repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#176 repas automatu Aisin 55-50
Vadný selenoid v rozvaděči, žádný BG ho neopraví.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#177 repas automatu Aisin 55-50
Co se s tím dá dělat?
mění se celý rozvaděč? Nebo je to repasovatelné?
mění se celý rozvaděč? Nebo je to repasovatelné?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#178 repas automatu Aisin 55-50
nestačilo by zkusit sundat a vyčistit solenoidy? Někde tady je odkaz na youtube jak to udělat. A při proplachu jsi asi nesundal hadici od chladiče aby jsi toho vypustil víc?
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#179 repas automatu Aisin 55-50
co jsem se dočetl, tak jsou jednotlivě vyměnitelnéMattyfu píše:Co se s tím dá dělat?
mění se celý rozvaděč? Nebo je to repasovatelné?
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#180 repas automatu Aisin 55-50
Přiznám se, jsem to nechal udělat servis, neb jsem neměl vůbec před vánocema čas když bylo auto v na dílně s tou fuel pumpouskreči píše:nestačilo by zkusit sundat a vyčistit solenoidy? Někde tady je odkaz na youtube jak to udělat. A při proplachu jsi asi nesundal hadici od chladiče aby jsi toho vypustil víc?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#181 repas automatu Aisin 55-50
Kdyby jsi mi tu hodil odkaz na to video bylo by to skvělé.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
#182 repas automatu Aisin 55-50
Pokud je vadný elektricky tak ne,ale pokud je znečištěn,pak máme velmi dobré výsledky s BG106 a BG310David Patočka píše:Vadný selenoid v rozvaděči, žádný BG ho neopraví.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#183 repas automatu Aisin 55-50
taky jsem názoru to pomocí BG ještě jednou propláchnout a uvidí se, není to taková investice a může to pomoci, už jsem je objednal.
pakliže, nepomůže je už to otázka pro servis. Na druhou stranu, kolik může stát oprava toho měniče? Jinak jsem poptal i nějaké kompletní převodovky, tak uvidím.
pakliže, nepomůže je už to otázka pro servis. Na druhou stranu, kolik může stát oprava toho měniče? Jinak jsem poptal i nějaké kompletní převodovky, tak uvidím.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
#184 repas automatu Aisin 55-50
Solenoidy se daji sehnat napriklad od Rostra transmission za cca 300 USD plus clo a dph....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#185 repas automatu Aisin 55-50
tak to po mě nechtěj tak hledej přímo na youtubeMattyfu píše:Kdyby jsi mi tu hodil odkaz na to video bylo by to skvělé.
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#186 repas automatu Aisin 55-50
Já myslím, že by bylo lepší, kdyby jsi mu ty selenoidy rovnou sehnal a vyměnil, to by tak asi šlo
Ještě mi prosím tě řekni, který tam máš, protože jsou dva typy, a ty se nesmí zaměnit ani kombinovat.
Máš tam rozvaděč A, B a nebo C ?
Nevim
Ještě mi prosím tě řekni, který tam máš, protože jsou dva typy, a ty se nesmí zaměnit ani kombinovat.
Máš tam rozvaděč A, B a nebo C ?
Nevim
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: Alfa 166 2.4 D 20V, Aisin AW55-50
#187 repas automatu Aisin 55-50
Je někde postup, jak udělat automatickou adaptibilitu na AW55-50SN? Mám vyměněný hydraulický rozvaděč + olej, převodovka už necuká při vyřazování, ale adaptibilitu nikdo neudělal, protože nebyl čas.
