil. Vše se prý hýbe jak má. Je možné, že než se tam dostane tlak oleje, tak to vyhodnotí chybu a pak už to ani nezhasne tu kontrolku?
Servis bez origo diag je nahovno!!!
Přijeď a opravíme.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“