#188 repas automatu Aisin 55-50
Pokud je špajzka vcajku tak se zadaptuje sama. Pokud chceš ale mít dušu v molitanu tak si najdi někoho z originální diagnostikou a znalostí angličtiny ať ti to zadaptuje. Ale vzhledem k tomu, že řidicí jednotka převodovky provádí adaptace neustále, tak se ti po par týdne ježdění po městě stejně celý přeštělujebavoraczech píše:Je někde postup, jak udělat automatickou adaptibilitu na AW55-50SN? Mám vyměněný hydraulický rozvaděč + olej, převodovka už necuká při vyřazování, ale adaptibilitu nikdo neudělal, protože nebyl čas.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#189 repas automatu Aisin 55-50
Auto jsem předal do servisu, volali mi, že mi převodovka nemluví s řídící jednotkou a nejsou schopni načíst ani jeden soleid. Vyzkoušeli jinou jednotku, proměřili kabeláž do převodovky a dneska snad by mělo zkončit proměření elektriky v převodovce. Zatím se kloní k názoru, že mi špajska funguje, jen je zmatená když nemá ovládání z ŘJ, jinak Davide klobouk dolů, odhalil jsi závadu po netu, bez zkušební jízdy.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#190 repas automatu Aisin 55-50
Není zač, právě jsem se připravil minimálně o 10 000,- kč
Oprava převodovky, tedy pouze poctivá hodinová práce, vychází na oněch 10tis.
Tak to totiž dělají ty hovada, co mají servis na opravy automatických převodovek.
Vyčistěj mozek, vymění jeden selenoid a řeknou si 55 000,-kč
To máte desítku za práci, repasní sada 7000,- lamely, hřídel, víko, měnič, plechy a čerpadlo, rovná se 55 000,-
Nashledanou.
Oprava převodovky, tedy pouze poctivá hodinová práce, vychází na oněch 10tis.
Tak to totiž dělají ty hovada, co mají servis na opravy automatických převodovek.
Vyčistěj mozek, vymění jeden selenoid a řeknou si 55 000,-kč
To máte desítku za práci, repasní sada 7000,- lamely, hřídel, víko, měnič, plechy a čerpadlo, rovná se 55 000,-
Nashledanou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#191 repas automatu Aisin 55-50
Taková sranda to zase nebyla, silenoidy, nejen že byly zasrané jako prase, ale ani se nepohli po elektrickém signálu, celkově myslím 3 nebo 4, proměřenou mám i kompletní kabeláž a ŘJ takže tuto závadu vyloučili. Vzhledem k počtu kilometrů a zřejmě i dalším možným závadám mé převodovky, jako je jsou opálené lamely, jelikož se převodovka začala sama brzdit, jsem raději zakoupil zánovní převodovku, dostal jsem na ní záruku i je znám její původ, stav a počet SKUTEČNÝCH kilometrů. Tak si budu držet palce ať mám auto dneska nebo nejpozději zítra už doma.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
#192 repas automatu Aisin 55-50
Třebas ta zánovní převodovka bude i fungovat.Mattyfu píše:Taková sranda to zase nebyla, silenoidy, nejen že byly zasrané jako prase, ale ani se nepohli po elektrickém signálu, celkově myslím 3 nebo 4, proměřenou mám i kompletní kabeláž a ŘJ takže tuto závadu vyloučili. Vzhledem k počtu kilometrů a zřejmě i dalším možným závadám mé převodovky, jako je jsou opálené lamely, jelikož se převodovka začala sama brzdit, jsem raději zakoupil zánovní převodovku, dostal jsem na ní záruku i je znám její původ, stav a počet SKUTEČNÝCH kilometrů. Tak si budu držet palce ať mám auto dneska nebo nejpozději zítra už doma.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#193 repas automatu Aisin 55-50
No já doufám, páč to by mě už mrsklo.
Převodovku jsem si do servisu totiž dodával sám. V pátek v poledne mi volali, že je chyba teda v silenoidech, večer jsem jim přivezl převodovku, jenže špatný typ, což jsme zjistili v pondělí, kdy je posadily vedle sebe a zjistili, že držáky jsou jinde,i když typ měl být stejný. Takže jsem naložil převodovku a letěl pro tu správnou.
Pak ještě čekání na další díly, jako nové silenbloky rámu, záchyt reakce a tak, když už je to dole, měly přijít a nepřišly, no zkrátka furt něco co tu opravu zdržuje.
Převodovku jsem si do servisu totiž dodával sám. V pátek v poledne mi volali, že je chyba teda v silenoidech, večer jsem jim přivezl převodovku, jenže špatný typ, což jsme zjistili v pondělí, kdy je posadily vedle sebe a zjistili, že držáky jsou jinde,i když typ měl být stejný. Takže jsem naložil převodovku a letěl pro tu správnou.
Pak ještě čekání na další díly, jako nové silenbloky rámu, záchyt reakce a tak, když už je to dole, měly přijít a nepřišly, no zkrátka furt něco co tu opravu zdržuje.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#194 repas automatu Aisin 55-50
Aháááá, já myslel, že to jako už máš opravený, a že to jezdí, tak to je něco jiného.
To chápu, je třeba jít standardním způsobem ve stopách zdejších uživatelů
Nic se nesmí podcenit, ba ani opomenout.
Zapněme taxamatr a pojedeme.
Nejprve dáme auto do servisu, kde se diagnostikuje stav věci a závada, takže pár tisíc.
Potom se shání převodovka, protože to je lepší, než to spravovat, že jo Josef. Takže třeba 20 000,-
Pak se ale ukáže, že je převodovka jiná, tak se jede vyměnit, pokud není, tak se páčí zpátky peníze
Konečně mám tu správnou, tak klucí montujte.......pár tisíc.
Hele, ono to řadí nějak divně......to si asi sedne.
Pak s tím najezdíme 1500km a auto se zastaví, co to sakra je ???
A příčin je mnoho :
Koupil jsi převodovku před smrtí, záruka končí prvním telefonátem s prodávajícím.
Prosakuje voda z chladiče do oleje převodovky, glycol=smrt převodovky.
Vadná montáž, poškození a zanedbání jedné z mnoha věcí, málo oleje, špatně daný měnič apod.
Odcházíš do hospody, žal, kamarádi, vztek........několik tisíc
Vezeš odevzdaně auto dalšímu servisu, snad se to již povede, no snad to dělají dobře
Ne, to je jenom fór, třeba to bude dobrý, a třeba taky ne.
Nedělám si tady vlastní reklamu, mám práce až nad hlavu, takže tím to není, ale spíš se mi poslední dobou množí
problémy druhu:
Mám od vás úhlovku a ona hučí.
......místo 0.8L oleje, tam bylo jenom 0.1L, takže umřela
Mám od Vás převodovku a ona neřadí.
.....špatně nandaný hydroměnič, rozlomené čerpadlo oleje
Mám od Vás motor a něco v něm mlátí.
....o zub špatně nandaný rozvodový řemen
A z tohoto důvodu jsem přestal dodávat tyto díly do neznačkových autodílen, kde vidí Volvo jednou za rok a vznikají potom zbytečné problémy, které nikdo ze zúčastněných stran nechce.
To chápu, je třeba jít standardním způsobem ve stopách zdejších uživatelů
Nic se nesmí podcenit, ba ani opomenout.
Zapněme taxamatr a pojedeme.
Nejprve dáme auto do servisu, kde se diagnostikuje stav věci a závada, takže pár tisíc.
Potom se shání převodovka, protože to je lepší, než to spravovat, že jo Josef. Takže třeba 20 000,-
Pak se ale ukáže, že je převodovka jiná, tak se jede vyměnit, pokud není, tak se páčí zpátky peníze
Konečně mám tu správnou, tak klucí montujte.......pár tisíc.
Hele, ono to řadí nějak divně......to si asi sedne.
Pak s tím najezdíme 1500km a auto se zastaví, co to sakra je ???
A příčin je mnoho :
Koupil jsi převodovku před smrtí, záruka končí prvním telefonátem s prodávajícím.
Prosakuje voda z chladiče do oleje převodovky, glycol=smrt převodovky.
Vadná montáž, poškození a zanedbání jedné z mnoha věcí, málo oleje, špatně daný měnič apod.
Odcházíš do hospody, žal, kamarádi, vztek........několik tisíc
Vezeš odevzdaně auto dalšímu servisu, snad se to již povede, no snad to dělají dobře
Ne, to je jenom fór, třeba to bude dobrý, a třeba taky ne.
Nedělám si tady vlastní reklamu, mám práce až nad hlavu, takže tím to není, ale spíš se mi poslední dobou množí
problémy druhu:
Mám od vás úhlovku a ona hučí.
......místo 0.8L oleje, tam bylo jenom 0.1L, takže umřela
Mám od Vás převodovku a ona neřadí.
.....špatně nandaný hydroměnič, rozlomené čerpadlo oleje
Mám od Vás motor a něco v něm mlátí.
....o zub špatně nandaný rozvodový řemen
A z tohoto důvodu jsem přestal dodávat tyto díly do neznačkových autodílen, kde vidí Volvo jednou za rok a vznikají potom zbytečné problémy, které nikdo ze zúčastněných stran nechce.
Naposledy upravil(a) David Patočka dne 03 bře 2015 19:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#195 repas automatu Aisin 55-50
V případě, že by se ta stará měla vyhazovat, mám zájem.
Dílů na pětikvalty ubývá a majitelů starších aut 10 let přibývá, jak sem ten odpad padá z celé západní Evropy
Dílů na pětikvalty ubývá a majitelů starších aut 10 let přibývá, jak sem ten odpad padá z celé západní Evropy
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#196 repas automatu Aisin 55-50
Samo chápu, že máš špatné zkušenosti s prodejem takových dílů do jiných servisů.
Za a nemám to v neznačkové dílně, ale v servisu na saaba,9-5 je tam známým inventářem (doufám, že to nebude ten můj a mimo převodovky, mi dělají i jiný servis v motorovém prostoru, takže se sfoukne víc věcí najednou. Neboj, dosavadní zkušenosti jsem měl se servisy více méně špatné, takže jsem si vybíral kam auto dám, nebo jestli si to budu dělat sám, tak jako jsem si doposavaď dělal jiná svá auta. Nakonec jsem zvolil servis a to více méně z časových důvodů a potřebě udělat více věcí než jen automatku.
Za b na převodovku je dána písemná záruka, to že to byl jiný typ jsme vyřešil asi za jednu hoďku a to mi 50 min trvala cesta.
Za c jedná se o věc použitou a stejně jako celé auto se může vysrat kdykoliv a cokoliv (u saaba hlavně motor, dělám vše pro to aby se tak nestalo) je na slušnosti všech stran jak se k tomu pak postaví. Já se pavažuji za slušného a poctivého člověka a tak i jednám, zdroj převodovky mi zatím nedal jediný důvod o něm pochybovat a jelikož mezi saabisty, není žádným nováčkem a vesměs se všichni shodují na tom samém tak se nebojím, že by byla upečena nějaká kulišárna. Servis, zatím také jedná dobře a pakliže jsem měl k jejich předchozí práci případnou výtku, či dotaz tak jsme to vyřešili k mé spokojenosti, uvidím jak se bude chovat, když bude problém, no dopředu těžko říct že? Samo kompletní repase za bratru 55 tis je více méně jistota, pakliže nebude ošizena což se zde myslím už také několikrát probíralo. Tím rozhodně nemám na mysli tebe.
Ale teď budu počítat já, 50 repas skříně, 6-8 tis práce, 6 tis nové silenbloky, rámu kompletní uložení převodovky a motoru, další 4 tis přední náprava, když už je vše venku tak se to před geometrií udělá, olej taky 3-5 tis. Takže mi to vychází na cca 70 samo ceny beru od oka, ale tak nějak to asi bude, mů rozpočet je nižší a potřebuji se do něj vejít.
Takže když vše dobře dopadne, tak budu moci v pondělí napsat ,že mám za sebou zase víkendovoých 1000 km a auto šlape jako víno.
Za a nemám to v neznačkové dílně, ale v servisu na saaba,9-5 je tam známým inventářem (doufám, že to nebude ten můj a mimo převodovky, mi dělají i jiný servis v motorovém prostoru, takže se sfoukne víc věcí najednou. Neboj, dosavadní zkušenosti jsem měl se servisy více méně špatné, takže jsem si vybíral kam auto dám, nebo jestli si to budu dělat sám, tak jako jsem si doposavaď dělal jiná svá auta. Nakonec jsem zvolil servis a to více méně z časových důvodů a potřebě udělat více věcí než jen automatku.
Za b na převodovku je dána písemná záruka, to že to byl jiný typ jsme vyřešil asi za jednu hoďku a to mi 50 min trvala cesta.
Za c jedná se o věc použitou a stejně jako celé auto se může vysrat kdykoliv a cokoliv (u saaba hlavně motor, dělám vše pro to aby se tak nestalo) je na slušnosti všech stran jak se k tomu pak postaví. Já se pavažuji za slušného a poctivého člověka a tak i jednám, zdroj převodovky mi zatím nedal jediný důvod o něm pochybovat a jelikož mezi saabisty, není žádným nováčkem a vesměs se všichni shodují na tom samém tak se nebojím, že by byla upečena nějaká kulišárna. Servis, zatím také jedná dobře a pakliže jsem měl k jejich předchozí práci případnou výtku, či dotaz tak jsme to vyřešili k mé spokojenosti, uvidím jak se bude chovat, když bude problém, no dopředu těžko říct že? Samo kompletní repase za bratru 55 tis je více méně jistota, pakliže nebude ošizena což se zde myslím už také několikrát probíralo. Tím rozhodně nemám na mysli tebe.
Ale teď budu počítat já, 50 repas skříně, 6-8 tis práce, 6 tis nové silenbloky, rámu kompletní uložení převodovky a motoru, další 4 tis přední náprava, když už je vše venku tak se to před geometrií udělá, olej taky 3-5 tis. Takže mi to vychází na cca 70 samo ceny beru od oka, ale tak nějak to asi bude, mů rozpočet je nižší a potřebuji se do něj vejít.
Takže když vše dobře dopadne, tak budu moci v pondělí napsat ,že mám za sebou zase víkendovoých 1000 km a auto šlape jako víno.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#197 repas automatu Aisin 55-50
hmm, tak hezky vypadal ten Sob na začátku a pomalu se z něj stává kasička... To ten předchozí majitel žádné z těch problémů neregistroval? to se mi nechce věřit. Aby se to 2 měsíce po koupi a pár sto najetých km takhle rozsekalo.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#198 repas automatu Aisin 55-50
Jo to on hezkej je, hele těžko říct, jestli nevěděl nebo neřekl. Ale je fakt že si nevšiml, že má kouslé zadní prase a kolo se zahřívá jako plotna. A každý starý auto je kasička, pokud ho člověk chce mit hezký. Buď ho draze koupíš a nebo draze opravíš. Nebo budeš mít štěstí, ale to se často neděje.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#199 repas automatu Aisin 55-50
škoda řeči, taky jsem už za 1,5 pěkně zainvestoval. Některé věci prostě odešli věkem, občas to sebou vzalo i něco dalšího, něco se udělalo preventivně - a to se jedná zatím jen o podvozek a brzdy + světla. Nějaké další se už pomalu taky začínají hlásit. Prostě to není Oktávka TDI po důchodci z Reichu
ale když jsem byl naposled v servisu a jako náhradní auto mi půjčili Fabku TDI, tak bylo vše špatné v momentě odpuštěno
ale když jsem byl naposled v servisu a jako náhradní auto mi půjčili Fabku TDI, tak bylo vše špatné v momentě odpuštěno
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo S60 D5 2,4 120kw automat
- Bydliště: Košice
#200 repas automatu Aisin 55-50
Mam v tom trochu zmetok hladam aky olej do automatu, volvo s60 D5 2,4 r.v.2004 a citam ze je jws3309 a atf3309 , viete mi poradt prosim a prepacte ak to tu uz bolo spomenute. Vopred dakujem
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 615 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvařondra
-
- 3 Odpovědi
- 471 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 37 Odpovědi
- 10597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 5 Odpovědi
- 2134 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karcis
-
- 4 Odpovědi
- 1578 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misos60